Søg efter Masters i Forretningsstudier

Find mastergrad i Forretningsstudier her!

Forretningsstudier

Verden i dag brug for folk med ledelses-og lederevner, som kan give tilrettelæggelse af andre mennesker og ressourcer effektivt. Har du nogensinde overvejet muligheden for at den moderne verden, der fungerer på sine egne? Hvis du har, har du sandsynligvis samt opnået en klog konklusion, at den moderne verden ville være temmelig meget hjælpeløse, medmindre det er vedligeholdt af fagfolk, der har grader i Business, Økonomi og Administration.

Yderligere komplikation af det samfund, økonomi og relationer, sammen med processen med at globaliseringen gør det umuligt at undgå hjælp af særligt uddannede ledere, administratorer og fagfolk inden for Public Relations, regnskab, kommunikation, Finans, Sundhed, international handel, marketing og mange andre emner, der er relateret til dette fagområde. Hvis du er interesseret i at fortsætte din uddannelse på så vigtige områder som Business Management, Media, administration, økonomi, international handel, logistik, Real Estate, Customer Relationship, Skatteministeriet, innovation og så videre, er du kommet til det rette sted.

Så rul ned og få et kig på de forskellige programmer, vi har at tilbyde på området for Business, Økonomi og Administration. Hvis en bestemt program fanger øjet, skal du ikke tøve med at klikke på "Læs mere". Vi vil hjælpe dig med at vælge mellem de forskellige programmer i Business, Økonomi og Administration, samt i at kontakte den relevante person på skolen i blot ét klik!

Læs mere

Master I Business Innovation MBI Fuld Tid - Face Terrassa

euncet Business School
på universitet Fuldtid 450 timer October 2016 Spanien Barcelona

Den MBI, hvis hovedformål er at give fagfolk værktøjer til håndtering af virksomhedens vækst baseret på innovation og iværksætterånd kapacitet. Programmet sætter fokus på at skabe større værdi for kunderne, at udnytte for eksempel et værktøj som Open Innovation. [+]

Master Forretningsstudier - Master uddannelse Forretningsstudier . Den MBI, hvis hovedformål er at give fagfolk værktøjer til håndtering af virksomhedens vækst baseret på innovation og iværksætterånd kapacitet. Programmet sætter fokus på at skabe større værdi for kunderne, at udnytte for eksempel et værktøj som Open Innovation. Uddannelsesprogrammet metode kombinerer forelæsninger med den tilgang og løsning af sager kollektivt, i flere tilfælde har deltagelse af de virkelige hovedpersoner. Desuden optager aktiviteterne i de studerende til yderligere vurdering, på et personligt plan det mest moderne Simulation Software Forretning og anvendes, med læreren. Lærerne Komité Executive MBI består hovedsagelig af erhvervsledere og institutioner, som kombinerer deres erhvervsaktivitet med bekymring for at dele deres erfaringer i undervisningen. Bemærkelsesværdig aftale med Imperial College London, hvor nogle lærere giver klasser i MBI. Den MBI, er på vej mod sin sjette udgave, og er tydeligt placeret som en reference for masters undersøgelser, centreret omkring innovation. Metode I MBI program omfatter for det første teoretiske sessioner, hvor deltagerne får de færdigheder udvikle din faglige projekt. Udvikle praktiske øvelser, med reelle erfaringer baseret på sagen metode, som genererer ideer og indsigter, der giver en debat nærende miljø. I disse sessioner, hvor samspillet mellem læreren og deltagerne er aktive, påvirker udviklingen af ​​faglige ledelseskvalifikationer. MBI metoden indebærer og kræver aktiv deltagelse, der arbejder med reelle erfaringer og casestudier, baseret på? Learning by doing?, Også stole på den mest avancerede simuleringssystemer forretning. I denne henseende i løbet af kurset vil deltagerne arbejde på casestudier, simulering af virkelige situationer, baseret på dialog-systemer, brug af digitale ressourcer, faglig praksis eller kombination af metoder. Business Plan til at udvikle, som et afgangsprojekt af MBI, etableres som integrativ og travers for indholdet af de forskellige moduler. Degree Grad af Master MBI, Master i Business Innovation på Cataloniens Polytekniske Universitet (UPC). Privat Grad af Master MBI, Master i Business Innovation ved Euncet Business School. Hvis den studerende ikke har en universitetsuddannelse, får du et bevis for afslutning fra den polytekniske Foundation Catalonien. Mængden af ​​programmet: Check Hvis 100% betaling sker før 2016/06/30, 10% rabat på alle gælder. Tilskud og aftaler Vi rådgiver om de forskellige legater og stipendier, som du kan drage nytte. Vi har også aftaler med banker, der tilbyder meget fordelagtige vilkår til at hjælpe dig i din træning. Høring med vores rådgivende team. UPC studerende: 5% rabat. Premium studerende UPC, CECOT og CENTREM: 10% rabat. Virksomheder, der er forbundet med CECOT og CENTREM: 15% rabat. Bonus Permit Individuel træning (PIF). Fleksibel lån: Caixa d Enginyers og Banco Santander ?. Virtual Campus Denne kandidatstuderende har adgang til virtuelt universitet, en effektiv arbejde og kommunikationsplatform for studerende, undervisere, ledelse og koordinering af kurset. Dette værktøj giver mulighed for dokumentation af hver træningssession inden starten, arbejde i teams, spørge deres lærere, deres mærker ... Jobmuligheder Vi administrerer et job med en stigning i jobs, herunder ansættelseskontrakter og samarbejdsaftaler i praksis. Alle studerende vil få mulighed for at blive indkaldt til en praktikplads i en periode på mindst tre måneder, i morgen at kombinere studier med praktisk. Adgangskrav Studerende skal have en universitetsgrad (kandidat, ingeniør, diplom, teknisk ingeniør) eller bevis for erhvervserfaring. For at få adgang indlæggelser processen, skal ansøgerne indsende et følgebrev og genoptage opdateret. Elevprofilen De stærkt fagligt og tværfagligt profiler af deltagerne i de første fem udgaver af MBI, lettet en networking blandt deltagerne, tilføjes merværdi består i at stille master, lettere arbejdskraftens mobilitet af mange af dem. Gennemsnitlige 26 år. Management Officerer, Management, Engineering, Consulting, stillingsindehavere mv Sektorer Banking Services, Automotive, Chemicals & Pharmaceuticals, Energi, Industri, Healthcare, Byggeri, offentlig administration, etc. Grader i tekniske områder (Engineering, Bachelor of Science, Arkitektur, Matematik, etc.) Rettet til Fagfolk, der efter et par års erhvervserfaring, ønsker at forbedre deres arbejde til lederstillinger. De har brug for at konsolidere deres viden i de funktionelle områder af virksomheden, udvikle innovativ tænkning, forbedre iværksætterfærdigheder og styrke ledelsesmæssige og lederskab holdninger. MÅL Den MBI, hvis hovedformål er at give fagfolk værktøjer til håndtering af virksomhedens vækst baseret på innovation og iværksætterånd kapacitet. Programmet sætter fokus på at skabe større værdi for kunderne, at udnytte for eksempel et værktøj som Open Innovation. Bemærkelsesværdig Aktiviteter Dette MBI omfatter: Velkommen dag, hvor udvikler BUSINESS SIMULATOR som indledende redskab til en verden af ​​ledelse. På denne dag vil de studerende afprøve deres færdigheder Forhandling, Kommunikation, Teamwork og Konflikt delegation under situationer, der kan opleves i virksomhedernes virkelighed. To Corporate Dage, hvor multinationale selskaber beliggende i regionen Catalonien besøg. Ifølge den akademiske kalender, vil hver dag blive afholdt i slutningen af ​​de første to ph.d.-grader, dvs en i slutningen af ​​PDD, og ​​den anden i slutningen af ​​PHD. Praksis i multinationale virksomheder. Modul 1. lederudvikling - PDD 140 h - 20 ECTS Strategic Management Strategic Marketing markedsføring Marketing Digital forretning adresse Økonomistyring HR Management Operations Management forretning Simulation business konferencer Business Plan Modul 2. lederevner - Ph.d. 120 h - 15 ECTS Interpersonel kommunikation som et strategisk ledelsesværktøj. Kraftfulde og effektive præsentationer i offentligheden. Forskellige formater og optegnelser præsentation Adresse projektteams. Konflikthåndtering som en kilde til innovation og kreativitet. transformationsledelse. Håndtering af multikulturelle teams. Udendørs session: interpersonelle færdigheder. Modul 3. Innovation Management 120 h - 15 ECTS Innovation Management Quality Management og Innovation Management Systems Innovation Innovation Konferencer Modul 4. Iværksætteri 70 h - 10 ECTS Den Entrepreneur Entrepreneurial Strategi Finansiering for iværksættere IKT til en start-up Juridiske og Corporate spørgsmål Seminar Salg Business Plan Den bedste måde at finde, at en Master i Innovation er givet godt ud, er at generere et konkret resultat, som en Business Plan. Dette er i gruppe udviklet under studieår under vejledning og tilsyn af specialiserede vejledere. Fra begyndelsen, vil de studerende foreslå tre Forretningsmuligheder -OpN, som skal behandles af programledere. En af de 3 ODN, indgives af hver elev før resten af ​​hans holdkammerater og dermed 4 bedste, valgt af de studerende vil blive valgt. Efterfølgende grupper som ny viden inden for programmet konsolideres, der, udvikle deres respektive ODN. Stadier af Business Plan: Præsentation og valg af ODN Projektudvikling: dybtgående analyse Business Plan Writing Business Plan Præsentation Fakultetet Modul 1. Lazarus, Jesus Koordinator og professor i Management-modulet. Electrical Engineer. PDG af IESE. Associate konsulent STRAX. Professor i Strategi og Entrepreneurship MBA Master i Cataloniens Polytekniske Universitet. Professor i Strategi og forretningsplan på UOC. Modul 2. Beard, Henry Koordinator og professor i Management modul Innovation. Læge Telekommunikation Ingeniør og Master i Ledelse og Organisation fra det polytekniske universitet i Catalunya. Generaldirektør for B2B Division at CIRSA. Forfatter til flere bøger om innovationsledelse. Modul 3. Martinez de Tejada, Juan Koordinator og professor i Entrepreneurship modul. Telekommunikation Engineer. Ekspert i forvaltningen venturekapitalfonde sigte på innovation og teknologibaserede virksomheder. I bestyrelsen for en række teknologivirksomheder. Modul 4. Molas, Isabel Koordinator og professor i Management Skills modul. Master i Kommunikation i organisationer fra UB. Master i European Business Studies fra University of Sheffield (UK). Stiftende medlem af selskabets MiB. Trainer specialiseret sig i udvikling af ledelses- og kommunikationsevner. [-]

Master Of Business Statistik

Hult International Business School
på universitet Fuldtid 1 år August 2017 USA San Francisco

Som rolle big data bliver stadig vigtigere, en etårig Hult Master of Business Statistics grad udstyrer dig med den analytiske og business evne til at oversætte data statistik og analyse til handling. [+]

Omdan din tankegang, og din karriere. Verden forandrer men de fleste business skoler er ikke. Hult er anderledes-through learning by doing, det vil udstyre dig med de instinkter en iværksætter, en vision, der overskrider grænser, og et ønske om at udfordre status quo. Virksomheder som Google, Facebook og Amazon har vist rentabiliteten af ​​at udnytte forudsigelseskraft af store forbrugerdata. I denne nye verden af ​​information overload, arbejdsgivere søger aktivt kandidater, der har evnen til at omsætte data til handlingsrettede løsninger. Hult etårige Master of Business Statistics grad vil placere dig i krydsfeltet mellem statistisk analyse og business viden, så du kan foretage meningsfyldte, slagkraftige bidrag. Ikke-amerikanske beboere, der modtager en Master of Business Statistics vil også kvalificere sig til op til tre års OPT (valgfri praktik) i USA efter deres studier. OPT er normalt 12 måneder, så graden er særlig velegnet til dem, i håb om at opleve arbejde i USA efter deres grad. Steder Start din Master of Business Statistics in San Francisco, derefter vælge at tage valgfag på to andre campusser som en del af Hult unikke Global Campus Rotation. Din Master of Business Statistics et overblik Hvem er dette program til? For ansøgere, der for nylig har taget eksamen fra universitet eller college, samt personer med op til tre års erhvervserfaring, der ønsker at påvirke forretningsbeslutninger og strategi gennem at udnytte de prædiktive evner data og business analytics. Ikke-amerikanske beboere, der modtager en Master of Business Statistics vil også kvalificere sig til op til tre års OPT (valgfri praktik) i USA efter deres studier. OPT er normalt 12 måneder, så graden er særlig velegnet til dem, i håb om at opleve arbejde i USA efter deres grad. For yderligere oplysninger, kan du kontakte os. Hvad du vil lære Virksomheder som Google, Facebook og Amazon har vist rentabiliteten af ​​at udnytte forudsigelseskraft af store forbrugerdata. I denne nye verden af ​​information overload, arbejdsgivere søger aktivt kandidater, der har evnen til at omsætte data til handlingsrettede løsninger. Hult etårige Master of Business Statistics grad vil placere dig i krydsfeltet mellem statistisk analyse og business viden, så du kan foretage meningsfyldte, slagkraftige bidrag. Hvorfor Hult? På Hult San Francisco campus, vil du lære at udnytte styrken af ​​information i nærheden af ​​nogle af de mest prestigefyldte professionelle navne i store data. Inden for blot miles af campus finder du San Francisco hovedkvarter både Google og Twitter, to giganter førende omdannelsen af ​​hvordan virksomheder udnytter store data. Lyse sind vil også følge dig ind i klasseværelset. Hult professor Olaf Groth, for eksempel arbejdet for globale virksomheder som Vodafone og Boeing inden lanceringen sin egen konsulentvirksomhed, og han bringer denne erfaring ind i klasseværelset undervisning globale strategi. Curriculum Core kurser For dine første tre moduler, vil dine centrale kurser fokusere på de grundlæggende elementer i erhvervsstatistik og analytics -taught fra et globalt perspektiv. Du vil derefter skræddersy dine sidste to moduler til dine individuelle interesser og karriereønsker med valgfag, at din kan vælge at tage på et af vores seks globale campusser. Computer Programming for Business Statistics I Statistisk Modellering Predictive Analytics Data Strategi og visualisering Computer Programming for Business Statistics II Optimering Maskinelæring Data mining Anvendt data Analytics Data Analysis Project Storytelling Gennem data Business Intelligence Data Science & Etik Valgfag Som en del af din Master of Business Statistics, vil du have mulighed for at tage fire valgfag efter eget valg, når du har gennemført alle de centrale kurser. Disse valgfag giver dig mulighed for at skræddersy indholdet program til dine personlige og professionelle mål. Praktisk anvendelse: Simuleringer & The Hult Business Challenge Anvendelse business teori i realistiske scenarier er centralt for alle aspekter af Hult pensum. Klasser er beriget med praktisk anvendelse ved enhver lejlighed og evner sættes på prøve med både virtuelle og den virkelige verden projekter. Karriereudvikling Navigering en international jobsøgning kræver en individuel tilgang. Hos Hult, vi er eksperter i internationale studerende placering og arbejde en-til-en med dig at udforme en skræddersyet karriere strategi. Karriere Fast Track Jo tidligere du starter din jobsøgning, jo større er din chance for succes. Vores Career Fast Track program giver dig mulighed for at have alt på plads, så du kan begynde at søge job, så snart du ankommer på campus. Før du starter dit program på Hult, har du adgang til software, der giver dig en linje for linje genoptage review, webinars på genoptage skriftligt, globale tendenser arbejdsmarked, og skabe en målrettet jobsøgning strategi. Så når du ankommer på campus kan du koncentrere dig om dine studier, networking muligheder, og begynde din jobsøgning samme. Line-by-line genoptage anmeldelser Webinarer om globale tendenser på arbejdsmarkedet, tilpasse din jobsøgning, og hvordan du får dit CV til en globalt konkurrencedygtig standard Interaktive sessioner med ekspert Jobs Advisors Personlig støtte Vi arbejder en-til-en med dig at udforme en skræddersyet karriere strategi og giver dig værktøjerne til at udføre det. Coaching Under hele dit program, vil du deltage i workshops og coaching sessioner til at udstyre dig med vigtig viden og færdigheder inden for områder som LinkedIn optimering, personlig branding, forhandlinger, forberedelse interview, og søgestrategi job. Råd Du vil blive tildelt en personlig Karriere Advisor, der vil arbejde med dig en-til-en til at hjælpe dig med at positionere dig selv at indtaste dit mål placering og industri. De kan rådgive dig om alt fra visum til jobansøgninger og langsigtede karriereveje. Du har også mulighed for at få en alumni mentor. Begivenheder Der er en pakket tidsplan af karrieremuligheder begivenheder, der bringer virksomheder til campus for at præsentere, netværk, og rekruttere, samt alumni blandere, ekspert gæstetalere, og karriere åben hus arrangementer. Post-eksamen Din karriereudvikling stopper ikke, når du opgraderer og heller ikke Hult støtte. Konstant holde forbindelsen Din alumnenetværk er en af ​​dine største aktiver. Hult Connect er en online portal, der giver dig mulighed for at linke til de 16.000 Hult alumner, der arbejder i alle større industri i hvert hjørne af verden. Du har også adgang til vores globale job bord, så du kan fortsætte med at drage fordel af vores forhold til verdens bedste arbejdsgivere der søger talent. Hult er Alumni mentorskab Program giver dig en mulighed for at være en del af coaching den næste generation af ledere, der kommer ud af Hult. Hult Connect, den online portal for vores 16,000+ alumnenetværk Alumni mentorskab Program Global job bord og netværksarrangementer livslang uddannelse Skift aldrig stopper, så din virksomhed læring bør ikke heller. Vi give dig til at holde dig opdateret med nye tendenser ved at tage en gratis elektiv hvert år for resten af ​​dit liv. Et valgfag om året på os. De fleste karrierer spænder årtier og kritiske færdigheder kan ændre sig, som du fremskridt i anciennitet. Den hastige forandringer betyder også kunne have simpelthen været umuligt at lære under dit program fremtidig kritisk forretningsmæssig viden. Før 2004 var der ingen Facebook eller YouTube; hverken iPhone eller Airbnb eksisterede før 2007; og alligevel forstå konsekvenserne af disse nyskabelser er afgørende for virksomhedens succes i dag. Hos Hult, kan du opdatere en skillset eller komme op i fart i en ny virksomhed trend ved at tilmelde dig i en elektiv et år på nogen af ​​vores globale campusser. Der er et lille gebyr registrering, men kurset er ellers gratis. Executive muligheder uddannelse for livet. I stedet for at studere en elektiv, hvert år Hult alumner kan tilmelde sig en række lederskab Summer Executive Uddannelser på vores historiske Ashridge Estate campus i Berkhamsted, UK Kurser har en række lederskab og udviklingsprogrammer, og bliver undervist af eksperter med praktisk, teoretisk og kommerciel erfaring. Der er et lille gebyr registrering, men kurser ellers koste over $ 10,000, så de besparelser over tid for Hult alumner er betydelige. Indlæggelser og afgifter Hult tager en holistisk tilgang til at gennemgå din ansøgning. Ud over akademiske præstation, vi ser for kulturel bevidsthed, lederpotentiale, og et drev til at lykkes. [-]

Dual Msc & Ma I Finansiering Og Investering

InterActive
Online Fuldtid Deltid 18 måneder August 2017 Det Forenede Kongerige Storbritannien (UK) Online + 1 mere

Gør din karriere i finans, bank eller investeringer industrier med det dobbelte online MSc & MA i Finance & Investment fra den internationale Telematic University UNINETTUNO i partnerskab med Genève Business School, leverede 100% online interaktivt brancheførende pædagogisk platform. [+]

Master Forretningsstudier - Master uddannelse Forretningsstudier . Dette online dobbelte grad i MSc & MA i Finance & Investment vil øge din karriere i finans, bank eller investering industrien. Tjen din dobbelt grad i 18 måneder. Den dobbelte graden tildeles af UNINETTUNO og Geneve Business School. Kursus Krav For at komme i betragtning til følgende program, du skal opfylde følgende krav: Bachelor-grad (2: 2 minimum) eller tilsvarende Hvor engelsk ikke er et første sprog, og den studerende har ikke afsluttet deres bachelor-grad i engelsk, er følgende bevis for engelsk sprogfærdighed kræves: TOEFL-HIH score på 78 eller TOEFL PBT score på 547; eller IELTS samlet band score på 6 eller højere; eller Michigan Test sidestilles score på 80 eller bedre. Liste over dokumenter, der kræves ved registreringen: Udfyldte ansøgningsskema Opgørelse af mål Autentiske kopier af dine kvalifikationer, certifikater og komplette afskrifter til alle års studier en kopi af dit pas En engelsk kopi af dit CV / CV Bevis for engelsk sprogfærdighed En indtastet personlig erklæring, der besvarer spørgsmålene anført nedenfor. Udfyldte opgørelser bør mærkes med Student navn, akademisk program, og deres kontaktoplysninger, og indsendes via post, e-mail eller fax. Hvert spørgsmål skal besvares mindst 300 ord (1 side): Hvorfor er du vælger at forfølge en kandidatuddannelse på dette tidspunkt i din karriere, og hvad er du håber at opnå ved at gøre det? Hvilke styrker føler du gøre dig en stærk kandidat til kandidatuddannelse? Beskriv en tidligere eller nuværende personlige / faglige erfaring, som du mener positivt påvirket dit potentiale til at lykkes i en kandidatuddannelse. [-]

Master I International Business & Trade Management - På Spansk

OBS Business School
Online Fuldtid Deltid 12 måneder May 2017 Spanien Barcelona + 1 mere

I Master i International Business du dannet for at være en professionel internationalt orienteret, i stand til at lede virksomheder i processen med internationalisering eller allerede opererer i udlandet. En professionel, der dominerer de finansielle, strategiske og administrative miljøer, hvor der udføres international business. [+]

Præsentation af online Master i International Business Globaliseringen har givet anledning til stadigt mere opdelte og konkurrenceprægede markeder, så internationalisering af virksomheder og deres etablering på udenlandske markeder er nøglen, når udvide forretningen. Fremme anvendelsen af ​​informationsteknologi, adressering udvidelse af sine aktiviteter og udskrive en ændring i virksomhedskultur er afgørende. I Master i International Business du dannet for at være en professionel internationalt orienteret, i stand til at lede virksomheder i processen med internationalisering eller allerede opererer i udlandet. En professionel, der dominerer de finansielle, strategiske og administrative miljøer, hvor der udføres international business. Med postgraduate International Business of OBS-UB, vil du erhverve de færdigheder og kundskaber er nødvendige for at kunne opfylde de forandringer, der sker i processen med internationaliseringen af ​​erhvervslivet og effektiv strategisk ledelse og lære at øge din konkurrenceevne og international beskæftigelsesegnethed. Karrieremuligheder Import og eksport virksomheder. International bank. fremstillingsvirksomhed og tjenesteydelser. Internationale rederier. multinationale selskaber. regulatorer. teknologisektoren. International logistik administrationsselskaber. Internationale handelsselskaber. Konsulentfirmaer. management Infrastruktur. Små og mellemstore virksomheder. multilaterale institutioner. Ngo'er. Målsætninger for Master i International Business Hvilke mål vil få? Kritisk analysere og vurdere komplekse problemstillinger i en global, dynamisk og skiftende erhvervsmiljø. Beskriv de relevante økonomiske og finansielle indikatorer og forretningsmodeller, der gælder for beslutningsprocessen. Sætter pris interkulturelle kompleksitet international ledelse og styring etisk institutionelle ordninger. Anerkend behov internationale kunder og udvikle globale strategier for markedsføring. Anvend de færdigheder til at lykkes som en global arbejdsgiver og know-how til at udvikle nye forretningsområder i internationale sammenhænge. Planlægning vækststrategier i international business. Beskriv værktøj til finansiel analyse og identificere de udfordringer og muligheder, som globaliseringen. Brug viden om nye teknologier og informationssystemer til international handel og ledelse af internationale operationer. Udvikle færdigheder og teknikker til internationale handelsforhandlinger. Identificere de forskellige variabler, der påvirker oprettelsen af ​​kommercielle netværk og virkningen af ​​logistik som en ressource for erhvervslivet. Styring de skattemæssige konsekvenser af virksomhedens drift i en international organisation. Finansiel Master Støtte i International Business OBS tilbyder kandidater stipendium program til fremme af efteruddannelse for fagfolk, iværksættere og ledere. For at ansøge om en af ​​disse tilskud, der finansierer en del af programmet, skal kandidaterne blive optaget til programmet og opfylde de specificerede krav. Admissions og Scholarship udvalget vil vurdere tilstrækkeligheden af ​​profil og karriere af kandidaterne, at begrundelsen i skrivelsen af ​​stipendium ansøgning og kandidatens faglige og akademiske anbefalinger. I øjeblikket er følgende stipendier er gyldige: Scholarship OBS Experience Formål: At fremme vedvarende uddannelse af kommende fagfolk gennem OBS Online metode, der er registreret som egen model af online-læring. Krav: Kandidater uden tidligere erfaring i online læring, som opfylder det faglige og læseplanerne program krav interesse. Profil Scholarship Board Formål: at fremme ledelseskompetencer i disse kandidater med stor faglig erfaring. Krav: stipendium til rådighed for kandidater med mere end 3 års erhvervserfaring i ansvarsfulde stillinger som ønsker at tilegne sig de færdigheder og ledelsesmæssige færdigheder til at gøre et kvalitativt spring i deres karriere. Online Business Management Scholarship Formål: At fremme dannelsen af ​​fødsler på internettet og oprettelsen af ​​nye modeller for netværk-baserede virksomhed og digitalisering af traditionelle virksomheder, der endnu ikke er aktive på internettet. Krav: Ansøgere, der ønsker at tilegne sig viden og færdigheder er nødvendige for at tage på internettet og køre nye digitale forretningsmodeller, enten i din egen virksomhed eller som leder. [-]

GGSB Master I International Business (MIB)

GISMA Business School
på universitet Fuldtid 24 måneder January 2017 Tyskland Berlin

MIB (Master i International Business) er blevet designet af Grenoble Graduate School of Business (GGSB) og leveres på engelsk, i hjertet af Berlin, Tyskland. Dette højt rangeret program fokuserer på relevant og up-to date core ledelsesmæssige færdigheder og det skal bemærkes, at den i virksomheden læring spiller en central rolle i denne kandidatuddannelse. [+]

Master Forretningsstudier - Master uddannelse Forretningsstudier . MIB (Master i International Business) er blevet designet af Grenoble Graduate School of Business (GGSB) og leveres på engelsk, i hjertet af Berlin, Tyskland. Dette højt rangeret program fokuserer på relevant og up-to date core ledelsesmæssige færdigheder og det skal bemærkes, at den i virksomheden læring spiller en central rolle i denne kandidatuddannelse. MIB har været rangeret 20th i verden i 2015 Financial Times Master i Management ranking. Kursus Krav Stærk bachelor-grad fra et anerkendt universitet Engelsk sprogfærdighed: TOEFL - HIH: 94 (minimum 22 i hvert bånd), computerbaseret: 240, papirbaserede: 587 IELTS - 6,5 (minimum på 6,0 på alle områder) * Cambridge Proficiency Eksamen: A, B, C Pearson Test af engelsk (PTE) - mindst 63 [-]

MSc I International Regnskab Og Finansiering

University of Liverpool Online Programmes
Online Fuldtid 3 - 4 semestre Åben tilmelding Det Forenede Kongerige Liverpool

Forbedre dine karrieremuligheder med et fuldt online MSc i International Accounting and Finance, der er designet til at give dig en dybdegående forståelse af den internationale regnskab og finansiering. Programmet vil hjælpe dig med at erhverve [+]

Forbedre dine karrieremuligheder med et fuldt online MSc i International Accounting and Finance, der er designet til at give dig en dybdegående forståelse af den internationale regnskab og finansiering. Programmet vil hjælpe dig med at erhverve nødvendige for at måle resultater og sikre, at de finansielle mål opfyldes de strategiske og taktiske regnskabsmæssige og ledelsesmæssige kompetencer. Set i sammenhæng med en global organisation, online MSc har til formål at udvikle dig som en informeret beslutningstager, der forstår dynamikken i emerging markets og kan vurdere regnskabsstrategier bedst egnet til at placere en global organisation for langsigtet succes. Alle online MSc i International Accounting og finansiere programmer er omfattet af University of Liverpool Management School er AACSB Akkreditering. Adgangskrav - Online MSc i International Accounting and Finance Vores online MSc i International Accounting and Finance er rettet mod arbejder fagfolk, der ønsker at fremme deres karriere i corporate finance. Både uddannelsesmæssige kvalifikationer og erhvervserfaring, tages i betragtning, når du anvender til universitetet. Generelt, vil du blive forventes at have en bachelorgrad fra et akkrediteret kollegium eller universitet eller en grad fra en anerkendt institution sammenlignelige og / eller svarer til en britisk udmærkelse grad. Ansøgere, der ikke direkte opfylder de uddannelsesmæssige krav vil blive vurderet på et individuelt grundlag, idet der tages hensyn erhvervsuddannelse og faglige kvalifikationer og relevant erhvervserfaring. Engelskkundskaber Hvis engelsk ikke er dit modersmål, skal du demonstrere engelsk sprogfærdighed sammenlignes med IELTS 6,5, TEEP 6,5, TOEFL 600 eller GCSE C. [-]

Online Mester Investeringsforvaltning Og Finansiel Analyse

Creighton University Online
Online Deltid September 2016 USA Omaha

Investering er en af ​​de mere komplekse, konkurrencedygtige, og givende områder inden for finansiering. Creighton Master of Investment Management og Financial Analysis (MIMFA) tilbyder intens og videreuddannelse på investering. [+]

Master Forretningsstudier - Master uddannelse Forretningsstudier . Investering er en af ​​de mere komplekse, konkurrencedygtige, og givende områder inden for finansiering. Creighton Master of Investment Management og Financial Analysis (MIMFA) tilbyder intens og videreuddannelse på investering. Med et curriculum designet omkring alle tre niveauer i Chartered Financial Analyst (CFA ®) eksamen, og udelukkende undervist af videnskabelige medarbejdere, der har bestået det, dette online kandidatgrad tilbyder grundig uddannelse, der kan gøre forskellen mellem opholder sig, hvor du er, og nå dine karriereambitioner. Selv hvis du ikke har planer om at forfølge din CFA charter med det samme, vil du stadig opgradere med en værdifuld kandidatgrad og den grundige investering og finansiel knowhow af tillid investeringer fagfolk. Kursusaktiviteter Baseret på den virkelige verden I stedet for udelukkende at fokusere på teori, online Master of Investment Management og Financial Analysis tilbyder en praktiserende læge orienteret syn på finansiering og investering. Kursusaktiviteter er tilpasset hvert år for at afspejle den hurtigt skiftende verden af ​​finansiering og investering. Områder af undersøgelsen omfatter: - International handel og alternative investeringer - Finansiel regnskabsprocedurer og deres konsekvenser - Metoder af værdipapirer risiko og afkast analyse - Etik og faglige standarder [-]

Mester I Event Management, Protokol Og Erhvervsturisme

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA Barcelona
på universitet Fuldtid October 2016 Spanien Madrid

Formålet med Ostelea Master in Begivenheder Organization, protokollen og Turisme Business er at udstyre fagfolk og ledere til at føre business projekter med fokus på planlægning og styring af forskellige typer af arrangementer (især Møder, Incentives, konferencer og udstillinger (mus), samt kongresser, konventioner og messer), der sikrer, at de har en klar forståelse af begreberne protokol og kommunikation og public strategier relations, og give dem mulighed for at generere udvikling af turismen med speciale i kvalitet business turistsektoren. [+]

Dette program vil foregå på engelsk i Madrid Formålet med Ostelea s Master i Begivenheder Organisation, Protokol og Turisme Business er at udstyre fagfolk og ledere til at føre forretning projekter med fokus på planlægning og styring af forskellige typer af arrangementer (Især, Møder, Incentives, konferencer og udstillinger (MICE), samt kongresser, kongresser og messer), der sikrer, at de har en klar forståelse af begreberne protokol og kommunikation og public relations-strategier, og sætter dem i stand til at generere udvikling af turismen med speciale i erhvervslivet turistsektoren kvalitet. Programmet sikrer også, at deltagerne har den forretningsmæssigt synspunkt skal være effektive i beslutningsprocessen. Årsager til at tage Ostelea Master in Begivenheder Organization, protokollen og Turisme Forretning (MUS): In-selskab Speciale: Specialet er baseret på en rigtig virksomhed i sektoren. Spanien er den 3. førende land i verden hvad angår det største antal konferencer. To spanske byer har i Top 5 byer i verden hosting fleste begivenheder: Madrid og Barcelona. Organisationen af ​​virkelige begivenheder: Studerende tager Master tage ansvaret for at organisere skolens begivenhed og protokol. Målsætninger Indsigt i MICE (Meetings, Incentives, konferencer og udstillinger) industri og protokollen Institut for institutionerne. Opbygning af et fast vidensgrundlag i turistindustrien fra et internationalt perspektiv og altid med en udøvende tilgang. Bæredygtig Innovation og Ledelse. Udvikling af kapaciteten for kreativitet og innovation i branchen og dens bæredygtig forvaltning gennem omfattende og specialuddannelse, udstyre deltagerne til at tage på ansvarsfulde stillinger. Global vision. Uddannelse direktører udstyret til at håndtere begivenheder virksomheder, konventioner business turisme og institutioner, og som er i stand til at opnå de forventede resultater på globalt plan. Uddannelse ledere. Udvikling af udøvende færdigheder, der kræves af en global leder af MICE virksomheder til at sætte dem i stand til at arbejde sammen, selvsikkert og participatively med alle medlemmer af teamet. Udvikling af strategiske planer. At lære de vigtigste faktorer i at udstikke strategiske og umiddelbare handlingsplaner i MICE indstillinger (møder, incentives, konferencer og udstillinger). Study Program Ostelea Master i Begivenheder Organisation, Protokol og Turisme Business er opdelt i 5 moduler: Introduktion til business turisme og events organisation. Strategisk ledelse i organisationen inden erhvervsturisme og begivenheder. Protokol. Forvaltning af begivenheder organisation og business turisme virksomheder. Speciale. Professionelle Karriere Erhvervsmæssige karriere service Beskæftigelse Exchange Beskæftigelse Workshops Firma Møder Graduate Programme Ugentlige nyhedsbrev 4. år Degree Iværksættere Series Online Beskæftigelse Forum Professionelle Muligheder Kulturelle begivenheder Organisation bliver bestilt af private og offentlige virksomheder eller private kunder. Begivenheder organisation, design og ledelse, ledende feasibility, rentabilitet og undersøgelser ROI. Offentlig institution afdelinger på en stat, regional, regionale og kommunale niveau med fokus på gennemførelsen af kulturelle, arv og kunstneriske politik gennem design, planlægning og styring af begivenheder på dette område. Specialist i tilrettelæggelsen af messer og andre kommercielle fremme begivenheder inden for public relations. Hotel specialiseret i hosting begivenheder såsom kongresser, konventioner og konferencer. Kvalifikation Deltagere, der fuldføre programmet på Madrid campus vil modtage en TRIPLE KVALIFIKATION Kvalifikationen af ​​Master i Begivenheder Organisation, Protokol og Turisme Business fra Ostelea, School of Tourism & Hospitality. Kvalifikationen af ​​Master i Begivenheder Organisation, Protokol og Turisme Forretning fra EAE Business School. Kvalifikationen fra Universidad Rey Juan Carlos For at modtage de kvalifikationer, der ydes af EAE og universitetet, skal deltagerne opfylde de krav, som disse institutioner. [-]

MREs Ledelse

Xi'an Jiaotong-Liverpool University
på universitet Fuldtid 18 måneder September 2017 Kina Suzhou

De MRes i Management program udvikler en systematisk forståelse og kritisk vurdering af alternative tilgange, metoder og paradigmer for forskning inden for forretning og forvaltning. [+]

Master Forretningsstudier - Master uddannelse Forretningsstudier . Oversigt Den MRes Management program hjælper dig med at udvikle en systematisk forståelse og kritisk vurdering af alternative tilgange, metoder og paradigmer for forskning inden for forretning og forvaltning. Det vil udstyre dig med en forståelse af, hvad der udgør forskningskvalitet, og gøre dig bekendt med den forskning processer med udgangspunkt i starten til projekt afslutning. Du vil blive registreret som en off-site University of Liverpool postgraduate forskning studerende, mens han studerede på XJTLU i Kina. Det overordnede mål med programmet er at udvikle fuldt uddannede og kompetente ledelse forskere, der er i stand til at forstå og bruge forskning teknikker passer til deres fagområde. Unikke salgsargumenter • Dette program er både en stand-alone kandidatuddannelsen samt en forudsætning for dem, der ønsker at tjene en ph.d.-grad i ledelse, økonomi eller finansielle økonomi • Kandidater i dette program, som med alle XJTLU mestre grader, tjene en University of Liverpool grad, der er anerkendt af den kinesiske undervisningsministerium. Viden og færdigheder Den MRes Management program vil udstyre dig til: • gennemgang systematisk, og evaluere kritisk forskning paradigmer, og vise, hvordan de informerer forskningsprojekter • analysere forretning og forvaltning processer og deres miljø ved hjælp af et væld af konceptuelle tilgange • forstå, hvordan undersøgelsen af forskellige aspekter i erhvervslivet og forvaltningen forskning kan integreres • demonstrere omfattende forståelse og kritisk refleksion af litteratur på fagområde • demonstrere selv-retning og originalitet i design af høj kvalitet forskningsprojekter i en række ledelsesmæssige og organisatoriske rammer • forstå og systematisk at anvende forskning færdigheder i kvantitativ, kvalitativ og blandet metode dataindsamling og analyse i forhold til forretning og forvaltning forskning • forstå, hvordan den organisatoriske kontekst påvirker design, adfærd, analyse og fortolkning i erhvervslivet og forvaltningen • fremme din viden og forståelse gennem færdiggørelse og omfattende opskrivning af selvstændigt udført forskningsprojekter. Moduler MREs Management studerende er forpligtet til at tage følgende centrale moduler, efterfulgt af et forskningsprojekt (afhandling): • Forretning og ledelse som en samfundsvidenskabelig • Kvantitative metoder • Kvalitative metoder • Avancerede metoder. Co-registrering på ph.d.-studiet er muligt efter 12 måneder under forudsætning af tilfredsstillende resultater. Yderligere læring aktivitetsmoduler Karriere Industri muligheder kan manifestere sig i form af forskerstillinger i private og offentlige organisationer. Programmet har en betydelig teoretisk og metodisk kerne, der er et afgørende grundlag for studerende går videre til ph.d.-niveau undersøgelse. Gebyrer RMB 90.000 for hele 18 måneder på fuld tid program. University studieafgift dække udgifterne til dit studie med os. Adgangskrav: akademisk baggrund En bachelor-grad (UK 2: 1 eller tilsvarende) i finansiering, regnskab, økonomi, ledelse, videnskab eller teknik. Engelske sprogkrav • IELTS: 6,5 (minimum på 5,5 i alle sektioner) • TOEFL iBT: 90 (minimum af 21 i enhver færdighed) [-]

Kandidatgrad I Business Administration Og Ledelse Af Mode

FDModa - LCI Barcelona
på universitet Fuldtid 1 semester September 2016 Spanien Barcelona

Master i Management og Business of Fashion er støttet af den store erfaring med undervisning inden for mode, der har Designskolen Felicidad Duce - LCI Barcelona, ​​og Selskabet internationalt Fakultet for Økonomi og University of Barcelona, ​​med hvem han har arbejdet tæt sammen om udformningen af ​​programmet og dermed sikre en undervisning struktureret plan og en globalt anerkendt kvalifikation. [+]

Undervisningssprog: Spansk Master i Management og Business of Fashion er støttet af den store erfaring med undervisning inden for mode, der har Designskolen Felicidad Duce - LCI Barcelona, ​​og Selskabet internationalt Fakultet for Økonomi og University of Barcelona, ​​med hvem han har arbejdet tæt sammen om udformningen af ​​programmet og dermed sikre en undervisning struktureret plan og en globalt anerkendt kvalifikation. Også bemærkelsesværdigt er deltagelse af Textile Cluster Fashion ACTM Catalunya, hvis samarbejde har gjort det muligt at udvikle et program af professionelle studier og tilpasset til de behov og funktion erhvervslivet i tekstil og mode, der giver dyb og omfattende viden om deltagere sagen. Denne Master er designet i overensstemmelse med de foreslåede reformer i Bologna-processen, og er baseret på principperne om kvalitet, mangfoldighed og konkurrenceevne. Generelle mål Har de nødvendige kreative færdigheder for at fremme forvaltningen nye ressourcer og lederskab. Kan analysere virksomhedens til at tilpasse sig de aktuelle behov. At kende de juridiske, finansielle og organisatoriske rammer for tekstil-og modebranchen. Erhverve de nødvendige redskaber til effektivt at håndtere en virksomhed tekstil og mode sektor. Kompetencer Igennem kurset er erhvervet følgende kompetencer: At have kendskab til den globale og totes mode forbinder kunstverdenen og vice versa. Hvordan de vedrører, og give næring til hinanden, hvilket giver en syntetisk, analytisk og kritisk i de kreative og produktionsprocesser i forvaltningen. Kende og anvende tværfaglighed mellem de forskellige produkter. Vis som supplement og vedrører, med henblik på at gennemføre en kreativ globalt og / eller konkurrencedygtige i verden af ​​mode selskab proces. Har en høj flydende i forståelsen trykte medier knyttet til en verden af ​​mode, samt deres projekt og kommunikativ funktion. Få alle begreber, der er nødvendige for at klassificere og vurdere behovene i den grafiske sprog relateret til de kreative processer i mode design, ledelse og retning. Vide, hvordan at bruge alle de ressourcer konceptuel og teknisk, således at i den retning og ledelse af modevirksomheder, den kreative sprog grafisk, plast og informativ er tilstrækkeligt behandlet. At have et overblik over modeverdenen og drift af virksomheden, dens processer og samspillet mellem dem. Kender processen med beslutningsprocessen, der involverer alle forvaltningsforanstaltninger. Have kapacitet til dialog med de øvrige direktører i selskabet og med eksterne enheder som den afhænger af. Lær guide selskab strategi, der vil bane vejen for at nå målene. Have viden og modenhed til at begejstre og vejlede det mest værdifulde aktiv i et selskab er dets personale. [-]

Mester I Den Globale Iværksætterområdet Ledelse

University of San Francisco - School of Management
på universitet Fuldtid 1 år August 2017 Spanien Barcelona

Master i Global Entrepreneurial Management (MGEM) ved University of San Francisco vil tage dig til Barcelona, ​​Taipei, og San Francisco, afslører vellykkede, kreative og innovative forretningsmetoder gennem kulturelle linse tre levende byer. [+]

Master Forretningsstudier - Master uddannelse Forretningsstudier . Den Master i Global Entrepreneurial Management (MGEM) På Universitet i San Francisco vil tage dig til Barcelona, ​​Taipei, og San Francisco, afslører vellykkede, kreative og innovative forretningsmetoder gennem kulturelle linse tre levende byer. Det MGEM Programmet kombinerer direkte eksponering til multinationale iværksættervirksomheder med en international kohorte af studerende til at give dig med globale business-færdigheder for succes. - Tilbringe fire måneder hver deltagende by og kandidat på et år - Tilbydes på USF 's San Francisco Downtown Campus, sammenholdt med Institut Quimic de Sarria (Barcelona) og Fu Jen Catholic University (Taipei) - Alle kurser bliver undervist på engelsk - bachelor-grad skal tillægges inden for de seneste tre år Adgangskrav - Officiel udskrift (r) - Upload kopier af udskrifter fra hver akkrediteret kollegium eller universitet deltog til online-ansøgning. Hvis optaget til programmet, instruktioner til afsendelse embedsmand, forseglede afskrifter vil blive fremlagt. - Fortsæt - Indsend en aktuel CV demonstrerer relevant erhvervserfaring. - Anbefalingsskrivelser - To breve af anbefaling er påkrævet. Mindst én anbefaling bør komme fra en college professor, der er godt bekendt med ansøgerens faglige kapacitet. Hvis recommender skal indsende en papirkopi brev med posten, skal du anmode om, at din rekommendatør udfylde denne formular til at omfatte med hans / hendes brev. - Opgørelse af Formål eller Essay - Et 500 til 1000 ord essay om dig selv, din baggrund, og dine kort og lang sigt faglige mål er påkrævet. Vær sikker på at tage fat, hvorfor du har besluttet at forfølge denne grad på University of San Francisco. Du kan også ønsker at medtage oplysninger om din familie og personlige interesser. - Interview - The University of San Francisco School of Management interviews med kun invitation. Som sådan, bør du blive udvalgt til samtale, vil en invitation blive sendt til e-mail-konto i forbindelse med din online ansøgning og omfatter alle nødvendige oplysninger. - Engelsk sprogfærdighed - Alle ansøgere er forpligtet til at demonstrere engelsk sprogfærdighed ved at indsende en TOEFL, IELTS eller PTE Academic score. Enhver ansøger, der har gennemført to eller flere år i en uddannelse ved en højere uddannelsesinstitution i USA, eller nogen af ​​de fritagne lande (kontakt os for mere information), frafaldes dette krav. For ansøgere fra enhver sydamerikanske, europæiske og / eller Afrika, bedes gælde for Institut Quimic de Sarria (IQS). For ansøgere fra enhver asiatisk eller Oceanic land, kan du ansøge på Fu Jen Catholic University (FJU). [-]

Mester Agroindustrien Udvikling

Aeres University of Applied Sciences
på universitet Fuldtid 12 måneder September 2016 Holland Dronten

Aeres University of Applied Sciences tilbyder en Master i Agribusiness Development for bachelor kandidater eller unge professionelle. [+]

Master i Agribusiness Development

 

Aeres University of Applied Sciences tilbyder en Master i Agribusiness Development for bachelor kandidater eller unge professionelle.

 

Internationale selskaber i fødevaresektoren i stigende grad nødt fagfolk kvalificerede i forandringsledelse, som kan handle lokalt og tænke globalt. Alle kandidater fra denne Master program vil have første hånd viden om forandringsprocesser i en erhvervsmæssig sammenhæng uden for deres egen afdeling og vil have erhvervet værdifuld indsigt i forskellene i international business kulturer og arbejde etik og den rolle, de kan spille for at beskæftige sig med disse spørgsmål i forandringsprocesser. Disse mennesker bringer videnskaben om livet til udøvelse af mad.... [-]


Master I Projektledelse

EAE Business School
på universitet Fuldtid October 2016 Spanien Barcelona Madrid

Den nuværende markedsdynamik og erhvervsklimaet har ført til virksomheder og organisationer har brug for at styre en lang række projekter parallelt. [+]

Master Forretningsstudier - Master uddannelse Forretningsstudier . Den nuværende markedsdynamik og erhvervsklimaet har ført til virksomheder og organisationer har brug for at styre en lang række projekter parallelt. I denne forbindelse, tallet Projektleder får en central betydning i organisationer og virksomheder i alle størrelser, Da de spiller en afgørende rolle med hensyn til at designe effektive forretningsstrategier, der tager fuld fordel af de tilgængelige ressourcer. I mellemtiden, globalisering, fremkomsten af ​​nye konkurrenter og pludselige ændringer i forretningsstrategier betyder, at såvel som er udstyret med en dybdegående viden om projektledelse, skal også projektledere til at have højt udviklede personlige færdigheder og ydeevne kompetencer. Som svar på denne forretning efterspørgsel, Master i Projektledelse er designet til at udstyre ledere til at lede, planlægge, organisere og overvåge komplekse globale projekter effektivt. Fagfolk er udstyret til at lede teams baseret på udvikling af udøvende færdigheder og teknikker, der kræves af bestyrelsesmedlemmer. I korte, Projekt direktører, der kan tilpasse de aktuelle behov hos virksomheder i form af projektledelse med de nuværende krav er fastsat i den globale standard for Project Management Institute (PMI): minimere risici, skaber nye muligheder og nå de mål, der er sat . Top 5 grunde til at gøre EAE Master i Project Management: EAE Business School er en momsregistreret Education Provider (REP) certificeret af Project Management Institute (PMI), den førende internationale sammenslutning af Project Management fagfolk. For at opnå denne certificering, REP institutioner i PMI skal overholde en streng sæt kvalitetsstandarder, både hvad angår indhold og design af Masters og uddannelse af det akademiske fakultet. Master i Project Management forbereder deltagerne til at tage eksamen til certificering som projektleder Professional (PMP) i Project Management Institute (PMI). Studerende, der fuldføre Mesteren er berettiget til at tage PMP ® certificering test drevet af PMI. Disse tests vil blive afholdt i EAE faciliteter i slutningen af ​​programmet. Medlemmer af PMI: Deltagere på Master i Project Management kan registrere som medlemmer af Project Management Institute, der giver dem mulighed for at drage fordel af fordele, herunder adgang til et væld af bibliografiske kilder, såsom PMBOK (Project Management Body of Knowledge) . Professionel & Akademisk Erfaring: Hvert år underviser vi mere end 45.000 undervisningstimer, og vi har trænet mere end 67.400 fagfolk og ledere fra 82 lande. Den bedste garanti: vores studerende. De spiller stillinger internationalt ansvar i de bedste virksomheder: Levis & Dockers Nike, Inditex, Deloitte, Levis, Ogilvy, Hewlett-Packard, Johnson & Johnson, Novartis eller Unilever. Vi har også underskrevet mere end 2.300 samarbejdsaftaler med nationale og internationale virksomheder. Målsætningerne for Master i Project Management er som følger: Projektledelse: Træning ekspert projektledere med kapacitet til at nå de fastsatte mål, øge lønsomheden og øge den samlede kvalitet af projektet. Strategisk ledelse: Indsigt i de centrale aspekter af strategisk ledelse projektet og dets betydning i den globale strategi for organisationen. Beslutningstagning: Styrkelse af beslutningsprocessen i komplekse projekter, idet der tages hensyn til alle de tekniske, økonomiske, kvalitet, miljø og risikoeksponering aspekter involveret. BUDGET SPROGFÆRDIGHEDER: Knowing, udvælge og tilstrækkeligt med det nødvendige for en effektiv forvaltning af projektbudgetter værktøjer. MENNESKER LEDERSKAB: udstyre deltagerne med de udøvende færdigheder, der kræves for at styre en projektgruppe for at sikre dens succes. PMI CERTIFICERING: beståelse af certificering undersøgelse for at blive en projektleder Professional (PMP) i Project Management Institute (PMI). Optagelse proces og graden Hovedformålet med indlæggelser processen er at sikre egnetheden af ​​kandidaterne til programmet, ved at se på deres erhvervserfaring og deres akademiske cv. Vores mål er for alle deltagere til at få mest ud af den erfaring, vi tilbyder gennem en sammenhæng, hvor de kan udvikle en langsigtet forhold med klassekammerater, lærere og tidligere studerende. For at starte indlæggelser proces, er det nødvendigt at udfylde formularen, så EAE Akademisk udvalg kan overveje deres ansøgning. Hvis afgørelsen er udstedt af faglige udvalg for programmet anmodet om, er positiv, kan kandidaten fuldføre hans eller hendes tilmelding til programmet. Dobbelt grad Studerende, der succesfuldt passerer kurset vil opnå Master i Project Management grad fra EAE Business School. Desuden vil de studerende, der opfylder de faglige krav, opnå Master i Project Management grad fra Universitat Politécnica de Catalunya. For at opnå den grad fra partner universiteter, er det nødvendigt at fufil de krav, som institutionerne. [-]

MA I Design Og Produktudvikling

Esdesign - Escuela Internacional de Diseño de Barcelona
Online Fuldtid 12 måneder November 2016 Spanien Barcelona

Opfylder de nødvendige til generering af et produkt fra den første kontakt med virksomheden gennem de forskellige faser af udvikling værktøjer. [+]

Hvordan skal et objekt? Tænk på, hvor det skal have, for eksempel, en stol, uden at have vurderet før noget, der påvirker vores fremtidige stol selv, eller i det væsentlige, ideen om "gimmick" at støtte ballerne; ikke blot vil gerne starte vognen foran hesten, ville vi risikere, at det ville være nytteløst. Ville han så mødes vores "gimmick" dit mål? Det er klart, skal en genstand være smuk at generere tiltrækning til den potentielle forbruger; men hvilken værdi ville generere en mere smuk stol, hvis ubehageligt, ikke passer godt med tabellen, mars fortovet når jeg flytter, ikke passer budgettet for virksomheden, ... Værdiløs. Når ikke klart angive briefing, vi havde at gøre en ubehagelig stol; for eksempel til en besøgende ikke føler sig godt tilpas og efterlade hurtigt. I denne mester foreslå forstå, hvordan ikke målet, men som en konsekvens. Når alle faktorer til at overveje (business, sociale, målgruppe, brugervenlighed, funktionalitet, ...) bestemmes og analyseres af studerende, vil formen ophøre med at være noget vilkårlig. Programmet giver de nødvendige værktøjer til generering af et produkt fra den første kontakt med virksomheden gennem de forskellige stadier af udvikling. MÅL De vigtigste mål med dette program er: At give den viden og færdigheder til at skabe nye objekter. Træning evnen til at skabe kreative, formelt og konceptuelt innovative produkter. Lær at lave og begrunde beslutninger, der påvirker resultatet. Udvikle egne metoder under designprocessen. Valg af den optimale metode til hver proces. Valg af materiale og velegnet produktionsproces for produktet designet. Forudse og løse produktion problemer. Mastering teknisk sprog i materialer, processer og sammenhænge. 3d generere agile fysiske mængder, der tjener til at foretage de nødvendige ændringer i projektet i henhold til analyserne af stykkerne. Anvendelse af digitale modelleringsværktøjer til at kommunikere ideer og projekter og beslutningsprocesser teknikker. Administrer faser af et projekt. Beregn gebyrer og budgetter. Forhandle aftaler om fortrolighed og samarbejde med virksomhederne. Forstå og definere en briefing. Modtagere Kandidater i design Kandidater i kommunikation og reklame Fine Arts kandidater Kandidater i Journalistik Kandidater i Reklame og Public Relations Kandidater i Kommunikation Audiovisual Fagfolk: I tilfælde, hvor den studerende viser tidligere videregående uddannelse til en proces med akkreditering af universitetsuddannelse, vil faglige udvalg vurdere kandidatens CV og portfolio og afsluttede pensum, som skal opretholde en rimelig ækvivalens med eksisterende undersøgelser grad det samme område. Degree Folk, der passerer evalueringen program vil få Dobbelt Grad: Course på ESdesign - Superior Design Barcelona kursus på International University of Valencia, som krediteret dem som fagfolk i speciale studerede Skole. Karrieremuligheder Studerende tager denne Master kan udvikle deres karriere inden for følgende områder: Grafisk design studios DTP afdelinger i Magasiner og Publishing Kreative afdelinger af reklamebureauer Free-lance fagfolk, iværksættere, nystartede, opstart selskab ...   Fakultetet Lærere med speciale i hvert af de tematiske områder i programmet, gennem casestudie og realisering af konkrete projekter, de studerende får en tværfaglig men absolut relateret uddannelse. Vi forpligtet til et internationalt fakultet, der bringer forskellige syn på verden af ​​kommunikation, hver fra deres faglige perspektiv. Derfor har vi fagfolk, der behersker kompleksiteten af ​​processen fra et globalt perspektiv, med stærke fundamentale i globale kampagner på tværs af flere kanaler / mediekommunikation. Program / indhold Den MA i Masters i grafisk design og redaktionelle projekter er struktureret omkring følgende områder, der er integreret i en cross-projekt udviklet langs længden af ​​kurset: Redaktionel Design Historie (4 ECTS) Undersøgelse af udviklingen i den redaktionelle proces, design og marked gennem brug af typografi i magasiner, bøger og elektroniske udgivelser. Redaktionelt indhold projekt (6 ECTS) Analyse af de særlige kendetegn ved den redaktionelle projekt fra parametre som grundlag for offentliggørelse af oplysninger og / eller forudindstillede indhold (magasiner, aviser osv). Dimensionering af konstruktioner, skrifttyper, redigering, rytme. Det er den alsidighed af processen værdi vil gøre læsning og forståelse af de offentliggjorte oplysninger. Designet og udgivelse projekt I (5 ECTS) Efter fastlæggelse af indholdet af forlagsbranchen projektet, bliver det smalle hver af de beslutninger, der skal træffes for at skabe et sammenhængende værk i at finde grafiske løsninger. Valg af formater, typografi, gitter, fotografi, illustration, etc. Værktøj - InDesign (5 ECTS) InDesign som flagskibet i redigeringssoftware; den mest magtfulde, omfattende og dedikeret program, der bruges til at designe. Ikke alene er et layout og side makeup software: det er et redskab til at gøre vores liv lettere designere. Illustration art direction, fotografi og infografik (5 ECTS) Et vigtigt aspekt er redaktionelt sommetider misnamed Art Direction. Vide, hvad de skal sige og hvordan man siger er grundlæggende for det samfund, vi lever og ved hvordan man gør i forlagsbranchen miljø er et must, ikke mere. Derfor fokuserer vi indholdet af dette modul i det korrekte valg af alle de elementer, der ledsager de strengt grafiske elementer, vi designer. Vi vil arbejde som en workshop i disse tre områder, så vi ender med at styre og kontrollere de tendenser, der markerer tiden i disse discipliner. Designet og udgivelse projekt II (5 ECTS) Efter fastlæggelse af indholdet af forlagsbranchen projektet, bliver det smalle hver af de beslutninger, der skal træffes for at skabe et sammenhængende værk i at finde grafiske løsninger. Valg af formater, typografi, gitter, fotografi, illustration, etc. Værktøj - InDesign (5 ECTS) InDesign som flagskibet i redigeringssoftware; den mest magtfulde, omfattende og dedikeret program, der bruges til at designe. Ikke alene er et layout og side makeup software: det er et redskab til at gøre vores liv lettere designere. Publishing (5 ECTS) Forlaget i dag har undergået talrige ændringer på grund af udviklingen af ​​teknologi. Men i det væsentlige, at filosofi er den samme. Dette modul problemer i forbindelse med udskrivning på reproduktion og trykning af grafisk produkt, som støtter og karakteristika for hver kan fortælle, hvilke farver og trykfarver vi bruger osv, og også se, hvordan du udfører, vil blive behandlet budget beregning så præcist som muligt; værktøjer og metoder til optimering af omkostningerne, at grundlæggende regler komme til god forståelse med vore kunder og leverandører. Den digitale udgivelse projekt, jeg (5 ECTS) Apropos forlagsvirksomhed projekter, kan vi ikke ignorere betydningen af ​​nye digitale medier i brug og forbrug af det samme projekt. Vi hjælper eleverne til at tænke over disse nye medier, hvor modtageren selv afgør, hvilken slags oplysninger, du ønsker, og når du vil. Designeren skal forudse nye former for redaktionelt produkt skræddersyet til den nye digitale medier; Det er det rigtige valg af skrifttype, farve, billede, struktur, etc., udover at kende grænserne for udvidelsen, høring og forskning af indholdet, at få et innovativt, intuitivt og attraktivt bruger usability. Det omhandler det digitale bog i dens forskellige former. Book læsning (fiktion, videnskabelig og referentiel), bog objekt (stykke kommunikation). Bogproduktion - Print vs Ebook. Elektroniske digitale publikationer til iPad og Android-tabletter. Den digitale udgivelse projekt II (5 ECTS) Apropos forlagsvirksomhed projekter, kan vi ikke ignorere betydningen af ​​nye digitale medier i brug og forbrug af det samme projekt. Vi hjælper eleverne til at tænke over disse nye medier, hvor modtageren selv afgør, hvilken slags oplysninger, du ønsker, og når du vil. Designeren skal forudse nye former for redaktionelt produkt skræddersyet til den nye digitale medier; Det er det rigtige valg af skrifttype, farve, billede, struktur, etc., udover at kende grænserne for udvidelsen, høring og forskning af indholdet, at få et innovativt, intuitivt og attraktivt bruger usability. Det omhandler det digitale bog i dens forskellige former. Book læsning (fiktion, videnskabelig og referentiel), bog objekt (stykke kommunikation). Bogproduktion - Print vs Ebook. Elektroniske digitale publikationer til iPad og Android-tabletter. Endelige udkast til Master (10 ECTS) Udover at overvinde kreditter af de ovennævnte moduler, skal alle studerende udvikle en omfattende Master Project, der består af et personligt projekt af redaktionelt design fra det indhold, underviste i kurset.   Workshop og Læring enheder Skrivning, kalligrafi, bogstaver og typografi (2 ECTS) Find i den historiske øjeblik udseende skrive og alfabetet, gennem manuel og typografiske skrivning, typografi typografiske bly og de forskellige typer. Vi diskuterer forholdet mellem skrift, kalligrafi, bogstaver og typografi. Vi vil øve sessioner Bogstaver og gentegne brev med forskellige værktøjer. Typografisk design (4 ECTS) Introduktion til analyse og design af brevet. Det vil arbejde på skabelsen af ​​alfabetiske tegn fra forskellige perspektiver, i betragtning af deres endelige anvendelse i miljøet af grafisk design. Typografisk design (4 ECTS) Produktion af digital typografi. [-]

Mester I International Business I Gæstfrihed Forvaltning Med Specialisering (ham - Hotel Institut Montreux)

Swiss Education Group
på universitet Fuldtid 2 år February 2017 Schweiz Montreux

Den udfordrende Master Uddannelsen udvikler gæstfrihed lederevner sammen med erhvervslivet viden for studerende, der ønsker udøvende stillinger i den internationale verden af ​​gæstfrihed og erhvervslivet. Forretningen orientering af programmet omfatter en specialisering i Finance, Marketing, Human Resources eller Luxury Business Management godkendt af førende virksomheder; eksperter på deres felt. [+]

Master Forretningsstudier - Master uddannelse Forretningsstudier . Master of International Business i Hospitality Management med specialisering Den udfordrende Master Uddannelsen udvikler gæstfrihed lederevner sammen med erhvervslivet viden for studerende, der ønsker udøvende stillinger i den internationale verden af ​​gæstfrihed og erhvervslivet. Forretningen orientering af programmet omfatter en specialisering i Finance, Marketing, Human Resources eller Luxury Business Management godkendt af førende virksomheder; eksperter på deres felt. Direkte indtastninger accepteres i sigt tre af programmet for kandidater, der har en bachelorgrad i Hotel Management (eller beslægtede disciplin) og have mindst 6 måneders erhvervserfaring. Gæstfrihed lederuddannelse indeholder følgende komponenter. Mad og drikke og Rooms Division Management Application 11 uger 11 uger 4-6 måneder Term 1 Term 2 Betalt praktik i Schweiz eller på verdensplan Postgraduate Diploma i Hospitality Business Management Hospitality Business Management og specialisering 11 uger 11 uger 4-6 måneder TERM 3 TERM 4 Betalt praktik i Schweiz eller på verdensplan Master of International Business i Hospitality Management med specialisering Term 1 (11 uger) Mad og drikkevarer Teori og Praktisk Bar and Beverage Management Fødevareproduktion og Hygiejne Hospitality Studies Husholdning Management edb-applikationer Fransk, tysk, spansk eller Mandarin Term 2 (11 uger) Hospitality Financial Accounting Mad og drikkevarer Management Convention Management and Events Hospitality Salg og Marketing Front Office Management Kulturel mangfoldighed i Hospitality Fransk, tysk, spansk eller Mandarin Praktik (4-6 måneder) PRAKTISK ERFARING Term 3 (11 uger) Managerial Accounting Udbytte og Revenue Management Turisme og Resort Management International Strategic Human Resource Management Erhverv og lederevner Marketing Management Fransk, tysk, spansk eller Mandarin (valgfrit) Term 4 (11 uger) Erhvervsøkonomi Innovation, kreativitet og forandring Integreret Hotel Management Project Fransk, tysk, spansk eller Mandarin (valgfrit) Specialisering Finance specialisering (godkendt af Banque Privée Edmond de Rothschild) Marketing specialisering (godkendt af Montreux Jazz Festival) Human Resource Specialisering (godkendt af Four Seasons Hotels and Resorts) Luksus Business Management Specialisering (godkendt af Hublot) Praktik (4-6 måneder) PRAKTISK ERFARING [-]