Søg efter Masters i Humaniora og samfundsvidenskab

Find mastergrad i Humaniora og samfundsvidenskab her!

Humaniora og samfundsvidenskab

Kunst, Humaniora og Samfundsvidenskab er et fagområde, der omfatter en lang række forskellige emner, såsom lingvistik, antropologi, filosofi, kunst, statskundskab, sociologi, psykologi, teologi, litteraturvidenskab, design og mange andre. Denne gren af ​​videnskab er en gammel en, da det stammer fra århundreder f.Kr., så der er en stor mængde af fascinerende viden på lager om æstetiske spørgsmål, kommunikation, mysterier af det menneskelige sind, som kan være lige så spændende som noget.

Uanset deres gamle oprindelse, kunst såvel som de humanistiske tempo i takt med den moderne verden. De fusionere med datalogi, udnytte de muligheder, der kommer sammen med globaliseringen og den digitale tidsalder; de indfører nye emner til området, såsom Digital kunst, 3D-animation, mode og museologi. Hvis du nogensinde har fanget selv gad vide om, hvordan sindet fungerer, eller hvordan en kunst objekt er skabt eller bevaret, eller hvis du anser dig selv for en kreativ person, kan du finde det interessant at kontrollere kandidatuddannelser i forskellige lande for at finde ud af, om dette er dit sted at være.

Så starter søgningen for din fremtidige karriere nu! Tag et kig på alle de forskellige programmer inden for Kunst, Humaniora og Samfundsvidenskab vi har at tilbyde, og kontakte den relevante person på skolen, der tilbyder det program, du vil, bare med ét klik!

Læs mere

Online Mester I Forhandling Og Konfliktløsning

Creighton University Online
Undervisning både online og på universitetet Deltid 18 - 24 måneder September 2017 USA Omaha

Creighton University 's Online Masters i Forhandling og konfliktløsning udvikler stærke ledere på tværs af en bred vifte af brancher, der systematisk kan nedbryde problemer, formidler forskellige synsvinkler, og samarbejder mod innovative løsninger. [+]

Master Humaniora og samfundsvidenskab - Master uddannelse Humaniora og samfundsvidenskab . Creighton University 's Online Masters i Forhandling og konfliktløsning udvikler stærke ledere på tværs af en bred vifte af brancher, der systematisk kan nedbryde problemer, formidler forskellige synsvinkler, og samarbejder mod innovative løsninger. Uddannelsen udbydes af Werner Institute ved Creighton University School of Law, rangeret af The Princeton Review i sin bedste 169 Law Schools (2015). Koncentrationer Organisatorisk Samarbejde og konflikthåndtering Internationale forhandlinger og Konfliktløsning Health Care Samarbejde og konfliktløsning Det fleksible program giver de studerende til at færdiggøre deres uddannelse helt online i 18-24 måneder. Programmet omfatter også to 5-dages boliger på Creighton campus i Omaha, Nebraska giver eleverne mulighed for at øve deres færdigheder i rollespil simuleringer og gruppeøvelser. Studerende også udfylde en practicum oplevelse i en faglig eller organisatorisk indstilling, du vælger. Partnerskab med Foreningen for Konfliktløsning (ACR) Creighton studerende og nyuddannede får ACR medlemskab for $ 50 per år, en undervisning pause på $ 200 per semester, samt andre rabatter over publikationer og konferencer. [-]

Officiel Mester I At Skabe Og Udvikle Digitale Projekter

FDModa - LCI Barcelona
på universitet Fuldtid 1 år September 2017 Spanien Barcelona

Hovedformålet med Master i skabelsen og udviklingen af ​​digitale projekter er at tilbyde videreuddannelse og specialiseret karakter, som vil forberede de studerende konkurrencedygtige at levere innovative løsninger og nye værdi udsagn til et marked, der ud fra et teknologisk synspunkt Det er eksponentielt aktiv og er blomstrende. [+]

Master i Digital Creation og udviklingsprojekter Hovedformålet med Master i skabelsen og udviklingen af ​​digitale projekter er at tilbyde videreuddannelse og specialiseret karakter, som vil forberede de studerende konkurrencedygtige at levere innovative løsninger og nye værdi udsagn til et marked, der ud fra et teknologisk synspunkt Det er eksponentielt aktiv og er blomstrende. Den digitale designer er nu i centrum for forskellige familier og professionelle sektorer såsom audiovisuel kommunikation, de Grafisk design Graphic Arts Reklame Public Relations og interaktioner design sektorer og viser stigende synergier ofte omfattet inden for branchen kalder erfaringer og i stigende grad rettet mod digitale medier samt pege forskellige sektorundersøgelser og lokale og statslige rapporter. Modsætning til de fleste uddannelse tilbyder inden for digital design, differentierende faktor af denne Masters i Digital Creation og udvikling Project er at danne hvad der er kendt som Front End Designer (frontend eller Frontend Designer) i den professionelle verden . Front End består af alt, hvad der har at gøre med, hvad du ser og interagere i et digitalt projekt, det er den professionelle, der er i stand til at udtænke, planlægge og også udføre alle udviklingen nødvendige, før den endelige produktion så sikrer gennemførlighed, effektivitet og optimering af designet projekter. Ligeledes kan eleverne vælge at specialisere sig i to områder, en mere eksperimenterende og mere orienteret til en verden af ​​skabelsen, underholdning og kultur, for at opleve den smarte borger og smarte byer, og det andet mere fokuseret på strategi overtalelse, branded content, mere udviklet og orienterede sektorer af produkter og tjenesteydelser til forbrugerne. Mål: At uddanne fagfolk med speciale i oprettelse og udvikling af avancerede digitale projekter med valg af specialisering i: Projekter til reklame og strategisk kommunikation: Studerende vil dannes på selvmordstanker og prototyping af digitale kommunikationsstrategier for brands og organisationer. Som for praktik, kan de studerende vælge webdesign og mobil applikation design interaktion design projekter i rummet: Den studerende vil blive dannet i udformningen og udviklingen af ​​interaktionsdesign anvendt på plads i almindelighed det er, detailhandel, underholdning, monumenter, museer, infrastruktur og offentlige rum ... Som for praktik, kan de studerende vælge interaktivt design til intelligente byer eller foretage et pilotprojekt for interaktion. Studies Programme: Data Ark Medvirkende: 66 ECTS Varighed: 1 år Kvalifikation: Masters i Design og Udvikling af Digital Projects Sprog: spansk og engelsk tilbyde speciale rejseruter ansigt: Digital Projekter Reklame og Strategisk kommunikation Projekter interaktionsdesign interaktive rum Første semester Modul I - Teoretisk ramme og kontekst (8 ECTS) Modul II - Metode og avancerede designprocesser til interaktive hjemmesider og apps (12 ECTS) Modul III - Programmering, udvikling og fremstilling af prototyper af digitale interfaces (12 ECTS) Andet semester Modul IV - Adm digital design (6 ECTS) Specielle 1: strategiske kommunikationsprojekter og reklame (10 ECTS) Specielle 2: interaktion design projekter til rummet (10 ECTS) Master afgangsprojekt (12 ECTS) Eksterne Practices (6 ECTS) [-]

Mester I Internationale Relationer Og Diplomati (mir)

The International University in Geneva
på universitet Fuldtid Deltid 1 år Schweiz

Master of International Relations og diplomati (MIR) reagerer på den stigende efterspørgsel til at uddanne unge fagfolk i Genève til beslutningstagende karriere i internationale organisationer, diplomatiske tjenester og den private sektor. Beliggende i samme by som De Forenede Nationers hovedkvarter i Europa, programmet tager fuld fordel af Genève unikke situation som verdens hovedstad for multilateralt diplomati. MIR giver betydelige ressourcer for sin internationale fakultet og studerende at netværke med internationale institutioner (UNHCR, UNECE, UNCTAD, WTO, WHO, ILO, ITU, WIPO, WEF, ICRC) og diplomatiske missioner. [+]

Master Humaniora og samfundsvidenskab - Master uddannelse Humaniora og samfundsvidenskab . Vigtigste fordele ved føreren af ​​internationale forbindelser og diplomati Læring i et dynamisk miljø i Schweiz med en multikulturel studerende og fakultet arbejder i den akademiske verden og internationale institutioner; Forudsat viden og færdigheder til at analysere internationale spørgsmål, forberede politiske rapporter og deltage i internationale beslutningsprocesser via internationale konferencer og møder; Udforskning af FN-systemet, internationale ordninger, regionale aftaler og teknisk samarbejde mellem stater; Få indsigt i multilateralt diplomati at være i hjertet af "International Genève". PROFIL Master of International Relations og diplomati (MIR) reagerer på den stigende efterspørgsel til at uddanne unge fagfolk i Genève til beslutningstagende karriere i internationale organisationer, diplomatiske tjenester og den private sektor. Beliggende i samme by som De Forenede Nationers hovedkvarter i Europa, programmet tager fuld fordel af Genève unikke situation som verdens hovedstad for multilateralt diplomati. MIR giver betydelige ressourcer for sin internationale fakultet og studerende at netværke med internationale institutioner (UNHCR, UNECE, UNCTAD, WTO, WHO, ILO, ITU, WIPO, WEF, ICRC) og diplomatiske missioner. MIR PROGRAM DETALJER Kalender: Master of internationale forbindelser og diplomati program har fire startdatoer: September, November, marts og maj. Indhold: Ud over centrale kurser internationale forbindelser, med fokus på FN-systemet og EU, udenrigspolitik og geoeconomics, global økonomi og økonomisk diplomati, Master of internationale forbindelser og diplomati pensum tog unge fagfolk til beslutningsprocessen stillinger med kurser i internationale handelsorganisationer og statistikker, udøvende kommunikation og forhandlinger, multimedier og internet. Master of internationale forbindelser og diplomati består af 14 kurser taget over et år. Fakultet: Fakultetet på IUG i Schweiz, er international i erfaring, praktiske i orientering og fokuserede på deres undervisning. De videnskabelige medarbejdere er elevcentreret og forpligtet sig til at fremme et stimulerende læringsmiljø. Undersøgelse i Schweiz: Genève er vært for De Forenede Nationer og særorganisationer såsom Verdenshandelsorganisationen, og er ofte benævnt hovedstad fred og diplomati, hvilket gør det til et ideelt sted at studere internationale forbindelser. Lær mere om at studere i Geneve. Et internationalt netværk Den International University i Genève har etableret et stærkt netværk, udvikling af udvekslingsprogrammer med 17 universiteter over hele verden. Lær mere om vores internationale netværk. DIN KARRIERE MED DIN MIR MIR kandidater engagere sig i beslutningsprocesserne karriere i: internationale organisationer og diplomatiske tjenester; virksomhedernes forretningsmæssige og finansielle sektor; medier, ngo'er og civilsamfundet. Karriere tjenester: Den International University i Genève giver rådgivning til at hjælpe de studerende i deres karriere beslutninger. Den International University i Genève giver Career Rådgivning til at hjælpe de studerende. MIR ADGANG Ansøg online for MIR-programmet: Udfyld ansøgningsskemaet. MIR adgangskrav: Studerende, der søger for MIR-programmet skal give flere dokumenter. Se adgangskravene. MIR Studieafgifter Undervisningen af ​​International University i Genève, Schweiz, er CHF 36.400 for Master i International Relations kandidatuddannelse. Lær mere om studieafgift. Gebyrerne omfatter undervisningsmateriale, cases og lærebøger. [-]

Indlæg Grundskoleuddannelse - Professionel Mester I Uddannelse

Hibernia College
Undervisning både online og på universitetet April 2017 Irland Dublin

Hibernia College Indlæg Primary Education - Professionel Master of Education blev etableret for at fremme en bredere vifte af mennesker til at overveje undervisningen som et erhverv ved at tilbyde en mere fleksibel vej til at blive en fuldt kvalificeret indlæg folkeskolelærer. [+]

Hibernia College Indlæg Folkeskoleloven - Professionel Master of Education blev etableret for at tilskynde til en bredere vifte af mennesker til at overveje undervisning som et erhverv ved at give en mere fleksibel vej til at blive en fuldt kvalificeret indlæg folkeskolelærer. På grund af strukturen af ​​programmet og de kriterier støtteberettigelse kan vi kun acceptere ansøgninger fra Irland. Blended online professionel mester i uddannelse Programmet, der blander online-indhold, virtuelle læringsmiljøer og ansigt-til-ansigt levering, er designet til at udvikle fagfolk og eksperter, der er positioneret til at være ledere inden for post-primær uddannelse. Programmet er ideelt for alle, der ikke har let adgang til en af ​​de traditionelle uddannelsesudbydere eller som ikke har tid til at tilbringe pendling til og fra foredrag dagligt. Online studie med Hibernia Hibernia College har en dokumenteret track record i at levere en dynamisk online undersøgelse oplevelse, der tilbyder eleverne maksimal støtte. Vores online model er en succes, fordi det er dedikeret til at hjælpe fagfolk opfylde deres nuværende arbejde udfordringer og ved hele tiden at bygge på samspillet mellem studerende og fakultetet. Vi giver dig en personlig faglig vejleder, som vil guide dig gennem programmet for at sikre din succes. Akkrediteret Indlæg Primære Masters Resultaterne program i en HETAC Level 9 award. Professionel Master of Education i Post Folkeskoleloven - Emner Den professionelle Master of Education i Post Folkeskoleloven er akkrediteret for de følgende 15 pædagogiske fag: gælisk, Engelsk, moderne sprog, historie, geografi, Samfundsfag, matematik, fysik, kemi, biologi, regnskab, business, økonomi, Jordbrugsvidenskab og musik. Uddannelsesbaggrund i en af ​​de ovennævnte emner er påkrævet. [-]

Mdes Social Innovation

Ravensbourne
på universitet Fuldtid Deltid 1 - 2 år September 2017 Det Forenede Kongerige London + 1 mere

Master of Design i Social Innovation anvender linsen af ​​design tænkning til at løse nogle af samfundets mest genstridige sociale, miljømæssige og økonomiske udfordringer. [+]

Master Humaniora og samfundsvidenskab - Master uddannelse Humaniora og samfundsvidenskab . Den Master of Design i Social Innovation anvender linsen af ​​design tænkning til at løse nogle af samfundets mest genstridige sociale, miljømæssige og økonomiske udfordringer. Dens fokus er på de organisatoriske modeller, metoder og strategier for at forme en positiv social forandring, bæredygtig vækst og nye forretningsmodeller. I lyset af løftet om ufortalt vækst er vi nu konfronteret med en barsk virkelighed: at den traditionelle model af 'business as usual' i det andet årti af det 21. århundrede ikke længere er levedygtig. Ved at anvende en række metoder til at designe og prototyping sociale ventures og modeller for organisering, vil mdes i Social Innovation udstyre dig med en praksis tilgang til indlejring innovation inden for bæredygtighed, fællesskab modstandskraft, virksomhedernes sociale ansvar, venture filantropi og organisatorisk smidighed. Arbejde med en tværfaglig team af fagfolk, vil kurset give dig mulighed for at lære om radikale ideer, udvikle disse ideer og teste dem i en "levet" organisatorisk miljø. Den Mdes Social Innovation vil vise, at mange af de mest succesfulde designs, innovationer og innovatører har lært at operere på tværs af grænserne mellem discipliner, sektorer, organisationer og traditionelle tjenester. På sit hjerte ligger tre designprincipper: en holistisk tilgang - behovet for at nærme innovation fra en "holistisk" synsvinkel ved at trække på dets potentielle indvirkning med hensyn til mennesker, teknologi, miljø, psykologiske og følelsesmæssige betydning og langsigtet bæredygtighed en kerne intent - potentiale til at udvikle et "kerne hensigt" og value proposition til organisationsmodeller for at stimulere kommerciel og brand værdi gennem interaktion, social værdi, samarbejde og ideer generation inddragende og inkluderende - betydningen af ​​at udvikle sociale og miljømæssige løsninger "med" og "ved" de vigtigste interessenter, kunder / markeder mv og ikke blot 'til' og 'for' folk. Kurset vil udvikle dine ideer og færdigheder i folk-centreret og organisatoriske ledelse som en måde at ændre den måde, at offentlige, private og ikke-for-profit-tjenester er formet ved hjælp af designtænkning metoder. [-]

University Of Dundee Master Of Education

Stafford
på universitet Fuldtid 18 måneder September 2017 Jordan Jordan Online Forenede Arabiske Emirater De Forenede Arabiske Emirater Online Iran Iran Online Saudi-Arabien Saudi Arabien Online Bahrain Bahrain Online Qatar Qatar Online Syrien Syrien Online Oman Oman Online Libanon Libanon Online Kuwait Kuwait Online + 18 mere

Master of Education program er afgørende for alle fagfolk, der arbejder i en uddannelsesmæssig indstilling og ønsker at forbedre deres faglige læring og forbedre karriere progression perspektiver. Studerende kan skræddersy den pædagogiske erfaring, der passer til deres individuelle erfaringer, behov og interesser. Programmet kan tilgås udelukkende på afstand via universitetet virtuelt læringsmiljø. [+]

Fordele Den Master of Education Programmet er vigtigt for alle fagfolk, der arbejder i en uddannelsesmæssig indstilling og ønsker at forbedre deres faglige læring og forbedre karriere progression perspektiver. Studerende kan skræddersy den pædagogiske erfaring, der passer til deres individuelle erfaringer, behov og interesser. Programmet kan tilgås udelukkende på afstand via universitetet virtuelt læringsmiljø. Programmet er akkrediteret af International Baccalaureate Organisation og ved med held at udfylde programmets deltagere kan tilmelde en IB Advanced Certificate i undervisning og læring Forskning, Certificate i Ledelse Praksis og Advanced Certificate i Ledelse Research giver mulighed for at forfølge en karriere i det offentlige, private eller internationale skoler i hele verden. Specialiseringer Inklusion og Learner Support Nursery / først Uddannelse Elev Pleje og support International Uddannelse Udvikling matematisk tankegang Titel Master of Education - MEd Ordregivende myndighed University of Dundee Tilstand Blended learning med værksteder VARIGHED 18 måneder (accelereret tilstand) Adgangskrav Master of Education er en suite af postgraduate moduler i faglig udvikling for lærere og fagfolk, der arbejder, har tidligere erfaringer med at arbejde, eller ønsker at arbejde i en uddannelsesmæssig indstilling. Der er både arbejdsplads baseret og ikke-arbejdsplads baserede ruter gennem programmet. Arbejdsplads baseret rute: Fagfolk, der i øjeblikket arbejder i en uddannelsesmæssig indstilling, og ønsker at forbedre deres faglige læring og forbedre karriere progression perspektiver. Skal have en bachelor-grad (enhver disciplin). Hvis din bachelor-grad ikke blev undervist på engelsk, den engelske sprogkrav er IELTS 6,5 (eller tilsvarende). Ikke-Arbejdsplads baseret roud: Fagfolk, der har tidligere erhvervserfaring (ikke nødvendigvis strøm) i en uddannelsesmæssig indstilling. Skal være en kandidat (enhver disciplin). Hvis din bachelor-grad ikke blev undervist på engelsk, den engelske sprogkrav er IELTS 6,5 (eller tilsvarende). Fee USD 13.600 Aktuel tilsvarende i: USD 13.600 AED 49.956 SAR 51.004 GBP 8957 Bemærk Alle gebyrer skal betales i USD [-]

Beherske Socialt Arbejde Som Et Menneske Rettigheder Erhverv

Alice Salomon University of Applied Sciences Berlin
på universitet Fuldtid 2 år September 2017 Tyskland Berlin

Alice Salomon Hochschule - University of Applied Sciences - i Berlin, Tyskland, tilbyder postgraduate programmet Master of Arts i Socialt Arbejde som en Menneskerettigheder Profession (MA-SWHR). Programmet er [+]

MA - Socialt Arbejde som menneskerettigheder Profession

Alice Salomon Hochschule - University of Applied Sciences - i Berlin, Tyskland, tilbyder postgraduate programmet Master of Arts i Socialt Arbejde som en Menneskerettigheder Profession (MA-SWHR). Programmet er realiseret i samarbejde med:

Centrum for Post gradvise Studier af Socialt Arbejde, Berlin Coburg   University of Applied Sciences og Arts Malmö   University, Institut for Socialt Arbejde Göteborgs universitet, Institut for Socialt Arbejde Universitetet i Ljubljana, Afdeling for Social Retfærdighed og inklusion University of Strathclyde, Skole of Applied Social Sciences

Hvorfor et program i "Socialt Arbejde som en Human Rights Profession"?... [-]


Mester I Uddannelses- Videnskab - Musikundervisning

University of Nicosia
på universitet Fuldtid 3 semestre September 2017 Cypern Nicosia Grækenland Athen + 2 mere

Formålet med programmet er dobbelt. På den ene side, hjælper den studerende til at erhverve dyb viden inden for specialisering gennem (a) overvågning af uddannelser i et avanceret niveau, (b) undersøge den relevante litteratur, og (c) interaktion med fakultetet og andre studerende. [+]

Varighed (år): 1,5 år Kvalifikation Tildelt: Uddannelse: Videnskab Music Education (MEd, 1,5 år eller 3 semestre) Kvalifikationsniveau: 2. cyklus (kandidatgrad) Undervisningssprog: Græsk Mode Undersøgelse: Fuld og deltid Minimum Credits: 30 Minimum ECTS: 90 Profil af programmet: 7.1 Formål Formålet med programmet er dobbelt. På den ene side, hjælper den studerende til at erhverve dyb viden inden for specialisering gennem (a) overvågning af uddannelser i et avanceret niveau, (b) undersøge den relevante litteratur, og (c) interaktion med fakultetet og andre studerende. På den anden, tager programmet sigte på at fremme forskning færdigheder gennem (a) overvågning af specifikke kvantitative og kvalitative forskerkurser, (b) lille skala undersøgelser i de forskellige kurser og / eller udarbejdelse Speciale, og (c) deltagelse i seminarer / konferencer indhold forskning. Generelt er det overordnede mål med programmet er at hjælpe den studerende til at blive en selvstændig tænker og videnskabsmand pædagog. 7.2 Målsætninger 1. Forberedelse uddannelsessystemet ledere med en dybere viden i musik og musik Pædagogik og didaktik. 2. At analysere de filosofiske, sociologiske og psykologiske dimensioner af uddannelse og forstå deres betydning for en effektiv undervisning og læring i Musik. 3. At erhverve specialiserede viden, metoder og tilgange, som vil hjælpe dem med at innovere inden for musik og deres undervisning. 4. Tilegne sig færdigheder til at håndtere de praktiske aspekter af undervisningen i musik og designe pædagogiske interventioner for effektiv løsning af problemerne i forskellige sammenhænge. 5. Vælg og producere undervisningsmateriale baseret på aktuelle tendenser i undervisningen musik, forbedre og udvikle musikalsk kreativitet af studerende. 6. For at overvåge udviklingen i moderne forskning i undervisningen af ​​musik og gøre sig bekendt med den nødvendige forskning og metodiske redskaber. Karrieremuligheder: Kandidater af programmet har følgende muligheder: 9.1 At søge lederstilling på skoleniveau (f.eks Manager, Assistant Manager) og / eller Ministeriet for Uddannelse og Kultur (f.eks Inspector). 9.2 At arbejde som undervisere på Pædagogisk Institut. 9.3 Forstå akademisk holdning på en videregående uddannelsesinstitution. Adgang til yderligere undersøgelser: Kandidater af programmet kan forfølge ph.d.-studier. [-]

Mic Master Of Advanced Studies I Interkulturel Kommunikation

USI Università della Svizzera italiana
på universitet Deltid 14 - 18 måneder February 2017 Schweiz Lausanne Lugano Genève Bern + 3 mere

MIC Program består af 20 moduler fordelt over 9 uger kurser. Hvert modul er værd 2.5 ECTS, undtagen modul 19 20 (Personal Project), som er på 15 ECTS [+]

MIC Master of Advanced Studies i Interkulturel Kommunikation

The Master of Advanced Studies i Interkulturel Kommunikation (MIC) er en deltidsuddannelse postgraduate program for fagfolk, der arbejder i forvaltningen operationelle eller strategiske situationer i en multikulturel sammenhæng og i forvaltningen af ​​multikulturelle menneskelige ressourcer.

Grundlagt i 2004, MIC er den eneste akademiske program i Interkulturel Kommunikation af sin art i Europa.

Denne Master 's program udstyrer deltagerne med midler til at håndtere succes med multikulturelle problemer og muligheder på de faglige, offentlige og personlige plan. ... [-]


Mester I Kunstuddannelse

Edna Manley College of the Visual and Performing Arts
på universitet Fuldtid September 2017 Jamaica Kingston

The Art Education program udstyrer de studerende med de kritiske tænkning, teknisk viden og evne til at overføre viden om billedkunst i en formel undervisningsmiljø. [+]

Master i Art Education

The Art Education program udstyrer de studerende med de kritiske tænkning, teknisk viden og evne til at overføre viden om billedkunst i en formel undervisningsmiljø. Studerende er i stand til at blive agenter for forandring i de lokale og internationale uddannelsessystemer og udfordres og støttes i at udmærke sig i en ekstremt krævende og utrolig givende karriere som lærer. Kunstuddannelse majors tage kurser i en række studie områder. Fokus i deres program er på professionelle studier, med vægt på at producere engagerede pædagoger.

* MA i Art Education er i samarbejde med Ohio State University (OSU)

[-]

Mester I Klinisk Psykologi

Macquarie University
på universitet Fuldtid 2 år January 2017 Australien North Ryde

Denne grad er den faglige kursus for dem, der ønsker at praktisere som kliniske psykologer. Det udstyrer dig til at blive en høj kaliber praktiserende ... [+]

Master of Clinical Psychology

Denne grad er den faglige kursus for dem, der ønsker at praktisere som kliniske psykologer. Det udstyrer dig til at blive en høj kaliber praktiserende læge, der er godt funderet i teori og praksis, og i stand til at bevæge tværs af en række klinisk orienterede områder.

Vigtige funktioner

Tilbyder en bred vifte af emner, herunder psykopatologi, kognitiv adfærdsterapi, og klinisk psykofarmakologi Sikrer du bliver i stand til at arbejde i en række klinisk orienterede områder og under forudsætning af fuld uafhængig professionel ansvar gennem overvågede praktikophold Giver dig adgang til Macquarie University Psychology Clinic samt andre forsknings-og træningsfaciliteter, herunder følelsesmæssige sundhed Clinic. ... [-]

MICROMASTERS Program I Førende Pædagogisk Innovation Og Forbedring (University Of Michigan)

edX MicroMasters Programs
Online Fuldtid Deltid 30 uger January 2017 USA Cambridge + 1 mere

Bliv en innovativ leder med nye FoU strategier for at forbedre klasseværelser, skoler og uddannelsessystemer. [+]

Gennemsnitlig længde: 6 uger pr kursus Forsøg: 2-4 timer per uge, per kursus Antal kurser: 5 Kurser i Program Emne: Uddannelse & læreruddannelse Institution: The University of Michigan Institution Offering Credit: The University of Michigan Sprog: Engelsk Video Afskrifter: Engelsk Pris (USD): $ 199-249 per kursus Bliv en innovativ leder med nye FoU strategier for at forbedre klasseværelser, skoler og uddannelsessystemer. Uddannelsessystemerne i hele verden står over for den centrale udfordring at finde innovative løsninger og teknikker til at forbedre de studerendes præstation. Denne udfordring deles af lærere, lærer-ledere og skoleledere, der er ansvarlige for at forbedre mulighederne for at lære, med to mål: at hæve gennemsnittet af elevernes resultater og reducere præstation huller mellem de studerende. Beyond skoler, ledere i distriktet kontorer, offentlige institutioner, faglige foreninger, og andre ikke-statslige virksomheder deler også den udfordring at forbedre elevernes resultater på skalaen over hele skoler, distrikter, og systemer. Udviklet i samarbejde med Carnegie Foundation for Advancement of Teaching - og trække på den ekspertise af førende forskere, innovatorer, og praktikere - den førende Educational innovation og forbedring MICROMASTERS Program vil give eleverne at samarbejde og styrke uddannelsesmuligheder og resultater for millioner af studerende , især dem i øjeblikket underbetjente af deres offentlige skoler. Dette MICROMASTERS Program vil udvikle elevernes viden om pædagogisk innovation, forskning og praksis til at sætte dem i stand til at forbedre uddannelse og liv af børn i deres egne skoler og videre. Mere information om MICROMASTERS Program kan findes på University of Michigan hjemmeside. Job Outlook Lærere vil have den viden, og kan være i stand til at forfølge de legitimationsoplysninger, at blive aktive medlemmer af forbedringstiltag teams og initiativer i deres skoler og distrikter. Ledere inden ledelsesstruktur K-12 vil have den viden, og kan være i stand til at forfølge de legitimationsoplysninger, at udvikle og administrere inter-organisatoriske teams i stand til effektivt at bruge førende metoder til pædagogisk innovation og forbedring. BEMÆRK: Lærere og ledere bør konsultere relevante instanser for at diskutere mulighederne for efteruddannelse kredit. program udvikler; ekstern støtte coach / gennemførelse; forbedring specialist; projektleder; give skribent; politik analytiker; program officer. Karriere muligheder som klasse-niveau teamleder; indhold-området forbedring specialist; instruktions-træner; skole medlem forbedring hold; Reformatorer ud ledelsesstruktur K-12 vil have den viden, og kan være i stand til at forfølge de legitimationsoplysninger, for at bruge førende metoder til pædagogisk innovation og forbedring for at sikre finansiering til deres arbejde. Reformatorer kan etablere organisationer og strategier, der støtter storstilet forbedring; og styre deres samarbejde med skole, distrikter, og systemer. Hvad du lærer: At forestille nye muligheder for arbejdet af studerende og lærere i klasseværelser. For at forstå alternative logikker og strategier for organisering af praksis af pædagogiske innovation. For at undersøge anvendelsen af ​​de nye inden for forbedring videnskab til praksis af pædagogiske innovation. At udforske innovation og forbedring i store pædagogiske reformtiltag i USA og rundt om i verden. For at forbedre din egen praksis som en pædagog, innovator, og / eller reformator. At udvikle og administrere teams, der bruger disciplinerede, evidensbaserede metoder til pædagogisk innovation og forbedring. At ansætte disciplineret, evidensbaserede metoder til pædagogisk innovation og forbedring til at styre samarbejder blandt skoler, distrikter, og systemer. MICROMASTERS Program Detaljer Hvordan at tjene The MICROMASTERS Credential Komplet og med held tjene en verificeret Certificate i alle fem kurser. Tag din Credential til det næste niveau Elever, der har held fortjent MICROMASTERS Credential kan modtage kursus kredit for fire Masters of Arts klasser (12 kredit timer, der svarer til to valgfrie kurser og to beslægtede kurser), hvis de gælder, og er optaget, til Masters of Arts programmer i pædagogisk ledelse og politik, undervisning og læring, New Media og literacies eller Urban pædagogik ved University of Michigan School of Education. Kurser Førende Ambitiøs Undervisning og Læring Lær hvorfor ambitiøs undervisning og læring kan være nøglen til global uddannelsesmæssige forbedringer og hvordan man kan omsætte det til praksis. Logics af Pædagogisk innovation og forbedring Lær førende strategier for pædagogisk innovation for at forbedre praksis, hæve elevernes resultater, og reducere præstation huller. Forbedring Science i Uddannelse Lær at anvende principper og praksis for forbedring videnskab at forbedre pædagogisk praksis, hæve de studerendes præstationer Case Studies i Continuous Pædagogisk Improvement Lær om førende tilgange til kontinuerlig pædagogisk forbedringer gennem casestudier af pædagogisk innovation. Førende Pædagogisk Innovation og Forbedring Capstone Anvend din viden og demonstrere beherskelse, personlig vækst, og kompetenceudvikling langs dimensioner centrale til førende uddannelsesmæssige ... Hvad er et MICROMASTERS Program? Udviklet til at fremme en karriere og født af kandidatuddannelser på førende universiteter, MICROMASTERS programmer er en serie af højere niveau kurser er anerkendt af virksomheder til rigtigt job relevans, og kan accelerere en kandidatuddannelse. [-]

Mester I PNNL PFL Og PL2

University of Minho - Institute of Arts and Human Sciences
på universitet Fuldtid October 2017 Portugal Braga

Hovedformålet med Master i PNNL PFL og PL2 er at give de studerende de teoretiske og praktiske redskaber til handling i PLNM PLE / PL2, hjælpe med at opdatere og forbedre viden om både det portugisiske sprog, litteratur og kultur og til litteratur og kulturer af portugisisk talende lande, samt at forbedre deres anvendelighed i forskellige sammenhænge. [+]

Master Humaniora og samfundsvidenskab - Master uddannelse Humaniora og samfundsvidenskab . Hovedformålet med Master i PNNL PFL og PL2 er at give de studerende de teoretiske og praktiske værktøjer til indsatsen på PLNM PLE / PL2, hjælpe til at opdatere og styrke viden om både det portugisiske sprog, litteratur og kultur samt til litteratur og kulturer af portugisisktalende lande, samt at forbedre deres anvendelighed i forskellige sammenhænge. Det søger at besvare anmodninger fra den nuværende sociale kontekst, stærkt præget af vigtige ændringer som følge af migrationsstrømme, der har bidraget væsentligt til den kulturelle og sproglige mangfoldighed, der i dag præger virkeligheden i landet. Den søger også at udvikle midler, der kan gennemføre en politik for formidling og konsolidering af det portugisiske sprog og kultur i dynamikken i de strategiske relationer i Portugal med partnere i CPLP og Europæiske Union (EU) og andre bestemmelseslande for den portugisiske diaspora . [-]

Mester I Kunst - Dramatik

The Lir National Academy of Dramatic Art at Trinity College Dublin.
på universitet Fuldtid Deltid 12 - 24 måneder September 2017 Irland Dublin + 1 mere

På Master i kunst grad i hørespilskonkurrence på The Lir Academy tilbyder vi alle studerende mulighed for at udvikle og skærpe deres unikke skriftlig færdighed, så hver spiller skrevet er det bedste det kan være. [+]

Den teatralske landskab er konstant at blive formet af teater beslutningstagere, der præsenterer originale værker eller reimagining klassikere. Kritisk for denne proces er nye skrifter og tilpasninger. På den Master i kunst grad i hørespilskonkurrence på The Lir Academy tilbyder vi alle studerende mulighed for at udvikle og skærpe deres unikke skriftlig færdighed, så hver spiller skrevet er det bedste det kan være. Moduler i moderne teater praksis, dramaturgi og workshops skriftligt, er suppleret med én til én træning og udvikling, således at hver enkelt elev har kvalitetstid med dramatikere, instruktører og designere Uddannelsen kulminerer med de studerende at skrive en fuld længde spille samtidig bliver vejledt af chefen for hørespilskonkurrence, Graham Whybrow. Graham bringer et væld af erfaringer til denne rolle, herunder tolv år som litterære manager Royal Court Theatre. Kurset er designet til at supplere det eksisterende Master i Fin Teater Dirigere og Master i Kunst Stage Design incl Lighting Design, Costume Design og scenografi. Studerende på alle tre programmer vil arbejde sammen i et samarbejde, udvikling af en fælles forståelse af moderne teater praksis og en kollektiv forståelse af dedikation og engagement forpligtet til at foretage innovative forestillinger ske. Ved afslutningen af ​​denne postgraduate grad, vil du kvalificere og opgraderer fra Trinity College Dublin, The University of Dublin Ansøgning Detaljer Ansøgningsprocessen for ENTRY IN 2017 har nu åbnet. Ud over de oplysninger, der kræves på online-formularen, er du også forpligtet til at uploade en kopi af hver af følgende: a) brev, der skitserer ansøgerens teater uddannelse og fremhæver ansøgerens skriftligt oplevelse til dato. b) en "redegørelse for formålet ', der refererer til sagsøgerne ambitioner hvad angår skrivestil, form og medie. c) et resumé (CV) d) en prøve af skrive i form af en leg (minimum 45 minutter læsning tid) e) to referencer / udtalelser fra dem bekendt med din skriftligt og / eller tredje niveau f) personlig erklæring med en finansiel plan, der viser klart, hvordan du agter at finansiere selv hvis det lykkes med at få en plads på kurset. (Bemærk, at skrive prøver ikke vil blive returneret under nogen omstændigheder, og at LIR ikke giver kritik af skriftlige prøver). Obligatoriske moduler Master i kunst hørespilskonkurrence Fuldtids-og deltidsansatte studerende vil tage tre samtidige moduler i de første to semestre. Den fjerde modul vil blive undervist i tredje semester og efterfølgende sommermåneder (for fuld tid studerende) eller i det andet år af kurset (for deltidsstuderende). Den fjerde modul vil blive suppleret med en løbende serie af masterclasses fra professionelle forfattere og script redaktører. Contemporary Theatre Practice Dette modul vil introducere de studerende til en række nutidige teater praksis som dokumenteret i teatrene i Dublin. Hovedformålet med kurset er at give de studerende mulighed for at blive fortrolig i stilarter, former, teorier og praksis, der udgør moderne teater gør i Irland. Derudover vil de studerende blive introduceret til en række dramatiske produktion i relaterede medier (radio, tv og film), hvis stilarter og former vil blive analyseret i dette modul. The Contemporary Theatre Practice modul deles af alle Master i kunst studerende (direktører, designere og dramatikere). Dramaturgi Dette modul vil blive undervist af en professionel dramaturg. Dens formål er at introducere de studerende til en række dramatiske tekster til teater eller relateret medier med vægt på den dramaturgiske sammensætning af disse tekster. En forståelse af de sammenhænge, ​​inden for hvilken disse dramaturgiske strategier blev produceret vil også blive fremmet. Dette seminar-baserede modul kræver de studerende at undersøge centrale problemer i forbindelse med oprettelse og strukturen af ​​scripts til ydeevne. Studerende vil overveje en række teorier om dramatiske struktur, overveje forskning krav script skabelse, udforske forskellige tilgange til script udvikling og lærer at anvende en dramaturgisk ordforråd til en række casestudier. Skrivning Workshop Det overordnede mål med modulet er at forberede eleverne til at skrive en leg for performance i Modul 4. Studerende vil dele deres kreativ skrivning i en workshop format, og vil modtage både gruppe feedback og individuel undervisning i udviklingen af ​​deres håndværk. Modulet indeholder: kreative workshops; udvikle en bevidsthed om den professionelle skriftligt sammenhæng; udvikle en udtrykkelig, personlig æstetik; og tilbyder muligheder for at skrive i en lang række faglige sammenhænge (teater, uddannelse, samfund), og til forskellige medier (teater og indspillede medier). Dette modul skitserer også karriereudvikling og gruppe eller selvstændig kritik; det indfører forskning færdigheder, øvelse etikette og re-udarbejdelse. Spille Dette modul vil blive undervist gennem individuel vejledning for skrivning af en studerende spil i fuld længde (på mellem 45 og 90 minutter, der udfører tid). Stykket vil blive forelagt til undersøgelse sammen med en reflekterende Tidende den studerendes praksis. Udviklingen af ​​scriptet, vil blive hjulpet på vej af involvering af professionelle skuespillere og instruktører i omformulering processen. Modulet vil munde ud i en indstuderet læsning af et udvalg af elevernes arbejde i en semi-iscenesat udstillingsvindue til et inviteret publikum af professionelle teaterfolk. Denne udstillingsvindue, som ikke udgør en del af vurderingen, er designet til at bygge bro mellem uddannelse og teater og beslægtede industrier. [-]

MSJ - Intellektuel Ejendomsret

Seton Hall University, School of Law
Online Fuldtid September 2017 USA Newark

Seton Hall Law har specialiseret sig i sundhed og immaterialret i mere end et årti, og dets sundhed lov program er konsekvent placeret blandt top 10 i nationen af ​​US News & World Report. [+]

Master Humaniora og samfundsvidenskab - Master uddannelse Humaniora og samfundsvidenskab . MS i Retslære med en koncentration i Immaterialret Opdeling af Online Learning Seton Hall Law Master of Science i Retslære (MSJ eller MS) program er designet til ikke-jurister ivrige efter at fremme deres karriere og øge deres omsættelighed i de sundhedsydelser, farmaceutiske, informationsteknologi, telekommunikation og bioteknologi felter. Som en MS-studerende, kan du koncentrere dig i Sundhed og Hospital Law, farmaceutiske og medicinske Device Law & Compliance, eller Immaterialret. Fælles koncentrationer er også tilgængelige. Du vil have mulighed for at færdiggøre vores 30-kredit-timers Master of Retslære online, eller som en hybrid online / traditionelle (in-person) uddannelsen. MSJ ansøgerne ikke behøver at tage GRE eller LSAT. Studerende indskrevet i MSJ grad online program ikke har en bopælskravet. Graden kan være afsluttet i blot to år på deltid tidsplan. Seton Hall Law har specialiseret sig i sundhed og immaterialret i mere end et årti, og dets sundhed lov program er konsekvent placeret blandt top 10 i nationen af ​​US News & World Report. Fakultetet udføre forskning på en bred vifte af sundhedsmæssige og immaterialret emner. Seton Hall har også produceret den farmaceutiske og medicinske Device Compliance Manual udgivet af American Health Lawyers Association (Ahla) og Food and Drug Law Institute (FDLI). Vores nationalt respekterede fakultet medlemmer er forpligtet til at hjælpe dig med at nå dine professionelle mål og komme videre i din karriere. Du kan regne med den støtte du har brug for at få mest muligt ud af din uddannelse. Kandidater i vores MSJ program har fundet beskæftigelse som konsulenter, tilsynsforordnede, risikostyringsprocessen, kontrakt analytikere, sundhedspleje administratorer, sygeplejerske ledere, patent / varemærke assistenter, farmaceutiske finansanalytikere, kvalitetssikring ledere, vejledere, kliniske operationer direktører og lobbyister. Hvis du er interesseret i at lære mere om vores Master of Retslære uddannelsen, så kontakt os i dag. Vi kan hjælpe dig med at afgøre, om dette program er det rigtige for dig. KLIK HER Kan læse mere information på skolens hjemmeside. [-]