Søg efter Masters i Kunst

Find mastergrad i Kunst her!

Kunst

For mange mennesker, en Master of Arts er en glimrende form for uddannelsesmæssig mulighed. Kunsten har en tendens til at være fokuseret på mulighederne inden for områder som Lingvistik, Fine Arts, statskundskab, sociologi, psykologi, litteratur og Design. Der er mange karriereveje for enkeltpersoner forfølger denne avancerede niveau af uddannelse.

Hvad er Arts som en disciplin?

På mange måder fokusere Arts programmer på intellektuelle programmer designet til at undervise mere abstrakte områder. I modsætning til de naturvidenskabelige uddannelser, som er meget specifikke for formler og fakta, kunst programmer kræver mere kreativ tænkning og intellektuelt fokuserede programmer. Ikke desto mindre er disse grader er afgørende for folk, der ønsker at arbejde i en lang række nøglepositioner, der leverer vigtige tjenester til samfundet.

Hvad er fordelene ved at tage en grad i kunst?

Fordelene ved Arts programmer er klare. Uden disse programmer, ville der være en mangel på kultur, sociale oplysninger, og politik. På mange måder, uanset om du diskuterer Fine Arts (som omfatter fokuserer såsom teater, musik og kunstneriske programmer), eller hvis du diskuterer politik og humaniora, hvert af disse programmer bidrage til at fremme intellektuelle aspekter af mennesker. På mange måder er denne type program er med til at fremme udviklingen af den menneskelige tanke, følelser og overbevisninger.

Hvad er de typer af Arts Discipliner?

En Master of Arts grad giver borgerne mulighed for at studere i et utroligt stort antal emneområder. Dette kan omfatte ting som dans, kultur undersøgelse, og klassisk musik. Det omfatter også undervisning, business, design, sociologi, journalistik, og retsvidenskab.Andre områder af undersøgelsen omfatter teologi, rådgivning, kriminologi, udviklingsmæssige undersøgelse, og de skønne kunster. Disse er alle programmer, der fører til meget vellykket karriereforløb i mange tilfælde.

Hvorfor tage en Art Degree Online?

Erhvervelse af en Masters of Arts grad online er en ideel løsning. De fleste studerende, der afslutter deres Bachelor of Arts indtaste arbejde på dette punkt. Ved at tage en kandidat-niveau kursus i nogen af disse kunst programmer online, kan den studerende fortsætte med at fokusere på at opbygge deres karriere, styre deres liv, og færdiggøre deres uddannelse. Disse programmer har også en tendens til at give flere muligheder for læring specialer, herunder dybdegående undersøgelser, der måske ikke er tilgængelige alle steder. Studerende, der studerer online behøver at have mere disciplin til at gennemføre kurser, men den fleksibilitet, rimelige priser, og alsidighed er alle ideelle.

Hvad er de karrieremuligheder for en Arts Degree?

Afhængigt af hvilken type af Arts grad, at den studerende indskriver i, er der mange karriereveje på dette område. For eksempel kan dem, der fokuserer på animation og design udvikler software eller tv-programmer. De, der fokuserer på uddannelse, kan ende med at undervise grundskole. At studere psykologi kan hjælpe enkeltpersoner til at arbejde i det sociale arbejde. Retsvidenskab majors kan arbejde i politiets arbejde.

 

En Master of the Arts er en mulighed for at udvide færdigheder og indgå mere avancerede karriereveje. Online uddannelse på dette område giver den perfekte vej til at opnå dette.

Læs mere

Master Of Education I At Lære Design Og Teknologi

Saint Mary's University of Minnesota Online
Online Fuldtid Åben tilmelding USA Winona

Integration teknologiske indsigt og banebrydende forskning, M.Ed. i Læring design og teknologi program omdefinerer, hvad der udgør undervisningen ved at udforske den måde, folk lærer. Undervisere omdannes til master-lærere, klar til at oprette forbindelse med nutidens mangfoldige elever. [+]

Master Kunst - Master uddannelse Kunst . Integration teknologiske indsigt og banebrydende forskning, M.Ed. i Læring design og teknologi-program omdefinerer, hvad der udgør undervisningen ved at udforske den måde, folk lærer. Undervisere omdannes til master-lærere, klar til at oprette forbindelse med nutidens mangfoldige elever. Drage fordel af vores: Innovativ Pensum: Designet af ledere i uddannelse i partnerskab med repræsentanter fra førende virksomheder i teknologibranchen. Anvendt læring Erfaring: Går ud over teori til at hjælpe dig med at opdage nye måder at uddanne og inspirere dine elever. [-]

Online Kandidatgrad I Fotografering

Flexible Learning with Falmouth University
Online Deltid 2 år September 2016 Det Forenede Kongerige Cornwall

Undersøgelse med dygtige udøvere i fotografering på internationalt plan Bliv en del af et globalt fællesskab af ligesindede fagfolk [+]

oversigt Kursus Dette kursus vil udstyre dig med den viden, forståelse og færdigheder på en meningsfuld dialog med en teknologisk og socialt udviklende medium, og lykkes inden for de stadig mere komplekse og konkurrencedygtige kreative industrier. Igennem kurset vil du indse potentialet i dine egne ideer og praksis ved at placere din individuelle specialisering inden for de kreative industrier, så du kan lykkes og yde væsentlige bidrag inden for en række professionelle sammenhænge. Dette kursus samler talentfulde udøvere på internationalt plan med ambitioner om at lykkes, innovere og bly, der giver mulighed for dynamisk cross bestøvning af tilgange i fotografering og udforskning af kritiske perspektiver. Ved en vellykket gennemførelse af dette kursus, ud over at have en internationalt anerkendt ph.d.-niveau, vil du have en individuel eller gruppe af, sofistikerede projekter af en offentliggørelse standard, som du vil være i stand til at bruge som grundlag til at tage dig til den næste fase i din karriere og opretholde din praksis ud. Niveau: 7 Varighed: 2 år Mode Undersøgelse: Flexible Learning Hvem er dette kursus for? Formålet med kurset er at styrke de kreative, kritiske og faglige færdigheder revisorer med på et tidligt tidspunkt i deres karriere, samt at give dem, der allerede har etableret sig inden for den professionelle arena en mulighed for at afhøre deres praksis og uddybe kvaliteten og raffinement af deres kreative output. Den er designet til at rumme en bred vifte af praktikere, fra dem, der bruger fotografiet til at stille spørgsmålstegn ved verden omkring dem til dem, hvis praksis afhører selve mediet. Typiske ansøgere kan arbejde som fotojournalister, kritikere i fotografering, kuratorer, freelancere, eller virksomhedsejere eller studie. Kursets indhold Du skal fuldføre fire 30-kredit moduler og en 60-kredit-projektet (180 point i alt). Positioner og praksis 30 point Information til sammenhænge 30 point Overflader og strategier 30 point Bæredygtige perspektiver 30 point Sidste større projekt 60 point Vurderingerne Kursusaktiviteter vurdering ingen formelle undersøgelser Projekter, individuelle rapporter og levende online præsentationer Hvordan du studerer Du kan vælge at: Undersøgelse helt online uden at deltage nogen face-to-face workshops Undersøgelse online og deltage valgfrie boligområder workshops, afholdt halvårligt på forskellige steder som Storbritannien, USA, Asien eller Mellemøsten. En typisk workshop starter på fredag ​​og slutter på mandag. Workshops er organiseret til at falde sammen med de store festivaler og begivenheder. Falmouth vil tilstræbe at give oplysninger om disse boligområder muligheder omkring 4 måneder i forvejen, så du har masser af tid til at arrangere fremmøde. Deltagelse er opfordres kraftigt men ikke obligatorisk. læringsaktiviteter Der vil blive vejledt læringsaktiviteter, der består af: Concise online præsentationer til at introducere centrale begreber Lille gruppe og klasse diskussioner og crits at fremme interaktion og dialog Online kritik for at teste antagelser, ideer og til at modtage feedback fra kolleger og vejledere Individuelle og gruppe tutorials hele kurset Uafhængig undersøgelse Selvevaluering og peer tilbagemeldinger Finansiering af dit studium Du kan drage fordel af: Falmouth Fleksibel Scholarship: Maksimal £ 3.300 pr støtteberettiget elev Alumni rabat (15% til Falmouth alumni) Kontroller ansøgningsfrister til stipendier. For mere information om disse stipendier og anden finansiel bistand, bedes du ringe til os på +44 (0) 1223 447.713 Hvordan søger For alle detaljer om, hvordan man anvender du besøge vores hjemmeside www.flexible.falmouth.ac.uk Indsend en kopi af din første eksamensbevis eller Level 6 tilsvarende kvalifikationer og din IELTS / TOEFL certifikat, hvis engelsk ikke er dit første sprog Indsend en beskrivelse af din erfaring, motivationer for at studere kurset, hvordan du tror det vil udvikle din karriere og ambitioner Indsend et projektforslag, som vil skitsere de områder af interesse og forskning mål, du har til hensigt at udforske og forfølge løbet af kurset. Alle ansøgninger vurderes på individuel basis. Invitationer til online samtaler kan ske på en vurdering af din ansøgning. Sene ansøgninger kan overvejes, hvis der er ledige pladser. Kontakt os venligst for gratis rådgivning. Ring 0800 5999123 eller +44 (0) 1223 447.713 [-]

MA I Kunst, Kulturarv Ledelse Og Kulturturisme

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA Barcelona
på universitet Fuldtid October 2016 Spanien Barcelona

Ostelea har besluttet at gennemføre en Master i ledelse af kulturarv og turisme, som har til formål at uddanne fagfolk og ledere i forvaltningen aktiver inden for national og international turistindustri. Føreren har også til formål at skabe et solidt fundament i økonomien af ​​kultur og ledelse og analyse af arv styringsmodeller. [+]

Master Kunst - Master uddannelse Kunst . I de seneste årtier, den kulturelle og turisme forbrug den materielle og immaterielle kulturarv har understreget behovet for innovative forslag samt specialiserede fagfolk på arbejdspladsen. I mange lande i øjeblikket repræsenterer en af ​​de vigtigste økonomiske aktiviteter turistindustrien og kulturelle industrier. I denne sammenhæng, turisme og kultur- og naturarv udgør en ny virkelighed i både offentlige og private sektor, og åbne op for nye scenarier og muligheder for branchefolk inden for ledelse, planlægning og markedsføring af produkter og tjenester relateret til dette felt. Ostelea har besluttet at gennemføre et program Master of Arts, Heritage Management og Turisme Cultural der har til formål at uddanne fagfolk og ledere i forvaltningen aktiver inden for national og international turistindustri. Føreren har også til formål at skabe et solidt fundament i økonomien af ​​kultur og ledelse og analyse af arv styringsmodeller. Hvorfor studere Master i Art Management kulturarv og turisme Ostelea: Ostelea er tilknyttet medlem af World Tourism Organisation (OMT), leder i den globale turisme styring. Deltag WTO i initiativer såsom Knowledge Network garanterer den faglige kvalitet af programmet. Otte feltarbejde i kulturelle og seværdigheder omkring Barcelona og Madrid. Vægt på udvikling af teoretiske, axiological og heuristisk viden: Formålet med at ansætte omfattende kompetencer til professionel ydeevne. Forskningsgruppen: En del af fakultetet for Master er integreret i gruppen af tværfaglig forskning i Tourism EAE (GRIT-EAE), der fokuserer sin videnskabelige produktion inden for international turisme management. MÅL Master of Arts, vil Kulturarvsforvaltning og turisme kan du: FORSTÅ NØGLEN af kulturarven Forståelse tasterne egen naturlige, kulturelle, materielle og immaterielle kulturarv af et område med henblik på at fremme projekter af påskønnelse, bevaring, formidling og fremme af turismen som en merværdi af en destination. BRANDING Tog fagfolk i arv ledelse fra den tværfaglige perspektiv turistsektoren i processen med branding og image bestemmelsessted. SYNERGIER touristically styre kultur- og naturarv, skabe synergi mellem offentlige og private aktører til at give identitet destinationer, differentiering, kvalitet og konkurrenceevne NEW Rejseoplevelser Udvikle nye turisme erfaringer fra de kulturelle og naturlige værdier i den regionale lokal turisme forfremmelse, regionale og / eller, uden at tabe den didaktiske, uddannelsesmæssige baggrund af arv og identitet af syne. LEDE HERITAGE Brug turismen som et middel til at udvikle de lokale økonomier, skabe sociale netværk og søge forbedring, bevarelse af kulturarven og bæredygtighed. Give værktøjer til at styre og at værdsætte forbruget kulturarvsturisme værktøjer til fagfolk. Undersøgelse plan Master of Arts, Heritage Management og kulturturisme Ostelea er klassificeret i 5 moduler: Styring og planlægning af turistprodukter og destinationer. Heritage og udvikling af turismen. turisme forvaltning af kulturarv. kulturel forvaltning. Speciale arbejde. Inden for hver af disse moduler er vist forskellige fag. Karriere Erhverv Career Services er en støtte område for studerende og tidligere studerende Vores mål er at vejlede og ledsage den studerende til at nå nye professionelle mål og opnå en bedre overensstemmelse mellem dine forventninger og faglige interesser med arbejdsmarkedet. Career Services Karriere Beskæftigelse Workshops Firma Møder Graduate Programme Ugentlige nyhedsbrev 4. år grad rejseplaner Iværksættere Online job forum Karrieremuligheder Udstyr asset manager for turist brug. Leder og coach museum og / eller museologiske selskaber. Ansvarlig for lokal udvikling af kulturel, naturlige og turisme. Professionelle turismevirksomheder specialiseret i kulturelle spørgsmål (rejsebureauer og radio modtagelse, rejsearrangører, reservation centre, etc.). Revitaliserende kulturelle rum til turist brug. Kulturel leder af den historiske, kunstneriske og naturarv. Planner og leder af kulturturisme destinationer. Professionel kulturturisme (kurtage, planlægning, produktudvikling, design strategiske planer for område). Turist og kulturel konsulent (udstillinger, gallerier, messer, etc.). Konsulent / rådgiver om offentlig og / eller privat. Iværksætter i sektoren. Degree Den deltager, der fuldfører programmet vil tage TRIPLE CERTIFICERING: The Masters i Management of Kulturarv og turisme af The Ostelea, School of Tourism & Hopitality. The Masters i Management of Kulturarv og turisme ved EAE Business School. Graden af ​​universitetet i Lleida (Campus Barcelona) eller graden af ​​Universidad Rey Juan Carlos (Madrid Campus) [-]

Officiel Mester I At Skabe Og Udvikle Digitale Projekter

FDModa - LCI Barcelona
på universitet Fuldtid 1 år September 2016 Spanien Barcelona

Hovedformålet med Master i skabelsen og udviklingen af ​​digitale projekter er at tilbyde videreuddannelse og specialiseret karakter, som vil forberede de studerende konkurrencedygtige at levere innovative løsninger og nye værdi udsagn til et marked, der ud fra et teknologisk synspunkt Det er eksponentielt aktiv og er blomstrende. [+]

Master i Digital Creation og udviklingsprojekter Hovedformålet med Master i skabelsen og udviklingen af ​​digitale projekter er at tilbyde videreuddannelse og specialiseret karakter, som vil forberede de studerende konkurrencedygtige at levere innovative løsninger og nye værdi udsagn til et marked, der ud fra et teknologisk synspunkt Det er eksponentielt aktiv og er blomstrende. Den digitale designer er nu i centrum for forskellige familier og professionelle sektorer såsom audiovisuel kommunikation, de Grafisk design Graphic Arts Reklame Public Relations og interaktioner design sektorer og viser stigende synergier ofte omfattet inden for branchen kalder erfaringer og i stigende grad rettet mod digitale medier samt pege forskellige sektorundersøgelser og lokale og statslige rapporter. Modsætning til de fleste uddannelse tilbyder inden for digital design, differentierende faktor af denne Masters i Digital Creation og udvikling Project er at danne hvad der er kendt som Front End Designer (frontend eller Frontend Designer) i den professionelle verden . Front End består af alt, hvad der har at gøre med, hvad du ser og interagere i et digitalt projekt, det er den professionelle, der er i stand til at udtænke, planlægge og også udføre alle udviklingen nødvendige, før den endelige produktion så sikrer gennemførlighed, effektivitet og optimering af designet projekter. Ligeledes kan eleverne vælge at specialisere sig i to områder, en mere eksperimenterende og mere orienteret til en verden af ​​skabelsen, underholdning og kultur, for at opleve den smarte borger og smarte byer, og det andet mere fokuseret på strategi overtalelse, branded content, mere udviklet og orienterede sektorer af produkter og tjenesteydelser til forbrugerne. Mål: At uddanne fagfolk med speciale i oprettelse og udvikling af avancerede digitale projekter med valg af specialisering i: Projekter til reklame og strategisk kommunikation: Studerende vil dannes på selvmordstanker og prototyping af digitale kommunikationsstrategier for brands og organisationer. Som for praktik, kan de studerende vælge webdesign og mobil applikation design interaktion design projekter i rummet: Den studerende vil blive dannet i udformningen og udviklingen af ​​interaktionsdesign anvendt på plads i almindelighed det er, detailhandel, underholdning, monumenter, museer, infrastruktur og offentlige rum ... Som for praktik, kan de studerende vælge interaktivt design til intelligente byer eller foretage et pilotprojekt for interaktion. Studies Programme: Data Ark Medvirkende: 66 ECTS Varighed: 1 år Kvalifikation: Masters i Design og Udvikling af Digital Projects Sprog: spansk og engelsk tilbyde speciale rejseruter ansigt: Digital Projekter Reklame og Strategisk kommunikation Projekter interaktionsdesign interaktive rum Første semester Modul I - Teoretisk ramme og kontekst (8 ECTS) Modul II - Metode og avancerede designprocesser til interaktive hjemmesider og apps (12 ECTS) Modul III - Programmering, udvikling og fremstilling af prototyper af digitale interfaces (12 ECTS) Andet semester Modul IV - Adm digital design (6 ECTS) Specielle 1: strategiske kommunikationsprojekter og reklame (10 ECTS) Specielle 2: interaktion design projekter til rummet (10 ECTS) Master afgangsprojekt (12 ECTS) Eksterne Practices (6 ECTS) [-]

Masters I Webdesign Og Programmering Multidevice

Esdesign - Escuela Internacional de Diseño de Barcelona
Online Fuldtid 12 måneder November 2016 Spanien Barcelona

Master i Web Design og programmering Multidevice dækker alle aspekter er nødvendige for den studerende at tilegne sig de færdigheder og viden til at gøre det muligt at foretage, administrere, designe og implementere projekter, tjenester og Internet-applikationer. [+]

Master Kunst - Master uddannelse Kunst . Har du tænkt over mængden af ​​visuelle påvirkninger, du modtager dagligt fra nettet miljøet gennem deres flere enheder? Permanent vi søger, vi lærer, dele, vedrører, interagere, analysere, kasseres oplysningerne på internettet. Og lige så vigtigt som tilstrækkelighed og pålideligheden af ​​de oplysninger, de er den måde, vi bliver introduceret. Det er derfor uundværlig fagfolk i stand til at forstå den konstant skiftende mediumOg forstå brugeren til at sende dig med garantier for social og økonomisk penetration af information og budskabet i hvert af de oplysningspligtige i netværket. Den Master i Web Design og programmering Multidevice Den dækker alle aspekter er nødvendige for den studerende at tilegne sig de færdigheder og viden til at gøre det muligt at foretage, administrere, designe og implementere projekter, tjenester og Internet-applikationer. Overalt i programmet, vil de studerende være i stand til bedre at forstå og imødekomme behovene, teknologi og de reelle muligheder for hver kunde eller projekt for at reagere effektivt på sine mål, samt at være i stand til at give de kreative bidrag grafik stedet for en unik og innovativ stykke. I den forbindelse vil de være så vigtige nøgler digitalt design og udvikling af færdigheder og retningslinjer til overvågning af en projekt fra opfange kundernes krav til præsentationen af ​​det endelige produkt. Med denne uddannelse den studerende vil have en detaljeret oversigt over alle de processen med at skabe et interaktivt projekt hvor visionen om erhvervslivet, brugeroplevelse (UX) teknologi og interface design er i centrum. MÅL De vigtigste mål med dette program er: Kendskab til filosofi, mekanismer og dynamik internettet til at forstå dette rum skabelse og teknologi som et sprog. Erhvervelse en arbejdsproces tilegne hver af dets faser: fra briefing, koncept og strategisk definition baseret på kundens behov, til at designe udvikling og produktion af mock-ups til levering til produktion. At være i stand til at styre, designe og gennemføre et projekt til Internet selvstændigt og være i stand til at deltage i et specialiseret team. Udvikle webdesign under lokaler UX (User Experience), udvikle At tilegne sig den nødvendige viden til at udvikle projekter til at skabe websites og web apps funktionelle bruger-centreret og behov. Forstå betydningen af brugerens oplevelse som en disciplin, der giver mening til al teknologi og interaktionsdesign arbejde. Forstå egenskaberne af Internet teknologi til at gennemføre interaktive prototyper til at foretage præsentationer til kundernes karakteristika, anvender alt dette på forskellige medier (web og webapp) i et multiplatform miljø (skærm, tablet og smartphone). Erhvervelse evnen til at definere webklient strategi, planlægge projektet på at arbejde, position både organisk og via internettet betaling (SEO og SEM). Indføre nye forretningsmodeller, fremme iværksætterånden af miljøet og etablere nye faglige muligheder. Modtagere Kandidater i design Kandidater i Kommunikation Sciences Kandidater i Telekommunikation Engineering og / eller Computer Kandidater i Kommunikation Audiovisual Fagfolk: I tilfælde, hvor den studerende viser sig en tidligere videregående uddannelse akkrediteringsproces af universitetsuddannelse, vil faglige udvalg vurdere kandidatens CV og portfolio og afsluttede pensum, som skal opretholde en rimelig ækvivalens med eksisterende undersøgelser grad fra det samme område. Degree Folk, der passerer evalueringen program vil få Dobbelt Grad: Course på ESdesign - Superior Design Barcelona kursus på International University of Valencia, som krediteret dem som fagfolk i speciale studerede Skole. Karrieremuligheder Studerende tager dette kursus kan udvikle deres karriere inden for følgende områder: Grafiske studios Afdelinger web reklamebureauer Marketing, kommunikation og design af store virksomheder Free-lance fagfolk, iværksættere, nystartede, opstart selskab ... Fakultetet Lærere med speciale i hvert af de tematiske områder i programmet, gennem casestudie og realisering af konkrete projekter, de studerende får en tværfaglig men absolut relateret uddannelse. Vi forpligtet til et internationalt fakultet, der bringer forskellige syn på verden af ​​kommunikation, hver fra deres faglige perspektiv. Derfor har vi fagfolk, der behersker kompleksiteten af ​​processen fra et globalt perspektiv, med stærke fundamentale i globale kampagner på tværs af flere kanaler / mediekommunikation. Program / indhold Master i Web Design og programmering Multidevice er struktureret omkring følgende tematiske områder, der er integreret i en cross-projekt udviklet langs længden af ​​kurset: Digitale medier strategi og projektledelse I dette modul den studerende står forståelsen af ​​nye måder at se nutiden og fremtiden i et online miljø. For at gøre dette skal du assimilere nye begreber (interface design, usability, interaktion eller positionering) og bringe andre allerede kendt fra grafisk design til dette miljø. Learning metoder og processer til at udvikle et passende produkt strategi, der definerer mål og succeskriterier målinger, analysere den aktuelle forretningsmæssige virkelighed i midten, samt planlægning og strategiudvikling. GUI design Formålet med dette modul er at syntetisere arkitektur, brugervenlighed og strategi for en MMS-projekt ved at designe dit GUI. Det påvirker grundlæggende aspekter af interaktiv visuel kommunikation og den studerende introduceres til inddragelse af elementer af interaktion og navigation i flere medier (f.eks web-grænseflader til mobil og desktop). Det vil arbejde fra konceptualisering gennem skitsering visuel udførelse mockups og definitionen af ​​et bibliotek af design mønstre. User Experience (UX) Den studerende skal beherske de centrale begreber, der sikrer en rig brugeroplevelse. Udforsker faktorer som interaktionsdesign, informationsarkitektur, tilgængelighed, navigation strømme, brugervenlighed. Vi vil arbejde på alle opgaver, der anvendes i udviklingen af ​​specifikke resultater (f.eks wireframes eller prototyper), der på forhånd produktudvikling og validering af disse resultater. Programmeringssprog (I og II) Formålet med dette modul er at lære kommunikationsprotokoller egne web-projekter og uddybe HTML5, CSS3, Javascript, jQuery og PHP sprog. Vil blive tildelt særlig vægt på mest brugte udvikling rammer (laravel, Yii, ..). Responsive Design En este módulo se pretende tomar conciencia y experiencia en el diseño de proyectos web responsive: ¿Cómo se adaptan a diferentes dispositivos? Hvordan og hvad indholdet vises i hver? Til dette formål er defineret alle de nye muligheder, både potentialet og krav såsom grafik softwareværktøjer. Ved afslutningen af ​​modulet vil blive designet, udviklet og implementeret (en mock up niveau) udgang webløsninger platform. Fokusere på spørgsmål af kode (bootstrap) påvirker udvikling for flere enheder (responsive) vil blive anvendt. Design i nye digitale miljøer og mobile enheder WebApp, oprindelige program og hybrid ansøgning, fleksibel konstruktion. I denne blok vil vi lære, og vi vil gennemføre alle aspekter af at skabe projekter for nye digitale miljøer: fra konceptualisering, funktionelle definition og design af wireframes, til visuelt design og prototyping af App s, webapps s og se den fleksibel konstruktion. Vi uddybe på en særlig måde i grafik og usability beslutninger, og opdage nye professionelle værktøjer (Skitse, Framer, Origami), nye arbejdsprocesser og metoder, der vil få vores digitale projekter har den nødvendige kvalitet og slutter til rejse og succes på markedet. CMS S og servere Et sæt værktøjer til content management (CMS), hver specialiseret i et bestemt formål (sociale, kommercielle, kommunikation) vil være. Det vil uddybe brugen af ​​Wordpress og Drupal, forsøger detaljeret installation, konfiguration, ved hjælp af udvidelsesmoduler og plugins Et af målene med modulet er, at eleverne forstår dynamikken i udviklingen i klient / server-miljøer. Lær spørgsmål domæner, Hostings, server, ftp, .. Målinger, positionering, sociale netværk Modulet introducerer studerende til de metoder og måleværktøjer, analyse af driften af ​​en online tilstedeværelse, såsom en web. Det vil arbejde på at få forskellige typer af målinger og data til at optimere resultater ved hjælp af værktøjer til rådighed på markedet. API'er populære web-tjenester (YouTube, Yahoo, Google, osv) og skabe mashups, slutter med de mest brugte sociale netværk (som Facebook, Twitter, etc.) vil blive diskuteret. Projektledelse og erhvervslivet Designprocessen og kommunikation med virksomhederne vil blive kontaktet ud fra ledelsen, en konceptuel og praktisk niveau. Des kontakt med virksomheden, indtil produktionen af ​​produktet til markedet, den studerende gennem de forskellige faser i projektet, juridiske nuancer og guide økonomiske forhold. At være bekendt med de trin i projektet, vil den studerende have mulighed for at styre tid og ressourcer. Capstone projekt Udover at overvinde kreditter af de forskellige moduler, skal alle studerende udvikle et afsluttende hovedprojekt, som består af en gruppe projekt fra det indhold, underviste i løbet af programmet. Tutorials til at vælge og planlægge vil blive etableret under undersøgelse, og i løbet af dets udvikling, for at opretholde de mål og opnå de ønskede resultater. [-]

Master (ma / Msc) Stereoskopiske 3d Medier

Ravensbourne
på universitet Fuldtid Deltid 1 - 2 år August 2017 Det Forenede Kongerige London + 1 mere

Dette kursus udnytter Ravensbourne avancerede tekniske ressourcer og stærke industri-forbindelser, så du kan arbejde sammen på tværs af discipliner i 3D stereoskopisk anvendt [+]

MA / MSc 3D stereoskopisk Media

Dette kursus udnytter Ravensbourne avancerede tekniske ressourcer og stærke industri-forbindelser, så du kan arbejde sammen på tværs af discipliner i 3D stereoskopisk anvendt forskning og arbejde med cutting-edge medieteknologi at udvikle og levere fordybende 3D-medier til nye platforme.

Den MA / MSc 3D stereoskopisk Media skærer gennem meget af hype og medier glamour forbundet med 3D stereoskopisk at give dig en jordet og dyb udforskning af området. Arbejde med branchefolk og specialiserede S3D teknologi og platform udbydere, kurset tilskynder undersøgelse af alle sider af stereoskopisk 3D historien. Dette omfatter en undersøgelse af den perceptuelle videnskab og menneskelig vision teori samt opsamling og skærmteknologi ser på biologi, psykologi og teknologier bag den nuværende bølge af innovation.... [-]


Europæiske Mester I Professionel Fotografering To år Program

Spéos Paris-London Photographic Institute
på universitet Fuldtid 2 år September 2016 Frankrig Paris

Den europæiske Master of Professional Photography er designet til studerende, der ønsker at forfølge en karriere i fotografering, med særlig vægt på business management af erhvervet. [+]

Master Kunst - Master uddannelse Kunst . Dette program er certificeret af EABHES - varige i 26 måneder i alt - består af tre faser: Professional Photography i to-årigt program, fra september til maj (semester 1 og 2) derefter fra september til maj (semester 3 og 4). Expert moduler, fra slutningen af ​​maj til slutningen af ​​juli (se nedenfor). Planlægningen og udarbejdelsen af ​​Master-projektet, som skal forelægges for en jury to gange: et mundtligt forsvar af forprojektet giver de studerende til at validere deres faglige projekter 'gennemførlighed og sammenhæng; den endelige juryens kommentarer vurdere projekternes fremtidige gennemførelse. For at opnå de kreditter, der er nødvendige for at validere den europæiske Master, har brug for de studerende at have en bachelorgrad (180 ECTS, i alle fag, ikke nødvendigvis fotografi) og har brug for at passere et fremmedsprog test på B2-niveau i den fælles europæiske referenceramme for sprog. Som for sprogtest muligt: ​​TOEIC, TOEFL, IELTS eller Cambridge eksamener for ikke-engelsksprogede; for engelsk indfødte officielle sprog diplom på B2-niveau i en europæisk sprog, der ikke er deres modersmål. Hvad er Expert moduler? Eksperten Moduler sigte på at uddybe deltagernes forudgående viden og færdigheder i de områder, der er mest efterspurgt af det professionelle marked. De dækker emner af business management, billedhåndtering og offentliggørelse, avanceret studie fotografering og foto reportage, der kombinerer teori og praksis. I 8 uger i alt, deltagerne mødes med fotografering fagfolk fra forskellige områder, som deler deres erfaringer og knowhow fra deres respektive fagområder. Studerende kan tilmelde umiddelbart efter endt Den Professional Photography i to-årigt program, eller vende tilbage til Speos at supplere deres uddannelse i det følgende år (er). De kan tilmelde 1 eller 2 moduler, som overvåges af fagfolk indenfor fotografering. I juli, de studerende deltager på lige fod i flere dage på Rencontres d'Arles - en stor international fotografering begivenhed, hvor de besøger udstillinger, præsentere deres porteføljer og starte netværk. Ekspert Modul: Photo Forretning Ekspert Modul: Avanceret Studio Photography Ekspert Modul: Advanced Photo Reportage [-]

Master Of Architecture II

NewSchool of Architecture and Design
på universitet Fuldtid 1 år October 2016 USA San Diego

The Master of Architecture II grad giver de studerende, der allerede har gennemført en Naab akkrediteret bachelorgrad mulighed for at udvikle en dybere forståelse af design principper og teori. Eleverne får de akademiske akkreditiver og praktisk erfaring, det tager at forfølge en givende karriere i undervisning samt lignende erhverv. [+]

The Master of Architecture II grad giver de studerende, der allerede har gennemført en Naab akkrediteret bachelorgrad mulighed for at udvikle en dybere forståelse af design principper og teori. Eleverne får de akademiske akkreditiver og praktisk erfaring, det tager at forfølge en givende karriere i undervisning samt lignende erhverv. [-]

Mester Af Design (mdes) Design Praksis

HK PolyU School of Design
på universitet Fuldtid 1 år September 2016 Hongkong Kowloon

Master of Design (Design Praksis) er en hands-on, studie-baserede speciale rettet mod studerende, der ønsker at uddybe deres innovative evner, som er nysgerrig design og business integration, og som nyder den kreative danner udfordringer i at gøre ting og ideer at forbedre folks liv. [+]

Master Kunst - Master uddannelse Kunst . Master of Design (Design Praksis) er en praktisk erfaring, studio-baserede speciale rettet mod studerende, der ønsker at uddybe deres innovative evner, Der er nysgerrige omkring design og business integration, og som nyder de kreative danner udfordringer i at gøre ting og ideer, der forbedrer folks liv. Designere med en bachelorgrad i produktdesign, modedesign, interaktionsdesign, arkitektur, produktudvikling, indretning eller kommunikationsdesign kan finde Design Praksis at være et logisk næste skridt i deres faglige udvikling. Formål Denne specialisering fokuserer på design som et strategisk redskab for forbrugeren økonomi. Tværfaglige projekter omfavne forretningsstrategi og brand udvikling, identificere muligheder for innovation og brugeroplevelse. Denne fuld tid internationalt program reagerer på verdens industrielle og teknologiske forandring med fokus på Kina. Den udvikling af et højt niveau af forskning, analyser, strategisk vision, æstetik og teknisk beherskelse i udvikling, fremstilling og kommercialisering af design forbereder de studerende til lederroller. Målsætninger Dette speciale søger at slutte sig til praktiske strategier for innovation med formelle aspekter af design udvikling, ved at gøre design gennem: virkelige verden udviklingsprojekt teamwork tilgange til problemløsning kulturelle overvejelser samt business & teknologi kundernes behov og mål design iværksætteri og brand skabelse Indgang Krav En bacheloruddannelse i design eller tilsvarende i et beslægtet disciplin og faglig erfaring i design foretrækkes. Stipendier Stipendier til Kandidater fra QS Top Design Schools (2016/17) Til off-set 10% eller 15% (indehaver af en First Class bachelorgrad) i undervisning, uanset hvilken mdes programmer studerende optages på - gældende for kandidater fra QS verdens bedste universiteter for kunst & design. Stipendier (udbydes af mdes fuldtidsansatte specialer) På et konkurrencemæssigt grundlag, til off-set 25% -50% af undervisningen - gælder for alle ikke-lokale studerende og polyuretan Design alumner, der har accepteret en indrømmelse tilbud. Entré Datoer Ansøgning Periode Starter: 25 Nov 2015 Første runde Anmeldelse: 20 Jan 2016 Ansøgningsfrist: 29 Apr 2016 Interview: Mid fra februar til maj 2016 Offentliggørelse af resultatet: 2 uger efter interview [-]

Master I Design Management

University of Bridgeport
på universitet Fuldtid 2 år September 2016 USA Bridgeport

Omfatter kurser i design tænkning og business management, Master of Professional Studies i Design Management (MPS) grad på Shintaro Akatsu School of Design (SASD) forbereder design ledere til at lede kreative teams i en bred vifte af design-baserede industrier. Den enestående fakultet - både hjemmehørende og besøger - hjælpe med at udvikle forstyrrende tanker bruge design som omdrejningspunkt for at øge kundernes glæde. [+]

Omfatter kurser i design tænkning og business management, Master of Professional Studies i Design Management (MPS) grad på Shintaro Akatsu School of Design (SASD) forbereder design ledere til at lede kreative teams i en bred vifte af design-baserede industrier. Den enestående fakultet - både hjemmehørende og besøger - hjælpe med at udvikle forstyrrende tanker bruge design som omdrejningspunkt for at øge kundernes glæde. Design er et værdifuldt strategisk aktiv - de værktøjer og processer til problemorienteret løse og innovere. Ledelsen af ​​dette aktiv, evnen til at forstå, optimere og styre denne energi er ved at blive afgørende for en organisations interne og eksterne succes. Kategori førende selskaber som Apple, GE, Johnson & Johnson, Bose, og Schick vide, at dette er en salgbar sandhed. MPS i Design Management programmet på SASD er et to-årigt intensivt program for professionelle designere i alle discipliner. Kurserne er skræddersyet til den virkelige verden problemer, som designere og bliver undervist af førende fagfolk design management. De teambaserede opgaver fokuserer på praktiske og handlingsrettede problemløsning, forbereder eleverne til at straks bruge de oplysninger og færdigheder, de lærer. Design Managers, der opgraderer fra SASD forlade med de centrale færdigheder og redskaber til at anvende designtænkning at løse de mest presserende forretningsmæssige problemstillinger i vor tid: bæredygtighed, social ansvarlighed, og rentabilitet. Om programmet design management bruger højre hjernehalvdel processer til at løse venstre hjernen problemer. Dette er en skærm grab af de øverste resultater af en online-søgning efter "design management." Der er mere Indberet-lignende dokumenter end smukke designs, hvilket tyder på resultatet af en Design Management projekt en rapport i stedet for et objekt. design management indarbejder designtænkning, servicedesign, og bæredygtighed. Det producerer og styrer oplysninger, tjenester og erfaringer. DM fortalere og fremmer design som en afgørende forskel og føreren af ​​organisatorisk succes. Rethink ekspertise. Det er meget nemt at tro, at du er ekspert på dit eget produkt. Men det er en myte: de sande eksperter er dine kunder. Jamie Wong (Vayable) design management indarbejder designtænkning, servicedesign, og bæredygtighed. Det producerer og styrer oplysninger, tjenester og erfaringer. DM fortalere og fremmer design som en afgørende forskel og føreren af ​​organisatorisk succes. DM links design, innovation, teknologi, ledelse og kunder til at give en konkurrencemæssig fordel over "tredobbelt bundlinje": social / kulturel, miljømæssig og økonomisk. Hvem er design ledere? Design ledere fører design virksomheder og design team i kreative industrier. Design ledere er brand managers, kreative direktører, design direktører, ledere af design, designe strateger, designforskere og chefer og ledere, der er ansvarlige for at træffe beslutninger om, hvordan design anvendes i hele organisationen. Design afdelingsledere, brand managers, kreative direktører, design direktører, ledere af design, designe strateger, designforskere og chefer og ledere, der er ansvarlige for at træffe beslutninger om, hvordan design bruges i en organisation. Betydningen af ​​præcist opfatte og vurdere kvaliteten Design ledere arbejder med og lede andre til at udvikle overlegne forretningsløsninger. At være en effektiv leder, er det nødvendigt at have to ting: en raffineret og forhøjet følelse af topkvalitet, og en raffineret og forhøjet følelse af middelmådighed (gennemsnit, upåfaldende). Den bedste måde at lære relative kvalitet er at sammenligne dit arbejde til andre 'i dit nærmiljø, dvs. sammenligne det med dine klassekammerater arbejde. Vores studerende lærer om vurdering, ansvarlighed, og sammenlignende, relative kvalitet. Med disse midler, vil du være mest i stand til at forbedre kvaliteten af ​​din egen tænkning. [-]

Mester I Uddannelses- Videnskab - Musikundervisning

University of Nicosia
på universitet Fuldtid 3 semestre September 2016 Cypern Nicosia Grækenland Athen + 2 mere

Formålet med programmet er dobbelt. På den ene side, hjælper den studerende til at erhverve dyb viden inden for specialisering gennem (a) overvågning af uddannelser i et avanceret niveau, (b) undersøge den relevante litteratur, og (c) interaktion med fakultetet og andre studerende. [+]

Master Kunst - Master uddannelse Kunst . Varighed (år): 1,5 år Kvalifikation Tildelt: Uddannelse: Videnskab Music Education (MEd, 1,5 år eller 3 semestre) Kvalifikationsniveau: 2. cyklus (kandidatgrad) Undervisningssprog: Græsk Mode Undersøgelse: Fuld og deltid Minimum Credits: 30 Minimum ECTS: 90 Profil af programmet: 7.1 Formål Formålet med programmet er dobbelt. På den ene side, hjælper den studerende til at erhverve dyb viden inden for specialisering gennem (a) overvågning af uddannelser i et avanceret niveau, (b) undersøge den relevante litteratur, og (c) interaktion med fakultetet og andre studerende. På den anden, tager programmet sigte på at fremme forskning færdigheder gennem (a) overvågning af specifikke kvantitative og kvalitative forskerkurser, (b) lille skala undersøgelser i de forskellige kurser og / eller udarbejdelse Speciale, og (c) deltagelse i seminarer / konferencer indhold forskning. Generelt er det overordnede mål med programmet er at hjælpe den studerende til at blive en selvstændig tænker og videnskabsmand pædagog. 7.2 Målsætninger 1. Forberedelse uddannelsessystemet ledere med en dybere viden i musik og musik Pædagogik og didaktik. 2. At analysere de filosofiske, sociologiske og psykologiske dimensioner af uddannelse og forstå deres betydning for en effektiv undervisning og læring i Musik. 3. At erhverve specialiserede viden, metoder og tilgange, som vil hjælpe dem med at innovere inden for musik og deres undervisning. 4. Tilegne sig færdigheder til at håndtere de praktiske aspekter af undervisningen i musik og designe pædagogiske interventioner for effektiv løsning af problemerne i forskellige sammenhænge. 5. Vælg og producere undervisningsmateriale baseret på aktuelle tendenser i undervisningen musik, forbedre og udvikle musikalsk kreativitet af studerende. 6. For at overvåge udviklingen i moderne forskning i undervisningen af ​​musik og gøre sig bekendt med den nødvendige forskning og metodiske redskaber. Karrieremuligheder: Kandidater af programmet har følgende muligheder: 9.1 At søge lederstilling på skoleniveau (f.eks Manager, Assistant Manager) og / eller Ministeriet for Uddannelse og Kultur (f.eks Inspector). 9.2 At arbejde som undervisere på Pædagogisk Institut. 9.3 Forstå akademisk holdning på en videregående uddannelsesinstitution. Adgang til yderligere undersøgelser: Kandidater af programmet kan forfølge ph.d.-studier. [-]

Mester Udvikler Digitale Løsninger

BARCELONA TECHNOLOGY SCHOOL
på universitet Fuldtid 9 måneder October 2016 Spanien Barcelona

Master i Digital Solutions Development er ideel til studerende, der ønsker at komme ind i digitale industri med et solidt fundament. Programmet er på linje med digital programmering færdigheder og den digitale industri har brug for at udvikle kreative tekniske løsninger. [+]

MASTER IN DIGITAL SOLUTIONS UDVIKLING PROGRAM BESKRIVELSE Dette program er rettet mod studerende, der ønsker at komme ind i digitale industri med et solidt fundament. Føreren er på linje med de behov, mest krævende talenter fra den digitale industri for udviklingen af ​​kreative teknologiske løsninger. Barcelona Technology School sikrer alle deltagere erhvervserfaring under og efter Masters gennem praksis / praktikophold i førende virksomheder i den digitale sektor. Jeg lærer, hvad? De færdigheder, du opnår i løbet af programmet vil kvalificere dig til en bred vifte af job roller i teknologibranchen. Ud over programmering, vil du lære alle aspekter af de mest populære teknologier som web og mobil udvikling, software håndværk, adræt, cloud computing, big data, samt drift og digitale forretningsstrategi. Master i Digital Solutions Development undervises på engelsk, hvilket er grunden til, at færdigheder kravet engelsk for optagelse er nødvendig. VARIGHED: Master i Digital Solutions Development tilbyder et universitet akkreditering af 60 point (ECTS). Programmet varer ni måneder (1 akademisk år) og begynder i oktober 2016. Barcelona Technology School er en international institution, dens programmer er på engelsk, og det behagelige ansigt og innovativ by Barcelona. Metodikken af ​​dette program er baseret på "learning by Project", hvor den studerende skaber og udvikler sine egne løsninger og digitale projekter. Klar til en stor RACE DIGITAL: Den digitale industri er i kraftig vækst, teknologiske virksomheder har brug for profiler som din. Barcelona School Teknologi forbinder din karriere med den digitale industri som du udvikler dit talent med de færdigheder og viden krævet. PRAKSIS / PRAKTIK & KARRIERE: Takket være aftaler med Barcelona Technology School teknologi industrien vil få mulighed for at leve en professionel erfaring i nogle af de førende virksomheder inden for Ecosystem BTS. HVORDAN SØGER?Hvis du brænder for programmering, du vil have adgang til karrieremuligheder, udvikle din digitale talent og en international erfaring i Barcelona, ​​vi kun har brug for: 1. ANSØGNING 2. motivation brev på engelsk at forklare, hvordan du tror vil være den teknologi, industri i de næste 5 år, og hvordan du kan bidrage til den digitale transformation 3. CV 4. officiel certificering af engelsk, eller hvis de ikke gør det, gør BTS Test Online Inglés. INTERVIEW: Det Admissions udvalget og direktøren for programmet, drøfte din ansøgning og hvis du passer profilen af ​​BTS, vil vi kalder at tale med dig og vide lidt mere om dig. METODE TIL BETALING: når optaget i programmet, vil vi sende dig et brev med alle detaljer for at booke din plads i Master i Digital Solutions Development. Du skal gøre undervisningen program til at sikre din plads og for at opnå Certificate of Adgang til BTS eventuelt visumansøgningsprocessen. [-]

Master Of Architecture

Drury University
på universitet Fuldtid September 2016 USA Springfield

Etableret i 1984 Drury University i Springfield, Missouri, den Hammons Arkitektskolen er et akkrediteret femårige professionel grad program, som tilbyder en Master of Architecture grad. [+]

Master Kunst - Master uddannelse Kunst . Etableret i 1984 Drury University i Springfield, Missouri, den Hammons Arkitektskolen er et akkrediteret femårige professionel grad program, som tilbyder en Master of Architecture grad. De nødvendige arkitektur kurser er integreret med liberale kunst pensum på universitetet. Formålet med denne integrerede curriculum tilgang er forberedelse til professionel tegnestue i den bredest mulige uddannelsesmæssig sammenhæng. De første to år af den femårige program der betragtes som de før-faglige år. Tilmelding i det første år af den præ-professionelle program er begrænset baseret på gymnasiet GPA og SAT / ACT scoringer. I løbet af de første to år af dette program kursusaktiviteter omfatter en liberal arts mængde viden i samarbejde med tegning, design, historie og teori, computergrafik og teknologi. Studerende, der fuldføre disse indledende undersøgelser fortsætte til det professionelle program til at fortsætte avancerede kurser i arkitektur og engagere vores verden (EOW) læseplan for de afsluttende tre år. Inden for det professionelle program, skal eleverne vælge et område af koncentration fra tre brede kategorier: Design Teori og historie; Teknologi og bæredygtighed; eller Urban og Regionale Studier. Alternativt kan eleverne foreslå og individuelt defineret koncentration, der kan være egnet til den studerendes interesser og karriereønsker. Inkluderet i de 170 kredit timer er en udenlandsk undersøgelse oplevelse, et EF-design indsats, sommer kurser og en sommer praktikplads. Den udenlandske undersøgelse kan tages enten som et semester i udlandet på Drury Center i Grækenland, eller gennem en alternativ sommer undersøgelse i udlandet program. EF-designet projektet er taget gennem Center for Fællesskabets Studier (CCS). Praktikken er en mulighed for den enkelte studerende til at arbejde i erhvervet. Studerende kan også udforske andre områder og komplette, samtidigt, majors og mindreårige i humaniora, naturvidenskab, business administration, og de visuelle og scenekunst. Co-læseplanerne aktiviteter såsom indkaldelsen forelæsning serien, arkitektur foredrag serier, kunst og arkitektur udstillinger, elev-designet og bygget community-projekter, og rejse ekspeditioner til omkringliggende stater bidrager til en rig og meningsfuld lærerig oplevelse. Fakultetet har en stærk vilje til undervisning og til at pleje individuel udvikling elev. Der er også et stærkt samarbejde med det amerikanske Institute of Architects Springfield kapitel. Den Hammons Arkitektskolen facilitet, bygget i 1991, er en usædvanlig struktur, der giver den rette indstilling for denne enestående lærerig oplevelse. Hjertet i bygningen består af den indbydende studie støttet af computere, klasseværelser og et veludstyret butik. 250-sæde auditorium bruges til akademiske, faglige og offentlige funktioner, der gør skolen et vigtigt kulturelt centrum i det sydvestlige Missouri. The National Architectural akkrediterende Board anmoder om, at hver elev blive rådgivet af følgende: I USA, de fleste statslige arkitektur registrering boards kræver en grad fra en akkrediteret faglig uddannelse som en forudsætning for licensure. The National Architectural akkrediterende Board (Naab), som er det eneste organ er bemyndiget til at akkreditere de amerikanske professionelle uddannelser i arkitektur, genkender tre typer af grader: Bachelor of Architecture, Master of Architecture, og Doctor of Architecture. Et program kan der ydes en 6-årig, 3-årig eller 2-årig periode af akkreditering, afhængigt af omfanget af dens overensstemmelse med etablerede uddannelsesmæssige standarder. Kandidatuddannelser kan bestå af en pre-professionel bachelor-grad og en professionel kandidatgrad, at når tjente sekventielt, udgør en akkrediteret faglig uddannelse. Men den præ-professionel grad er ikke i sig selv er anerkendt som en akkrediteret grad. Den næste akkreditering besøg for programmet er i 2016. 100 niveau kurser: Introduktion til Arkitektur Arkitektonisk Design II: Andel, Skala og rummet Arkitektonisk Repræsentation Hvorfor Bygninger Matter Hvorfor Cities Matter 200 niveau kurser: Arkitektonisk Design III: Koncept, Miljø og site Arkitektonisk Design IV: Menneske behov og aktiviteter Introduktion til computere i Arkitektur Introduktion til Building Systems Strukturer I History of Architecture, byplanlægning og kunst I History of Architecture, byplanlægning og kunst II Teorier om Arkitektur 300 niveau kurser: Arkitektonisk Design V: Syntese Strukturer II Environmental Systems I History of Modern Architecture Design / Build Special Project BIM og Advanced Computer Modeling 400 niveau kurser: Arkitektonisk Design VI: EU Studies Arkitektonisk Design VII: Urban Context Rejser Journal: Fra Middelhavsområdet kulturer Professionel Kommunikation Journalisering: Urban Form i global sammenhæng Kultur og Sted: Det græske Legacy Kultur og Sted: Den teoretiske og historiske kontekst Arkitektur Praktik Facility Programmering forskning Master of Architecture Kurser 500 niveau kurser: Arkitektonisk Design VII: Omfattende Studio Arkitektonisk Design IX: Exploration Arkitektonisk Design X: Speciale Arkitektur Emner: Teknologi og Bæredygtighed Environmental Systems II Strukturer III Arkitektur Emner: Design Teori og Historie Arkitektur Senior Seminar Professionel praksis Arkitektur Emner: Urban og Regionale Studier Udvalgte emner forskning [-]

International Master / MBA I Kunstmarked Ledelse

Group EAC
på universitet Fuldtid 1 - 2 år September 2016 Frankrig Paris

Kunstmarkedet ledere er nysgerrig og mobil: de kan lide at bevæge sig, til at besøge kunstneres atelierer og til at lede efter kunstværker. de arbejder med intuition og har god smag. de er klar over aktuelle tendenser, moderne skabelse og bevarelse af kulturarven. de kan lide historie i relation til kunstnerisk skabelse. kunst markedschefer er internationale: de taler flere sprog og gå til udstillinger på regelmæssig basis ... [+]

Niveau 1 statsautoriseret diplom En eller to-årigt program efter 3 eller 4 års videregående uddannelse Profil Kunstmarkedet ledere er nysgerrig og mobil: de kan lide at bevæge sig, til at besøge kunstneres atelierer og til at lede efter kunstværker. de arbejder med intuition og har god smag. de er klar over aktuelle tendenser, moderne skabelse og bevarelse af kulturarven. de kan lide historie i relation til kunstnerisk skabelse. kunst markedschefer er internationale: de taler flere sprog og gå til udstillinger på regelmæssig basis. Centrale punkter Skole ideelt beliggende i hjertet af Paris Program fuldt undervises på engelsk eller fransk Niveau 1 statsautoriseret diplom En (MBA) eller to års (Master) program Internationale fakultet Professionelle ekskursioner Akademisk uddannelse højt niveau Praktikplads muligheder Afhandling Afhandlingen stammer fra organiseret tænkning og forskning med fokus på et bestemt emne. Dette arbejde er et vigtigt redskab for at lancere en professionel karriere, da det giver de studerende til at skabe et netværk via møder med vigtige aktører i kunstneriske og kulturelle miljø: kuratorer, foundation direktører, auktionsholdere, forhandlere, designere, udstilling eller festival arrangører mv studerende kommer derfor at blive anerkendt som særligt kompetente på et eller flere områder af kunstmarkedet. Et par eksempler: International handel med værker af kunst i Frankrig Auktioner på nettet den kinesiske kunstmarked Professionel projekt Den professionelle Projektet er designet til at være et træningsområde for udvikling af faglige kompetencer. Eleverne arbejder hele året med en eller flere fagfolk til at fuldføre projektet. De får menneskelige ressourcer og coaching færdigheder. Opgaven består af fire opgaver: en sektorspecifik undersøgelse, en udvikling initiativ, en innovativ operationelt projekt og en kunstnerisk eller kulturelt projekt. Studerende danner hold, der tager hensyn til de realiteter og behovene på det internationale kunstmarked. Et par eksempler: lancering af et koncept butik for tværkulturelle mode og kunst varer Oprettelse af en online kunst-platform eksportere Biennale des Antiquaires til Qatar skabe en afrikansk samtidskunst guide Praktikophold Praktikophold vil give studerende til at berige deres faglige viden ved at få hands-on erfaring og få værdifulde erfaringer, der kan gøre dem mere salgbare til arbejdsgiverne. De vigtigste mål for praktikken er at: opdage de mange aspekter af driften af ​​en virksomhed fremme den personlige og faglige integration af den studerende til et hold inden for aktiviteten evaluere dem færdigheder i forhold til professionen deltage i projekter være i kontakt med professionelle eksperter Et par eksempler: Alliance française i Chicago: administration, kommunikation og organisering af kulturelle arrangementer Artcurial: ekspert assistent for moderne kunst afdeling Christies Frankrig, Business Management afdeling: at deltage i den gode udførelse af salg og ajourføring og overvågning salgsresultater. Maison Lalique: assistent for kommunikation og arv afdeling De Jonchkeere galleri: implementering logistik Sotheby Frankrig: inventar og salg forberedelse til gobelin ekspert SPROG Engelsk: for ikke-engelsk som modersmål, engelsk ekstraudstyr kurser vil blive leveret i løbet af uddannelsen. Sprogindlæring på ØK er dynamisk og i selvtræning takket være en e-læringsplatform. Fransk: For at byde ikke-franske modersmål i bedste og lette deres integration i Frankrig, ØK giver franske metode og kultur klasser samt ubegrænset adgang til E-learning platform. [-]

Føreren Af ​​bæredygtige Miljøer Og Planlægning (professionelle)

Bond University
på universitet Fuldtid 92 uger January 2017 Australien Robina

Master of bæredygtige miljøer og Planlægning (Professional) Programmet fokuserer på miljøstyring samt Urban Design & Planning. [+]

Master Kunst - Master uddannelse Kunst . Det professionelle program følger den samme struktur som Master of Sustainable Miljøer og planlægning program med yderligere 20-ugers Professionel Portefølje komponent. Professionel portefølje er en 45 kredit punkt emne til rådighed for kandidatuddannelser (professionelle) studerende på fakultetet for Samfund & Design. Dette emne er stærkt erfaringsmæssigt orienteret og opfordrer eleverne til at udvikle deres faglige færdigheder i virkelige situationer. Emnet vil sikre, at de studerende kombinerer selvanalyse og reflekterende læring færdigheder med professionelle metoder, således at udvide analytiske og strategiske tænkning kapaciteter. Det vil give praktisk erfaring for studerende til at udvikle deres færdigheder i et erhverv relevante for deres herres specialisering. Alle studerende vil gennemføre en 2.000 ord scoping dokument, og enten foretage et praktikophold i Australien for 210 timer (som omfatter en arbejdsgivers rapport) og reflekterende journal (op til 5.000 ord) ELLER gennemført et forskningssamarbejde projekt på i alt op til 15.000 ord. Alle studerende vil indsende en endelig professionel portefølje samling af dokumenter, der fremhæver deres praktiske og teoretiske ekspertise i deres erhverv valg. Den Professional Portefølje emne kan ikke påbegyndes, før den studerende har gennemført alle 12 emner af mesterens komponent af graden. [-]