Istituto Marangoni

Introduktion

Læs den officielle beskrivelse

Hvert år over to tusinde studerende fra hele verden mødes på Istituto Marangoni at forfølge en fælles drøm: mode. Her unge talenter kan finde kompetence, professionalisme og mangeårige erfaring, for at blive førende fagfolk inden for deres sektor.

&nbsp

Tre universiteter, der tilbyder mode kurser i Milano, Paris og London, 92 forskellige oprindelseslande for omkring 2.400 i alt studerende: Disse er blot nogle af de numre, der repræsenterer Istituto Marangoni i uddannelsessektoren. Denne mangfoldighed er en del af, at kreative, grundlæggende og uundværlige smeltedigel for dannelsen af ​​nye talenter med en kosmopolitisk tilgang.

&nbsp

&nbsp

Istituto Marangoni

&nbsp

Istituto Marangoni blev grundlagt i Milano i 1935 som den kunstneriske Institute of Beklædningsgenstande Marangoni. Siden da, har ideen bag de mål, der forfølges af instituttet altid været dannelsen af ​​fagfolk og højtuddannede teknikere for mode-systemet.

&nbsp

Gennem årene har dette mål forblev uændret, men Instituttet er vokset sammen med væksten i italiensk mode, løbende ajourføring dens dannelse programmer. Gennem vores banebrydende vision, schoolhas denne ældste italiensk mode altid været i stand til at reagere hurtigt på arbejdsmarkedets krav, ved at uddanne unge talenter gennem sit mode kurser.

&nbsp

I dag Istituto Marangoni, med hovedsæde i Milano, Paris og London, gør det muligt for studerende at lære, mode, hvor den største designere arbejder, hvor smagen bliver internationale, og hvor de bedste jobmuligheder er, ved at tilbyde programmer med speciale inden for alle områder af mode: kreative, organisatoriske og kommercielle.

&nbsp

I 2007 Institut blev en del af Karriere Uddannelse Corporation, et amerikansk firma med speciale inden for undervisningssektoren med sit hovedkvarter i Chicago, som altid har været forpligtet til at opnå ekspertise for at sikre en vellykket karriere for sine studerende.

&nbsp

Grundlagt i 1994, har Career Education Corporation gennemgået en hurtig vækst, hurtigt nå sit forfulgte mål, nemlig at blive betragtet verden over som en af ​​de vigtigste aktører inden for uddannelsesområdet, montage sammen under sit logo kun de bedste europæiske og amerikanske skoler drift inden for områderne sundhed, erhvervsliv og kunst og design.

&nbsp

&nbsp

International

&nbsp

Indtastning af Istituto Marangoni betyder at være en del af et særligt fællesskab, hvor den fælles linket altid forbliver mode i alle dens former.

&nbsp

Vi har over 2.400 studerende fra 92 lande rundt om i verden. Hver enkelt af dem med deres egne unikke interesser, stilarter og viden. At studere på Istituto Marangoni virkelig betyder at blive en del af de fleste internationale studerende sammenhæng i verden og være i stand til at udnytte de forskellige kulturelle baggrund den enkelte elev.

&nbsp

Istituto har tre prestigefyldte universiteter i de tre World Fashion hovedstæder: i Milano, i den berømte "firkanten", i Paris, i Avenue Raymond Poincaré meget tæt på Trocadéro, og i London, i den kølige og edgy East End.

&nbsp

Ved hjælp af sine kurser med speciale i mode og designthe Istituto Marangoni tilbyder alle sine studerende den unikke mulighed for at absorbere, forstå og studere ideer og kreativ inspiration fra de mange-sidede panorama af europæiske mode i disse tre forskellige sammenhænge.

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk

Se MA » Se Kandidatuddanninger »

Studier

Denne skole tilbyder også:

Master

Master I Fashion Styling & Portefølje

på universitet Fuldtid 1 år October 2016 Italien Milan

Succesen for et brand er forbundet først og fremmest til billedet: alt taler om mærket, fra tonen i et photo shoot til tilrettelæggelsen af ​​et show, fra displayet i en butik eller showroom forbindelserne med pressen.Stylister er involveret i hvert trin af [+]

Master i Fashion Styling & Portefølje

Succesen for et brand er forbundet først og fremmest til billedet: alt taler om mærket, fra tonen i et photo shoot til tilrettelæggelsen af ​​et show, fra displayet i en butik eller showroom forbindelserne med pressen. Stylister er involveret i alle trin i at fremme en samling, og er afgørende i at sætte indsamling sammen, lige fra planlægning til at skabe en total look. Kurset i Fashion Styling & Portefølje kombinerer kulturel analyse med fortolkende dygtighed og teknik: dens formål er at tage de studerende i retning af en forståelse af mode kommunikation, der overstiger enhver forventning, så udviklingen af deres personlige kreative tilgang. Studerende vil blive fortrolig med at bruge forskellige former for udtryk og kommunikation, analysere strategier for markedsføring og lære om udviklingen af ​​tendenser, få et indgående kendskab til den historiske og nutidige mode miljø, med den hensigt at omdanne tøj og samlinger i modeprodukter. Kurset i Fashion Styling & portefølje vil hjælpe eleverne til at "bringe liv" en samling, et stykke tøj eller tilbehør via fotografering eller vises i en butik, skaber en unik stil, der repræsenterer mærke eller berømthed i en umiskendelig måde. ... [-]


Master I Mode & Lov

på universitet Fuldtid 8 måneder October 2016 Italien Milan

Henvender sig til kandidater, der har tidligere bachelor studie i jura, økonomi eller markedsføring. De, der har dokumenteret erhvervserfaring inden for disse områder kan også få adgang til dette kursus. [+]

Master i Fashion & Law Under Henvender sig til kandidater, der har tidligere bachelor studie i jura, økonomi eller markedsføring. De, der har dokumenteret erhvervserfaring inden for disse områder kan også få adgang til dette kursus. Den globale aktivitet af de fleste af de luksusmærker, kræver, at de er dygtige til lovkrav i relation til modebranchen. Gennem studiet af fag som licenser, merchandising, import og eksport, distribution og franchiseaftaler, intellektuelle ejendomsrettigheder, beskæftigelse og arbejdskraft relation spørgsmål, sikkerhed, bæredygtighed og beskyttelse forbruger-, vil deltagerne lære de tekniske og teoretiske begreber, de har brug for at rådgive og udvikle virksomhedens strategi. Ved at analysere forskellige aspekter af erhvervs- og selskabsret, immaterialret, varemærkeret, arbejdsret og erhvervsjura, vil deltagerne forstå, hvordan det er muligt at udvide mærke sikrer, at juridiske og etiske spørgsmål respekteres fuldt ud. Hovedvægten i kurset er på viden om aspekter i forbindelse med udviklingen af ​​forsyningskæden og salg af mode produkt, evalueret i en sammenlignende måde i forskellige lande. Kreativitet, produktion, salg og markedsføring finder sted i forskellige steder rundt omkring i verden, og de love om disse spørgsmål er lige så forskellige som landene selv. Deltagerne vil engagere sig med forskellige spørgsmål, fremhæver innovative løsninger, at luksus og modebrands har anvendt på området. muligheder Ansvaret for den kommende mode manager er at være opmærksom på bæredygtighed virksomheder og de etiske spørgsmål, der er beskyttet mere og mere ved lov. Kunde bevidsthed betyder også, at forbrugeren er opmærksom produkterne bliver leveret på markedet, og deres rolle i at sikre, at produktet er egnet til markedet. Den professionelle vækst af kandidater i kurset vil komme igennem virksomheden, hvor de i øjeblikket praktiserer, og er i stand til at bringe det, de lærer i løbet at berige deres egen præstation i en juridisk virksomhed; nyerhvervede viden fra modeverdenen vil informere deres færdigheder på området. Deltagerne vil også kunne oplyse nystartede virksomheder i luksusmode, som vil bidrage vigtige forbedringer til området for mode lov. læringsresultater vurdere begrebet kreativitet anvendt på mode og luksusprodukter og vurderer, hvordan virksomhederne håndtere produktdesign, produktionsprocesser, kommercialisering og markedsføring mulighederne i en bæredygtig måde; forskning og evaluere casestudier, hvor udviklingen af ​​en etisk tilgang til markedet er steget brandværdi; forstå begrebet luksus på det globale marked luksusvarer og kritisk analysere de forskellige luksus forretningsmodeller og vækststrategier egnet til modne og / eller nye markeder luksusvarer; en kritisk analyse af mode-specifik juridisk rådgivning for at imødekomme de udfordringer, problemer, som modevirksomheder i internationale sammenhænge; evaluere en række sociologiske mode teorier for at analysere de vigtigste udviklinger inden for historie mode i det 20. og 21. århundrede, og deres forhold til tidens trends, kulturelle bevægelser og innovation. kursus temaer mode jura og økonomi fashion marketing management etik og bæredygtighed aktuelle emner inden for mode mode licens forskningsmetoder [-]

Master I Mode Elite

på universitet Fuldtid 8 måneder October 2016 Italien Milan

Rettet mod maksimalt 12 fremragende kandidater om året, udvalgt af de bedste mode skoler i hele verden eller fra arbejdslivet. [+]

Master i Fashion Elite Under Rettet mod maksimalt 12 fremragende kandidater om året, udvalgt af de bedste mode skoler i hele verden eller fra arbejdsmarkedet, som har et minimum af erhvervserfaring og / eller har lanceret en helt med stor fremtid potentiale. Maksimalt fire deltagere vil blive valgt fra hver af følgende uddannelsesforløb: Design, art direction og Erhvervsministeriet. De udvalgte vil blive forventes at have en god første grad i design eller virksomhedsstudier. Kurset er designet til at uddanne fremtidens ledere i modebranchen til at forstå, analysere og håndtere de centrale områder af en modevirksomhed. Gennem studiet af emner som indsamling-bygning, produktions- metoder, budgettering, markedsføring og kommunikation, kan deltageren lære ikke kun teoretiske begreber, men at udvikle innovative og fremtidsorienterede tænkning praktiske tilgange til formål at skabe, hvilket gør og lancere et produkt eller samling af produkter på det globale marked. Disse tolv deltagere vil blive opdelt i tre tværfaglige grupper. Hver gruppe vil bestå af en deltager med et design baggrund, en med en art direction baggrund og en med en erhvervsmæssig baggrund. Alle tre grupper vil deltage i et ni-måneders intensivt kursus, som de bedste undervisere og ledere af modebranchen i alle områder (design, kunst, business), hvor de vil udvikle deres egen virksomhed idé eller en idé fra den arrangerende brand. I løbet af kurset hver gruppe vil blive støttet af: en coach; tre vejledere, en for hver fagområde. Der vil ikke være pre-bygget enheder, men indholdet vil blive forhandlet og drevet af hvert hold, der fokuserer på projektudvikling; ledere for hver funktion (kreativitet, kommunikation, digital, tekstil, venturekapital, business planlægning, marketing, detailhandel, etc.), som vil arbejde direkte på deltagernes projekt. muligheder Gennem opbygning færdigheder i idéudvikling, problemløsning, teamwork og fokuseret projektledelse, vil deltagerne være i stand til at lede teams af mennesker i at realisere komplekse projekter. De vil være i stand til at bidrage iværksætterånd til nye koncepter for eksisterende virksomheder eller generere nye virksomheder og skabe nye markeder for innovative produkter. læringsresultater forskning, udvikling og løse alle kreative ideer, mens der producerer en ambitiøs, professionel og moderne samling (kreative færdigheder); kritisk gennemføre et individuelt arbejdsprogram demonstrere organisatoriske og ledelsesmæssige færdigheder i planlægning, organisering og gennemførelse af projektet (business-færdigheder); evaluere de er involveret i at oprette og drive en virksomhed venture (business-færdigheder) procedurer; relatere hensigtsmæssigt og effektivt inden for forskellige organisatoriske sammenhænge; udvikle effektive selvforvaltning færdigheder i form af tid, planlægning og adfærd, motivation, selv-start, individuelt initiativ og foretagsomhed, når realisere et projekt (bløde kvalifikationer). kursus temaer Programmet er nyskabende, da den er baseret på en coachende tilgang. Dette bestemmes af deltagerne som de sætter deres mål og understøttes og styres af de faglige teams på tværs mode discipliner. [-]

Master I Mode Købe

på universitet Fuldtid 1 år October 2016 Italien Milan Det Forenede Kongerige London + 2 mere

I modebranchen træffe de rigtige valg er af afgørende betydning.Den mode køber er forbindelsen mellem modehuse og forbrugere, en professionel, der flytter fra én leverandør til en anden, [+]

Master i Fashion Buying

I modebranchen træffe de rigtige valg er af afgørende betydning. Den mode køber er forbindelsen mellem modehuse og forbrugere, en professionel, der flytter fra én leverandør til en anden, fra messer til catwalks, rejse rundt i verden og taler en masse sprog. A f ashion køberen har til at fortolke smager af sine kunder og definere køb for store butikker, kæder eller individuelle butikker, om det rigtige udbud ordningen og planlægge det rette produkt mix. Han må være følsomme over for nye ideer og til rådighed for nye oplevelser: Han bestemmer, hvilket tøj sælges, anerkender de samlinger, at kunderne vil foretrække, og præsenterer de stilarter, der er mest efterspurgte. Han skal også være en organisator og en forretningsmand, i stand til at styre omkostninger og gevinster, beskæftiger sig med mængder, leveringstidspunkter og med både idealisme designere og virkeligheden på markedet. Kurset i Fashion Buying giver de studerende mulighed for at få et indgående kendskab til mode produkt: fra output-metoder til at købe valg og salgsteknik. ... [-]


Master I Mode Markedsføring Og Kommunikation

på universitet Fuldtid 1 år February 2017 Det Forenede Kongerige London Italien Milan Frankrig Paris + 4 mere

Moden promotor er en person, der planlægger reklamekampagner og bortskaffer fremme af mode produkter gennem passende kanaler.Han arrangerer præsentationer, events og catwalk shows [+]

Master i Fashion Promotion & Kommunikation Moden fremme F er en person, der planlægger reklamekampagner og bortskaffer fremme af mode produkter gennem passende kanaler. Han arrangerer foredrag, events og catwalk shows, der afspejler virksomhedens image. Moden promotor etablerer relationer til markedsføring agenturer, design studios, annoncører, mode grafiske designere og tjenesteudbydere. Han skal altid vise sig en høj grad af initiativ og bruge sine kontakter til at åbne nye døre. Så journalister, Have PR ledere, event og viser arrangører til at lære, på hvilken måde repræsenterer mode gennem billeder, sprog og begivenheder ved hjælp af strukturer og kommunikationsmidler til at vække opmærksomhed i befolkningen og industrien. Kurset i Fashion Promotion & Kommunikation hjælper eleverne til at være endnu mere eklektisk, kreative og til at udvikle i bedste fald de færdigheder, der kræves til dette job. En mode promotor kan repræsentere en enkelt etiket, der arbejder i pressen hjemsted for et selskab, eller han kan arbejde med rådgivning og markedsføring virksomheder. Det er vigtigt for en mode promotor at have en perfekt forståelse af de relevante forbruger-og markeds behov, en sund intuition færdighed, en smule kommerciel flair og en stærk kapacitet inden for varsel og kommunikation. ... [-]


Master I Mode Produkter Og Produktionsstyring

på universitet Fuldtid 1 år October 2016 Italien Milan

Fantasi, kreativitet, så kommerciel virkelighed af et produkt: eller rettere kunsten at gøre drømme til virkelighed gennem nye ideer, nye processer og nye teknologier.Den [+]

Master i Fashion Product & Production Management

Fantasi, kreativitet, så kommerciel virkelighed af et produkt: eller rettere kunsten at gøre drømme til virkelighed gennem nye ideer, nye processer og nye teknologier. Moden produktionschef forvandler kreativitet i et gyldigt kommercielle udbud: Han organiserer og fører tilsyn med alt det arbejde, fra de første prøver til det endelige produkt. Den produktion af mode manager er også ansvarlig for at koordinere og gennemføre protokoller til sikring af kvaliteten af produktionen. Denne mode professionelle normalt styrer et bestemt produkt eller en linje af produkter og er specialiseret i et bestemt område af modebranchen. Rolle f ashion produkt og produktionschef anses for centrale for modeindustrien: han skal koordinere de billeder, budget og produktion tider en hel kollektion. Produktet leder holder også relationer mellem leverandører og produktion, outsourcing, kvalitetskontrol og pris, sikre, at indsamlingen respekterer de nødvendige leveringsdatoer, priser og stilarter. Deltagelse i kurset i Fashion Product & Produktion Management studerende udvikle en teknisk forståelse af konstruktion og produktion af hvert skabte dækker en bred viden om stoffer og deres anvendelse, kombineret med forståelse af, hvad der er muligt med hensyn til stil, konstruktion og produktion gange. Alle disse ting tillade product manager til at skabe et produkt med de ønskede indtjeningsmarginerne for målmarkedet.... [-]


Master I Strikdesign

Online Fuldtid 1 år October 2016 Italien Milan

Henvender sig til kandidater, der har tidligere bachelor studie i mode design, eller universitetsstudier inden for tekstiler eller dokumenteret erhvervserfaring. [+]

Master i strikdesign Under Henvender sig til kandidater, der har tidligere bachelor studie i mode design, eller universitetsstudier inden for tekstiler eller dokumenteret erhvervserfaring. Programmet for undersøgelsen er designet til at etablere rolle specialister i strikket tøj til mode, der giver eleverne et indgående kendskab til de råvarer, garn vægte og konstruktionsteknikker, så de kan foreslå innovative løsninger til tendenserne i den specifikke sektor. Præsentationen af ​​en portefølje demonstrere kompetence i design og mode kommunikation eller viden om tekstil verden og udvikling af design, er en vigtig forudsætning for adgang til kandidatuddannelsen. Fra og med studiet af fibre og går videre til opførelsen af ​​garn, vil deltagerne lære om karakteristika og "adfærd" af garner og stoffer, studere de aktuelle tendenser inden for modebranchen og anvendelse og historiske udvikling af strikning. Gennem virkelige verden forståelse for branchen, vil deltageren erhverve den tekniske viden, der skal skabe en samling af strik, herunder viden om strik, jacquard, mønster masker, vægte og deres sammensætning. Den efterfølgende dybtgående teknisk og analytisk uddannelse studerende opnår fremmer udviklingen af ​​moderne forslag strik og bliver et nyttigt udgangspunkt for udviklingen af ​​en forundersøgelse for en virksomhed i branchen. Mod slutningen af ​​kursisterne vil designe, med valget af passende garn, en komplet strik indsamling til herretøj eller dametøj. I den afsluttende fase af kurset, erfaringerne med de involverede virksomheder og forskning metoder erhvervet på skolen vil give kandidaten til at udvikle en komplet portefølje, hvilket giver dem en åbning for at ansøge om professionelle arbejde som en strik designer. muligheder Den mode strik designer kan arbejde som freelancer eller i en af ​​de mange virksomheder, der specialiserer sig i produktion af strikvarer, multi-mærker eller andre high-end luksusvarer, brands inden for "Made in Italy 'system. Erhvervet af mode strik designer er højt specialiseret til modebranchen og sådan en professionel kan nemt placeres i mode prognose studios, der studerer tekstiler til modetrends eller nye tiltag i garn. Den viden og evne til at skabe moderne og moderigtigt strik, sammen med viden om de tekniske specifikationer for de råvarer, give deltagerne en glimrende forberedelse til indrejse i modeverdenen. læringsresultater tilegne sig viden om innovative måder at arbejde i strik sektor; selvstændigt styre den kreative impuls, holde sin oprindelse intakt og kanalisere den i udviklingen af ​​strikdesign i overensstemmelse med de globale tendenser i modebranchen; forstå de mest innovative software til at kunne arbejde med lethed i den internationale mode-systemet; vurdere og håndtere en strik brand; udvikle evnen til at gøre specifik forskning for strik industrien. kursus temaer egenskaber af strik strik til mode indsamling bygning forskningsmetoder [-]

Mester I Corporate Finance Og Ledelsesmæssig Kontrol For Mode Og Luksus Business

på universitet Fuldtid 1 år October 2016 Italien Milan

Henvender sig til udøvende kandidater, der kan have en bachelorgrad i business administration i marketing management, økonomi, mode eller lignende alternativ med dokumenteret erhvervserfaring. [+]

Master i Corporate Finance og Management Control for Fashion & Luxury Forretning Under Henvender sig til udøvende kandidater, der kan have en bachelorgrad i business administration i marketing management, økonomi, mode eller lignende alternativ med dokumenteret erhvervserfaring. Denne University masteruddannelse er designet til at uddanne corporate finance ledere og controllere med speciale i luksus sektor, den figur, som sidder i bestyrelsen og støtter virksomheder i deres internationalisering processer, partnerskaber og børsnotering. Fagfolk på dette område er i stand til at udvikle passende strategiske planer og vurdere den økonomiske og finansielle bæredygtighed, som omhandler udvikling af systemer for performance management. Deltagerne vil begynde deres rejse med studiet af internationale regnskabsstandarder og US GAAP, og vil ankomme til en forståelse af de nuværende teknikker til vurdering af økonomiske resultater, afgifter og juridisk planlægning. Teoretiske tilgange vil blive anvendt på cases og eksempler fra aktive virksomheder, der opererer i luksus-sektoren, for at forstå det essentielle i ledelse og planlægning. Deltagerne vil være forpligtet til at studere historie og sociologi af mode, fremhæve, hvordan ændringer i moderne samfund har ændret karakteren af ​​de virksomheder i mode og luksus, fra små familievirksomheder til multinationale børsnoterede hele verden. Arten af ​​sektoren udforskes ved at se på dynamik såsom hastigheden af ​​livscyklus en mode produkt, ønsket om "identifikation" og kommunikation, social forbrug, masse elitisme; variabler, der skal være kendt i detaljer og vurderet i den finansielle planlægning i mode og luksus selskaber. Kurset indeholder også et modul om diskussionen af ​​styringen af ​​selskaber. I den afsluttende fase af kurset, erfaringerne fra analysen af ​​case studier og forskning metoder erhvervet vil give deltagerne mulighed for at udvikle et projekt til udarbejdelse af deres afhandlinger. En deltidsuddannelse (1 uge om måneden for 40 timers træning klasseværelset for 8-måneders kursus), velegnet til erfarne fagfolk, der allerede arbejder på et anerkendt fagligt niveau, og har lidt tid til at fortsætte deres studier. muligheder En specialist i regnskab, revision, i finansiering, i skatteplanlægning og finansiel planlægning, økonomichef og controller af mode og luksus har en forståelse af alt fra markedsføring til mode. Forståelse af de teknikker til at analysere rentabiliteten af ​​en virksomhed, salgssteder og virksomhedsledelse i verden af ​​luksus, kan disse ledere designe strategier for en bæredygtig udvikling, strategier, der vil appellere både økonomisk og finansielt til store investorer i sektoren, mens den Samtidig resterende kreative 'ledere, der kender en verden af ​​luksus og dens singulariteter. Den professionelle vækst af kandidater i kurset kan finde sted i den virksomhed, hvor de i øjeblikket opererer, hvor deres nyligt erhvervede færdigheder i verden af ​​corporate finance vil komme i meget nyttigt, eller i nystartede virksomheder eller virksomheder i luksusmode, der bidrager vigtigste nyskabelser for feltet. læringsresultater udvikle finansielle planer, der kan øge shareholder value; integrere sprog af de vigtigste finansielle officerer og finans direktører i mærket med bygherren; udvikle passende systemer til performance management og likviditetsstyring; håndtere relationer og dialog med verden af ​​bank- og institutionelle investorer; forstå den makroøkonomiske miljø i luksus industrien ved at analysere dynamikken i de forskellige industrisektorer; vurdere effekten af ​​luksusmærker gennem sociale, kulturelle og semiotiske værdier; analysere forholdet mellem historie mode og sociologiske teorier fortolke dem som et globalt fænomen. kursus temaer virksomhedens performance management og budgettering koncernregnskabet corporate finance og governance styring af luksus aktuelle emner inden for mode design kreativitet og innovation afhandling * Det master i Fashion Corporate Finance & Management Control for Mode & Luxury Forretning afholdes i samarbejde med Università Carlo Cattaneo LIUC af Castellanza (Varese) hvor universitetet masteruddannelse er tildelt. [-]

Mester I Digital Modedesign

på universitet Fuldtid 8 måneder February 2017 Italien Milan

Kurset er beregnet til studerende, der allerede har en grad i grafik eller kommunikation eller markedsføring, og som kender det grundlæggende i kodning i html. Kurset ... [+]

Master i Digital Fashion Design

 

Kurset er beregnet til studerende, der allerede har en grad i grafik eller kommunikation eller markedsføring, og som kender det grundlæggende i kodning i html. Kurset vil dække hvilke trends og teknologiske løsninger skal gennemføres for at forbedre brand værdi kommunikationen med det valgte brand equity og administrere, som sociale medier koordinatorer, politik for online kunde relation management (sociale & PR). Elever vil også være i stand til at analysere forskellige e-handel strategier, vurdere, hvilke af disse skal anvendes i detail politik i en brand. Formålet med kurset er, i virkeligheden, at udvikle en kritisk analyse af de bedste måder at integrere direkte kommerciel kanal, til den webbaserede en, for at brugen af ​​sociale medier og CRM dataanalyse yderligere at forbedre værdien af ​​en brand og tiltrække forbrugerne til online mode markedet fra hele verden.Således studerende vil studere programmeringssprog for nye digitale teknologier og mobile enheder, der anvendes i brand kommunikation. De vil studere de strategier for web-marketing, og hvordan værdier i et selskab til kunden publikum. Samtidig vil de også undersøge i detaljer web marketing-og kommunikationsstrategier af de vigtigste sygehistorier. Temaer i design og planlægning af en hjemmeside vil blive analyseret gennem udvikling af et projekt i det virkelige samarbejde med en virksomhed i branchen. Efter undersøgelse af de juridiske konsekvenser af e-handel og den visuelle repræsentation af projektet for klienten, vil kurset derefter fokusere på en analyse af emner forbundet med styling og visuel merchandising til at forstå, hvordan en virksomhed kan komme ind i den virtuelle verden med det luksus og appel af sit brand identitet. Det endelige projekt vil blive fokuseret på gennemførelse af en e-handel hjemmeside af en eksisterende tøjmærke.Eksperten i internet mode er en professionel figur, der ser mod fremtiden. Stillet over for den stigende efterspørgsel i det spirende online salg sektor har Istituto Marangoni skabt en mester i digital modedesign at linke modebranchen med online-verden. Gennem avanceret viden om web-marketing og digitale medier og tendenser i den internationale domæne, bliver specialist i digital mode udvikle nye strategier til formål at fremme billedet af en brand, er i overensstemmelse med de forskellige produkt-og klient mål. Ved afslutningen af ​​kurset, har fagfolk masser af roller, de kunne påtage på arbejdsmarkedet, såsom: fra forvaltningen et webbureau til at arbejde med magasiner 'eller modevirksomheder' redaktion nå lodrette ecommerce portaler.Andre karrieremuligheder omfatter: digital art director, digital brand manager, web modedesigner, customer intelligence manager, online butik manager, web visuel merchandising, web marketing specialist og sociale netværk koordinator. ... [-]


Mester I Fine Smykker Design

på universitet Fuldtid 1 år October 2016 Italien Milan

Kurset er beregnet til dem, der allerede har en grad og en portefølje, der indeholder eksempler på smykker design. eleverne bliver undervist i at design ... [+]

Master i Fin Jewellery Design

 

Kurset er beregnet til dem, der allerede har en grad og en portefølje, der indeholder eksempler på smykker design. eleverne bliver undervist i at designe smykker samlinger, der kombinerer kreativitet, forskning og innovation. erhverve den avancerede kendskab til det italienske og internationale fremstillingsvirksomhed tradition tillader den studerende til at skabe smykker, der er i overensstemmelse med de nuværende tendenser i markedet og med billedet af mærket krav. Med udgangspunkt i den undersøgelse af de anvendte materialer i fine smykker og anvendelse af tegneværktøjer til visuel repræsentation af deres ideer, vil den studerende uddybe analysen af ​​smykker design, med henblik på at udvikle nye forslag med henblik på et moderne marked. Studiet af et projekt, der bruger en international fine smykker selskab, gør det muligt for studerende at studere karakteristika ekspertise i proces og produkt relateret til brand.Den studerende vil gå på at bruge en kreativ tilgang og gøre en samling af smykker design rettet mod det nuværende marked for en førende virksomhed inden for sektoren for 'Made in Italy ' fine smykker. Dette arbejde vil også omfatte oprettelse af en prototype i værkstedet gennem udvikling af alle faser af projektudvikling, fra grafisk design og visuelle 3D forslag til den endelige konstruktion. Desuden vil den studerende opnå viden om forskning metoder, ledelse og marketing. Designeren og smykker maker har fuldstændigt kendskab til de teoretiske og tekniske færdigheder i fine smykker design og produktion. Denne professionelle er en kunstner, smykker maker og designer, der kan udvikle kollektioner i overensstemmelse med internationale faglige standarder. den kreative person opfylder de nuværende krav fra markedet, og det image af kunden, for hvem de arbejder.De forstår hvert trin i produktionsprocessen, ved at tage hensyn til de marketing-og management strategier samt kommunikation og markedsføring af produktet. Designeren og skaberen af ​​smykker værker freelance eller alternativt i en af ​​de mange virksomheder, der beskæftiger sig med mode og luksus smykker i nationale og internationale sammenhænge. ... [-]


Mester I Følelsesmæssig Og Trivsel Design

på universitet Fuldtid 1 år October 2016 Italien Milan

Føreren er beregnet for de elever, der allerede har et grundlag i planlægning og design til indendørsbrug, men som gerne vil uddybe deres viden i ... [+]

Master i Emotional & Velvære Design

 

"Salus per aquam" sundhed gennem vand: Begrebet velvære i dag, kommer gennem Synæstesi af luksus og kropsbevidsthed. Formålet med kurset følelsesmæssige & velvære design er at designe rum for kurbade og skræddersyede badeværelser gennem disse to begreber rodfæstet i moderne tendenser i trivsel og de allerede tilgængelige teknologier på markedet. Føreren er beregnet for de elever, der allerede har et grundlag i planlægning og design til indendørsbrug, men som gerne vil uddybe deres viden i nye filosofi bor inden velvære rum. Kurset giver eleverne en fuldstændig forberedelse gennem en avanceret forståelse af wellness design med fine eksempler gennem historien og sociale kultur.Elever får viden og analyse af de drejninger af markedet samt dets fortsatte udvikling for ønskeligt leve for klienten. Derfor begynder med historien og kulturen i velvære centre i hele verden, vil kurset analysere brugen af ​​naturlige materialer som sten eller træ og stedet for dem i planlægningen og udformningen af ​​disse rum. Elever vil studere deres brug i miljøer med høje temperaturer, samt undersøgelse af sensoriske designløsninger i farver og lyd, der bidrager til at fremkalde en følelse af velvære for krop, sind og ånd. Emnet for masters vil dække disciplinerne design, arkitektur, materialer, tendenser og luksus for velvære. Spa og velvære designer fungerer overalt, der er dedikeret til velvære og fysiske sundhed, såsom fitnesscentre, solcentre, kurbade, skønhedssaloner etc.Disse fagfolk ved, hvordan man designer skræddersyede løsninger, samtidig med at de behov, ideer og værdier for deres kunder. Designeren på dette område arbejder inden studios for design, arkitektur og planlægning, der har projekter og planlægning applikationer i indretningsløsninger til fitnesscentre, kurbade, skønhedssaloner, Francise eller uafhængige hoteller og fitnesscentre. Kandidater i dette program vil være i stand til at finde arbejde som projektledere eller designere i selskaber, der beskæftiger sig med wellness, eller de kan også arbejde freelance på mere end ét projekt ad gangen. De karrieremuligheder i denne sektor, der er blevet tilgængelige i de seneste par år, er noteworthy.This er blandingen o af materialer, farver, belysning og klima til at fremkalde positive, beroligende følelsesmæssige erfaringer, især i de sidste år.... [-]


Mester I Interiør Design Til Luksus Lever

på universitet Fuldtid 9 måneder February 2017 Italien Milan

Den indretningsarkitekt er en top professionel, der ved hvordan man arbejder med følelser af kunder og seere.Projekter orienterede på luksus livsstil og moderne livsstil bede for design, [+]

Master i Interior Design for Luxury Living

Den indretningsarkitekt er en top professionel, der ved hvordan man arbejder med følelser af kunder og seere. Projekter orienterede på luksus livsstil og moderne livsstil bede om design, der konstant krydser fastnet mellem drømme og virkelighed. I dag interiør, mode og design er parallelle og overlappende verdener, af denne grund forholdet mellem mode og indretning afspejles i detail design projekter for mode butikker og showrooms. Kunsten at designe et interiør betyder at reagere på behovene hos kunder med innovative løsninger, som er i harmoni med de globale tendenser. Den indretningsarkitekt nødt til at vælge indretning tekstiler og tapet, sætte i praksis en viden om hjem samlinger og internationalt design. Kurset i Interior Design for Luxury Living beskæftiger sig med udstilling design, projektering rum til arrangementer, står til messer og museets rum, understreger innovative indhold med en dramatisk visuel effekt. Af denne grund en indretningsarkitekt behov for at udvikle en stærk æstetisk sans, at eksperimentere med lys design for at skabe forskellige stemninger. Kursen er sat for dem, der allerede har en teknisk / design baggrund og ønsker at erhverve en høj faglig uddannelse inden for interiør design til luksus rum og følelsesmæssige levende erfaringer. ... [-]


Mester I Italiensk Produktdesign

på universitet Fuldtid 8 måneder October 2016 Italien Milan

Kurset henvender sig til studerende, der allerede har en grad i design, arkitektur, ingeniørarbejde eller på lignende felt, med en portefølje og / eller faglige ... [+]

Master i italiensk Product Design

 

Kurset henvender sig til studerende, der allerede har en grad i design, arkitektur, ingeniørarbejde eller på lignende felt, med en portefølje og / eller erhvervserfaring inden for projectual sektor. Ufravigelige krav er viden om næsehorn software, AutoCAD (eller lignende) og Adobe software suite (Photoshop, Illustrator, InDesign). Kurset vil udvikle sig gennem opdagelse og forøgelse af produktionen i design, fra dets tæt kontakt med realiteterne i industrien og kulturelle ændringer, der påvirker forbrugernes adfærd. Med udgangspunkt i et tendenser analyse af de nutidige livsstile, forbrug og følelsesmæssige opfattelser elevens vil identificere den viden til projektet, der skal udvikles. Elever vil arbejde både individuelt og i grupper om konkrete projekter foreslået af tutorer og industri levende projekter.De bliver nødt til at integrere deres kreativitet med viden om de tekniske egenskaber ved materialer og med anvendelsen af ​​nye teknologier. Takket være den grafiske repræsentation og til realiseringen af ​​små prototyper, de vil bedre kunne forstå interaktionen af ​​sådanne genstande med omgivende rum og vurdere dens funktionelle og ergonomi aspects.Thanks til studiet af historien om italiensk design gennem en analyse af kult produkt Made in Italy eleverne vil nærme med den æstetiske sans, der er en af ​​de vigtigste træk ved den vellykkede italiensk stil rundt omkring i verden. De vil blive opfordret til at identificere og udvikle et projekt vej og anvende den teoretiske viden til at designe praksis. Gennem arbejdet med professionelle designere og virksomheder, de vil bygge deres evner og potentiale som kreative praktikere.Dybden af ​​viden og forskning om emner såsom industrien, iværksætteri, marked, at forbrugeren, trend og kommunikation vil være vigtige elementer til at overveje og informere projektforslag. I kurset vil indeholde nogle meget vigtige designeres sygehistorier, der vil følge trin for trin til udviklingen af ​​de projekter, som deltagerne til kurset. Den professionelle er en "designer ved 360 ° ', hvis tanker og ideer er et referencepunkt for fremtidig levende. Designeren er bekymret over den verden af ​​produkter og genstande, og har til at håndtere kompleksiteten i design i lyset af de kulturelle påvirkninger, et behov for visioner og ekspertise. Designere skal etablere effektive forbindelser med selskaber, og markedet i harmoni med deres egne personlige tilgange til design, som muliggør levering af projektets interessenter en udfordrende kreativt design vision.Deres kapacitet for ideer og salg af dem vil føre til at opnå det rigtige design forslag og vellykket kommunikation af det. Produktdesignere finder meget forskelligartede karrieremuligheder i de tekniske studier af prestigefyldte design virksomheder, i rollen som art director både som en permanent eller som midlertidig løsning, eller som en kreativ konsulent og projektleder. Alternativt de, designere kan med held arbejde som freelance designere eller konsulenter. ... [-]


Mester I Luksus Automotive Interiør Design

på universitet Fuldtid 1 år October 2016 Italien Milan

Kurset er beregnet til studerende, der er har en grad i bilindustrien, industriel design, ingeniører i køretøjernes udformning eller en tilsvarende samt for ... [+]

Master in Luxury Automotive Interior Design

 

Kurset er beregnet til studerende, der er har en grad i bilindustrien, industriel design, ingeniører i køretøjernes udformning eller en tilsvarende såvel som for dem, der har betydelig erfaring på området. Formålet med kurset er at forberede design specialister i high-end interiør. De er i stand til at udvikle projectual løsninger til specifikke automotive interiører felt, ved hjælp af innovative og fortrop teknikker og materials.The kursus er fokuseret på udviklingen af ​​et projekt med det formål at dække hver fase, der gør det muligt at omsætte den konceptuelle idé til en interiør design løsning til sådanne rum. Under tilsyn af dygtige vejledere, vil eleverne vise deres evne til at arbejde i teams og lære det specifikke sprog sektor.De vil lære at bruge værktøjerne i tekniske tegninger, 3D-modellering, forskning metoder, og hvordan at skabe løsninger, der er i overensstemmelse med markedets behov og virksomhedens brand identitet. Startende fra den korte med kunden, vil de studerende udvikle yderligere projekter i samarbejde med vigtige virksomheder i sektoren, viser deres evne til selvstændigt at håndtere alle aspekter af udvikling. De vil respektere at leveringstider, korrekt brug af professionelle værktøjer, organisering af udviklingsprocessen hele vejen til den endelige præsentation. Underviserne vil styre processen med særlig vægt på kvaliteten af ​​arbejdet på grundlag af forsknings-metoder, der anvendes til at generere ideer, der er innovative og sammenhængende med den stil af virksomhedens brand, samt den kommunikative evner med hensyn til arbejdet. Det endelige projekt vil blive bedømt af det selskab, der bestilte projektet. Designere af sådanne "mobile" rum er i stand til at integrere begrebet ergonomi og komfort i begrebet skønhed og samtidighed, således at skabe rum, der er i stand til at generere følelse af velvære i interiør til bildesign. Sådanne specialiserede og dygtige fagfolk er i stand til at fortolke disse reducerede rum og virkningerne af materialer og belysning på dem, for at gøre alternative løsninger med højt kvalitativt indhold i overensstemmelse med brandet og specifikationer af projektet. . Konkret vil de designe interiør af lystbåde, luksus campister, første og business klasser af fly og tog, samt suiter på krydstogtskibe .. Ved afslutningen af ​​uddannelsen sti studerende vil være i stand til at arbejde som freelance designere eller til en af ​​de mange professionelle studier inden for automotive design, relevante brancher, shipping yards osv.... [-]


Mester I Luksus Detail Rum Design

på universitet Fuldtid 1 år October 2016 Italien Milan

Kurset er beregnet til de studerende, som allerede har en relevant grad i området, og med en professionel portefølje. Formålet med Master er at uddanne ... [+]

Master in Luxury Retail Spaces Design

 

Kurset er beregnet til de studerende, som allerede har en relevant grad i området, og med en professionel portefølje. Formålet med Master er at uddanne fagfolk, der er specialiseret og i stand til at foreslå arkitektoniske løsninger, som er sofistikeret og innovative i området for detailhandel. Fokus for kurset er dedikeret til luksus og high-fashion brands, og etablere en synergi mellem brandet og kunden. Ved yderligere undersøgelse af emnet for Boligindretning, udforsker den lærende design metode og overførsel af filosofien et modebrand til et projekt i interiør. Til sidst med analysen af ​​materialer og brug af digitale teknikker gennem 3D-billedbehandling, vil pædagogiske redskaber blive transporteret til at tillade den lærende til at oversætte den kreative tænkning i et egentligt projekt.I anden del af kurset, med studiet af sproget i brand, og de egenskaber, der definerer det i luksus marked, underretter den forskning fase, der vil følge og føre til udvikling af et personligt projekt, som eleven for en selskab i detailhandelen sector.At afslutningen af ​​kurset vil eleven være i stand til at udføre innovative forslag i udviklingen af ​​et projekt omkring en mode og luksus brand. fortolkningen af ​​de internationale tendenser inden for luksus detailhandel, de færdigheder i at arbejde med understøttende software til visualisering af planlagte rum, og til professionelle præsentationer til kunder, er en væsentlig del af kurset. Designeren for sådanne rum arbejder inden for designstudier af en mode og design brand, i en af ​​de mange italienske virksomheder, der handler luksus og for det internationale branding af butikker.At arbejde freelance for forskellige arkitektfirmaer eller i interiør design studios er også en del af den vifte af faglige muligheder åbne for indretningsarkitekt. ... [-]


Mester I Luksus Emballage Design

på universitet Fuldtid 1 år October 2016 Italien Milan

Henvender sig til kandidater, der allerede har en grad i grafisk design, produkt eller lignende erhvervserfaring. Undervisningen er for dem, der arbejder i bestemte "Luxury ... [+]

Master in Luxury Packaging Design

 

Henvender sig til kandidater, der allerede har en grad i grafisk design, produkt eller lignende erhvervserfaring. Undervisningen er for dem, der arbejder i bestemte "Luksus orienterede " markeder eller mærker, der søger at opnå en unik positionering i klyngen af ​​luksusvarer. Præsentationen af ​​en portefølje og godt kendskab til Adobe Photoshop, Illustrator og Indesign er forudsætninger for kurset. Målet er at skabe art directors og brand designere med en rig viden og informeret synspunkt af kreative og strategiske tilgange til at placere passende et brand via kommunikation i luksus emballage. Begyndende fra studiet af de grundlæggende teknikker i 3D-modellering, læseplanen udforsker brugen af ​​materialer og visuel kommunikation med fokus på karakterisering af skrifttyper og centrale visuals.Efter en oversigt over de historiske og sociale og kulturelle udviklinger af luksusvarer, vil læring føre til analyse og definition af brandets værdier à ¢ â, ¬ â € ¹ à ¢ â, ¬ â € ¹ til målgruppe. Dette kursus fokuserer på de avancerede virtuelle modelberegninger og papirfremstilling teknologier til rådighed for designere samt grafisk design rettet mod luksus emballage og identifikation af nyeste stilarter og tendenser i verden af ​​luksus orienterede produkter. Erhvervelse strategiske evner for at opbygge brand personlighed inden for luksus, vil den studerende blive involveret i skabelsen af ​​et nyt koncept for luksus mærkevare gennem briefing fasen med klienten, at opbygge et strategisk og praktisk anvendelse af 3D-modellering teknikker og avanceret prototyping.Projektet udføres, vil blive berørt med udviklingen af ​​den luksus mærke for branchen, og vil indebære en præsentation til kunden. Takket være kommando af tidens trends på området od luksus, designeren har specialiseret sig i luksus Packaging er i stand til at udtænke innovative produkt strategier takket være briefing fasen med klienten, den strategiske konstruktion og den praktiske anvendelse af modelleringsteknikker i 3d og prototype skabelse . Denne proces vil føre den lærende indtil realiseringen af ​​det endelige projekt, der ikke kun vil føre emballage udviklingen af ​​en luksus mærke på industrielt niveau, men vil også omfatte den virkelige præsentation til kunden. Takket være den indgående kendskab til de nuværende tendenser i mode og luksus industrien, designeren specialiseret sig i luksus emballage er, at ekspert højt specialiseret, der er i stand til at forestille sig innovative produkt strategier for at give et brand en uventet, nyt og reelle markedsføring merværdi En designer med speciale i luksus Emballage arbejder i en tegnestue eller i et af de mange internationale luksus design eller modevirksomheder. I rækken af ​​yderligere karrieremuligheder til rådighed, kan den luksus emballage designer finde arbejde i branding agenturer, reklame, grafisk design studios eller kommunikationsafdelinger indenfor mode og luksus selskaber. ... [-]


Mester I Luksus Tilbehør Design Og Ledelse

på universitet Fuldtid 8 måneder October 2016 Italien Milan

Kurset er beregnet til dem, der allerede har en grad og en portefølje, der indeholder samlinger i tilbehør eller som besidder en faglig korrekt ... [+]

Master in Luxury Accessories Design & Management

 

Kurset er beregnet til dem, der allerede har en grad og en portefølje, der indeholder samlinger i tilbehør eller som besidder en solid faglig baggrund. Fokus for master er at koncentrere sig om at skabe en linje af tilbehør, der mener, at de aspekter, der kendetegner »Made in Italy«, fra design til produktion. Elever vil undersøge, hvordan italienske produktion er eksemplarisk i hele verden for sin evne til at identificere potentialet i materiale og anvende denne viden til succesfuldt balance design og funktion med et sofistikeret æstetik. Tak til dette kursus lærende vil have chancen for at opfylde de vigtigste italienske virksomheder i branchen. Kurset begynder vil udformningen af ​​en samling af tilbehør knyttet til begrebet "dekorativt" luksus.Lærende vil blive undervist om teknikker i forbindelse med anvendelsen af ​​materialer til produktgruppe, ideer og prototype udforskning. De vil også analysere de ledelsesmæssige og markedsføringsmæssige aspekter i disciplinen, og vil forske i historien om luksus tilbehør. Design ideer vil blive anvendt til en kvinders tilbehør kollektion knyttet til en førende italiensk mærke. I løbet af projektet studerende vil uddybe begrebet "skjult luksus« i forbindelse med »made in Italy«, med stor vægt på arv værdier og fremstilling og inter-sæsonbetonede produkt af design. Efter studiet af omkostningsberegning og produktionsprocesser i forbindelse med markedsføringen af ​​et design produkt, vil de studerende formulere en koordineret design kollektion, der omfatter en bred vifte af tilbehør, som kan omfatte håndtasker, små lædervarer, briller højteknologiske.Det endelige projekt vil blive gennemført i samarbejde med en prestigefyldt italiensk virksomhed, med lederen af ​​stil og produktchefer, som ved afslutningen willassess den kreative udvikling af det, i forskning, trendanalyse, virkningen af ​​visuel kommunikation og opførelsen af prototype. Designeren og skaberen af ​​tilbehør har fuldstændig teknisk viden og forståelse af de særlige kendetegn ved materialer og den passende design og produktion af tilbehør, der er forbundet med dem. Den professionelle er i stand til at fortolke modetrends og image i produktionen af ​​tilbehør varer og reagerer på de krav, markedet med fremsynede forslag. De er også eksperter i teknikker, der tilfører værdi til traditionelle materialer. Designere er i stand til at omdanne sko, tasker, bælter, i nye ikoniske objekter. Det tilbehør designer arbejder for deres eget mærke, eller i et af de mange virksomheder, der arbejder i tilbehør, fodtøj eller i de generelle områder af lædervarer. De kan arbejde i forsknings-og trend prognose studier eller kan arbejde med modehuse over enten haute couture eller prêt-a-porter. Den avancerede viden om strategier for markedsføring og produktion logik, åbner dørene til arbejde i verden af ​​projektledelse og product management i virksomheder, der er specialister i dette segment af markedet. ... [-]


Mester I Modedesign Herretøj

på universitet Fuldtid 1 år October 2016 Italien Milan

Formålet med Master i Fashion Design Menswear er at uddanne udøvere af herretøj samlinger, klar til at interagere straks med erhvervet og markedet, at finde en [+]

Master i Fashion Design Herretøj

Formålet med Master i Fashion Design Menswear er at uddanne udøvere af herretøj samlinger, klar til at interagere straks med erhvervet og markedet, at finde en vellykket balance mellem stil og produkter, kreativitet og marketing. Den herretøj modedesigner er ansvarlig for forskning og udvikle kreative ideer til en herretøj indsamling og inspirerende tendenser: han indser kollektioner til tøj, tekstiler og verden af tilbehør, styring kreativitet, teknologi, information og tendenser. Den kandidatuddannelse i Fashion Design Menswear byder på en opdateret og dyb overblik over denne måde erhvervsliv. Kurset vil beskæftige sig med alle aspekter og kategorier af herretøj samlinger: klassiske, mode, øverste afslappet og sport. Studerende vil lære at designe i hånden og på computer samt se nærmere på herretøj modeller og teknikker til at gøre tøj fra den enkleste til den mest strukturerede. En vigtig fordel ved Master i Fashion Design Menswear er deltagelse af ledere og kreative i Ermenegildo Zegna Gruppen, der vil dele med de studerende deres know-how og deres ekspertise inden for produkter, stil og detailhandel. Programmet omfatter også afsnit om product management, som i dag er nøglen til virksomhedens udvikling af herretøj produkter, med besøg på produktionssteder og Ermenegildo Zegna s showroom. ... [-]


Mester I Modedesign Kollektion

på universitet Fuldtid 1 år October 2016 Frankrig Paris Italien Milan Det Forenede Kongerige London + 4 mere

At designe en kollektion og genkende stoffer er ikke længere nok til at have succes i modeverdenen.Det er nødvendigt at gå dybere: at forske, identificere stilarter, skabe og samtidig forudsige mest fængslende [+]

Master i Fashion Design Collection

At designe en kollektion og genkende stoffer er ikke længere nok til at have succes i modeverdenen. Det er nødvendigt at gå dybere: at forske, identificere stilarter, skabe og samtidig forudse de mest fængslende trends. Fashion designere er nødt til at inspirere modetendenser, skabe kollektioner til tøj, tekstiler og tilbehør, og administrere kreativitet, teknologi og information. Alt skal planlægges i detaljer: mode designer i dag skal være i stand til at designe og fortolke livsstil i tråd med stemningen i det øjeblik, der er konstant forandring og udvikling afhængig af historiske, kulturelle og sociale arrangementer. Så en modedesigner nødt til at fodre sin kreativitet, sætte det i direkte kontakt med arbejder virkeligheden, afsætningsproblemer, produktionsbehov, kundernes forventninger og image samt nuværende og fremtidige tendenser. Formålet med Master programmet i Fashion Design Collection er magtfuldkommenhed den praktiske undervisning i, hvordan en samling skal koordineres. Kurset vil forklare eleverne, hvordan man lancere et produkt, en herretøj eller dametøj kollektion med udgangspunkt i præcis forskning og opholder sig i takt med disse trends og livsstil i øjeblikket. ... [-]


Mester I Mode Detailstyring

på universitet Fuldtid 1 år October 2016 Italien Milan

Henvender sig til kandidater, der har tidligere bachelor studie i økonomi, marketing, mode design eller lignende, eller dokumenteret relevant erhvervserfaring. Uddannelsen er designet til at etablere den rolle ... [+]

Henvender sig til kandidater, der har tidligere bachelor studie i økonomi, marketing, mode design eller lignende, eller dokumenteret relevant erhvervserfaring. Uddannelsen er designet til at etablere rolle specialist i at styre en butik, fra flagskibet til en individuel butik, gennem udvikling af ekspertise inden for detailsalg, human resource management og mode kategori management. Ved afslutningen af ​​kurset vil deltagerne være i stand til at forstå brand værdier og overføre dem til forbrugeren, hvilket gør købsprocessen en unik og uforglemmelig oplevelse, så de vil vinde kundens tro og loyalitet på salgsstedet. Studiet af udviklingen af ​​menneskelige ressourcer, i butikken kommunikation og integration af it i butikken er afgørende for at forstå den nuværende rolle retail manager og er fremtiden for erhvervet. Gennem kurset deltagerne pensum vil udvikle den nødvendige viden for den økonomiske analyse af en butik, der sikrer, at de kan forstå budgettet og overvåge indikatorer, der måler ydeevnen af ​​butikken, salg-for-kategori indikatorer for krydssalg, lagerrotation og dækning analyse. Kurset vil også gøre det muligt for deltageren at forstå, hvilke strategier til at fremme og hvilke loyaliteter til at foretage for at forbedre kundetilfredsheden og shopping oplevelse af køberen. Analyse af kommunikation i butikken vil også gøre det muligt for deltagerne at forstå, hvordan de traditionelle strategier kan supplere dem, der bygger på teknologisk innovation, med henblik på at udvikle mere interaktivitet og forbrugernes engagement. Learning Outcomes • I stand til at vurdere de økonomiske data i butikken og har strategier for at forbedre sin lønsomhed; • Udvikling af innovative detail markedsføring politikker og fastlægge effektive strategier for customer relationship management, vurderer motivation for forbrugerne, konkurrenter, brand værdier og kulturelle påvirkninger, • Plan ny former i butikken shopping oplevelse, der kombinerer business intelligence-applikationer til de skiftende sociale forbrugsvaner i luksus og mode markedet • Anvende og definere alle aspekter detail kommunikation, fra multisensory farve, lys, lugt og lyd forslag samt som stand design, til forvaltningen af ​​in-store begivenheder • Administrer butikspersonalet med det nødvendige lederskab og gennem anvendelse af motivations-og tilskyndelsesforanstaltninger nyttige til dette formål; • Vælg og definere de indikatorer, der måler effektiviteten af ​​værdiskabelse i butikken, analysere de sæsonmæssige variationer og trends i modebranchen, • Strategisk planlægger køb af nye modekollektioner med købere være opmærksom på tendenser og materiel politik og logistiske processer i / ud af butikken. Program • Forretningen for detailhandel • Fashion marketing management • Retail Management • Contemporary spørgsmål i mode • Strømmen af ​​kommunikation i POS • Forskningsmetoder Muligheder Mode retail manager er en central figur i distributionskæden og i sidste ende er ansvarlig for forvaltningen logistik af distribution af produktet. Fashion detail ledere er højt uddannede fagfolk i modebranchen, og skal løbende opmærksom på tendenser i samlinger. De skal også have problemløsning færdigheder og forhandling og sociale færdigheder til det højeste niveau for at interagere konstruktivt med både klienter og den afdeling af butikken menneskelige ressourcer. Mode detail leder kan arbejde i flagskibsbutik, varehuse, showrooms og butikker, både single-brand og multi-brand. De kan styre udviklingen af ​​detail netværk af et selskab eller bestyrer sin internationalisering. [-]

Mester I Modefotografiet

på universitet Fuldtid 1 år October 2016 Italien Milan

Fremhæv sjæl eller personlighed af et brand er en yderst vanskelig opgave, et værk tildelt modefotograf: styrke et mærkes salgsfremmende budskab er bogstaveligt talt i hans hænder.Modefotografer [+]

Master i Fashion Photography

Fremhæv sjæl eller personlighed af et brand er en yderst vanskelig opgave, et værk tildelt modefotograf: styrke et mærkes salgsfremmende budskab er bogstaveligt talt i hans hænder. Modefotografer kan arbejde i studiet og på stedet for at producere fantasifulde billeder til at illustrere og reklamere for tøj, tilbehør og livsstil. En modefotograf nødt til helt at forstå sjælen af det pågældende mærke inden du forsøger at påbegynde arbejdet, og han skal også være i stand til at arbejde i team med andre kreative, såsom modedesigner eller virksomheden iværksætter. Desuden modefotografer skal være nyskabende og kunstnerisk, med lidenskabelig interesse for tendenser og også en solid viden om mode, historie, kunst og fotografi. Formålet med Master i Fashion Photography er at uddanne fagfolk, der når en solid viden om og forståelse af emnet, samt den indflydelse, biograf, kunst og semiologi har på det. Programmet præsenterer en tværfaglig undervisning struktur, hvor de studerende vil arbejde for fotografiske projekter i et område af modebranchen. ... [-]


Mester I Multimedier Og Interaktivt Design

på universitet Fuldtid 8 måneder October 2016 Italien Milan

Kurset henvender sig til kandidater, der allerede besidder en grad i grafisk design, fotografi eller holde tilsvarende erhvervserfaring. Studieordningen er ... [+]

Master i Multimedie & Interactive Design

 

Kurset henvender sig til kandidater, der allerede besidder en grad i grafisk design, fotografi eller holde tilsvarende erhvervserfaring. Studieordningen er designet til at forberede de studerende som den rolle af specialister i visuelle sprog à ¢ â, ¬ â € ¹ à ¢ â, ¬ â € ¹ relateret til multimedie-kommunikation gennem strategiske kompetencer i den praktiske anvendelse af video, lyd og samspillet med virkelige rum . Indsendelse af en portefølje, en viden om Adobe Photoshop, Illustrator og Indesign og den grundlæggende fotografering er en forudsætning for adgang til master. Den studerende vil være i stand til at realisere multimedie-projekt kompleksiteter til brug i forskellige sammenhænge. Med udgangspunkt i den proces, storyboarding, vil den studerende tilegne sig tekniske og teoretiske viden med fokus på etablering af et videoprojekt fra indstilling til optagelse.Efterfølgende vil den studerende fordybe sig i de teknikker og emne analyse med henblik på at blive gravide forslagene, som vil blive nyttige udgangspunkter for udviklingen af ​​et projekt for en virksomhed i industrien. I den afsluttende fase af kurset, fik erfaringer med virksomheden og den forskning erhvervede metoder vil tillade studerende at skabe selvstændigt et egentligt projekt, der både er innovativ og personlige. Takket være brugen af ​​teknikker såsom 3D-animation og lyddesign, som anvendes til levende billeder, vil den studerende lave en video, der er kontekstualiseret i et fysisk rum. Specialiseret i brugen af ​​multimedie sprog er knyttet til video, lyd, motion grafik og 3D-animation, vil den visuelle designer have en kulturel uddannelse i aereas af biograf, kunst og musik, herunder nye tendenser inden for kommunikation.De vil forstå de teknikker til at indstille og skyde en video ved hjælp af den mest innovative software, samt at planlægge eksperimentelle strategier, der er i overensstemmelse med inden for nye medier og kommunikation koder. Visual designer arbejder som freelance designer eller med en af ​​de mange virksomheder, der beskæftiger sig med "brand experience", reklame, corporate identity, web og event design. For så vidt som de karrieremuligheder til rådighed, kan denne professionelle finde arbejde i et reklamebureau, tv og radio, videoproduktion agenturer, webbureauer, pressekontorer eller i en grafisk tegnestue, etc. ... [-]


Mester I Overflade-og Tekstildesign

på universitet Fuldtid 1 år October 2016 Italien Milan

Føreren er beregnet for de elever, der allerede har en specifik uddannelse eller som praktiserer fagfolk i denne sektor. Kurset vil begynde med ... [+]

Master i Surface & Textil Design

 

Føreren er beregnet for de elever, der allerede har en specifik uddannelse eller som praktiserer fagfolk i denne sektor. Kurset vil begynde med at tilbyde en grundig historie af stoffer og udviklingen i en tilbagevenden til indretning gennem ny teknologi withthe udviklingen af ​​en design kollektion, der vil være en del af et lærende portefølje af arbejde. Kurset vil beskæftige sig med de historiske og kulturelle rødder fødslen af ​​indretning. Der vil derefter være en analyse af de successive tekniske udvikling overflade og i det generelle område for design. den lærende vil engagere sig i et forsknings-fase i studiet af dens anvendelse på materialer og stoffer. genstand for nutidige teknologier vil også blive undersøgt for sin indflydelse i transformation og efterfølgende udvikling i møbler, tapet design, udsmykning af keramik og porcelæn. Den lærende vil tilegne sig de grundlæggende principper for analyse, hvorefter de vil udarbejde med en kreativ tilgang, deres egen personlige stil, der vil udvikle sig fra forsknings-og studie arbejde støttes af fakultetet. tak til eksperimenter i forskellige stoffer, design og farver, vil den lærende passere fra udformningen af ​​en kreativ idé at være i stand til at reagere på markedets behov. projektet forudser udvikling af forslag til materialer, der kan bruges i enten indvendige eller udvendige design. ... [-]


Ph.d.-kursus - Design Management

på universitet Fuldtid October 2016 Italien Milan

Kurset artikulerer langs tre akser bygget omkring et sæt af enheder med fokus på business, design og forskning. Det giver forståelse af designprocessen og kreativitet værktøjer, der er nødvendige for at udvikle produkter og services inden for tværfaglig [+]

Kurset artikulerer langs tre akser bygget omkring et sæt af enheder med fokus på business, design og forskning. Det giver forståelse af designprocessen og kreativitet værktøjer, der er nødvendige for at udvikle produkter og services inden for tværfaglige innovationsdrevne forretningsmæssige sammenhænge i luksus mode og luksus felt design. Deltagerne deltager i inter og tværfaglige projekter, der kombinerer design bevidsthed og viden om erhvervslivet, der kræver en forståelse af forvaltningsmodeller, projektledelse, kreativitet og lederskab. Kurset tog deltagerne i forskningsprojekter metoder i design og ledelse til at give en større forståelse af design og ledelsesmæssige problemer, og som grundlag gennem udvikling af en forsknings- tema, der vil blive undersøgt og behandlet i deres afgangsprojekt. Virksomheder i stigende grad anerkender værdien af ​​design og den måde designere tænker som et strategisk aktiv som et nødvendigt alternativ til traditionelle ledelsesmetoder og tilgange. Design ledere med dobbelt design og ledelsesmæssige kompetencer er stadig sjældne på markedet, og denne herres kursus vil give deltagerne en konkurrencemæssig fordel. Typisk design ledere integrere virksomheder på forskellige niveauer og inden for forskellige enheder, men naturligvis kan arbejde med eller inden for F & U-afdelinger, produktudvikling, markedsføring, at Brand Strategy udvikle et design innovation og kreativitet tilgang i hele virksomheden. Læringsudbytte - Anvende ledelsesteori og praksis til komplekse, globale forretningsmæssige sammenhænge; - Anvende en designtænkning henblik på at øge innovationen inden for en virksomhed drevet kontekst gennem integrativ tænkning, erfaringsbaseret læring og empati; - Identificere og analysere komplekse problemstillinger og demonstrere problemløsning kapaciteter i tværfaglige team lead-projekter; - Demonstrere avancerede færdigheder i projektledelse og lederskab kontrol og teambuilding for design drevet erhvervsvirksomheder indenfor hurtig bevægelse og skiftende globale sammenhænge; - Anvende kreativitet metoder til generering af nye produkter og tjenester gennem interaktive, brugerorienterede og systemisk design tilgange. Kursus temaer - Forvaltningsmodeller - design teori - projektledelse - design praksis - kreativitet og ledelse - avanceret design praksis - forskningsmetoder og afhandling Milano - Sprog: en - 5 Oktober 2015 - 3 juni 2016 [-]

MA

Mester I Mode Markedsføring, Kommunikation Og Medier

på universitet Fuldtid 12 - 15 måneder February 2017 Det Forenede Kongerige London Italien Milan Frankrig Paris + 4 mere

Kurset giver deltagerne mulighed for at tilegne sig alle de tekniske og teoretiske begreber, de bliver nødt til at skabe en kommunikationskampagne gennem studiet af emner som mode og luksus marketing management, public relations og mode og luksus mode reklamekampagner. [+]

Master i Fashion Promotion, Kommunikation og Medier Henvender sig til kandidater, der har tidligere bachelor studie inden for kommunikation, reklame, business og marketing eller lignende, eller dokumenteret erhvervserfaring. Kurset giver deltagerne mulighed for at tilegne sig alle de tekniske og teoretiske begreber, de bliver nødt til at skabe en kommunikationskampagne gennem studiet af emner som mode og luksus marketing management, public relations og mode og luksus mode reklamekampagner. I dette kursus vil deltagerne være i stand til at reagere på nye udviklinger i medier og kommunikation og udforske de store teorier og debatter, der dominerer studiet og praksis af mode markedsføring, kommunikation og medier. Det vurderer også de forskellige teknikker, der skal anvendes til at skabe og forstå den rolle, mode billede, mens analysere historiske og nutidige referencer. Ser man på mode reklame, redaktionelle og kreative retning i medier, kommunikation og markedsføring, deltagerne vurdere og analysere tendenser i mode styling, fotografering og journalistik. De fremskridt også deres avancerede viden om den kreative og skriftlig proces for at fremme deres egen originale kreativitet og forberede sig professionelt til de roller, modebranchen, som fremmer innovation, iværksætterånd og problemløsning. Der lægges særlig vægt på public relations indenfor modehuse, fra kundestyring til identifikation af berømtheder, modeshow organisation og til forvaltningen af ​​pressen dage. Muligheder Fashion initiativtagere definere reklamekampagner og organisere fremme via de mest hensigtsmæssige kommunikationskanaler. De organiserer præsentationer, events og modeshows, der afspejler og repræsenterer billedet af en brand. De organiserer pressekontorer og PR, og de har stor observation og kommunikationsevner. Fashion initiativtagere kender kravene i mode produkt- forbrugerne udmærket og de markeder, hvor de opererer. De kan arbejde enten for et enkelt mærke eller rådføre sig med forskellige organisationer. De kan arbejde i en budgetmæssig egenskab forfattere med ansvar for public relations, eller modeshow initiativtagere inden for modebranchen. Læringsudbytte demonstrere en systematisk forståelse af de vigtigste mode kommunikationskanaler og teorier, på tværs skriftlige og visuelle medier, og anvende denne forståelse til mode industrien sammenhænge, ​​skabe kreative og originale management løsninger på specialiserede og ikke-specialiserede målgrupper på en måde, der passer til disciplin område; kritisk værdsætter mode branding teorier og omni-kanal forretningsstrategier og demonstrere omfattende forståelse af de aktuelle udfordringer, som industrien informeret af den aktuelle forskning står over for; kritisk vurdere og analysere de nuværende teorier, begreber og ledelse, der anvendes til at fremme mode og ændrede rolle sociale medier, PR i den digitale tidsalder og begrebsliggøre kreative digitale kampagner for et modebrand til et globalt fællesskab; demonstrere lederskab og problemløsning færdigheder er relevante for kreativ retning for mode medier, og fortolke viden og praksis på forkant med den disciplin; kritisk vurdere forskning og anvende passende metoder til forskning og undersøgelse for at ejer uafhængig forskning, der producerer en væsentlig stykke arbejde for industrien og akademiske standarder. Kursus temaer nutidige mode kommunikation og kritik strategisk branding og innovationsledelse aktuelle emner inden for mode sociale medier og digital PR ledelse kreativ retning forskningsmetoder afhandling [-]

Mester I Moderne Mode Køb

på universitet Fuldtid 15 måneder October 2016 Italien Milan Frankrig Paris Det Forenede Kongerige London + 4 mere

Dette Kandidatuddannelsen har til formål at uddanne deltageren til at blive en mode køber, en erfaren professionel i udvælgelsen og indkøb af mode produkter. [+]

Master i Contemporary Fashion Buying Henvender sig til kandidater, der har tidligere bachelor studie i økonomi, marketing eller mode design med markedsføring. De, der har dokumenteret erhvervserfaring inden for disse områder kan også få adgang til dette kursus. Den tager sigte på at uddanne deltageren til at blive en mode køber, en erfaren professionel i udvælgelsen og indkøb af mode produkter. Denne master kursus er "moderne", som det adskiller sig ved at give nuværende og fremtidige modeller for erhvervslivet, der indkapsler seneste og fremtidig innovation og teknologi, der undervises af kvalificerede branchens aktører. Købere skal være business-minded med stærke analytiske evner, men også i stand til at forhandle og arbejde sammen med kreative afdelinger. Gennem studiet af fag som køber struktur, trend forecasting, produkt og visuel visning, vil deltagerne lære alle de tekniske og teoretiske begreber, de har brug for at skabe en kampagne for at købe. Ved at analysere forskellige detail formater, få forståelse af en organisation fra et opkøb team og studere de vigtigste makro tendenser, vil de være i stand til præcist at forstå betydningen af ​​købere og merchandising på det globale marked for mode og luksus. Indholdet af kurset vil blive afsat til den viden på ordentlig bestand mix vil de vigtigste teknikker til import / eksport samt prisstrategier og rentabiliteten af ​​en mode produkt analyseres. Det vil give deltagerne mulighed for at lære, hvordan man korrekt planlægge købet af en sæsonbestemt samling, ved hjælp af en afbalanceret blanding af produkter og mærker, der fuldt ud opfylder de behov og smag af forbrugeren. Desuden studiet af forskellige teknikker for produktudvikling, rolle visuel merchandising i en butik og vedtagelsen af ​​fælles forhandlingsteknik, vil give deltagerne mulighed for at tackle et egentligt projekt for at købe fra et selskab, der er en industri benchmark. I den afsluttende fase af kurset vil forskningsmetoder og erfaringerne med forretningsprojekter give deltagerne mulighed for at udarbejde et udkast til strategi for køb selvstændigt. Muligheder Mode købere er afgørende for en succesfuld organisation, interagere med mange forskellige afdelinger i en virksomhed. Kurset giver også muligheder for progression på forskning grader og vil give deltagerne mulighed for at forfølge ledende jobmuligheder i mode køb merchandising, produktudvikling og visuel merchandising, trend prognoser og detailhandel samt i andre områder af de kreative industrier. Læringsudbytte demonstrere en bred forståelse af den praksis, teorier og ledelse vedrørende mode køb gennem evnen til at anvende kritisk viden om centrale tendenser, markedsundersøgelser og salg analyse for at opnå forretningsmæssige mål for modebrands og interessenter; kritisk vurdere købsprocessen og forstå konsekvenserne af ny innovation og teknologi ved hjælp af teoretiske rammer og forskning, og foreslå strategier for at imødekomme kort- og langsigtede handel mål for de globale mode virksomheder; demonstrere systematisk forståelse af mode produktudvikling management proces, beklædning konstruktion, og kritisk vej ledelse til at opfylde behovene i specifikke mål globale markeder; kritisk vurdere globale sourcing muligheder (off-shore og indenlandske) og supply chain management komponenter for at imødekomme forbrugernes behov og forretningsmæssige mål; kritisk vurdere forskning ved hjælp af relevante forskningsmetoder at tilegne sig viden gennem egne konstateringer og andres for at skabe en betydelig stykke selvstyret forskning til industri og akademiske standarder. Kursus temaer strategisk mode køb fashion marketing management aktuelle emner inden for mode mode køb og produktudvikling management mode køb og supply chain management forskningsmetoder afhandling * Studerende, der fuldføre de programmer, der undervises på engelsk i Paris og London vil blive belønnet med en masteruddannelse ved MMU (Manchester Metropolitan University). Kandidatuddannelse omfatter en 12/14 ugers praktik. 180 point punkter er til rådighed for at få en kandidatgrad efter en vellykket gennemførelse af kurset. Alle kandidater skal opfylde specifikke krav (se venligst hjemmesiden www.mmu.ac.uk/international angiver din nationalitet og studie-niveau); for yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte informationskontor ved den valgte campus. ** Studerende, der fuldføre de programmer, der undervises i Milano vil blive belønnet med en Istituto Marangoni certifikat. [-]