Animation
Nanjing University of Information Science and Technology
Nøgleinformation
Campus placering
Nanjing, Kina
Lingvistik / Sprogvidenskab
Kontakt skolen
Studieformat
Kontakt skolen
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
School of Media and Art har allerede oprettet et rationelt, kreativt team til at undervise og undersøge og samle et team af kendte kunstnere. Skolen har mere end 50 forskningsmedarbejdere, herunder 16 lektorer, 10 medarbejdere med doktorgrad, mere end 30% af underviserne har oversøisk undervisningserfaring. Vores lærere har animation, digital mediekunst og udstillingsdesignekspertise. Samtidig rekrutterer skolen berømte kunstnere som Weishan Wu, Jirao Lin, Ping Gu, Yingjie Song, Dingzhen Zhu, Qiang Tang osv. Til at deltage kandidatundervisningen.
Vores medarbejdere er opmærksomme på, hvordan man forbedrer studerendes manipuleringsevne og aktivt konstruerer kvalitetssikringen til praktisk undervisning. På grund af skolernes forsøg i de seneste år blev skolen i 2015 godkendt af Digital Creative Practical Education Center i Jiangsu, styrker konstant systemet og stræber efter at skabe en praktisk undervisningsplatform af høj kvalitet. School of Media and Art har allerede etableret Meteorological Animation Teaching Platform. Det giver de pædagogiske opgaver inden for Digital Media Art. School of Media and Art har også oprettet specifikke laboratorier og mediarum til at understøtte det internationale undervisningssamarbejde.
School of Media and Art har 16 laboratorier, der har store interaktive berøringsskærme, 3D-projektor NEC PA550W, grafisk arbejdsstation IBM XEON X5450, reflekskamera med et objektiv 5DMarkIII, lydkonsol Yamaha 01V96VCM, kondensatormikrofon NeumannU87Ai osv. Den samlede værdi er cirka 4,5 millioner . Laboratoriekonfigurationen har et højt niveau inden for digitale medier, CG og udstilling.