Kandidatgrad i kommunikation og styring af nye teknologier [DCNT]
ESIC Business & Marketing School
Nøgleinformation
Campus placering
Madrid, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
På campus
Varighed
12 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 16.200 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Ring 2023-09: €16.100
Introduktion
Denne kandidatgrad i kommunikationsledelse og nye teknologier i Madrid opstår for at tilfredsstille den voksende efterspørgsel efter kvalificerede fagfolk i disse utilstrækkeligt udforskede områder, der tilbyder nye og attraktive professionelle muligheder.
- Programkvalitet: Program akkrediteret af ANECA (National Agency for Quality Assessment and Accreditation) med dets VERIFICA-program.
-Brug avancerede teknikker, værktøjer og målinger. Studerende studerer og arbejder med aktuelle informations-, marketing- og kommunikationsteknologier på markedet.
-Indeholder værktøjer til ledelsesfærdigheder såsom coaching, ledelse, forretningsforhandling og tidsstyring.
sprog
- spansk
differentialer faktorer
- Officiel version af det markedsledende program inden for kommunikations- og reklamestudier i henhold til rangeringen offentliggjort af avisen "El Mundo".
- Kandidatuddannelsen i kommunikationsledelse og nye teknologier i Madrid inkorporerer implementering af markedsføring som et nøgleelement, hvor forretningskommunikation er indsat.
Karrieremuligheder
målsætninger
Studierne rettet mod den foreslåede grad svarer til et behov, som samfundet og virksomhederne føler, og som udmønter sig i en stigende efterspørgsel efter fagfolk inden for områderne kommunikation og nye teknologier.
Virksomheder og institutioner transmitterer et væld af budskaber, uanset om de er frivillige eller ufrivillige. Og det er netop i kommunikationen – sammen med den menneskelige faktor – hvor den reelle forskel på succes eller fiasko findes i forholdet mellem virksomheder og resten af de agenter, der er involveret i deres aktivitet.
Kommunikationsvidenskab bliver "spydspidsen" for teknologisk innovation, hvilket får nye teknologier til at ændre verden og de koncepter, vi har om den. Og digitale medier har ført til nye horisonter, der aldrig er set før i kulturel, intellektuel, semiotisk og kommunikativ henseende, og har påvirket livet for millioner af mennesker, både individuelt og i samfundet som helhed, og på alle niveauer: personligt, socialt og forretningsmæssigt. Kort sagt, virksomheder og organisationer, uanset deres størrelse, bevæger sig i stigende grad i en globaliseret og indbyrdes forbundne verden og er tvunget til at stå over for mere komplekse situationer, der kræver aktuelle løsninger. Uddannelsen er i den forstand fokuseret med en strategisk vision, så Kommunikationsafdelingen reagerer og tilpasser sig de behov, som virksomheden efterspørger.
De specifikke mål for kandidatgraden i kommunikationsledelse og nye teknologier ved ESIC University er:
- Sørge for tilstrækkelig videnskabelig uddannelse på postgraduate niveau i forhold til afdelingen for kommunikation og nye teknologier
- Giv den viden og de nødvendige værktøjer til succesfuldt at løse de udfordringer, som kommunikationsverdenen udgør, både i virksomheder og i enhver form for institution (NGO'er, fonde, byråd osv.)
- Styrk kommunikationsafdelingens (DirCom) proaktive holdning til beslutningstagning i overensstemmelse med udviklingen i forretningsmiljøet
- Udvikle funktioner udviklet med reklamestyringen af enhver institution, hvad enten det er i konventionelle medier eller i digitale miljøer
- Give omfattende viden om området for nye teknologier under hensyntagen til dets konsekvenser for virksomhedens kultur, ledelse og organisation
- Giv avancerede ledelsesevner
kompetencer
Det europæiske område for videregående uddannelse, der blev indledt i 1999 med Bologna-erklæringen, fremmer en ændring i undervisningsmetoder, som fokuserer målet på den studerendes læreproces, som strækker sig gennem hele livet og hen imod beskæftigelsesegnethed. Af denne grund skal studieplanerne, der fører til opnåelse af en grad, have de studerendes tilegnelse af færdigheder i centrum for deres mål.
Hvad menes med konkurrence? Det sæt af viden, færdigheder og holdninger, der erhverves eller udvikles gennem koordinerede træningserfaringer, som har til formål at opnå funktionel viden, der effektivt reagerer på en opgave eller et problem i dagligdagen og det professionelle liv, som kræver en proces med undervisning og læring.
De færdigheder, som studerende på kandidatgraden i kommunikationsledelse og nye teknologier fra ESIC University skal erhverve er:
Grundlæggende og generelle færdigheder
De er fælles for universitetsgrader, men er tilpasset den specifikke kontekst for hver grad.
Grundlæggende
- CB6 Besidder og forstår viden, der giver grundlag eller mulighed for at være original i udvikling og/eller anvendelse af idéer, ofte i forskningssammenhæng.
- CB7 At studerende ved, hvordan de kan anvende den erhvervede viden og deres evne til at løse problemer i nye eller lidet kendte miljøer inden for bredere (eller multidisciplinære) sammenhænge relateret til deres studieområde.
- CB8 At eleverne er i stand til at integrere viden og se kompleksiteten i at formulere domme baseret på information, der, ufuldstændig eller begrænset, omfatter refleksioner over det sociale og etiske ansvar, der er knyttet til anvendelsen af deres viden og vurderinger.
- CB9 At eleverne forstår at kommunikere deres konklusioner og den ultimative viden og begrundelser, der understøtter dem til specialiserede og ikke-specialiserede målgrupper på en klar og utvetydig måde.
- CB10 At eleverne besidder de læringsevner, der giver dem mulighed for at fortsætte med at studere på en måde, der i vid udstrækning vil være selvstyret eller autonom.
generelt
- CG01 Demonstrere en systematisk forståelse af kommunikationsstyringsprocesser i organisationer, beherske de færdigheder og koder, der bruges i virksomheders og institutioners kommunikation.
- CG02 Kapaciteter og færdigheder, der er nødvendige for at opnå og administrere de informationskilder, der er nyttige til at fortsætte deres egen træningsudvikling inden for kommunikationsledelse og -retning.
- CG03 Evne til at udføre en kritisk analyse og evaluering og syntese af nye og komplekse budskaber inden for konventionel (off-line) og digital (on-line) kommunikation.
- CG04 Evne til i akademiske og professionelle sammenhænge at fremme udviklingen af tendenser anvendt til kommunikation i det nuværende informationssamfund.
- CG05 Evne til at generere kritiske tanker baseret på den erhvervede viden. Den studerende vil generere vurderinger, der tillader refleksion over form, indhold og måder at styre kommunikation i organisationer ud fra ledelsesansvar.
tværgående kompetencer
De er fælles for alle studerende på det samme universitetscenter, uanset hvilken grad de tager.
- CT01 fremme og udvikle teamwork med ansvar og engagement.
- CT02 Fremme og fremme interpersonel kommunikation og evnen til at tale offentligt. CT03 Fremme fleksibilitet og evnen til at tilpasse sig forandringer.
- CT04 Forbedre evnen til at kommunikere og forholde sig til kolleger, med det akademiske samfund som helhed og med samfundet generelt, og fremme deres sociale færdigheder.
Specifikke kompetencer
De er specifikke for Graden og har til formål at opnå en bestemt exitprofil for de studerende.
- CE01 Beherske koder og vilkår for konventionel og digital kommunikation mellem organisationer og samfund.
- CE02 Anvende interne og eksterne kommunikationsværktøjer, konventionelle og digitale, i virksomheders og institutioners interaktionsprocesser.
- CE03 Analysere Kommunikationsafdelingens situation i forhold til fagområdet Journalistik og Marketing.
- CE04 Brug af konventionelle og digitale kommunikationsstrategier for at forsøge at evaluere sektorens mulige udvikling.
- CE05 Kend kommunikationsafdelingens ansvar vedrørende immaterielle aktiver, såsom bæredygtighed, intern kommunikation eller virksomhedernes sociale ansvar.
- CE06 Besidder opdateret kendskab til tendenser med fokus på behandling af information, kende dens betydning på internationalt plan.
- CE07 Definere og arbejde på det eksisterende forhold mellem de forskellige aktører (interessenter), der udgør den konventionelle kommunikationssektor og nye teknologier.
- CE08 Gøre kendt og arbejde med de forskellige forskningsmetoder og teknikker, der anvendes i samfundsvidenskab.
- CE09 Tag fat i brandvurderings- og publikumsmålingsværktøjerne fra nye teknologier inden for forretningskommunikation.
- CE10 Udvikle og forbedre kreative færdigheder gennem værktøjer knyttet til multimedieteknologier, kreativitet og produktion.
- CE11 Evne til at planlægge, lede, koordinere og effektivt styre intern og krisekommunikation.
- CE12 Analyser afkastet af annonceinvesteringer og viden om aktuelle finansieringskilder, både offentlige og private, spanske eller udenlandske.
- CE13 Beherske de grundlæggende juridiske begreber og aspekter, der omfatter retspraksis anvendt på sektoren, med særlig interesse for disse grundlæggende kompetencer til professionel praksis.
- CE14 Kende og genskabe, i simuleret praksis, konventionelle og digitale marketing- og kommunikationsstrategier for forskellige målgrupper.
- CE15 Beherske de færdigheder, der er nødvendige for, at en kommunikationsdirektør kan udvikle og træffe strategiske og taktiske beslutninger i digitale/webmiljøer.
- CE16 Arbejd med de nødvendige værktøjer, der tillader, autonomt, at genskabe hele produktionsprocessen af reklamebudskaber, fra generering af ideen til tidspunktet for dens udbredelse og efterfølgende overvågning, med vægt på afkastet af investeringen og bidraget til organisationen.
- CE17 Evne til at syntetisere al information og viden erhvervet gennem Master, generere dokumentation af sproget i reklame, marketing, PR og nye teknologier.
- CE18 Kend og brug de teknologiske værktøjer, der er nødvendige for redigering af indholdsmeddelelser relateret til annoncering og organisatorisk kommunikation.
- CE19 Mestre teknikken til at tale offentligt foran et heterogent publikum, ved at anvende dialektik til praktiske sessioner og offentlige udstillinger.
- CE20 Evne til at arbejde som et team og i et tværfagligt miljø med det specifikke mål at skabe og udvikle en omfattende kommunikationskampagne.
- CE21 Evne til at udvikle, forsvare og argumentere for et Master's Final Project; Derfor vil den studerende være kvalificeret til at fremlægge konklusioner for en kommission af anerkendt prestige.
Indlæggelser
Ranglister
- #1 Spanien - Ledere inden for masteruddannelser i reklame og kommunikation baseret på efterspørgsel, ressourcer og kandidatuddannelse
- #1 Spanien - Ledende inden for Marketing Masters ifølge El Mundo
- #3 Spanien - Esic på podiet for de bedste handelsskoler, for nyuddannede og unge fagfolk
- #3.4 Europa - Esic blandt de bedste europæere til at udføre marketingprogrammer
Stipendier og finansiering
Vi ønsker ikke, at økonomiske spørgsmål skal være en hindring for, at du kan nå dine mål og sikre træning med en fremtid, derfor præsenterer vi en bred vifte af muligheder, der vil hjælpe dig i denne forstand, både stipendieplanen, som vi har udviklet på ESIC Universitet, såsom dem, der stilles til rådighed for dig af forskellige offentlige eller private organisationer.
- Egne stipendier
- Nationale stipendier
- Internationale stipendier
- Mobilitetsstipendier til internationale praktikophold
- Forsikring og bistand
ESIC University opretholder finansieringsaftaler med visse bankenheder under præferencebetingelser for studerende, der er tilmeldt nogen af skolens programmer. De specifikke regler og betingelser for hver af disse aftaler kan findes i Områdesekretariatet. ESIC University hjælper dig med finansieringen af din uddannelse.
Hvis du leder efter bolig, anbefaler vi en række virksomheder og boliger dedikeret til studieboliger. Find den, der passer bedst til dine behov.