M.Ed i uddannelsesmæssigt lederskab
Loyola University Maryland School of Education
Nøgleinformation
Campus placering
Baltimore, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Kontakt skolen
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Loyolas kandidatuddannelse inden for uddannelsesledelse er en unik blanding af teori og praktisk anvendelse rettet mod enkeltpersoner med en passion for at føre og lette forbedringer i studerendes præstationer og lærerpræstationer. Loyolas program er ideelt til erfarne og succesrige lærere, der ønsker at gøre en forskel i større skala og tjene missionen med at forbedre uddannelsen for alle studerende, inklusive dem, der traditionelt er blevet undervurderet. Med små klassestørrelser, et dynamisk instruktionsmedarbejder og en læseplan, der er omfattende og innovativ, smelter programmet med succes teoretiske principper med en pragmatisk, reel forståelse af den nutidige uddannelseskontekst.
Loyola University Marylands program er tilpasset reglerne, der er identificeret af Maryland State Department of Education. Deltagerne skal have 27 måneders tilfredsstillende undervisningspræstation på et professionelt certifikat eller tilfredsstillende præstation som certificeret specialist som defineret i COMAR-reglerne for at modtage det godkendte administrator I-programstempel.
• M.Ed. i uddannelsesmæssigt lederskab
• Certificate in Administration and Supervision (Post Master's certificering)
• Certificate of Advance Study in Educational Leadership
Deltagelse i begge spor giver mulighed for certificering som administrator I (assistent i administration, vejleder i instruktion eller vejleder i central administration). Studerende, der søger Administrator II (Principal) -certificering, skal gennemføre eksamen med School Leaders Licensure Assessment. Vores programmer er statsgodkendte og nationalt akkrediterede.