MA International Business Management
Middlesex University Dubai
Nøgleinformation
Campus placering
Dubai, Forenede Arabiske Emirater
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 - 2 År
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
AED 70.000 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Jan 2025
* samlet gebyr
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
I det 21. århundrede er virksomheder mere globalt integreret end nogensinde før, hvilket betyder, at international forretningsekspertise er meget efterspurgt for at forstå de dynamiske forhold og muligheder inden for et globalt marked. Organisationer har brug for ledere med færdigheder på dette område, hvis de skal nå deres internationale ambitioner. MA International Business Management Degree undervises i Middlesex University's Business School, hvor vi leverer undervisning og forskning af høj kvalitet og giver et understøttende læringsmiljø, der hjælper studerende med at opnå fremragende akademiske resultater.
Hvorfor studere MA International Business Management ved Middlesex University?
Dette udfordrende program passer til dem, der har ambitioner om at styre i en international kontekst og gerne vil forbedre deres karrieremuligheder på dette felt eller fremskridt i deres eksisterende karriere. Kernen i kurset er en forståelse af styring af virksomhedsdrift og håndtering af spørgsmål som økonomiske resultater, alt sammen inden for en mangfoldig og multikulturel arena for at styrke de studerendes internationale perspektiv.
Studerende får en dybtgående viden om den dynamiske karakter af globale forretningsmiljøer og en forståelse af den internationale iværksætteraktivitet, såvel som oplever industribaserede højttalere, der øger den praktiske opmærksomhed. Formålet med dette program er at udstyre studerende med effektive ledelses- og operationelle processer, der gør det muligt for studerende at forfølge en karrierevej mod lederstillinger.
Kursus højdepunkter
- Tilbyder et holistisk perspektiv på international forretning med strategiske og logistiske spørgsmål såsom beslutningstagning, forretningsstrategi, multinationale virksomheder, finansiel analyse og supply chain management
- Dette kursus undervises af akademikere, der har forskningsekspertise inden for MNE-innovationsstrategi, nye markedsstrategier, SMV-internationalisering, strategisk marketing og international HRM
- Du vil være i stand til at forbedre din forståelse af praksis gennem brankture og deltage i foredrag fra gæstetalere
Programindhold
Udvidet din viden og forståelse af teorier, der informerer moderne international forretningspraksis, begynder dette program med at lære de grundlæggende områder af strategi og ledelse i et globaliseret forretningsmiljø. Studerende vil også udforske områder omkring beslutningstagning, handel og virksomhed, mens de vælger blandt et antal moduler, der giver dig mulighed for at forfølge viden inden for områder, du synes er mest passende til dine interesser og karriere ambitioner. Målet med læringen er, at du får de nødvendige færdigheder, så du kan styre mennesker og organisatoriske aktiviteter i dynamiske miljøer og styre produkter og tjenester på internationale markeder. Du afslutter kurset ved at bruge den viden og de færdigheder, du har lært til at forme og gennemføre dit eget International Management Project.
Modul- og programinformation er vejledende og kan blive ændret.
- Management Analytics (15 kreditter) - obligatorisk
- Management i en globaliseret kontekst (15 kreditter) - obligatorisk
- Håndtering af de multinationale organisationer (15 kreditter) - obligatorisk
- International Business Management Project (60 kreditter) - obligatorisk
- Handel og den multinationale virksomhed (15 kreditter) - obligatorisk
- International forretningsstrategi (30 kreditter) - obligatorisk
- Anvendt virksomhedsøkonomi (15 kreditter) - Valgfrit
- Multikanal Marketing Management (15 kreditter) - Valgfrit
- International belønningsstyring (15 kreditter) - Valgfrit
- Nye tendenser inden for international virksomhed (15 kreditter) - Valgfrit
- International marketing (15 kreditter) - Valgfrit
- Tværkulturel kommunikation og globale mærker (15 kreditter) - Valgfrit
- Iværksætteri i den digitale sektor (15 kreditter) - Valgfrit
- Internationalt iværksætteri (15 kreditter) - Valgfrit
- Global Supply Chain Management (15 kreditter) - Valgfrit
Undervisning
Du deltager i workshops, seminarer, foredrag og taler fra gæsteforelæsere og styrker din forståelse gennem klassediskussioner og arbejde med casestudier. På din egen tid bruger du online læringsressourcer og laver din egen forskning, instrueret læsning og uafhængig undersøgelse - der vil være nogle sessioner om forskningsmetoder. Nogle kurser og forskning vil blive udført i grupper. Du vil blive vurderet gennem eksamener og dit internationale forretningsstyringsprojekt såvel som andre dele af individuel og gruppe kursusarbejde og præsentationer. Du modtager regelmæssig feedback på dit arbejde i løbet af kurset, inklusive dit vurderede kursusarbejde.
År lange moduler giver studerende mere tid til at assimilere emnet i hvert modul. For at motivere studerende og lette studerendes fastholdelse og progression vil underviste moduler indeholde en blanding af vurderingselementer, både summative og formative. Disse kan omfatte test i klassen, computerbaserede opgaver, essays, casestudier, gruppepræsentationer / opgaver og afsluttende usete eksaminer. Brug af summativ vurdering i forskellige stadier af programmet vil tilskynde studerende til at konsolidere deres forståelse.
Der vil blive afhandlet workshops om en række forskningsrelaterede emner, såsom strukturen i en kandidatafhandling, identificering af et emne, forskningsværktøjer tilgængelige på internettet (websteder, hvor data og akademiske artikler kan downloades), udvikling og skrivning af et forskningsforslag , laver et anvendt økonometrisk projekt, og hvordan man skriver en litteraturanmeldelse. Studerende vil blive bedt om at indsende et afhandlingsforslag i løbet af anden periode. Dette vil blive brugt til at tildele vejsearrangører. Med vejledning fra deres vejleder skal de studerende forberede en detaljeret gennemgang af litteraturen, foreslået metode og sourcing af data. Dette vil blive forelagt vejlederne efter årets slutning.
Adgangskrav
Akademiske krav
- Kandidater med en god honoursgrad eller en tilsvarende kvalifikation i passende fag er berettiget til at ansøge. Arbejdserfaring ikke krævet til kandidater.
- Dem uden formelle kvalifikationer skal demonstrere tre års relevant erhvervserfaring og evnen til at studere på postgraduate niveau.
- Hvis studerende har relevante kvalifikationer eller erhvervserfaring, kan akademisk kredit tildeles Middlesex University-studiet.
Krav til engelsk (postgraduate)
Alle programmer på Middlesex University Dubai undervises på engelsk, og ansøgere med tidligere uddannelse uden for engelsktalende lande (såsom Det Forenede Kongerige, De Forenede Stater, Canada, England, Irland, Australien, New Zealand) skal demonstrere sprogfærdighederne som følger :
- IELTS Academic: 6,5 (minimum 6,0 i hvert bånd)
- TOEFL Internetbaseret: 87 (21 i lytte og skrivning, 22 i tale og 23 i læsning)
- PearsonPTE Academic: 58
Fremtidige karrierer og beskæftigelsesegnethed
Kurset giver både det internationale perspektiv og ledelsesforståelse, der vil forbedre karriereudviklingen for dem, der allerede arbejder i et forretningsmiljø og karrierevejen for dem, der vil arbejde i en international forretningsadministrationsrolle. Når UAE fortsætter med at udvikle sig som et globalt center for international forretning, vil der være en fortsat efterspørgsel efter højtuddannede og vidende ledere på tværs af flere sektorer. Nogle af de specifikke roller inden for dette område er
- Management Analyst
- Handelschef
- International Management Consultant
- Import / eksport agent
- Salgsrepræsentant
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
Programindhold
Udvidet din viden og forståelse af teorier, der informerer moderne international forretningspraksis, begynder dette program med at lære de grundlæggende områder af strategi og ledelse i et globaliseret forretningsmiljø. Studerende vil også udforske områder omkring beslutningstagning, handel og virksomhed, mens de vælger blandt et antal moduler, der giver dig mulighed for at forfølge viden inden for områder, du synes er mest passende til dine interesser og karriere ambitioner. Målet med læringen er, at du får de nødvendige færdigheder, så du kan styre mennesker og organisatoriske aktiviteter i dynamiske miljøer og styre produkter og tjenester på internationale markeder. Du afslutter kurset ved at bruge den viden og de færdigheder, du har lært til at forme og gennemføre dit eget International Management Project.
Modul- og programinformation er vejledende og kan blive ændret.
- Management Analytics (15 kreditter) - obligatorisk
- Management i en globaliseret kontekst (15 kreditter) - obligatorisk
- Håndtering af de multinationale organisationer (15 kreditter) - obligatorisk
- International Business Management Project (60 kreditter) - obligatorisk
- Handel og den multinationale virksomhed (15 kreditter) - obligatorisk
- International forretningsstrategi (30 kreditter) - obligatorisk
- Anvendt virksomhedsøkonomi (15 kreditter) - Valgfrit
- Multikanal Marketing Management (15 kreditter) - Valgfrit
- International belønningsstyring (15 kreditter) - Valgfrit
- Nye tendenser inden for international virksomhed (15 kreditter) - Valgfrit
- International marketing (15 kreditter) - Valgfrit
- Tværkulturel kommunikation og globale mærker (15 kreditter) - Valgfrit
- Iværksætteri i den digitale sektor (15 kreditter) - Valgfrit
- Internationalt iværksætteri (15 kreditter) - Valgfrit
- Global Supply Chain Management (15 kreditter) - Valgfrit
Karrieremuligheder
Kurset giver både det internationale perspektiv og ledelsesforståelse, der vil forbedre karriereforløbet for dem, der allerede arbejder i et forretningsmiljø, og karrierevejen for dem, der sætter sig for at arbejde i en international virksomhedsledelsesrolle. Da UAE fortsætter med at udvikle sig som et globalt center for international virksomhed, vil der være en fortsat efterspørgsel efter højtuddannede og kyndige ledere på tværs af flere sektorer. Nogle af de specifikke roller inden for dette område er:
- Management Analyst
- Handelschef
- International Management Consultant
- Import / eksport agent
- Salgsrepræsentant