MASTER I ANVENDT MARKEDSFØRING
Finis Terrae University
Nøgleinformation
Campus placering
Providencia, Chile
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Feb 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Hvad er den største udfordring for mærker i krisetider? Hvad er de mest effektive måder at forbinde, tiltrække og fastholde kunder på? Krisen har ændret, hvordan vi forholder os, og hvordan vi lærer. Den digitale transformation påvirker ikke kun virksomheder, men det fremskynder også behovet for at tilegne sig nye færdigheder, såsom social lytning, for at være i stand til at opdage indsigt gennem digitale samtaler, der giver mulighed for at skabe nye forretningsmuligheder.
Magt er til fordel for forbrugerne, de er mere krævende og håndterer mere information. Der er mindre og mindre loyalitet over for mærker, de ved, hvad de ønsker, og deres krav er orienteret mod produkter og tjenester, men også til erfaringerne og de etiske og bæredygtige standarder hos de organisationer, der leverer dem. Disse og andre tendenser ændrer markedsføringsstrategier og profilen for fagfolk, der er i stand til at påtage sig markedsføringsudfordringer for at reagere på det nuværende miljø og marked og med evnen til at oprette forbindelse til kunder og strukturere et effektivt salgsnetværk. Dette program træner fagfolk til at imødekomme de krav og kompetencer, som organisationer kræver.