MASTER I KUNST I UDDANNELSE
Faith International University And Seminary
Nøgleinformation
Campus placering
Tacoma, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Master of Arts in Education (MAEd) er et 56-timers program designet til kirkeledere og markedspladsledere, der kaldes til at tjene i uddannelsesministeriet for at hjælpe dem med at udvikle akademisk viden og udstyre dem til uddannelsesmæssig praksis. Dette opnås ved at integrere uddannelseshistorien med pædagogisk psykologi, livslang udvikling, aktuelle læringsteorier, læseplandesign og metoder inden for rammerne af et bibelsk verdensbillede. Programmet er designet til at hjælpe ledere, der ønsker at tjene eller i øjeblikket tjener i en uddannelsesmæssig kapacitet. For at gennemføre programmet skal de studerende gennemføre den krævede læseplan. I yderligere 16 kvartals studier (72 timer) kan de studerende lægge vægt på førskoleundervisning, ungdomsuddannelse eller voksenuddannelse og -pleje. En studerende skal have mindst 20 timer i et specifikt område for at kvalificere sig til en vægt. Programmet er for følgende:
Uddannere og arbejdere i stillinger, hvor kandidatuddannelsen giver adgang til et kristent kald, som ellers ikke ville være muligt;
Dem, der ønsker at få ekspertise inden for uddannelse og forbedre deres pædagogiske og faglige viden og færdigheder; og
Dem, der ønsker at udvikle passende læringsoplevelser og vurderingsinstrumenter til at fremme studerendes læring i et tværfagligt program eller specifikt undervise og vejlede børn, unge eller voksne.
LÆRINGSRESULTATER
Forstå kristne værdier og etik og åbenbar personlig integritet og en bred base af uddannelsesviden understøttet af uddannelsespsykologi og relevante undervisning / læringsteorier
Tilegne sig en forståelse af og påskønnelse af uddannelseshistorien og dens teologiske og filosofiske undergrund, herunder de politiske, økonomiske og sociale kræfter, der påvirker uddannelsesledere i dag;
Integrer viden om indhold og læseplaner for at designe passende instruktion;
Tilegne og integrere en række vurderingsstrategier for at forbedre studerendes læring
Integrer færdigheder i kommunikation og forskning for at forbedre læringsoplevelsen og øge følsomheden over for elevens behov og
Manifest adfærd hos en reflekterende praktiserende læge og uddannelsesmæssig leder i en kulturelt forskelligartet verden.