MArch Master of Architecture
California State Polytechnic University Pomona College of Environmental
Nøgleinformation
Campus placering
Pomona, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Kontakt skolen
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
MArch I-programmet accepterer studerende med forskellig akademisk baggrund, herunder ikke-designdiscipliner. Det komplette 90-semesterenhedsprogram forbereder de studerende på en karriere inden for arkitektur og en vej til licensering. Studerende skal have gennemført kurser inden for universitetsalgebra, trigonometri og fysik inden dette program påbegyndes, da disse kurser er forudsætninger for at designe studios, strukturer og miljøkontrol.
Studiesekvensen består af tre segmenter: en to-årig grundlæggende kerne, emnestudier og valgfag og et to-semester masterprojekt. Forelæsningskurser i arkitekturteori og historie, menneskelig adfærd, programmering, bæredygtighed, professionel praksis, bygningsteknologi, strukturer, koder og digitale medier er tæt koordineret med studiosekvensen, og det forventes, at de studerende demonstrerer deres viden om disse områder i deres designprojekter. . Studerende kan også tage valgfag i de andre kandidatuddannelser på kollegiet: Landskabsarkitektur, by- og regionalplanlægning og John T. Lyle Center for Regenerative Studies.
Førsteårsuddannelsesklassen tilmelder sig normalt mellem tolv og seksten studerende. Programmet har som helhed en kandidatpopulation på omkring tres studerende. Dette tal holder forholdet mellem studerende og fakultet lille, men er stort nok til at give forskellige baggrunde, erfaringer og præstationer.
Studerende i MArch I-programmet kan vælge en af tre koncentrationer: Bæredygtighed, sundhedspleje eller historisk bevarelse (se nedenfor). Ud over at tilbyde specialiserede kurser udfører fakultetet forskning, hvor kandidatstuderende kan deltage. Programmerne forbedres af relaterede kursustilbud i Institutterne for landskabsarkitektur og by- og regionalplanlægning og John T. Lyle Center for Regenerative Studies samt af universitetsejede faciliteter, herunder Richard og Dion Neutra VDL Research House, Lyle Center til regenerative studier, ENV Archives Special Collections og Visual Resources Library.