MS Marketing
Kogod School of Business, American University
Nøgleinformation
Campus placering
Washington, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 1.866 / per credit *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* pr. kredit time, baseret på 2020-2021 omkostninger og kan blive ændret. Yderligere gebyrer gælder
Introduktion
Vil du starte eller fremskynde din marketingkarriere?
Masters in Marketing (MSMKTG) på Kogod School of Business giver en konkurrencemæssig fordel for studerende, der søger karriere inden for markedsføring. Det giver en forståelse af marketingværktøjer og -koncepter, der forbereder kandidater til at skille sig ud fra deres jævnaldrende, yde betydelige bidrag fra deres første dag på jobbet og fremskynde deres fremskridt.
Med utallige branding- og markedsundersøgelsesmuligheder i nærheden af vores Washington, DC-campus, vil du opleve virksomhedsmarkedsføring fra første hånd og gøre dig markedsførbar for arbejdsgivere. Du gennemfører et live-klientprojekt, besøger branchens websteder og studerer adskillige marketingspecialiteter - alt sammen under vejledning af en erfaren og dygtig fakultet.
Få den rigtige oplevelse, du har brug for
Det anvendte klientprojekt er programmets højdepunkt og garanteret at give dig den virkelige oplevelse.
Du arbejder sammen med RedPeg Marketing, et lokalt marketingmarkedsfirma, for at lede en kampagne i fuld skala, herunder markedsundersøgelser, strategisk planlægning, kreativ implementering og evaluering af kampagneresultater.
Projektet inkluderer regelmæssige møder med RedPeg og MSMKTG-programdirektøren, der giver dig professionelt mentorskab hvert trin på vejen. Det anvendte klientprojekt kulminerer med en afsluttende præsentation i RedPegs hovedkvarter, hvilket giver dig chancen for at bøje dine præsentationsevner foran professionelle i den virkelige verden.
Få den oplevelse, der er vigtig
Besøg på stedet og professionelle højttalere er også en central del af MSMKTG-programmets læseplan.
Du får et bredt overblik over området ved at besøge 8-10 forskellige marketingfirmaer, herunder reklamebureauer, digital markedsføring og sociale mediefirmaer og organisationer til eventmarketing.
Gæstetalere tilbyder studerende værdifuld professionel indsigt og netværksmuligheder. Tidligere talere inkluderer marketingledere fra Uber, Google og Rocket Fuel.
Dennis Sgouros, MS Marketing student, er lidenskabelig over den oplevelse, han har fået i programmet. "Vi gør et ordentligt markedsføringsprojekt med en ordentlig klient: Smithsonian. Det bliver ikke meget køligere end det, "siger han.
Kursus krav
Introduktion (3 kredit timer)
- MKTG-632 Forståelse af markedsplads og forbruger (3)
Kerne (15 kredit timer)
- MKTG-641 Digital reklame og søgemaskine marketing (1.5)
- MKTG-642 Administration af digitale brandidentiteter (1.5)
- MKTG-655 Underholdningsmarkedsføring (1.5)
- MKTG-661 datadrevet marketing og kundestyring (3)
- MKTG-763 Oversigt over integreret marketingkommunikation (1.5)
- MKTG-765 Brand Strategy (3)
- MKTG-767 Research for Marketing Decisions (3)
Capstone (6 kredit timer)
- MKTG-688 Applied Client Project (3) (6 kredit timer krævet)
Valgfag (6 kredit timer)
Komplet 6 kredit timer fra følgende:
- MKTG-541 Sports Marketing Management (3)
- MKTG-551 Marketing til social forandring (3)
- MKTG-671 Ny produktstyring (3)
- MKTG-696 valgte emner: Ikke-tilbagevendende (1-6)
American University giver studerende mulighed for at tjene både bachelor- og kandidatgrader gennem sine kombinerede bachelor- / kandidatuddannelser. Avancerede studerende, der er optaget til et kombineret gradsprogram, der inkluderer en kandidatgrad fra Kogod, er berettigede til at tage kandidatkurser og kan anvende op til 9 kandidatkredittimer optjent som studerende mod kravene til begge grader.
Adgang
Ansøgningen om optagelse til alle Kogod-kandidatuddannelser og kandidatbevisprogrammer er kun tilgængelig online. For at starte ansøgningsprocessen skal du oprette en konto sammen med et brugernavn og en adgangskode. Disse legitimationsoplysninger giver adgang til din online applikation sammen med en personlig informationsside gennem hele optagelsesprocessen.
Når du gennemfører din ansøgning, anbefaler vi, at du gemmer ændringer på hver side, mens du arbejder. Når du har indsendt din ansøgning, forbliver dine svar endelige, men du kan stadig få adgang til din personlige informationsside for at kontrollere manglende emner.
For at sikre, at din ansøgning modtager fuld overvejelse, skal din udfyldte ansøgning samt alle krævede dokumenter og testresultater være registreret i Kogod Graduate Admissions Office inden for datoerne beskrevet nedenfor.
Når en beslutning er truffet, modtager du en e-mail, der underretter dig om, at en beslutning er tilgængelig. Dit beslutningsbrev vil være tilgængeligt via din personlige informationsside.
Trin til anvendelse
- Opret din applikationsprofil
- Indsend dine ansøgnings- og betalingsgebyrer
- Indsend støttedokumenter
- Modtag bekræftelse Din ansøgning er fuldført
- Gennemfør dit optagelsessamtale (hvis relevant)
Krav
- Erhvervserfaring
- Nuværende CV
- Erklæring om formålsopgave
- Anbefalingsbrev
- udskrifter
- GMAT / GRE-score (valgfrit)
- Interview (kun efter invitation)
- Ansøgningsgebyr og tilmeldingsindbetaling
Sprogkrav
Ansøgere, hvis modersmål ikke er engelsk, og som ikke opfylder kravene til fraskrivelse af engelsk færdighedstest, der er beskrevet nedenfor, skal demonstrere engelsksprogede færdigheder gennem afslutning af en af de følgende prøver inden for de sidste to år.
- TOEFL
Der kræves en minimumskrav på 100 eller højere til den internetbaserede test (IBT)
Indsend officielle score til kode 5007 gennem testcentret. Uofficielle testresultater kan uploades i afsnittet om supplerende poster i applikationen og bruges til at træffe en ansøgningsbeslutning, men den officielle score-rapport er påkrævet inden starten af den akademiske periode. - IELTS
Der kræves en minimumscore på 7 eller højere. Uofficielle testresultater kan uploades i afsnittet om supplerende poster i applikationen og bruges til at træffe en ansøgningsbeslutning, men den officielle score-rapport er påkrævet inden starten af den akademiske periode.
Officielle scoringer skal indsendes ved at lade testcentret sende scorerne ved hjælp af en af nedenstående mailingsmetoder. - Duolingo
Der kræves en minimumscore på 120 eller højere til den internetbaserede test (IBT).
Officielle scores skal indsendes via Duolingo-webstedet. Uofficielle testresultater kan uploades i afsnittet om supplerende poster i applikationen og bruges til at træffe en ansøgningsbeslutning, men den officielle score-rapport er påkrævet inden starten af den akademiske periode.
"Hvad gør vores program unikt, er ikke vores fokus på erfaringsmæssig læring, men hvordan vi leverer det," siger Clayton, MS Marketing Program Director. "Partnerskab med RedPeg Marketing, en lokal events marketing firma, giver eleverne mulighed for at interagere med en virkelighedsklient, der giver dem den praktiske erfaring, de har brug for."
Kogod Office of Career Engagement
Kontoret for karriereengagement giver studerende og alumner mulighed for at opbygge meningsfulde relationer og karrierer. Vi giver vejledning, færdigheder og netværksmuligheder for at gøre ambitioner til meningsfulde resultater.
Studerende får en-til-en vejledning om opbygning af forhold, overgang til nye forretningsjob, udformning af deres CV og brug af sociale medier i deres jobsøgninger. Vi samarbejder også med arbejdsgivere for at forbinde dem med studerende og alumner, der tilpasser sig deres professionelle behov.
Kontoret for karriereengagement hjælper med at opbygge stien fra en passion for succes og hjælper studerende, alumner og arbejdsgivere med at tage informerede og forsætlige karrierebeslutninger.
Jobsøgning | Praktikophold | Andre ressourcer |
|
|
|
Opdateringer
Kogod Office of Career Engagement vil fortsat støtte vores studerendes karriereudvikling og samtidig bevare deres sikkerhed og trivsel ved at flytte vores tjenester online. For bedst at give adgang til vores tjenester og ressourcer i løbet af de næste par uger implementerer vi følgende ændringer:
- Alle karrierevejledende aftaler gennemføres virtuelt. Bekræftelser på aftale om håndtryk vil indeholde et Zoom-link til dit møde. Hvis du har problemer med at finde Zoom-linket eller planlægge en aftale, skal du kontakte [email protected] for at få hjælp.
- Vi flytter kommende workshops online og opdaterer begivenhedsoplysningerne i Handshake i overensstemmelse hermed.
- Vores Employer Relations-team arbejder fortsat med arbejdsgivere, der rekrutterer Kogod-studerende. Handshake opdateres regelmæssigt med ledige job- og praktikmuligheder, og vi vil fortsat være vært for informationssessioner, paneler og andre rekrutteringsrelaterede begivenheder virtuelt.
Vi sætter pris på din forståelse og tålmodighed, når vi arbejder igennem dette sammen. Tjek Handshake ofte for opdateringer om programmering og muligheder. Vi opfordrer studerende til at fortsætte med at indsende ansøgninger og udvide og engagere deres professionelle netværk. Hvis du har brug for hjælp til at tilpasse din karrierestrategi eller har andre spørgsmål eller bekymringer, bedes du e-maile til [email protected] eller planlægge en aftale om Handshake.
Økonomisk støtte
En AU-uddannelse er overkommelig.
80%af indkommende studerende modtager hjælp. | $ 100 mioi økonomisk støtte til studerende pr. år. | 24dedikerede medarbejdere til økonomisk hjælp. Alle indgående nybegyndere får tildelt en individuel rådgiver. |
Behovsbaseret hjælpPræmier går til studerende med demonstreret økonomisk behov. AU bestemmer dit behov ud fra de oplysninger, du giver om de krævede ansøgninger om økonomisk støtte. | Meritbaseret støtte (stipendier)Alle studerende, der ansøger til AU, betragtes som flest fortjenstpriser, inklusive dekaner og præsidentvalg, på baggrund af deres optagelsesansøgning. | Studerendes beskæftigelseIndtægter fra arbejdsstudiejob skal udelukkende bruges til uddannelsesmæssige formål. Tildelingsbeløb varierer; timeløn bestemmes af arbejdsgiveren og jobkategorien. |
Ansøgning om økonomisk støtte
Formularer, der skal udfyldes
- Ansøg til AU
- Gennemfør FAFSA
- Udfyld CSS-profilen
Hvad du har brug for
- Skoler til finansiel støtte (FAFSA 001434 og CSS-profil 5007)
- Forældre- og studenterføderal studenterhjælp
- Forældrenes og studerendes socialsikringsnumre
- Federal Tax Forms til at omfatte W2s, 1099 osv.
- Kontaktoplysninger om ikke-forældremyndighed
"Studerende lærer meget mere at anvende teori til praksis".
Professor Sonya Grier | Institut for Marketing
Indlæggelser
Læreplan
Introduktion (3 kredittimer)
- MKTG-632 Forståelse af markedet og forbrugeren (3)
Kernefag (15 kredittimer)
- MKTG-641 Digital annoncering og markedsføring via søgemaskiner (1,5)
- MKTG-642 Håndtering af digitale brandidentiteter (1,5)
- MKTG-655 Markedsføring af underholdning (1,5)
- MKTG-661 Datadrevet markedsføring og kundestyring (3)
- MKTG-763 Oversigt over integreret markedskommunikation (1,5)
- MKTG-765 Brandstrategi (3)
- MKTG-767 Forskning til marketingbeslutninger (3)
Capstone (6 kredittimer)
- MKTG-688 Anvendt kundeprojekt (3) (6 kredittimer påkrævet)
Valgfag (6 kredittimer)
Afslut 6 kredittimer fra følgende:
- MKTG-541 Ledelse af sportsmarkedsføring (3)
- MKTG-551 Markedsføring for social forandring (3)
- MKTG-671 Ledelse af nye produkter (3)
- MKTG-696 Udvalgte emner: Ikke tilbagevendende (1-6)
American University giver studerende mulighed for at opnå både bachelor- og kandidatgrader gennem sine kombinerede bachelor-/masterprogrammer. Avancerede bachelorstuderende, der er optaget på et kombineret program, der inkluderer en kandidatgrad fra Kogod, er berettigede til at tage kurser på kandidatniveau og kan anvende op til 9 kandidatkredittimer optjent som bachelorstuderende mod kravene til begge grader.
Stipendier og finansiering
En AU-uddannelse er til at betale.
80%af de nye studerende modtager støtte. | $100Mi økonomisk støtte til bachelorstuderende om året. | dedikerede medarbejdere til økonomisk støtte. Alle nye førsteårsstuderende får tildelt en individuel vejleder. |
Behovsbaseret støttePriserne går til studerende med dokumenteret økonomisk behov. AU bestemmer dit behov baseret på de oplysninger, du giver i de krævede ansøgninger om økonomisk støtte. | Merit-baseret støtte (stipendier)Alle studerende, der søger ind på AU, kommer i betragtning til de fleste meritpriser, herunder Deans' og Presidential, på baggrund af deres optagelsesansøgning. | Ansættelse af studerendeIndtægter fra studiejobs skal udelukkende bruges til uddannelsesformål. Beløbene varierer, og timelønnen bestemmes af arbejdsgiveren og jobkategorien. |
Ansøgning om økonomisk støtte
Formularer, der skal udfyldes
- Ansøg til AU
- Udfyld FAFSA
- Udfyld CSS-profilen
Hvad du skal bruge
- Skolekoder for økonomisk støtte (FAFSA 001434 og CSS Profile 5007)
- Identifikation af forældre og studerende med Federal Student Aid
- Forældres og elevers CPR-numre
- Føderale skatteformularer, herunder W2, 1099 osv.
- Kontaktoplysninger for forældre uden forældremyndighed
Karrieremuligheder
Kogods kontor for karriereengagement
Office of Career Engagement giver studerende og alumner mulighed for at opbygge meningsfulde relationer og karrierer. Vi giver vejledning, færdigheder og netværksmuligheder til at forvandle ambitioner til meningsfulde resultater.
De studerende får en-til-en-vejledning i relationsopbygning, overgang til nye job i erhvervslivet, udformning af deres CV og brug af sociale medier i deres jobsøgning. Vi samarbejder også med arbejdsgivere for at sætte dem i forbindelse med studerende og alumner, der passer til deres professionelle behov.
Office of Career Engagement hjælper med at bygge vejen fra en passion for succes og hjælper studerende, alumner og arbejdsgivere med at træffe informerede og bevidste karrierebeslutninger.
Jobsøgning | Andre ressourcer | |
|
|
|
Opdateringer
Kogod Office of Career Engagement vil fortsætte med at støtte vores studerendes karriereudvikling og samtidig opretholde deres sikkerhed og velbefindende ved at flytte vores tjenester online. For at give den bedste adgang til vores tjenester og ressourcer i løbet af de næste par uger, vil vi gennemføre følgende ændringer:
- Alle karriererådgivningssamtaler vil foregå virtuelt. Bekræftelser på Handshake-aftaler vil indeholde et Zoom-link til dit møde. Hvis du har problemer med at finde Zoom-linket eller planlægge en aftale, skal du kontakte [email protected] for at få hjælp.
- Vi flytter kommende workshops online og opdaterer eventoplysningerne i Handshake i overensstemmelse hermed.
- Vores Employer Relations-team fortsætter med at arbejde med arbejdsgivere, der rekrutterer Kogod-studerende. Handshake vil regelmæssigt blive opdateret med ledige job- og praktikpladser, og vi vil fortsat afholde informationsmøder, paneler og andre rekrutteringsrelaterede begivenheder virtuelt.
Vi sætter pris på din forståelse og tålmodighed, mens vi arbejder os igennem dette sammen. Tjek Handshake ofte for opdateringer om programmer og muligheder. Vi opfordrer de studerende til at fortsætte med at indsende ansøgninger og udvide og engagere deres professionelle netværk. Hvis du har brug for hjælp til at tilpasse din karrierestrategi eller har andre spørgsmål eller bekymringer, så send en e-mail til [email protected] eller aftal en tid på Handshake.