MS i instruktionsdesign og teknologi
University of Tampa - Sykes College of Business
Nøgleinformation
Campus placering
Tampa, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 - 2 År
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
USD 23.580 / per credit *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* $ 655 pr. Kredittid. Ekstra gebyrer kan muligvis påløbe
Introduktion
UTs MS i instruktionsdesign og teknologiprogram adresserer et voksende felt inden for læring og menneskelig præstation og giver et tværfagligt studieområde, der trækker studerende fra mange baggrunde. Instruktionsdesignere forstår og anvender teknologier som både produkt (f.eks. Webbaserede kurser) og proces (f.eks. Iterative og formative tilgange til elevens vurdering).
I betragtning af de forskellige karrierespor i undervisningsdesign tilbyder dette program de studerende fleksibilitet til at tilpasse deres studiekursus baseret på individuelle mål og interesser. Kandidater i programmet er godt forberedt på at praktisere deres unikke, tværfaglige erhverv i en række forskellige indstillinger, herunder erhvervslivet, K-12-skoler, videregående uddannelser, regering og militær eller til at forfølge doktorgradsstudier.
Hvem tilmelder sig dette program?
Studerende, der tilmelder sig dette program har til hensigt at forfølge karrierer som eksperter i design, udvikling, implementering og evaluering af instruktionsressourcer for at forbedre læring og ydeevne i flere miljøer. Kandidater kommer fra en bred vifte af baggrunde, herunder kommunikation, psykologi, ledelse og uddannelse, blandt andre specialiseringsområder, men deler en fælles interesse i at designe kreative løsninger til læringsbehov.
En skærende grad i et lukrativt felt
MS in Instructional Design and Technology (IDT) -programmet adresserer et voksende felt inden for læring og menneskelig præstation, der trækker studerende fra flere discipliner og baggrunde.
Denne innovative grad bygger ekspertise inden for emner, herunder:
- Teknologi i uddannelse
- Teorier om læring og kognition
- Multimediedesign og -udvikling
- Systematisk instruktionsdesign
- Åbn læringsmiljøer
- Fjernundervisning og e-læring
Studerende trænes i at blive eksperter i design, udvikling, implementering og evaluering af instruktionsressourcer for at forbedre læring og ydeevne. Kandidater er godt forberedt på at udøve deres unikke, tværfaglige erhverv i en række forskellige omgivelser, herunder industri, regering, videregående uddannelse og K-12 skoler eller til at forfølge doktorgradsstudier.
Studerende kommer fra en bred vifte af baggrunde, herunder uddannelse, sundhedspleje, psykologi, grafisk design, kommunikation, forretning og ledelse, blandt andre specialiseringsområder, men deler en fælles interesse i integrationen af teknologi og uddannelse.
Graden appellerer også til indholdseksperter inden for områder som sygepleje, medicin, ingeniørarbejde eller militære operationer, der søger at udvikle effektive trænings- og testmaterialer. Programmet giver desuden en ny retning for nuværende K-12-lærere, der ønsker at diversificere deres færdigheder og jobmuligheder.
Programmet er meget tilgængeligt for voksne voksne og tilbyder fleksible aften- og hybridkurser. Klasserne er små, og studerende drager fordel af en-til-en-fakultets opmærksomhed.
Afhængigt af deres interesser har studerende også muligheden for at tage relaterede kurser i Sykes College of Business.
Programfordele
- Forkant, tværfaglig læseplan
- Stærkt kursusforberedelse forbereder kandidater til meget kvalificerede karrierer
- Professionel netværk og vækst leveret gennem klasseværelseinteraktioner
- Mentorskab og karrieresupport fra ekspert fakultetsmedlemmer, der har doktorgrader i området
- Muligheder for at opbygge en professionel portefølje til støtte for jobsøgning
- Kursusspecialisering inden for individuelle interesseområder
- Eksponentiel jobvækst forudsagt i marken
foto med tilladelse fra University of Tampa
Læreplan og praktisk erfaring
IDT-læseplanen parrer praktiske, teknologibaserede kurser med teorier om uddannelse, læring og menneskelig præstation. Studerende lærer at udvikle effektive tværmedieplaner for forskellige målgrupper.
Eksempelkurser inkluderer:
- Tendenser og problemer inden for instruktionsdesign og teknologi
- Teorier om læring og kognition
- Åbne læringsmiljøer i det 21. århundrede
- Principper for elevens motivation
- Design af Online Collaborative Learning
- Introduktion til fjernundervisning
- Multimediedesign og -udvikling
- Ledelse af instruktionsudvikling
- Performance Systems Analyse
- Forespørgsel og måling
Talrige valgfag giver IDT-studerende mulighed for at skræddersy graden til deres individuelle interesser og karrieremål.
Der tilbydes tre koncentrationsområder:
- Konkurrence om fjernundervisning og pensumdesign er beregnet til studerende, der planlægger at arbejde i undervisnings- og pensumdesign, online-læring, medarbejderuddannelse og -udvikling og lignende områder.
- Koncentrationen Human Performance Technology appellerer til studerende, der arbejder inden for menneskelige ressourcer, informationssystemstyring, præstationsevaluering og systemanalyse i en række forskellige brancher, herunder forretnings- og sundhedsvæsen.
- Kontrol af projektledelse og programevaluering er designet til studerende, der er interesseret i projekt- og implementeringsstyring, læringsvurdering, forskning og evaluering, resultatanalyse og relaterede områder.
Engagement i den virkelige verden
Studerende er forpligtet til at gennemføre en feltpraktik, hvilket giver dem direkte arbejdserfaring i instruktionsdesign og teknologi og værdifulde professionelle forbindelser.
De seneste praktikprojekter har inkluderet:
- Arbejder med instruktionsdesignteamet på et Florida community college.
- Designe et Massive Open Online Course (MOOC) i medicinsk uddannelse til USF Health.
- Udvikling og design af tempo, kundetræningskurser for en it-virksomhed.
- Arbejder med fakultetet på Bath Spa University (UK) for at designe og udvikle onlinekurser inden for forskellige indholdsområder.
- Evaluering af et skoledistrikt's teknologiintegration.
- Arbejder med undervisningsteknologisk afdeling på University of Tampa.
Karriereudsigter
Karriereforberedelse er en vigtig del af UTs studieprogram. Sammen med at gennemføre et feltpraktik skal de studerende udarbejde en professionel portefølje, der demonstrerer deres arbejde og færdigheder - et vigtigt værktøj, når de taler med potentielle arbejdsgivere.
MS i instruktionsdesign og teknologi kan anvendes til en lang række job og brancher. Instruktionsdesignere arbejder ofte i teambaserede, samarbejdsmiljøer eller kan vælge at arbejde på freelance-basis eller åbne deres eget firma.
Bureau of Labor Statistics estimerer en gennemsnitlig årsløn på $ 61.550 for undervisningskoordinatorer, $ 57.340 for uddannelses- og udviklingsspecialister og $ 101.930 for uddannelses- og udviklingsledere. Feltet forventes at vokse med cirka 15% i løbet af det næste årti - hurtigere end gennemsnittet for andre erhverv.
Typiske jobopgaver inkluderer udvikling af undervisningsmateriale og læseplaner; føre tilsyn med oprettelsen af online læringsmoduler; integrering af teknologi i specialiserede felter for undervisere; vurdering af uddannelsesbehov; overvågning og evaluering af programmer; afholdelse af kurser; og undervisning af undervisningsmetoder til instruktører.
Almindelige jobtitler på dette felt inkluderer:
- Uddannelsesteknolog
- Instruktions design manager
- E-Learning kursusudvikler
- Undervisningsteknolog
- Online Curriculum Designer
- Instruktionsudvikler
- Lærings- og udviklingsspecialist
- Instruktionssystemer Specialist
- Træningskoordinator
- E-Learning projektleder
foto med tilladelse fra University of Tampa
Adgangskrav og dokumenter
- Afsluttet ansøgning
- Ansøgningsgebyr på $ 40
- Officielle udskrifter til alt tidligere college-arbejde modtaget direkte fra hver institution
- To referenceformularer
- Genoptag
- En personlig erklæring, der beskæftiger sig med grunden til at søge en avanceret grad
- TOEFL for de ansøgere, hvis primære sprog ikke er engelsk
- Interview (valgfrit)
Ansøgningsfrister
Der er ingen ansøgningsfrist. Ansøgninger vurderes løbende for efterår, forår og sommer. Kvalificerede studerende optages, indtil pladserne er fulde for den relevante periode. Optagelsen er konkurrencedygtig og studerende opfordres til at ansøge tidligt. Studerende får besked om deres status, når alle dokumenter er modtaget.
Indlæggelser
Læreplan
Læreplan og praktisk erfaring
IDT-læseplanen parrer praktiske, teknologibaserede kurser med teorier om uddannelse, læring og menneskelig præstation. Studerende lærer at udvikle effektive tværmedieplaner for forskellige målgrupper.
Eksempelkurser inkluderer:
- Tendenser og problemer inden for instruktionsdesign og teknologi
- Teorier om læring og kognition
- Åbne læringsmiljøer i det 21. århundrede
- Principper for elevens motivation
- Design af Online Collaborative Learning
- Introduktion til fjernundervisning
- Multimediedesign og -udvikling
- Ledelse af instruktionsudvikling
- Performance Systems Analyse
- Forespørgsel og måling
Talrige valgfag giver IDT-studerende mulighed for at skræddersy graden til deres individuelle interesser og karrieremål.
Der tilbydes tre koncentrationsområder:
- Fokus på fjernundervisning og pensumdesign er beregnet til studerende, der planlægger at arbejde med undervisnings- og pensumdesign, online læring, uddannelse og udvikling af medarbejdere og lignende områder.
- Human Performance Technology -koncentrationen appellerer til studerende, der arbejder inden for menneskelige ressourcer, ledelse af informationssystemer, evaluering af ydeevne og systemanalyser i en række forskellige brancher, herunder forretning og sundhedspleje.
- Koncentrationen Projektledelse og programevaluering er designet til studerende, der er interesseret i projekt- og implementeringsstyring, læringsvurdering, forskning og evaluering, resultatanalyse og relaterede områder.
Engagement i den virkelige verden
Studerende er forpligtet til at gennemføre en feltpraktik, hvilket giver dem direkte arbejdserfaring i instruktionsdesign og teknologi og værdifulde professionelle forbindelser.
De seneste praktikprojekter har inkluderet:
- Arbejder med instruktionsdesignteamet på et Florida community college.
- Designe et Massive Open Online Course (MOOC) i medicinsk uddannelse til USF Health.
- Udvikling og design af tempo, kundetræningskurser for en it-virksomhed.
- Arbejder med fakultetet på Bath Spa University (UK) for at designe og udvikle onlinekurser inden for forskellige indholdsområder.
- Evaluering af en skolekreds teknologiske integration.
- Arbejder med undervisningsteknologisk afdeling på University of Tampa.
Programresultat
Hvem tilmelder sig dette program?
Studerende, der tilmelder sig dette program har til hensigt at forfølge karrierer som eksperter i design, udvikling, implementering og evaluering af instruktionsressourcer for at forbedre læring og ydeevne i flere miljøer. Kandidater kommer fra en bred vifte af baggrunde, herunder kommunikation, psykologi, ledelse og uddannelse, blandt andre specialiseringsområder, men deler en fælles interesse i at designe kreative løsninger til læringsbehov.
En skærende grad i et lukrativt felt
MS in Instructional Design and Technology (IDT) -programmet omhandler et voksende felt inden for læring og menneskelig præstation, der trækker studerende fra flere discipliner og baggrunde.
Denne innovative grad bygger ekspertise inden for emner, herunder:
- Teknologi i uddannelse
- Teorier om læring og kognition
- Multimediedesign og -udvikling
- Systematisk instruktionsdesign
- Åbn læringsmiljøer
- Fjernundervisning og e-læring
Studerende er uddannet til at blive eksperter i design, udvikling, implementering og evaluering af instruktionsressourcer for at forbedre læring og ydeevne. Kandidater er godt forberedt på at udøve deres unikke, tværfaglige erhverv i en række forskellige sammenhænge, herunder industri, regering, videregående uddannelser og K – 12 skoler eller til at forfølge doktorgradsstudier.
Studerende kommer fra en bred vifte af baggrunde, herunder uddannelse, sundhedspleje, psykologi, grafisk design, kommunikation, forretning og ledelse, blandt andre specialiseringsområder, men deler en fælles interesse i integrationen af teknologi og uddannelse.
Graden appellerer også til indholdseksperter inden for områder som sygepleje, medicin, teknik eller militære operationer, der søger at udvikle effektive trænings- og testmaterialer. Programmet giver desuden en ny retning for nuværende K -12 lærere, der ønsker at diversificere deres færdigheder og jobmuligheder.
Programmet er meget tilgængeligt for voksne voksne og tilbyder fleksible aften- og hybridkurser. Klasserne er små, og studerende drager fordel af en-til-en-fakultets opmærksomhed.
Afhængigt af deres interesser har studerende også muligheden for at tage relaterede kurser i Sykes College of Business.
Programfordele
- Forkant, tværfaglig læseplan
- Stærkt kursusforberedelse forbereder kandidater til meget kvalificerede karrierer
- Professionel netværk og vækst leveret gennem klasseværelseinteraktioner
- Mentorskab og karrieresupport fra ekspert fakultetsmedlemmer, der har doktorgrader i området
- Muligheder for at opbygge en professionel portefølje til støtte for jobsøgning
- Kursusspecialisering inden for individuelle interesseområder
- Eksponentiel jobvækst forudsagt i marken
Galleri
Akkrediteringer
Karrieremuligheder
Karriereudsigter
Karriereforberedelse er en vigtig del af UT's studieprogram. Sammen med at gennemføre en praktikplads på stedet skal eleverne udarbejde en professionel portefølje, der viser deres arbejde og færdigheder - et vigtigt redskab, når de taler med potentielle arbejdsgivere.
MS i instruktionsdesign og teknologi kan anvendes til en lang række job og brancher. Instruktionsdesignere arbejder ofte i teambaserede, samarbejdsmiljøer eller kan vælge at arbejde på freelance-basis eller åbne deres eget firma.
Bureau of Labor Statistics anslår en gennemsnitlig årsløn på $ 61.550 for undervisningskoordinatorer, $ 57.340 til uddannelses- og udviklingsspecialister og $ 101.930 til uddannelses- og udviklingsledere. Feltet forventes at vokse med cirka 15% i løbet af det næste årti - hurtigere end gennemsnittet for andre erhverv.
Typiske jobopgaver inkluderer udvikling af undervisningsmateriale og læseplaner; føre tilsyn med oprettelsen af online læringsmoduler; integrering af teknologi i specialiserede felter for undervisere; vurdering af uddannelsesbehov; overvågning og evaluering af programmer; afholdelse af kurser; og undervisning af undervisningsmetoder til instruktører.
Almindelige jobtitler på dette felt inkluderer:
- Uddannelsesteknolog
- Instruktions design manager
- E-Learning kursusudvikler
- Undervisningsteknolog
- Online Curriculum Designer
- Instruktionsudvikler
- Lærings- og udviklingsspecialist
- Instruktionssystemer Specialist
- Træningskoordinator
- E-Learning projektleder
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.