MSc International Events Management
University of Surrey
Nøgleinformation
Campus placering
Guildford, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
GBP 19.800 / per year *
Ansøgningsfrist
01 Jul 2024
Tidligste startdato
Sep 2024
* UK / EU-studerende: 10.300 £
Introduktion
Hvorfor vælge dette kursus
Begivenheder underholder, informerer og inspirerer mennesker over hele verden. Deltagelse i vores MSc International Events Management-kursus sætter dig i stand til at forstå, hvordan de er tænkt, planlagt, iscenesat og skræddersyet til det globale publikum.
Foruden vores internationale anseelse og imponerende globale forbindelser betyder det at studere med os, at du lærer af vejledere med erfaring, der spænder over festivaler, sport, MICE og nonprofit-begivenheder og fra foredrag fra førende brancheeksperter. Med kontinuerlig positiv feedback fra studerende er vores School of Hospitality and Tourism Management en af de bedste i verden og rangeres i top 10 af QS World University Rankings 2019.
University of Surrey","author_url":"","source":""}" />
Hvad du vil studere
Globale begivenheder repræsenterer en spændende, dynamisk, stadigt skiftende sektor, der kræver kreative problemløsere.
Vores kursus og faciliteter giver et spændende miljø, hvor du kan udvikle og forstå de udfordringer, som fagfolk i begivenheder står overfor.
Du vil deltage i en række moduler designet til at give dig en fremadrettet forståelse af brancheelementerne i branchen og de færdigheder, der kræves for at være en effektiv forretningsperson og leder i denne sektor. Du får også muligheden for at deltage i udfordrende brancherelevante vurderinger, der lærer dig, hvordan du iscenesætter og evaluerer forskellige typer begivenheder. Bedre endnu, dette inkluderer muligheden for at køre din egen live-begivenhed som en del af et lille managementteam.
Professionel anerkendelse
MSc - De Forenede Nationers verdens turistorganisation (UNWTO).
Akkrediteret af De Forenede Nationers verdens turistorganisation (UNWTO).
Fordele ved kurset
Vores kursus dækker værdifulde forretningsfærdigheder såsom økonomi, markedskommunikation og projektstyring. Samtidig studerer du en række specialmoduler, der i øjeblikket inkluderer Event Design og Produktion og Event Portfolio og Destination Management. Både i klasseværelset og ud over det er kurseteamet engageret i at undervise dig og forbedre din læring i en række sammenhænge. Dette inkluderer også muligheder gennem feltrejser til at arbejde på en række live events. Chancer som disse giver dig en værdifuld mulighed for at få vigtig erfaring og udvikle kontakter med en række begivenhedsfagfolk.
moduler
De anførte moduler er vejledende og afspejler de tilgængelige oplysninger på offentliggørelsestidspunktet. Bemærk, at moduler kan være afhængige af tilgængelighed af undervisning, studerendes behov og / eller klassestørrelseshætter.
Universitetet har en kreditramme for alle underviste programmer baseret på en 15-kredit tarif. Moduler kan være enten 15, 30, 45 eller 60 point, og derudover til nogle kandidatafhandlinger, 90 point.
År 1 (fuld tid)
Modulets titel | status | semester |
Begivenhedsdesign og produktion | Obligatorisk | 1 |
Forskningsmetoder | Obligatorisk | 1 |
Services Marketing for begivenheder, turisme og gæstfrihed | Obligatorisk | 1 |
Forståelse af begivenhedsbranchen | Obligatorisk | 1 |
Regnskab & finans for erhvervslivet | Obligatorisk | 2 |
Forretnings- og kulturelle begivenhedsstrategier | Valgfri | 2 |
Forretningsplan for gæstfrihed, turisme og begivenheder | Valgfri | 2 |
afhandling | Core | 2 |
Etik og CSR | Valgfri | 2 |
Begivenhedsportefølje og markedsføring af destinationer | Valgfri | 2 |
Post-graduate Live Event-projekt | Obligatorisk | 2 |
Strategisk styring af menneskelige ressourcer | Valgfri | 2 |
Besøgende tiltrækningsledelse | Valgfri | 2 |
Valgfrie moduler til år 1 (fuld tid) - FHEQ Niveau 7
Vælg 2 valgfrie moduler i Semester 2
Adgangskrav
Mindst en 2: 2 UK-grad eller en anerkendt ækvivalent international kvalifikation.
Indlæggelser
Læreplan
Studieårets struktur
Det akademiske år er opdelt i to semestre á 15 uger hver. Hvert semester består af en periode med undervisning, revision/styret læring og vurdering.
moduler
De anførte moduler er vejledende og afspejler den information, der er tilgængelig på udgivelsestidspunktet. Bemærk venligst, at moduler kan være underlagt undervisningstilgængelighed, studerendes efterspørgsel og/eller klassestørrelsesgrænser.
Universitetet driver en meritramme for alle underviste programmer baseret på en tarif på 15 kreditter. Moduler kan være enten 15, 30, 45, 75 og 120 point, og derudover for nogle masterafhandlinger 90 point.
Strukturen af vores programmer følger klare uddannelsesmål, der er skræddersyet til hvert program. Disse er alle beskrevet i programspecifikationerne, som omfatter yderligere detaljer såsom læringsresultaterne:
År 1
Fuld tid
- Eventdesign og produktion
- Forskningsmetoder
- Tjenester Markedsføring til begivenheder, turisme og gæstfrihed
- Forståelse af begivenhedsbranchen
- Regnskab og økonomi til erhvervslivet
- Strategier for forretnings- og kulturbegivenheder
- Forretningsplan for gæstfrihed, turisme og arrangementer
- afhandling
- Etik og CSR
- Event Portfolio og Destination Marketing
- Postgraduat Live Event-projekt
- Strategisk Human Resource Management
Tidsplan
Kursusskemaer er normalt tilgængelige en måned før semesterstart.
Nye studerende vil modtage deres personlige skema i velkomstugen og i de efterfølgende semestre, to uger før semesterstart.
Bemærk venligst, at selvom vi gør alt for at sikre, at skemaerne er så elevvenlige som muligt, kan planlagt undervisning finde sted alle ugens dage (mandag – fredag). Onsdag eftermiddag er normalt forbeholdt sport og kulturelle aktiviteter. Deltidsklasser er normalt planlagt til en eller to dage om ugen, hvor detaljer kan fås fra Academic Hive.
Karrieremuligheder
Vi tilbyder karriereinformation, råd og vejledning til alle studerende, mens de studerer hos os, hvilket udvides til vores alumner i tre år efter at have forladt universitetet. Vores kandidater har livstidsadgang til Surrey Pathfinder, vores onlineportal til booking af aftaler og begivenheder, job, placeringer og interaktive udviklingsværktøjer.
Vi sigter mod at forberede dig til en succesfuld karriere i hjertet af en af verdens mest spændende industrier. Eventsektoren er meget bred og robust, og vores kandidater er yderst beskæftigede på tværs af en bred vifte af organisationer.
95 procent af vores School of Hospitality & Tourism Management postgraduate studerende går videre til beskæftigelse eller videre studier (Graduate Outcomes survey 2023, HESA).
Nogle af vores kandidater har startet deres karriere i følgende roller:
- Konferenceservice og Facilities Manager
- Projektleder hos et eventbureau
- Senior Executive (i destinationsstyringstjenester).
Programundervisning
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.