MSc Software Engineering
University of Bolton, Academic Centre – Ras Al Khaimah
Nøgleinformation
Campus placering
Ras Al-Khaimah, Forenede Arabiske Emirater
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
18 - 24 Måneder
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
AED 49.500
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Programpriser
Titel | Type | Niveau | Beskrivelse |
Kandidat (MSc) | Endelig pris | Niveau 7 | Software Engineering |
Postgraduate Certificate (PgCert) | Exit or Fallback Award | Niveau 7 | Software Engineering |
Postgraduate Diploma (PgDip) | Exit or Fallback Award | Niveau 7 | Software Engineering |
Benchmark erklæringer
Følgende benchmark -erklæringer gælder for dette program:
- QAA Subject Benchmark Statement Computing (oktober 2019)
- QAA Master's Degree Karakteristikerklæring (februar 2020)
Interne og eksterne referencepunkter
- Storbritanniens kvalitetskode for videregående uddannelse
- University of Bolton tildeler rammer
Generelle adgangskrav
Det forventes normalt, at du har gennemført en eksamensbevis (eller tilsvarende) i et relevant fag og har passende erhvervserfaring. Du kan blive bedt om at deltage i et interview og / eller give en portefølje af arbejde.
Yderligere kriterier
Standard adgangskrav til kurset er BSc (Hons) i datalogi relaterede emner eller BEng (Hons) i Software Engineering, normalt med en første eller øvre andenklasseklassifikation. For ansøgere uden et første eller øvre sekund vil en lavere anden grad blive overvejet fra sag til sag (især for kandidater med god relevant industriel erfaring).
Hvis engelsk ikke er dit første sprog, skal du gennemføre en sikker engelsk sprogtest på IELTS 6.0 eller tilsvarende uden bånd mindre end 5,5.
Programmets formål
Programmets hovedformål er at:
- gøre det muligt for studerende med en baggrund inden for software engineering eller datalogi at udvikle en dybere forståelse af avancerede softwaremetoder
- sikre, at eleverne har adgang og eksponering for de nyeste metoder og udviklingsteknikker.
- uddybe forståelsen af tilgange som designmønstre og deres anvendelighed på bestemte problemer
- stimulere kreativ tænkning og forbedre teknik til problemløsning og beslutningstagning
- forbedre væsentlige færdigheder såsom gruppearbejde, rapportskrivning og forskningsevner
- udstyre eleverne med den viden, der er nødvendig for at forstå de etiske og miljømæssige spørgsmål, de vil støde på i industrien generelt.
- udvikle sofistikerede intellektuelle evner inden for forskning, kritik, syntese og innovation, der kulminerer med en afhandling / projekt på kandidatniveau.
Særlige træk ved programmet
- Software Engineering Master's program ved University of Bolton er designet i samarbejde med industrielle partnere for at sikre, at studerende studerer et omfattende program af relevante industrielle emner.
- Succesen for vores kandidatstuderende er direkte relateret til de praktiske forskningsaspekter, der er omfattet af kursuslaboratoriets arbejde.
- Kursus i hele kurset anvender realistiske scenarier, der har til formål at forberede de studerende til deres kandidatkarriere efter universitetet. Dette gælder både de undersøgte tekniske områder, men også det output, der kræves af eleven, såsom tekniske forslag eller rapporter til ledelsen.
- Du vil bygge på fagspecifik viden og forståelse gennem færdiggørelsen af en afhandling, som vil blive fremvist for arbejdsgivere og andre.
- Socialt, offentligt og etisk ansvar: Alt vores studenterprojektarbejde er i overensstemmelse med universitetets politikker for etik og bruger universitetets forskningsetiske procedure, før arbejdet påbegyndes.
Læringsresultater
Viden og forståelse
Efter afslutningen af programmet vil succesfulde studerende kunne demonstrere systematisk viden og forståelse for:
- Forretning, professionel og etisk anvendelse af computing i industrien
- Indsamling, behandling og sikker opbevaring af oplysninger
- Udvikling af softwareløsninger, der opfylder virksomhedens krav
- Opbygning af passende sikkerhed i alle aspekter af softwareudvikling
- Brug af passende værktøjer og metoder til at styre processen med software engineering
- Indsamling af forskning fra passende kilder og brug af det til at løse særlige problemer
- Har viden og forståelse for væsentlige fakta, begreber, principper og teorier vedrørende computing og computerprogrammer.
- Betydningen af personlig udvikling: læringsevner for beskæftigelsesegnethed og karriereudvikling
Kognitive, intellektuelle eller tænkende færdigheder
Efter afslutningen af programmet vil succesfulde studerende være i stand til at demonstrere evnen til at:
- identificere og løse komplekse problemer ved hjælp af innovative tilgange til at nå kreative løsninger.
- anvende avanceret viden inden for modellering og design af computere og applikationer for at opfylde specifikke krav i mangel af fulde data
- bruge effektive analytiske, problemløsende og beslutningstagende færdigheder for at formulere kreative løsninger
- anvende teoretiske begreber og kritisk begrundelse ved undersøgelse af arbejdsbaserede problemstillinger af strategisk karakter i mangel af fuldstændige data
Praktiske, faglige eller fagspecifikke færdigheder
Efter afslutningen af programmet vil succesfulde studerende være i stand til at demonstrere evnen til at:
- specificere, designe og konstruere pålidelige, sikre og anvendelige computerbaserede systemer.
- evaluere systemer med hensyn til kvalitetsattributter og mulige afvejninger, der præsenteres inden for det givne problem.
- planlægge og administrere komplekse projekter for at levere computersystemer inden for begrænsninger såsom krav, tidsplan og budget.
- identificere og kritisk evaluere risici og sikkerhedsaspekter, der kan være involveret i implementeringen af computersystemer inden for en given kontekst.
- effektivt implementere de værktøjer, der bruges til konstruktion og dokumentation af computerprogrammer, med særlig vægt på helhedsorienteret forståelse af processen involveret i effektiv implementering af computere til løsning af praktiske og komplekse problemer.
- kritisk evaluere og analysere komplekse problemer, herunder dem med ufuldstændige oplysninger, og udtænke passende løsninger inden for designbegrænsningerne.
Overførbare, centrale eller personlige færdigheder
Efter afslutningen af programmet vil succesfulde studerende være i stand til at demonstrere evnen til at:
- konstruere veldokumenterede dokumenter, der refereres til, understøttet af relevante ideer, der gør sager til handling.
- arbejde uden opsyn, planlæg effektivt og overhold deadlines, og reager let på skiftende situationer og prioriteter.
- kortfattet fremlægge rationelle og begrundede argumenter, der adresserer et givet problem eller en given mulighed, for en række målgrupper (mundtligt, elektronisk eller skriftligt)
- påtage sig et effektivt teamarbejde og projektledelse og anerkende og bedst udnytte individers færdigheder og viden til at samarbejde
- foretage livslang personlig udvikling: Evnen til at udvikle læringsevner og anerkende deres anvendelse i beskæftigelse og industri.
Programstruktur
MSc Software Engineering -programmet består af 5 moduler på niveau HE7, som alle er kerne. 180 point kræves til prisen ved at gennemføre 4 moduler med 30 credits hver og projektet med 60 credits.
Validerede moduler
Titel | Modulkode | COE* |
Masters projekt | SEC7001 | C |
Forskningsmetoder | SWE7004 | C |
Moderne praksis inden for software engineering | SWE7101 | C |
Avanceret softwareudvikling | SWE7102 | C |
Dev Ops | SWE7103 | C |
*Kerne, valgfri, valgfri
Lærings- og undervisningsstrategier
Lærings- og undervisningsmetoder anvender en blandet læringsmetode. Dette kan omfatte foredrag, seminarer, selvstudier og kritik, selvstyret læring, e-læring og laboratorie-/workshop-sessioner samt online sessioner og support. Praktiske færdigheder erhverves gennem teknisk introduktion og support, workshop-sessioner, demonstrationer og aktivitetsbaserede opgaver. Aktiv læring fremmes med et stærkt praktisk tema, hele vejen igennem. Dette program anvender en blandet lærings- og undervisningsstil, herunder online levering og engagement, hvor det er relevant.
Læringsaktiviteter (KIS -indgang)
Kursusår | Niveau 3 | HE4 | HE5 | HE6 | HE7 |
Planlagt lærings- og undervisningsaktiviteter | n/a | n/a | n/a | n/a | 15% |
Guidet uafhængig undersøgelse | n/a | n/a | n/a | n/a | 85% |
Praktik/studie i udlandet | n/a | n/a | n/a | n/a | n/a |
Evalueringsstrategi
Evaluering foretages på centrale punkter under undervisningen. Formativ vurdering med enten mundtlig og/eller skriftlig feedback tilbydes under hvert modul. Der gives skriftlig feedback efter summativ vurdering. Evalueringsopgaver er knyttet til læringsresultaterne for hvert modul og afsluttes normalt ved udgangen af hvert modul. Typer vurderingsbevis kan omfatte: opgaver, projekter, undersøgelser og præsentationer.
Evalueringsmetoder (KIS -indtastning)
Kursusår | Niveau 3 | HE4 | HE5 | HE6 | HE7 |
Skriftlige eksamener | n/a | n/a | n/a | n/a | 7% |
Kursusopgaver | n/a | n/a | n/a | n/a | 60% |
Praktiske prøver | n/a | n/a | n/a | n/a | 33% |
Eksterne eksaminatorers rolle
Ekstern censor udpeges til alle uddannelser. De fører tilsyn med vurderingsprocessen og deres opgaver omfatter: godkendelse af vurderingsopgaver, gennemgang af vurderingsmærker, deltagelse i vurderingsnævn og rapportering til universitetet om vurderingsprocessen.
Støtte til elevernes læring
- Programmet ledes af en programleder
- Welcome Week introducerer den studerende til universitetet og deres program
- Hver elev har en personlig underviser, der er ansvarlig for support og vejledning
- Personal Development Planning integreret i alle programmer
- Feedback er tilgængelig om formative og summative vurderinger
- Studentercentret giver en one-stop-shop til information og rådgivning
- Omfattende vejledning er tilgængelig fra universitetsstuderendes supporttjenester, herunder bolig- og indkvarteringsrådgivning, rådgivning, finansiel og karrierevejledning og support via universitetets handicaphold
- Kapellanskabet, hvor kapellaner og pastorale assistenter er tilgængelige fra forskellige traditioner, trosretninger og verdensopfattelser
- Bibliotek og it -tjenester er en meget god kilde til rådgivning og støtte med fremragende studiekundskaber og materialer
- Der er tilknyttet studenterforbindelsesofficerer til hver skole
- Studenterforeningens rådgivningstjenester
- Programhåndbøger og modulvejledninger, der giver oplysninger om programmet og universitetsbestemmelser
- Mulighed for at udvikle færdigheder til beskæftigelse
- Engelsk sprogstøtte til internationale studerende
- Onlinestudentinformation - politikzone giver alle lovgivningsmæssige og politiske oplysninger ét sted
Metoder til evaluering og forbedring af kvaliteten af læringsmuligheder
- Elevpersonales forbindelsesudvalg
- Modulvurderinger af studerende
- Program- og universitetsstuderendeundersøgelser
- Årlig kvalitetsovervågning og handlingsplanlægning gennem programplaner inklusive dataanalyse, emnekvalitetsforbedringsplaner, skolekvalitetsforbedringsplaner, plan for kvalitetsforbedring af universitetet
- Peer review/observation af undervisning
- Professionelt udviklingsprogram for personalet
- Ekstern censor rapporterer
Indlæggelser
Læreplan
Kandidatuddannelsen Software Engineering omfatter 5 moduler på niveau HE7, som alle er kerne. Der kræves 180 point til prisen ved at gennemføre 4 moduler på 30 point hver og projektet på 60 point.
Validerede moduler
Titel | Modulkode | COE* |
Masters projekt | SEC7001 | C |
Forskningsmetoder | SWE7004 | C |
Moderne softwareingeniørpraksis | SWE7101 | C |
Avanceret softwareudvikling | SWE7102 | C |
Dev Ops | SWE7103 | C |
*Kerne, valgfri, valgfri
Lærings- og undervisningsstrategier
Læring og undervisningsmetoder anvender en blandet læringstilgang. Dette kan omfatte forelæsninger, seminarer, selvstudier og kritik, selvstyret læring, e-læring og laboratorie-/workshopsessioner samt online-sessioner og support. Praktiske færdigheder erhverves gennem teknisk introduktion og support, workshops, demonstrationer og aktivitetsbaserede opgaver. Aktiv læring fremmes med et stærkt praktisk tema hele vejen igennem. Dette program vedtager en blandet lærings- og undervisningsstil, herunder online levering og engagement, hvor det er relevant.
Læringsaktiviteter (KIS-indgang)
Kursus år | Niveau 3 | HE4 | HE5 | HE6 | HE7 |
Planlagte lærings- og undervisningsaktiviteter | n/a | n/a | n/a | n/a | 15 % |
Guidet selvstændig undersøgelse | n/a | n/a | n/a | n/a | 85 % |
Praktik/ophold i udlandet | n/a | n/a | n/a | n/a | n/a |
Vurderingsstrategi
Evaluering foretages på centrale punkter i undervisningen. Formativ vurdering med enten mundtlig og/eller skriftlig feedback tilbydes under hvert modul. Der gives skriftlig feedback efter den summative vurdering. Bedømmelsesopgaver er knyttet til læringsudbyttet for hvert modul og afsluttes normalt ved slutningen af hvert modul. Typer af vurderingsbeviser kan omfatte opgaver, projekter, eksamener og præsentationer.
Vurderingsmetoder (KIS-indgang)
Kursus år | Niveau 3 | HE4 | HE5 | HE6 | HE7 |
Skriftlige eksamener | n/a | n/a | n/a | n/a | 7 % |
Kursusarbejde | n/a | n/a | n/a | n/a | 60 % |
Praktiske eksamener | n/a | n/a | n/a | n/a | 33 % |
Censorernes rolle
Der udpeges censorer på alle uddannelser. De fører tilsyn med vurderingsprocessen, og deres opgaver omfatter: at godkende vurderingsopgaver, gennemgå vurderingskarakterer, deltage i vurderingsnævn og rapportere til universitetet om vurderingsprocessen.
Programresultat
Viden & forståelse
Efter afslutningen af programmet vil succesrige studerende være i stand til at demonstrere systematisk viden og forståelse for:
- Forretningsmæssig, professionel og etisk anvendelse af computing i industrien
- Indsamling, behandling og sikker opbevaring af information
- Udvikling af softwareløsninger, der opfylder forretningskrav
- Indbygning af passende sikkerhed i alle aspekter af softwareudvikling
- Brug af passende værktøjer og metoder til at styre processen med softwareudvikling
- Indsamle forskning fra passende kilder og bruge den til at løse særlige problemer
- Har viden om og forståelse af væsentlige fakta, begreber, principper og teorier vedrørende computer- og computerapplikationer.
- Betydningen af personlig udvikling: læring af færdigheder for beskæftigelsesegnethed og karriereudvikling
Kognitive, intellektuelle eller tænkende færdigheder
Efter afslutningen af programmet vil succesfulde studerende være i stand til at demonstrere evnen til at:
- identificere og løse komplekse problemer ved hjælp af innovative tilgange til at nå kreative løsninger.
- anvende avanceret viden inden for modellering og design af computere og applikationer til at opfylde specifikke krav i mangel af fuldstændige data
- bruge effektive analytiske, problemløsnings- og beslutningsevner til at formulere kreative løsninger
- anvende teoretiske begreber og kritisk ræsonnement, når man undersøger arbejdsbaserede problemstillinger af strategisk karakter i mangel af fuldstændige data
Praktiske, faglige eller fagspecifikke færdigheder
Efter afslutningen af programmet vil succesfulde studerende være i stand til at demonstrere evnen til at:
- specificere, designe og konstruere pålidelige, sikre og brugbare computerbaserede systemer.
- evaluere systemer i form af kvalitetsegenskaber og mulige afvejninger præsenteret inden for den givne problemstilling.
- planlægge og styre komplekse projekter for at levere computersystemer inden for begrænsninger som krav, tidsskala og budget.
- identificere og kritisk vurdere risici og sikkerhedsaspekter, der kan være involveret i udrulningen af computersystemer inden for en given kontekst.
- effektivt implementere de værktøjer, der bruges til konstruktion og dokumentation af computerapplikationer, med særlig vægt på en holistisk forståelse af processen involveret i effektiv implementering af computere til at løse praktiske og komplekse problemer.
- kritisk vurdere og analysere komplekse problemer, herunder dem med ufuldstændig information, og udtænke passende løsninger inden for designbegrænsningerne.
Overførbare, nøgle- eller personlige færdigheder
Efter afslutningen af programmet vil succesfulde studerende være i stand til at demonstrere evnen til at:
- konstruere velargumenterede, refererede dokumenter understøttet af relevante ideer, som gør det muligt at handle.
- arbejde uden opsyn, planlægge effektivt og overholde deadlines og reagere let på skiftende situationer og prioriteter.
- kortfattet fremlægge rationelle og begrundede argumenter, der adresserer et givent problem eller mulighed for en række målgrupper (mundtligt, elektronisk eller skriftligt)
- påtage sig effektivt teamarbejde og projektledelse og anerkende og udnytte enkeltpersoners færdigheder og viden til at samarbejde bedst muligt
- påtage sig livslang personlig udvikling: Evnen til at udvikle læringsevner og anerkende deres anvendelse i beskæftigelse og industri.