MSc i Digital Marketing & Omnichannel Strategy
Montpellier Business School
Nøgleinformation
Campus placering
Montpellier, Frankrig
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 - 2 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 16.500 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
* 1-årig MSc: 15.500 €, 2-årig MSc: 24.000 €
Introduktion
Morgendagens markedsføringsudfordringer vil bestå i at forstå digital markedsføring og omnichannel-tilgangen til at træffe de beslutninger, der vil fange værdi fra dine kunder og skabe værdi for din virksomhed. I denne specialisering finder du ud af, hvad digital markedsføring er ud fra et kundecentreret perspektiv, samt hvordan du implementerer en omnichannel-strategi for at styre en voksende digital kultur. Du vil fokusere på at udvikle og implementere værktøjer til at forbedre forbrugeroplevelsen og øge dit salg. Sidst, men ikke mindst, vil du beskæftige dig med at anvende kreativitet til at innovere, når du definerer meningsfulde og nyttige målinger.
- Adgang: 3 eller 4 årig universitetsuddannelse
- Diplom: MSc
- Niveau: Bachelor +5 (5-årig universitetsuddannelse)
- Rytme: Fuldtid
- Optagelse: september 2022
- Sprog: Engelsk
Mål
- Forstå, hvad digital markedsføring og en omnichannel-strategi er.
- Drive digitale marketingstrategier gennem en kundecentreret tilgang.
- Implementer en omnichannel-strategi med fokus på kunderejsen.
- Definer kreative og innovative digitale målinger for at måle kundeoplevelsen i din organisation.
Galleri
Indlæggelser
Programundervisning
Karrieremuligheder
- Specialist i digital markedsføring
- CEM/CXM Specialist
- Marketingchef
- Webkampagnespecialist
- Business analytiker
- Marketing- og kommunikationskonsulent
- Brand og Client Experience Designer
- E-handelschef