MSc i International Hospitality, Events and Tourism Management
Oxford Brookes University
Nøgleinformation
Campus placering
Headington, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 - 2 År
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
GBP 16.200 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* UK studerende på fuld tid: £10.200 | Internationale/EU-studerende på fuld tid: £16.200
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Med vores MSc Hospitality, Events and Tourism Management får du en introduktion til nøglekoncepter, herunder:
- psykologi af forbrugeradfærd
- hvordan man laver en marketingplan
- gæstfrihed operationer
- strategisk økonomistyring.
Du behøver ikke at have studeret gæstfrihed, events eller turismeledelse, og forudgående erhvervserfaring er ikke påkrævet.
Vores unikke Bacchus Mentoring Program giver dig en-til-en støtte fra en senior professionel. De vil hjælpe med at udvikle dine faglige færdigheder og rådgive dig om din fremtidige karriere. Du vil også have mulighed for at interagere med fagfolk, arbejdsgivere og alumner. Det betyder, at du kan udvikle dine netværksevner og få nyttige, globale kontakter til fremtiden.
Hvis du søger om sandwich-mode, vil du påtage dig et etårigt lønnet praktikophold efter at have gennemført den underviste del af kurset. Du vil blive støttet fuldt ud i at finde en placering og superviseret hele vejen igennem.
Galleri
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
Læreplan
Læring og vurdering
Du vil studere obligatoriske moduler, som giver dig mulighed for at udvikle en dybere forståelse af kompleksiteten af international gæstfrihed, events og turismestyring.
Du vil lære af anerkendte eksperter på deres områder - dem, der skriver de bøger, som støtter din læring. Du vil også komme i kontakt med brancheeksperter gennem vores række arrangementer og internationale gæstetalerprogram.
Vores studerende og medarbejdere kommer fra hele verden. Det giver dig et multikulturelt lærings- og socialt miljø i Oxford, en af verdens bedste studiebyer. Og det forbereder dig på at arbejde i en kulturelt forskelligartet branche.
Undersøgelsesmoduler
Obligatoriske moduler
- Turisme, gæstfrihed og events Synthesis
Du får et overblik over konteksten, rammerne, begreberne, teorierne og spørgsmålene inden for turisme, events og gæstfrihedsindustrien. Du lærer at analysere og evaluere komplekse situationer inden for turisme, events og gæstfrihed. - Turisters forbrugeradfærd og markedsføring
Du vil udforske de teoretiske rammer, der ligger til grund for mønstre for forbrugernes efterspørgsel. Effektiv og kreativ markedsføring er baseret på en solid analyse og er relevant for alle sektorer inden for gæstfrihed, events og turisme. Du vil blive undervist i modeller og koncepter fra den almindelige markedsføring, turismemarkedsføring og samfundsvidenskaberne, så du får en omfattende forståelse af forbrugeradfærd og turistbeslutningsprocessen. - Ledelse af hotel- og restaurationsvirksomhed
- Du vil blive introduceret til hotelvirksomhed i en international kontekst. Med udgangspunkt i relevante ledelsesprincipper vil du udvikle en forståelse af viden om økonomi, menneskelige ressourcer og marketingledelse på enhedsniveau, som er grundlaget for en vellykket ledelse af hotel-, event- og turismevirksomheder. Du vil deltage i en computerbaseret simulation af en hotelvirksomhed.
- Strategic Financial Management
Du vil fokusere på brugen af finansiel information til ledelsesmæssig beslutningstagning i den internationale hotel-, event- og turistindustri. Du vil studere de vigtigste finansielle spørgsmål, der har indflydelse på ledelsesmæssige beslutninger i forbindelse med planlægning af overskud og forvaltning af aktiver. Du vil undersøge de økonomiske konsekvenser af den aktuelle udvikling, der påvirker ledelsen af hoteller, events og turistvirksomheder. - Forskningsmetoder
Du vil blive introduceret til tilgange, metoder og ressourcer, der er tilgængelige for at forbedre dine forskningsfærdigheder. Du vil udforme metodologien for et forskningsprojekt, der hjælper dig med at forstå, hvordan du indsamler og analyserer de data, der er nødvendige for at skrive din afhandling eller dit kundeprojekt. - Mentoring og ledelsesudvikling
Du vil udvikle en dybtgående forståelse af ledelsesteori og -praksis. Din forståelse af ledelsesteori vil blive udviklet ved at beskæftige dig med aktuelle debatter om ledelse i hotel-, event- og turistbranchen med særlig fokus på etisk ledelse. Du vil udvikle dine faglige kompetencer og din forståelse af ledelsespraksis gennem deltagelse i skolens Bacchus Mentorprogram. Dette program giver dig personlig støtte fra en mentor fra den internationale gæstfriheds-, event- eller turistindustri. - Valgfrie moduler
- Turisme Digitale distributionsstrategier
Hovedformålet med dette modul er at sætte dig i stand til at foretage en kritisk vurdering af den aktuelle og nye udvikling inden for elektroniske distributionssystemer. Du vil undersøge virkningen af globale distributionssystemer og sociale medier fra både et forbruger- og et organisationsperspektiv. - Begivenheder
På dette modul vil du udforske de komplekse relationer mellem begivenheder, grupper og individer ved at trække på begreber og metoder fra forskellige samfundsvidenskaber. Modulet fokuserer på tre temaer: 1) de sociale og kulturelle sammenhænge, som begivenhederne finder sted i; 2) de forskellige interessenter, som påvirker og påvirkes af begivenhederne; og 3) de sociale, kulturelle, miljømæssige, økonomiske og politiske konsekvenser af begivenhederne for stater, regioner, organisationer, grupper og enkeltpersoner. - Interkulturelt lederskab
Dette modul har til formål at give dig mulighed for at udvikle dine interkulturelle ledelses- og ledelseskompetencer til den internationale hotel-, event- og turismeindustri. Du lærer at styre din egen udvikling - du deltager i tværkulturelle erfaringsbaserede aktiviteter, reflekterer over disse aktiviteter, udvikler teoretisk forståelse og planlægger fremtidige handlinger som leder i branchen. - Revenue Management
Dette modul introducerer dig til nøglebegreber inden for Revenue Management som f.eks. kapacitetsstyring, dynamisk prissætning og kreativ produktudvikling. For fuldt ud at forstå, hvordan man anvender indtægtsstyring i hotel- og turismevirksomheder, skal du være opmærksom på de elementer, der påvirker kundernes købsbeslutninger, og vurdere det komplekse forhold mellem pris, omkostninger, volumen og fortjeneste. Der kan også være andre valgfag. - Innovation og iværksætteri inden for turisme
Turisme Innovation og iværksætteri inden for turisme er grundlæggende for udviklingen af turismeprodukter og -tjenester, der bidrager til bæredygtige lokale, regionale og nationale udviklingsstrategier. Du vil overveje innovationsprocessen, herunder den rolle, som de vigtigste interessenter inden for turisme spiller, f.eks. regeringen, den private sektor, ngo'er og lokalsamfund.
Placering
- Sandwich-form / praktik
Hvis du vælger sandwich-formen, vil dit år med fuldtidsundervisning blive efterfulgt af et års fuldtidsundervisning og et års praktik under vejledning. Den tid, du tilbringer i praktik under vejledning, er betalt og foregår hos en passende international arbejdsgiver inden for gæstfrihed og turisme. Du gennemfører et evalueret projekt for virksomheden som en del af dine akademiske studier under praktikopholdet. Du vil få fuld støtte til at finde en praktikplads.
Afsluttende projekt - vælg et af følgende
- Afhandling
Dette er en mulighed for at undersøge et emne i dybden fra flere forskellige perspektiver, idet du arbejder selvstændigt og overvåges af en specialiseret vejleder. Du vælger det emne inden for gæstfrihed, events eller turismestyring, som du ønsker at studere. Ved at skrive afhandlingen vil du udvikle din evne til kritisk at gennemgå litteratur, identificere huller i den nuværende viden og øve dig i relevante forskningsfærdigheder for at lette dataindsamling, analyse, fortolkning og præsentation. - Kundeprojekt
Du får mulighed for at forbinde teori med praksis ved at analysere et reelt organisatorisk problem. Efter at have identificeret et projekt (med godkendelse fra både kundevirksomheden og modullederen) undersøger du et bestemt emne, som kan understøttes af den relevante litteratur og ved at foretage primær forskning med kunden. Dette modul er ikke et praktikophold, men kan tages i forbindelse med et praktikophold, som du har fundet og deltager i. Det pågældende "problem" kan være et aktuelt ledelsesproblem for kundeorganisationen eller relateret til fremtidige strategiske valg. Kundeprojektet giver dig en vigtig lærings- og personlig udviklingsoplevelse.