MSc i International Hotel and Tourism Management
Oxford Brookes University
Nøgleinformation
Campus placering
Headington, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 - 2 År
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
GBP 16.200 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* UK studerende på fuld tid: £10.200 | Internationale/EU-studerende på fuld tid: £16.200
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Vores MSc International Hotel and Tourism Management vil udvikle din evne til at tænke strategisk på tværs af kerneledelsesdiscipliner. Du vil bygge videre på dine tidligere studier og erhvervserfaring og kan specialisere dig inden for et valgt område.
Vores lærere er anerkendte eksperter inden for deres områder. Mange af dem skriver bøger, der understøtter din læring. Du vil engagere dig med brancheeksperter gennem en række arrangementer og internationale gæstetalere. Og udvikle dine netværksfærdigheder, mens du får nyttige, globale kontakter til fremtiden.
Vores unikke Bacchus Mentoring Program giver dig en-til-en støtte fra en senior professionel. De vil hjælpe med at udvikle dine faglige færdigheder og rådgive dig om din fremtidige karriere.
Du vil få støtte til dine kandidatjob og placeringer fra vores karrierecenter. Og førende gæstfrihedsarbejdsgivere besøger campus og rekrutterer studerende.
Sandwichmodellen inkluderer et års lønnet praktikophold, efter at have gennemført den underviste del af kurset.
Galleri
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
Læreplan
Læring og vurdering
Du vil studere moduler, der bygger på din tidligere læring og erhvervserfaring. Og udvikle en dybere forståelse af kompleksiteten af international hotel management i dagens turbulente miljø.
Undersøgelsesmoduler
Obligatoriske moduler
- Strategic Financial Management
Du vil fokusere på brugen af finansiel information til ledelsesmæssig beslutningstagning i den internationale hotel-, event- og turistindustri. Du vil studere de vigtigste finansielle spørgsmål, der har indflydelse på ledelsesmæssige beslutninger i forbindelse med planlægning af overskud og forvaltning af aktiver. Du vil undersøge de økonomiske konsekvenser af den aktuelle udvikling, der påvirker ledelsen af hoteller, events og turistvirksomheder. - Ledelse af mennesker på tværs af kulturer
Du vil blive fortrolig med en række praktiske tilgange til ledelse af mennesker i moderne serviceorganisationer. Du lærer at vurdere det internationale hotel- og turismemiljø og at foretage vurderinger af de mest hensigtsmæssige metoder til forvaltning af menneskelige ressourcer i forskellige situationer. Du vil øge din bevidsthed om de spørgsmål, der skal tages i betragtning, når virksomheder beslutter sig for at ekspandere uden for deres hjemmemarked. Du vil lære at udvikle en strategi for menneskelige ressourcer i forbindelse med en virksomhed, der udvider sin virksomhed til et nyt land. - Marketing på tværs af kulturer
Du vil se på begrebet markedsføring i en international hotel- og turismesammenhæng. Du vil analysere internationale hotel- og turismevirksomheders strategier. Der lægges vægt på de kulturelle forskelle og ligheder, som internationale operatører inden for gæstfrihed/turisme skal forstå for at kunne udvikle effektive globale markedsføringsstrategier. Vurderingen kan omfatte en markedsanalyse af et land, design af dit eget brand og udvikling af strategier for markedsadgang til et internationalt ekspansionsprogram. - Corporate Risk Governance
Du vil lære om god virksomhedsledelse og risikostyring i et dynamisk turistmiljø. I en gruppe skal du undersøge den historiske og aktuelle erhvervsmæssige kontekst og virksomhedsledelse for en virksomhed efter eget valg i den internationale hotel- og turistindustri. Du skal vurdere virksomhedens ledelse og resultater, vurdere de risici, den står over for i en global sammenhæng, og komme med anbefalinger om de strategier, virksomheden bør følge for at nå sine forretningsmål. Du vil blive en mere global strategisk tænker og blive i stand til at identificere og reagere på faktorer, der truer opfyldelsen af virksomhedens strategiske mål. - Forskningsmetoder
Du vil blive introduceret til tilgange, metoder og ressourcer, der er tilgængelige for at forbedre dine forskningsfærdigheder. Du vil udforme metodologien for et forskningsprojekt, der hjælper dig med at forstå, hvordan du indsamler og analyserer de data, der er nødvendige for at skrive din afhandling eller dit kundeprojekt. - Mentoring og ledelsesudvikling
Du vil udvikle en dybtgående forståelse af ledelsesteori og -praksis. Din forståelse af ledelsesteori vil blive øget ved at du vil engagere dig i aktuelle debatter om ledelse i hotel-, event- og turistbranchen med særlig fokus på etisk ledelse. Du vil udvikle dine professionelle kompetencer og forståelse af ledelsespraksis gennem deltagelse i skolens Bacchus Mentorprogram, som vil matche dig med en mentor fra den internationale gæstfriheds-, event- eller turistindustri. - Valgfrie moduler
- Turisme Digitale distributionsstrategier
Hovedformålet med dette modul er at sætte dig i stand til at foretage en kritisk vurdering af den aktuelle og nye udvikling inden for elektroniske distributionssystemer. Du vil undersøge virkningen af globale distributionssystemer og sociale medier fra både et forbruger- og et organisationsperspektiv. - Begivenheder
På dette modul vil du udforske de komplekse relationer mellem begivenheder, grupper og individer ved at trække på begreber og metoder fra forskellige samfundsvidenskaber. Modulet fokuserer på tre temaer:- den sociale og kulturelle kontekst, hvori begivenhederne finder sted
- de forskellige interessenter, der påvirker og påvirkes af begivenheder
- de sociale, kulturelle, miljømæssige, økonomiske og politiske konsekvenser af begivenhederne for stater, regioner, organisationer, grupper og enkeltpersoner.
- Innovation og iværksætteri inden for turisme
Turisme Innovation og iværksætteri inden for turisme er grundlæggende for udviklingen af turismeprodukter og -tjenester, der bidrager til bæredygtige lokale, regionale og nationale udviklingsstrategier. Du vil overveje innovationsprocessen, herunder den rolle, som de vigtigste interessenter inden for turisme spiller, f.eks. regeringen, den private sektor, ngo'er og lokalsamfund. - Revenue Management
Dette modul introducerer dig til nøglebegreber inden for Revenue Management som f.eks. kapacitetsstyring, dynamisk prissætning og forecasting. For fuldt ud at forstå, hvordan man anvender indtægtsstyring inden for hotel- og turismevirksomheder, skal du være opmærksom på forholdet mellem pris og værdi, og hvordan dette påvirker kundernes købsbeslutninger. Der kan også være andre valgfag.
Placering
- Sandwich-form / praktik
Hvis du vælger sandwich-formen, vil dit år med fuldtidsundervisning blive efterfulgt af et års fuldtidsundervisning og et års praktik under vejledning. Den tid, du tilbringer i praktik under vejledning, er betalt og foregår hos en passende international arbejdsgiver inden for gæstfrihed og turisme. Du gennemfører et evalueret projekt for virksomheden som en del af dine akademiske studier under praktikopholdet.
Afsluttende projekt - vælg et af følgende
- Afhandling
Afhandlingen er en mulighed for at undersøge et emne i dybden fra flere forskellige perspektiver, idet du arbejder selvstændigt og overvåges af en specialiseret vejleder. Du vælger det emne inden for gæstfrihed, events eller turismestyring, som du ønsker at studere. Det kan være det samme emne som i dit modul om aktuelle emner eller et andet emneområde.
Ved at skrive en afhandling vil du udvikle din evne til kritisk at gennemgå litteratur, identificere huller i den nuværende viden og øve dig i relevante forskningsfærdigheder for at lette dataindsamling, analyse, fortolkning og præsentation. - Kundeprojekt
Du får mulighed for at forbinde teori med praksis ved at analysere et reelt organisatorisk problem. Efter at have identificeret et projekt (med godkendelse fra både kundevirksomheden og modullederen) undersøger du et bestemt emne, som kan understøttes af den relevante litteratur og ved at foretage primær forskning med kunden. Dette modul er ikke et praktikophold, men kan tages i forbindelse med et praktikophold, som du har fundet og deltager i. Det pågældende "problem" kan være et aktuelt ledelsesproblem for kundeorganisationen eller relateret til fremtidige strategiske valg. Kundeprojektet giver dig en vigtig lærings- og personlig udviklingsoplevelse.
Programundervisning
Karrieremuligheder
Når du er færdiguddannet på dette kursus, vil du have fremragende karrieremuligheder inden for gæstfrihed og turisme - især i den internationale hotelbranche. Vores kandidater fortsætter med at arbejde for de førende hotelbrands i en bred vifte af stillinger enten i Storbritannien eller internationalt hos virksomheder som f.eks:
- Accor
- Kompas
- Karneval
- Fire årstider
- Hilton
- Hyatt
- IHG
- Shangri-La
- Mandarin Oriental
- Marriott
- Radisson
- Sodexho
- Sol Melia
- Starwood
- TUI.
Afhængigt af deres tidligere erfaring har kandidaterne fået stillinger som tilsynsførende/underordnede ledere og operationelle stillinger.
Den valgfrie etårige praktikplads er en fantastisk mulighed for dem, der gerne vil have erhvervserfaring i hotel- og restaurationsbranchen efter kurset.
Ved at tage et praktikophold får du:
- lønnet fuldtidsarbejdserfaring
- praktisk erfaring hos en af de bedste arbejdsgivere inden for gæstfrihed, events og turisme
- en dedikeret service til at vejlede din søgning efter en praktikplads
- skræddersyede workshops om udvikling af færdigheder i forbindelse med praktik
- kontinuerlig støtte fra skolen
- forbedret beskæftigelsesegnethed for kandidater
- muligheden for et fast tilbud om ansættelse.
Nogle studerende vælger en akademisk karriere ved at studere til en ph.d. hos os eller på andre universiteter. Vores program giver de studerende en fremragende forberedelse til ph.d.-studier og en karriere som underviser på universiteterne.