MSc i ledelse og marketing
University College Cork
Nøgleinformation
Campus placering
Cork, Irland
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 10.630 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
* EU -studerende: 10.630 € | ikke-EU-studerende: 18.130 €
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Dette kursus er designet til kandidater, der har taget lidt eller ingen ledelse eller markedsføring i deres bachelorgrad. Hvis du ønsker at forfølge en karriere inden for ledelse eller marketing eller fokusere på en bestemt strategisk innovation, virksomhed eller marketingkapacitet, er dette kursus egnet til dig.
Mennesker med forskellige akademiske baggrunde, herunder videnskab, kunst, teknik, jura og samfundsvidenskab deltager i dette kursus. Det er også velegnet til dig med en faglig eller akademisk kvalifikation såsom medicin eller regnskab. Dette unikke program lægger stor vægt på de kreative og innovative aspekter af ledelse og marketing, som er væsentlige krav til erhvervskarriere og til udvikling af en videnbaseret økonomi.
Hvorfor vælge dette kursus
Dette program er designet til dig, der har ringe eller ingen erfaring med ledelse eller marketingindhold i din bacheloruddannelse og ønsker at forfølge en karriere inden for ledelse eller marketing - eller faktisk at fokusere på en specifik strategisk innovation. Til dette formål lægger vi stor vægt på de kreative og innovative aspekter af ledelse og marketing i dette kursus. Denne innovative tilgang afspejles også i vores undervisning, hvor vi kombinerer foredrag, projekter, seminarer, gruppediskussioner, præsentationer og både individuelle og grupperapporter.
Tilsluttet læreplan
Denne tilgang afspejler også vores engagement i Connected Curriculum, hvor vi understreger forbindelsen mellem studerende, læring, forskning og ledelse gennem vores vision for et Connected University. Vores personale er i spidsen for denne integrerende tilgang til læring og vil støtte dig i at skabe meningsfulde forbindelser inden for og mellem discipliner som ledelse, marketing og forretning.
Galleri
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
Læreplan
Kursusdetaljer
Vores MSc (Management and Marketing) program leveres ved hjælp af en kombination af:
- forelæsninger og tutorials
- interaktive workshops
- case-studier og klassediskussioner
- branchepræsentationer
- virksomhedsbesøg
- gæstetalere
- forskningsseminarer
Det 12-måneders kursus er opdelt i to dele:
Del I dækker midten af september indtil den følgende marts. I løbet af denne tid vil du studere et kerneudvalg af fag inden for både ledelse og markedsføring, og du kan også vælge mellem en række valgfag afhængigt af, hvilket område du vil specialisere dig i.
For at hjælpe med at forberede og forbedre dine muligheder for beskæftigelsesegnethed vil du også tage et personligt og professionelt udviklingsmodul . Når du har gennemført dette modul, skal du være i stand til at:
- Skriv et professionelt curriculum vitae.
- Lever effektive, informative og overbevisende præsentationer.
- Foretag samtaleforberedelse og karriereplanlægning.
- Reflekter over din egen faglige og personlige udvikling.
Disse moduler leveres af en kombination af akademisk personale og branchefolk på området og benytter sig af de mest opdaterede teknikker med et stærkt anvendt fokus.
Del II: studerende gennemfører modulet Applied Research Project (30 point). Hvis de studerende har opnået en placering, skal det anvendte forskningsprojekt gennemføres uden for deres normale arbejdstid.
Moduler
Studerende tager 90 point som følger:
Del I
Kernemoduler (60 point):
MG6302 Introduktion til markedsføring (5 point)
MG6303 Etiske spørgsmål i erhvervslivet (5 point)
MG6304 Markedsundersøgelse (5 point)
MG6305 Mennesker og organisationer (5 point)
MG6306 Forbrugeradfærd (5 point)
MG6308 Marketing Communications (5 point)
MG6309- strategi (5 point)
MG6315 Projektledelse (5 point)
MG6320 Foundations of Management (5 point)
MG6329 Organisationsdynamik (5 point)
MG6335 Professionel og personlig udvikling (5 point)
MG6336 Digital Marketing (5 point)
Del II
MG6825 Anvendt forskningsprojekt (30 point)
Bemærk: Hvor en studerende har taget og bestået et modul tidligere, skal den studerende tage et erstatningsmodul som anvist af programdirektøren.
Yderligere oplysninger om kursusindhold og moduler er tilgængelige på Postgraduate College-kalenderen.
Du kan se vores brochure, der kan downloades her: MSc Management og Marketing Brochure .
Programundervisning
Karrieremuligheder
Karakteren af ethvert ledelses- og marketingkursus betyder, at du efter endt kursus vil være bredt klædt på til at søge beskæftigelse i det bredest mulige udvalg af brancher. Det teoretiske grundlag og de tilvejebragte færdigheder vil gøre dig i stand til at nærme dig karrieremuligheder med vision og fleksibilitet og til at skifte karriere med større lethed i overensstemmelse med dine egne skiftende karriereplaner og med iværksætterforventningerne i den moderne økonomi.
Personer, der er uddannet fra dette kursus, har fundet beskæftigelse i en lang række brancher, herunder:
- uddannelse
- mad og drikke
- finansielle tjenesteydelser
- Informationsteknologi
- rejser og turisme
- ledelsesrådgivning
- detail- og fremstillingsindustrien.
Nyuddannede har fundet beskæftigelse i en række forskellige virksomheder, herunder 2FM Radio, Aon Hewitt, Apple, Cork County Council, Kerry Group og Musgrave Group.
Support fortsætter, efter du er færdiguddannet. Vi opretholder regelmæssig kommunikation med vores kandidater og sigter efter at holde dem informeret om beskæftigelsesmuligheder, der er relevante for deres karriereplaner og ambitioner. Hvor dimittender ønsker det, vedligeholder vi en database over deres nuværende status som information til potentielle arbejdsgivere.