Master i International Hospitality Management
Sunway University
Nøgleinformation
Campus placering
Shah Alam, Malaysia
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 - 2 År
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
USD 12.970
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Gæstfrihed er en voksende industri, der kontinuerligt innoverer til at imødekomme de globale kunders krav. Da Master in International Hospitality Management repræsenterer servicebranchen, som åbenbart vokser i avancerede økonomier, åbner dette program døre til adskillige specialiserede områder. Master in International Hospitality Management (MIHM) er kurateret for at imødekomme de konstant voksende behov for gæstfrihed. Kandidater fra MIHM vil være udstyret med brancheindsigt, tværfaglig viden, global ledelsesstil og strategisk beslutningstagning, teknikker, forberede enkeltpersoner til ledelsesroller inden for gæstfrihed og turisme.
I dette program kan du forvente kritiske diskussioner om nye spørgsmål og nøgleprincipper fra internationale dimensioner med hensyn til gæstfrihedsstyring. Studerende kan også forvente grundige, men dybtgående forskningsundersøgelser, der omfatter planlægning, organisatorisk indsigt, strategi og dataanalyser på et højere niveau, der er afgørende for industriens udvikling og innovation.
Indtag
Januar, april, august
Varighed
- 1 års fuldtidsarbejde
Karriereudsigter
- Ledelses- og lederroller inden for servicesektoren
- Regional General Manager / Operations Director / Executive
- Business Development Manager
- Gæstfrihedsuddannelse i sektorerne for videre- og videregående uddannelser
- Destinationsplanlægger
- International forbindelse til markedsudvikling
- Markedsundersøgelser / Market Intelligence Manager
- Konsulent for servicesektoren og forretningsstart
- International planlægger for begivenheder / projekter
Programstruktur
9 moduler og 1 forskningsprojekt
Semester 1
- Marketinginnovation til gæstfrihed
- Konkurrencedygtige strategier for gæstfrihed
- Forskningsmetoder til gæstfrihed og turisme
- Brand Management for gæstfrihed
Semester 2
- Global Food Management
- Lederskab for gæstfrihed
Semester 3
- Avanceret indtægtsstyring
- Moderne problemer inden for gæstfrihed
- Projekt for gæstfrihed
- Begivenhedsplanlægning og styring
Forskningsområder
- Hospitality management
- Hotelundersøgelser
- Markedsføring af turisme og gæstfrihed
- Arv og kulturturisme
- Turisme og gæstfrihed menneskelige ressourcestyring
- Branding og promoveringer inden for turisme og gæstfrihed
- Bæredygtighed inden for turisme og gæstfrihed
- Kulinariske undersøgelser
- Halal madundersøgelser
- Forretningsrejser og MICE
- Grønne begivenheder
- Kommunikation i begivenhedsstudier
Indgangskrav
Bachelorgrad:
- En anerkendt bachelorgrad eller dets ækvivalent med et minimum CGPA på 2,50 ud af 4,00 eller ækvivalent fra en anerkendt institution for videregående uddannelser, som accepteret af universitetets senat
eller - En bachelorgrad med en CGPA på under 2,50 ud af 4,00 eller dets tilsvarende kvalifikation kan accepteres med forbehold af mindst 5 års arbejdserfaring inden for et relevant felt.
Andre kvalifikationer: Eventuelle andre kvalifikationer overvejes fra sag til sag.
Engelsk Sprogkrav
- IELTS: 6,5
- TOEFL: 600 (papirbaseret), 250 (computerbaseret) eller 100 (internetbaseret)
- PTE Academic: 70 samlet
Priser og stipendier er tilgængelige
Sunway Graduate Merit-stipendium
Tildelt til studerende med fremragende akademiske resultater, der er interesseret i at forfølge deres uddannelse i Master in International Hospitality Management.
Støtteberettigelse: Bacheloruddannelse CGPA 3.50 og derover; Gælder for 2020 med en gyldighed for akademisk certifikat for året 2018 og fremover.
Alumni-beurs
Kandidater fra Sunway University (UG) og Sunway College (VUBU) får glæde af et 30% alumni-studium fra studieafgift, svarende til RM13.500.
MIHM-indvielsesbistand
En stipendium på RM8.000 gælder for studerende, der ansøger om MIHM-programmet til det indledende indtag, august 2020.
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
Program struktur
9 moduler og 1 forskningsprojekt
Semester 1
- Marketinginnovation til gæstfrihedsvirksomhed
- Konkurrencedygtige strategier for gæstfrihedsvirksomhed
- Forskningsmetoder for gæstfrihed og turisme
- Brand Management for Hospitality Business
Semester 2
- Global Food Management
- Lederskab for gæstfrihedsvirksomhed
Semester 3
- Avanceret indtægtsstyring
- Nutidige spørgsmål i gæstfrihed
- Hospitality Research Project
- Planlægning og ledelse af arrangementer
Forskningsområder
- Hospitality management
- Hotel studier
- Turisme og gæstfrihed service markedsføring
- Arv og kulturturisme
- Ledelse af menneskelige ressourcer i turisme og gæstfrihed
- Branding og kampagner inden for turisme og gæstfrihed
- Bæredygtighed i turisme og gæstfrihed
- Kulinariske studier
- Halal mad undersøgelser
- Forretningsrejser og MICE
- Grønne arrangementer
- Kommunikation i eventstudier
Karrieremuligheder
Karriereudsigter
- Ledelses- og lederroller i servicesektorens industrier
- Regional General Manager / Operations Director / Executive
- Forretningsudviklingschef
- Hospitalitetsuddannelser i videregående og videregående uddannelser
- Destinationsplanlægger
- International forbindelse til markedsudvikling
- Markedsundersøgelser / Market Intelligence Manager
- Konsulent for servicesektoren og virksomhedsetablering
- International planlægger for events/projekter