Master i SMV Management
Politécnico de Portalegre
Nøgleinformation
Campus placering
Portalegre, Portugal
Lingvistik / Sprogvidenskab
Portugisisk
Studieformat
På campus
Varighed
4 semestre
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 1.000 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Oct 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Dette kandidatkursus har til formål at give en markant træning, der favoriserer studiet af de nyeste tendenser inden for erhvervsvidenskab, altid med henblik på den praktiske anvendelse af koncepter i erhvervslivet, især til små og mellemstore virksomheder.
På samme tid er det meningen, at mesteren i SMV-styring kan støtte udviklingen af indflydelsesområdet for Polytechnic Institute of Portalegre gennem en stærk forbindelse til regionale virksomheder og institutioner og gennem bidraget til fremkomsten af nye forretningsprojekter og til oprettelse af mennesker.
Indlæggelser
Læreplan
1. år
1. semester
- Global og vidensøkonomi
- Statistiske analysemetoder og beslutningsstøtte
- Konkurrencedygtige strategier
- Forskningsmetoder
- SMV's retlige rammer
2. semester
- Logistik og drift
- Økonomistyring af SMV'er
- Menneskelige ressourcer og organisatorisk adfærd
- Anvendt markedsføring
- Performance Management
2. år
1. semester
- Entrepreneurship og Business Innovation
- Seminar
- Projekt eller praktik
2. semester
- Projekt eller praktik
Programresultat
Det er meningen, at de studerende kan tilegne sig viden og færdigheder, der giver dem mulighed for at gribe direkte ind i ledelsen af virksomheder, uanset hvilken profil de måtte antage (iværksætter, teknisk direktør, projektkoordinator).
Programundervisning
Galleri
Karrieremuligheder
Kurset sigter mod at uddanne fagfolk, der er i stand til at:
- Gør en idé om til en virksomhed og design den respektive plan;
- Forstå menneskelig adfærd i organisationer, udvikling af lederskab og forhandlingsevner;
- Fortsæt med strukturering og finansiel omstrukturering af virksomheder;
- Forstå forretningslogistiksystemet som en potentiel kilde til konkurrencefordel;
- Træffe strategiske og operationelle marketingbeslutninger og anvende viden, instrumenter og metoder i marketingplanlægning;
- Designe, implementere og overvåge eksekveringen af strategiske forretningsplaner;
- Designe og implementere innovationssystemer;
- Brug organisatoriske præstationsstyringsværktøjer og anvend dem i arbejdssammenhæng.