Master i digital markedsføring og e-handel på deltid
EAE Business School Barcelona
Nøgleinformation
Campus placering
Barcelona, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
På campus
Varighed
12 Måneder
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
EUR 16.900
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
May 2024
Introduktion
Master i digital markedsføring og e-handel på deltid vil lære dig de teknikker og værktøjer, der er nødvendige for at garantere rentabiliteten af projekter i en verden, hvor informations- og kommunikationsteknologier (IKT) konstant transformerer det forhold, som virksomheder har med deres kunder.
Under afslutningen af denne kandidatgrad lærer du nøglerne til elektronisk handel, hvordan man laver digital annoncering korrekt, søgemaskinepositionering, markedsføring i sociale netværk, styring af platforme for brugerloyalitet (CRM) og at etablere en effektiv digital forretningsplan .
I slutningen af programmet vil du have mulighed for at lave et to-ugers ophold på Kean University (USA).
Grunde til at vælge Master i Digital Marketing & E-Commerce på deltid
1. Omfattende uddannelse
Kandidatuddannelsen giver den studerende mulighed for at specialisere sig og få indgående kendskab til værktøjer som Google AdWords og Google Analytics, Semrush, influencer marketing med værktøjer som Flu VIP eller lignende, mobilapps, programmatisk annoncering, e-mailværktøjer som Mailchimp, og Prestashop til at skabe virtuelle butikker.
2. Boligprogram i New York
I slutningen af den akademiske periode vil du være i stand til at tilbringe to uger på Kean University (USA).
3. EAE Foretag
Gennem vores erhvervsinkubator træner, finansierer og ledsager vi dine iværksætterprojekter. EAE Lab vil give dig de nødvendige ressourcer og det nødvendige miljø, så du kan identificere konkurrencefordele og udvikle din forretningsidé.
4. Employment Partner Executive
Vi fremmer forbedringen af ledelsesprofilers beskæftigelsesegnethed, hvilket øger deres professionelle projektion.
5.Business Networking
Møder med fagfolk fra store virksomheder og andre studerende, som giver dig mulighed for at udvide dit netværk af kontakter. I 2018 arrangerede vi møder med ledere fra virksomheder som Google, Vodafone, Accenture, Intel, Cepsa, Bacardi eller Telefónica, blandt mange andre.
Læreplan
transformativ ledelse
Strategisk Ledelse: Transformation & Forandring - 5 ECTS
• Likvide organisationer og forandringsledelse
• Balanced scorecard
• Agile manifest og agile principper
• UX & Kundeoplevelse i den digitale tidsalder
Trafikgenerering
Fundamentals of Digital Marketing - 5 ECTS
• Nøgle KPI'er for digital markedsføring
• Indsatsområder for online markedsføring
• Online forbruger- og kommercielle undersøgelsesteknikker
• Digital Marketingtragt
Social Mediestrategi - 5 ECTS
• Plan for sociale medier
• Kampagner på IG, Facebook, Linkedin og Tiktok
• RRSS-analyse
• Influencer marketing
Growth Marketing - 5 ECTS
• Search Engine Marketing (SEO og SEM)
• Programmatisk Display Marketing
• Affiliate marketing (Amazon Affiliate Program)
Global e-handelsstyring
Webdesign og brugervenlighed - 5 ECTS
• Webanvendelighed (UX & UI)
• Mobil anvendelighed
• App udvikling
Oprettelse af e-handelsplatforme - 5 ECTS
• Udvikling af en Wordpress
• Mobile first (ASO)
• E-handelsakser
• Online betalingsplatforme
Nøgler til digital forretning
Relationsmarkedsføring og logistik - 5 ECTS
• CRM (Hubspot)
• E-mail marketing (Mailchimp eller lignende)
• Logistik
Digital Analytics - 5 ECTS
• Digital Analytics (Google Analytics 4)
• E-handelsanalyse
• CRO (A/B-test)
Digital forretningsplan - 5 ECTS
• Forretningsmodeller
• Succesfaktorer
• Integration af den digitale marketingplan i den globale plan
• Nøgler til digitalt iværksætteri
TFM - 15 ECTS
Det er ikke kun det forskningsarbejde, der er nødvendigt for at opnå kandidatgraden. Det er det rigtige tidspunkt og sted at forene din akademiske erfaring med din professionelle ambition, din personlige vision og din kreativitet. Det er muligheden for at omsætte alt, hvad du har lært, i praksis og arbejde for at nå derhen, hvor du vil hen.
Karrieremuligheder
Beskæftigelse
- Direktør for Digital Marketing
- Direktør for e-handel
- Ansvarlig for SEO
- Leder af SEM
- Brand Digital Manager
- Digital projektleder
- Content Manager
- Digital Communication Manager
- Fællesskabschef