Master i uddannelse
Gangneung-Wonju National University
Nøgleinformation
Campus placering
Gangneung-si, Sydkorea
Lingvistik / Sprogvidenskab
Kanuri
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Mar 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
National Graduate School of Education, Gangneung National University, nyoprettet den 1. marts 1995 i henhold til præsidentdekret nr. 14539 den 28. februar 1995, plejer kompetente uddannelsesfolk, der kan tjene nationen og det menneskelige samfund, og forbereder sig på informationen det 21. århundredes samfund. Formålet med uddannelse er at fremme kreative og uafhængige faglige talenter gennem overførsel af akademiske tendenser og at pleje innovative og fremragende fagfolk, der kan løse problemer på tværs af landets uddannelsesmæssige virkelighed. Ud fra dette sættes følgende praktiske uddannelsesmål.
Dyrkning af kompetence som en uafhængig og aktiv uddannelsesprofessionel gennem udforskning af nye discipliner, der er egnede til det avancerede informationsindustrielle samfund og dets essens.
Forbedring af den praktiske evne til at reformere skoler og uddannelsesområder gennem binding til nye uddannelsesteorier.
Dyrkning af kreative og fremragende uddannelsesledere gennem efteruddannelse af faglig viden, der konstant kræves i et samfund i forandring.
Dyrkning af kvalifikationer som uddannelsesperson, der kan imødekomme lokalsamfundets mangfoldige behov og bidrage til udviklingen af lokalsamfundet gennem tilegnelse af større viden og højere grader.
Dyrkning af personlighed og kvalifikationer som uddannelsesprofessionel, der kan løse forskellige problemer i Koreas uddannelsesvirkelighed ved at udvikle deres egne talenter og evner med stolthed over læreryrket og omsætte dem i praksis på uddannelsesområdet.
Dyrkning af kvalifikationer som uddannelsesprofessionel, der vil opbygge et åbent uddannelsessamfund, et livslangt læringssamfund og lede etableringen af et mangfoldigt uddannelsessystem centreret om forbrugere.