Master of Analytics
RMIT - Royal Melbourne Institute of Technology
Nøgleinformation
Campus placering
Melbourne, Australien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 - 4 år
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
AUD 24.960 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* lokale studerende, for 2019 universitetsåret. AU $ 31.680 (2019, årlige) internationale studerende.
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Coronavirus (COVID-19) opdatering: Lær online nu og på campus senere.
Hos RMIT ønsker vi ikke, at vores studerende går glip af et semester eller et studieår, hvis vi kan hjælpe det. Vi har opdateret hundredvis af kurser med online aktiverede indlæringsmuligheder, mens vi ikke går på kompromis med kvaliteten af uddannelse og studerendes resultater. Find ud af, hvordan vi hjælper dig med at fortsætte med at gå til uni under COVID-19 med vores online aktiverede undersøgelse .
Analytics er videnskaben og kunsten til at analysere data for at træffe bedre informerede beslutninger.
Det bygger på traditionen for statistik og operationsforskning, der samler værktøjer og ekspertise fra datalogi, ingeniørvirksomhed og erhvervsliv.
Denne blanding af discipliner gør analytikken unik i sin evne til at løse kritiske virkelige problemer. Du vil lære at bruge data til at træffe velinformerede beslutninger, der yder væsentlige bidrag til organisationernes succes, hvilket giver en givende og værdsat karrierevej.
Programmet giver dig mulighed for at vælge mellem et bredt udvalg af valgfag kombineret med en stærk kerne af statistik og operationsforskning.
Med syv kerne kurser og ni valgfag indeholder programmet en høj grad af fleksibilitet. Du kan specialisere sig i datalogi, økonomi, økonomi, logistik eller markedsføring eller få en bredere forståelse for alle felter.
Problembaseret og arbejdsintegreret læring er et hovedfokus i programmet, og eksponering for industriprojekter giver dig praktisk oplevelse for at udvikle dine analytiske evner.
Du vil også have mulighed for at ansøge om praktikophold eller praktikophold og få dem til at regne med programmet i andet år.
Den nyeste statistiske software, der bruges i programmet, vil give dig praktisk erfaring til brug for analytisk praksis.
Valg for forkortet programvarighed
Baseret på dine tidligere undersøgelser kan du være berettiget til undtagelser, der kan forkorte din programvarighed.
Valg til kandidateksamen
Efter at have gennemført 96 studiepoeng, der er godkendt af programlederen, kan du afslutte med et diplom i Analytics.
Hvordan du vil lære
Master of Analytics leveres gennem en blanding af forelæsninger, praktik, online materialer, computer lab sessioner, individuelle og gruppeprojekter.
Klasser holdes normalt en gang om ugen om aftenen. Der er også muligheder for dig at arbejde som en del af et team på projekter og i konsulentvirksomhed.
Du vil lære fundamentet af statistik og computer programmering og alle vigtige værktøjer, herunder R, SQL, SAS Enterprise Guide, SAS Enterprise Miner, Python, Java, Julia, CPLEX, Gurobi og Arena, som identificeret af vores industripartnere.
Vigtigheden lægges på arbejdsintegreret læring, og alle analytikerstuderende har projekterfaring med vores branchepartnere og arbejder på reelle data.
Studerende, der sikrer godkendte praktikophold og praktikophold i branchen, kan få dem til at regne med programmet.
Valgfag og programstruktur
Med syv kerne kurser indeholder programmet en høj grad af fleksibilitet. Du kan specialisere sig i datalogi, økonomi, økonomi, logistik eller markedsføring eller få en bredere forståelse for alle felter.
Indlæggelser
- En bachelorgrad,
ELLER - Mindst 10 års relevant arbejdserfaring.
Karriere
Kandidater er ansat af en række videnskabelige, kommercielle og offentlige virksomheder, oftest som datalogikere, statistikere, forretningsanalytikere, konsulenter, modeller og forskere.
Med den stigende tilgængelighed af data, der er tilgængelige fra kilder, herunder smartphones, smartwatches og Things of Things, vil der altid være analytiske muligheder for at udlede indsigter.
Beskæftigelsen i markedsføring er vokset eksponentielt i de senere år, tæt efter finans, rådgivning og business intelligence.