Master of Science i massekommunikation - Global strategisk kommunikation - Kreativt spor
Florida International University College of Communication, Architecture + The Arts
Nøgleinformation
Campus placering
Miami, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Kontakt skolen
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
For at afspejle sit engagement i at fremme fremtiden for reklamebranchen udvider FIU School of Communication + Journalism (SCJ) sit Global Strategic Communications (GSC) -program ved at tilbyde en Creative Track-mulighed, der fokuserer på at udvikle et globalt perspektiv inden for strategisk kommunikation gennem udvikling af uddannede art director og tekstforfattere. Programmets høje kandidatgrad forsikrer studerende om, at de vil få en kandidatgrad i massekommunikation.
Dette program er specielt designet til kreative studerende, der har afsluttet en bachelorgrad fra en akkrediteret akademisk institution og ønsker at forfølge en kandidatgrad, der kombinerer avancerede kurser i kreativ kunstretning og copywriting-færdigheder med den grundige undersøgelse af kreativ strategi, forskning og kommunikation teorier inden for reklame.
FIU SCJ GSC kreativt spor kandidatprogram kreativt spor består af 39 kursus kreditter af en unik, avanceret og specielt designet læseplan i forbindelse med den verdenskendte Miami Ad School. I de sidste år er Miami Ad School blevet rangeret af Gunn Report, den øverste reklameplaceringsmyndighed globalt, som den bedste reklameskole i verden baseret på kvaliteten af de priser, som studerende modtager på tværs af alle vores reklameskoler.
Kursusarbejde finder sted på begge campusser, FIU North og Miami Ad School. Studerende, der accepteres i programmet, lærer avanceret kunstretning og copywriting-færdigheder baseret på en solid forståelse af kommunikationsteori, globale og multikulturelle forbrugere, forskningsmetoder og kreative strategier via kurser, der undervises af professorer, der er velbevandrede i praksis. og teknologier, der anvendes i nutidens største reklamebureauer.
39-semesters kredit, lock-step-program afsluttes i fem på hinanden følgende semestre, herunder somre (19 måneder). I betragtning af programmets intensitet tilrådes studerende kraftigt og anbefales ikke at arbejde. Derudover er der ingen fleksibel læseplan til rådighed, da skolen tilmelder sig og vælger tidsplanerne for de studerende efter årganger.