Civilingeniør i Global Marketing Management

Generelt

Program beskrivelse

Dette program er specielt designet til at give:

  • En oversigt over markedsføring i et globalt miljø.
  • En forståelse mod markedsføringsplanen, som kan bruges i alle lande, enten som en standard tilgang eller tilpasset specifikke karakteristika ved et bestemt marked.
  • Fokus på tænkning og planlægning af marketingaktiviteter på globalt plan i lyset af markedet og dets krav.

Varighed:
Heltid (12-18 måneder)
Deltid (2 år)


Adgangskrav/>

  • Bacheloruddannelse med minimum CGPA 2,75 ud af 4,00 eller tilsvarende som senat godkendelse. ELLER
  • Bacheloruddannelse med CGPA 2,5 ud af 4,00, men mindre end 2,75 CGPA kan accepteres med streng vurdering (herunder test, interview eller portefølje). ELLER
  • Bacheloruddannelse med CGPA under 2,5 ud af 4,00 eller kvalifikation, der svarer til, kan accepteres med mindst 5 års relevant erhvervserfaring inden for beslægtet område. Studerende skal levere CV / Lettere etc.
  • Bevis for tilfredsstillende engelsksproglige færdigheder er påkrævet for ansøgere, hvor engelsk ikke er deres modersmål, såsom IELTS 6.0 eller derover eller TOEFL 550 eller derover.


Hvem skal deltage/>

Master of Science i Global Marketing Management er designet til at udstyre nøgle ledere, ledende medarbejdere, ledere, iværksættere og andre fagfolk til en karriere inden for global marketing ved at udvikle.

Den kritiske viden og kompetencer i identifikation, evaluering og løsning af problemer i global marketing og udvikling af globale marketingstrategier. Desuden er den designet til dem, der har en bachelor baggrund i erhvervslivet, såvel som fra andre industriområder, der er interesseret i at udvikle en omfattende forståelse af begreber og aktuelle teorier i forvaltningen af ​​globale virksomheder.

Fordelene ved dette program

  • Ved vellykket gennemførelse af dette program vil du kunne:
  • Vurdere relevansen af ​​nationale og internationale tendenser og problemer i grænseoverskridende markedsføring.
  • Vurdere betydningen af ​​at skabe, udvikle og opretholde en konkurrencemæssig fordel i en global sammenhæng.
  • Evaluere kritisk rækkevidden af ​​avancerede færdigheder, der kræves for at designe og implementere en global marketingplan.
  • Udvikle færdigheder til at blive ansat i en rådgivende eller praktisk ledelseskapacitet i marketing management.
  • Administrer marketing og corporate kommunikation i globale marketingmiljøer.
  • Besidder den personlige, interpersonelle, kulturelle bevidsthed og kritiske færdigheder for at kunne arbejde i Marketing Management.
  • Integrere viden og håndtere komplekse markedsføringsoplysninger.
  • Evaluere komplekse markedsføringsscenarier og udvikle nye applikationer, indsigter og strategier for global marketing.
  • Udvikle en omfattende forståelse af kompleksiteten af ​​global marketing.
  • Design og implementere en global marketingplan.

moduler

Modulerne er designet til at give de viden og færdigheder, som ledere har brug for for at tiltrække kunder globalt. Det er specielt designet til at imødekomme behovene og tendenserne på den globale markedsplads i en international og multikulturel ramme. Studerende lærer betydningen af ​​at definere omfanget af 21. århundredes markedsføring, udvikling og udførelse af effektive marketingstrategier, tilpasning til hurtigt skiftende teknologier; opbygge kundetilfredshed og bevarelse og lette kommunikationen med succes.

Kernemoduler
  • Statistik og beslutningstagning
  • Strategisk Marketing Management
  • Euro Asien Global Business og Trends
  • Global Marketing Management
  • Integreret Marketing Communications
  • Håndtering af kreativitet og innovation
  • Markedsføring og bæredygtighed i globaliseringsalderen
  • Ny produktudvikling og innovation
  • Forskningsmetodik
  • Services Marketing
    • afhandling

      ELLER

    • Forretningsetik og virksomhedernes ansvar *
    • Iværksætteri i Euro Asien *
    • Strategier i Emerging Markets *
    • Projektpapir / casestudie *
* Ovennævnte fire moduler vil blive tilbudt underlagt vilkår og betingelser. * Valgfrie moduler kan vælges for studerende i begyndelsen af ​​2. semester. Hvis eleverne ønsker at vælge optionsmodulerne, kan de blive valgt at vælge imellem de intensive leveringsmoduler, der planlægges gennem året.


afhandling/>

Du forventes at gennemføre en effektiv forskning i forhold til virksomhed i Global Marketing både for akademiske og industrielle formål. Enten rute vil kræve, at du planlægger og gennemfører effektiv akademisk forskning for at kritisk evaluere og vælge globale markedsadgangsstrategier, der fører til en væsentlig afhandling eller gennemførelse af passende forskning og analyse, der fører til et af et akademisk papir, en rådgivningsrapport eller en saghistorie i relation til et aspekt af Global Marketing Management.

Gebyrer

MALAYSIAN STUDENTGIVER:
Kursgebyrer:
I alt: RM 29.500 £ 250

INTERNATIONALE STUDENTGIVER:
Kursgebyrer:
I alt: RM 36.800 (USD 8.770) £ 250


KPT / JPS (R / 342/7/0118) (MQA / FA0760) 22/03

Alle oplysninger er korrekte på tidspunktet for offentliggørelsen, men kan ændres med henblik på løbende forbedringer.

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

The Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU) is amongst Malaysia’s Premier Private Universities and is where a unique fusion of technology, innovation, and creativity works effecti ... Læs mere

The Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU) is amongst Malaysia’s Premier Private Universities and is where a unique fusion of technology, innovation, and creativity works effectively towards preparing graduates for significant roles in business and society globally. APU has earned an enviable reputation as an award-winning University through its achievements in winning a host of prestigious awards at national and international levels. Minimer
Kuala Lumpur