Dual Master i Digital Marketing Management and Management

Generelt

2 tilgængelige placeringer

Program beskrivelse

Hvorfor dette program?

Du står over for den første Digital Marketing Master, der blev lanceret i Spanien . Siden 2008 optimerer vi det kontinuerligt, og det er blevet vores flagskibsprogram med mere end 40 udgaver.

Stolte alumner fra de forskellige udgaver arbejder i virksomheder som Google, Facebook, Havas Media eller Adsmurai, der fungerer som en garanti for kvaliteten af den erhvervede læring.

Denne Master er et program med stor efterspørgsel, der giver dig viden og digitale færdigheder til at give et definitivt løft til din professionelle karriere.

målsætninger

"Du kan styre og styre den digitale marketingplan for enhver virksomhed med en høj procentdel af succes i dine handlinger"
  • Du kender de forskellige professionelle profiler, der arbejder inden for digital marketing og lærer at dirigere dem.
  • Du får 360 visning af digital marketing og mestrer de mest avancerede teknikker.
  • Du vil vide, hvordan du analyserer alle digitale marketinghandlinger, deres ydeevne og hvordan du forbedrer dem.
  • Du vil blive fortrolig med de nye digitale teknologier for bedre at forstå de mange muligheder, som det digitale økosystem tilbyder.
  • Du bliver en digital strateg, der kan styre eller styre ethvert projekt inden for digital marketing.

123401_pexels-photo-139387.jpegNegativt rum / pexels

Til hvem det er rettet?

  • Du er netop blevet kandidatuddannet eller dimitteret og ønsker at specialisere dig med det bedste professionelle program inden for digital markedsføring og ledelse.
  • Du administrerer allerede marketingprojekter og vil styrke din digitale viden.
  • Du hører til en marketing- eller kommunikationsafdeling og vil ansøge om mere ansvarlige stillinger.
  • Du er en iværksætter og overvejer, at dit projekt skal beriges ved at tilføje den digitale del til markedsføringsligningen.
  • Du er freelance og vil tilbyde nye tjenester til din klientportefølje for at revurdere dit tilbud.

program

  • Webteknologi og GDPR
  • Digital markedsføring
  • Digitale projekter adresse
  • Mobile Marketing og digitale tendenser
  • Google Ads Initiation
  • Google-annoncer
  • Indledning Søgemaskineoptimering (SEO)
  • Søgemaskineoptimering (SEO)
  • Social Media Strategist
  • Email Marketing, Medlemskab og CRM
  • Facebook-annoncer
  • Google Analytics indledning
  • google Analytics
  • Google Tag manager
  • Web Usability indledning
  • Oplev brugervenlighed og UX Bruger-
  • Digital kreativitet

Modaliteter og Metode

Metoden anvendt i International Marketing til elevernes læring og undervisning i de forskellige kurser er baseret på konceptet om så vidt muligt at tilpasse elevernes træning så meget, at sidstnævnte vælger den tid, der er dedikeret til den guidede undersøgelse. til en planlægning etableret af centret. Af denne grund tilbyder vi tre metoder til undersøgelse:

  • Blended Learning eller mixed, der kombinerer ansigt til ansigt træning med online træning.
  • Ansigt til ansigt, hvor han baserer sin træning på ansigt til ansigt klasser.
  • E-learning, hvor alt træning og materiale er online.

I begge metoder fremmes en fleksibilitet i tidens ledelse, altid styret af et par midlertidige stier. Samarbejdsarbejde, deltagelse og kontakt til enhver tid med den faglærer, der er specialiseret i emnet, vil gøre hele træningsprocessen til en simpel og bæredygtig opgave. For alt dette består klosteret af højt kvalificerede fagfolk i hver specialitet.

Blended Learning

I modaliteten af Blended Learning eller blandet læring deler studenten sin læring med kombinationen af ansigt til ansigtsklasser og online-arbejde. Hver elev har et program af aktiviteter og studerer i online campus for at nå deres mål. Det har figuren af læreren og vejlederen.

presencial

I ansigt-til-ansigt-tilstand baserer den studerende sin træning på ansigt til ansigt-undervisning undervist af fagfolk fra sektoren, der er specialiseret i hvert enkelt emne. Hver studerende har også adgang til en virtuel campus med adgang til videotutorials, masterclass, noter og aktiviteter for at afslutte deres træning.

Optagelse og krav

Kandidater, der akkrediterer en højere grad, kan få adgang til dette program. De kandidater, der ikke har en højere grad, kan få adgang til programmet i kraft af deres faglige fordele, uddannelse eller tilsvarende fordele.

Ud over disse krav skal kandidater udfylde en ansøgning om optagelse og, afhængigt af resultatet af det samme, en personlig samtale.

Følgende trin er:

123398_admision01.jpg

(*) Hvis kandidaten ikke blev optaget , vil IM fuldt ud tilbagebetale undervisningsbeløbet.
Bekræftelse af sted kan ikke garanteres, før processen er afsluttet og vil ske efter en streng rækkefølge, denne proces varer ca. 72 timer
Derudover kan du bede om andre oplysninger såsom cv, motivationsbrev, engelsk niveau, arbejdserfaring og / eller akkreditering af de givne oplysninger.
Målet er at guide den studerende til det mest passende program baseret på deres træning, erfaring, tid for dedikation og træningsmål.

Start datoer

  • Barcelona: 20. marts 2020
  • Madrid: 24. april 2020
Senest opdateret Oktober 2019

Om skolen

IM es la mayor Digital Business School del mundo, con presencia en más de 20 países y más de 50 programas formativos que abarcan todas las disciplinas de negocio digital. Ofrecemos doble titulación, ... Læs mere

IM es la mayor Digital Business School del mundo, con presencia en más de 20 países y más de 50 programas formativos que abarcan todas las disciplinas de negocio digital. Ofrecemos doble titulación, prácticas en departamentos de marketing aseguradas, formación 100% práctica, un campus virtual de última generación, temarios actualizados continuamente y los mejores profesores que a su vez son profesionales en activo. Minimer
Barcelona , Madrid + 1 Mere Mindre