European Master in Business Administration (Europæiske Master i Erhvervsstudier EMBS). International fælles titel

Generelt

Program beskrivelse

beskrivelse

Titel: European University Master in Business Administration

Ansvarligt center: Fakultet for økonomi- og erhvervsvidenskaber

Centrer, hvor det undervises:

  • Det Økonomiske Fakultet
  • Institut for ledelse af University of Savoie (IMUS) - Université Savoie Mont Blanc
  • Det Økonomiske Fakultet - Universitá degli Studi di Trento
  • Det Økonomiske Fakultet

Uddannelsestype: Interuniversitet med udenlandske universiteter (deltager i øjeblikket grad)

Antal nye tilbud: 30

kompetencer

kernekompetencer

CCB6 - Besidde og forstå viden, der giver et grundlag eller mulighed for at være original i udviklingen og / eller anvendelsen af ideer, ofte i en forskningssammenhæng.

CB7 - At de studerende ved, hvordan de anvender den erhvervede viden og deres evne til at løse problemer i nye eller lidt kendte miljøer inden for bredere (eller tværfaglige) sammenhænge relateret til deres studieretning.

CB8 - At studerende skal være i stand til at integrere viden og møde kompleksiteten ved at træffe vurderinger baseret på information, der, uanset om de er ufuldstændige eller begrænsede, inkluderer refleksioner om sociale og etiske opgaver, der er knyttet til anvendelsen af deres viden og vurderinger.

CB9 - At eleverne ved, hvordan de kommunikerer deres konklusioner og de viden og de ultimative grunde, der opretholder dem til specialiserede og ikke-specialiserede målgrupper på en klar og entydig måde

CB10 - At eleverne har de læringsevner, der giver dem mulighed for at fortsætte med at studere på en måde, der i vid udstrækning vil være selvstyret eller autonom.

generelle færdigheder

  • Evnen til at anvende den viden, der er erhvervet i forskellige forretningsmæssige sammenhænge og evnen til at integrere i tværkulturelle miljøer.
  • Evne til at finde nye ideer og løsninger
  • Evne til at beslutte i komplekse forretningssituationer og underlagt usikkerhed
  • Søgnings- og informationsstyringsevner
  • Evne til at træffe afgørelser, beslutningstagning, motivation og konfliktløsning
  • Evne til at stille spørgsmålstegn ved egne og andres ideer
  • Etisk og socialt ansvar i udførelsen af forpligtelser
  • Evne til at kommunikere klart og præcist til forskellige typer målgrupper
  • Læringsevne og kontinuerlig forbedring
  • Bekymring for kvalitet
  • Strategisk vision og initiativ og iværksætteri
  • Analytisk og syntetisk tænkning
  • Evne til at bruge computerværktøjer

Adgang og adgang

Kongelig dekret 861/2010 af 2. juli, der ændrer kongeligt dekret 1393/2007 af 29. oktober, der fastlægger organiseringen af officiel universitetsuddannelse, fastlægger:

I forbindelse med TILGANG (artikel 16):

  1. For at få adgang til den officielle kandidatlære vil det være nødvendigt at være i besiddelse af en officiel spansk universitetsgrad eller en anden udstedt af en institution for videregående uddannelser, der tilhører en anden stat, der er en del af det europæiske område for videregående uddannelser, der giver det samme adgang til undervisning i master.
  2. Ligeledes kan kandidater få adgang til i henhold til uddannelsessystemer uden for det europæiske område for videregående uddannelser uden behov for godkendelse af deres grader, efter at universitetet har verificeret, at de godkender et uddannelsesniveau svarende til de tilsvarende officielle spanske universitetsgrader, og at I det udstedende land har de ret til adgang til postgraduate uddannelse. Adgangen ved denne rute indebærer under ingen omstændigheder homologeringen af den forrige titel, som den interesserede er i besiddelse, eller dens anerkendelse til andre formål end at tage Master's lære.

I forbindelse med INDTAGELSE (artikel 17):

  1. Studerende kan få adgang til en kandidatgrad i henhold til de specifikke krav og kriterier for vurdering af kvalifikationer, der, hvor det er relevant, er specifikke for universitetets kandidatgrad eller er fastlagt af universitetet.
  2. Universitetet vil omfatte procedurerne og kravene til optagelse i læseplanen, som kan indeholde uddannelsestilskud i nogle discipliner, afhængigt af den tidligere uddannelse, der er godkendt af den studerende. Disse uddannelsestilskud kan være en del af kandidatuddannelsen, forudsat at det samlede antal point, der skal tages, ikke overstiger 120. Under alle omstændigheder, uanset om de er en del af kandidatuddannelsen, vil de point, der svarer til uddannelsestilskuddene, have til offentlige og koncessionspriser af stipendier og studiehjælp til overvejelse af kandidater på kandidatniveau.
  3. Disse systemer og procedurer bør omfatte passende støtte- og rådgivningstjenester, der gælder for studerende med specifikke uddannelsesmæssige behov, der er afledt af handicap, som vil vurdere behovet for mulige læseplantilpasninger, rejseplaner eller alternative studier.
  4. Optagelsen indebærer under ingen omstændigheder nogen ændring af de akademiske virkninger og, hvor det er relevant, fagfolk, der svarer til den forrige titel, som den interesserede er i besiddelse, eller deres anerkendelse til andre formål end forfølgelse af masterlære.
Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más.

Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más. Minimer
León , Ponferrada + 1 Mere Mindre