Executive Master i Digital Marketing
Universidade Europeia
Nøgleinformation
Campus placering
Lisbon, Portugal
Lingvistik / Sprogvidenskab
Portugisisk
Studieformat
På campus
Varighed
10 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Digital markedsføring er blevet så vigtig i dag, at kendskab til emnet er afgørende, selv for dem, der planlægger at udføre mere omfattende roller, såsom marketingdirektør, kommerciel direktør, kommunikationsdirektør, brand manager, produktchef, strategisk planlægger, kreativ direktør, medier planlægger, topchef i et reklamebureau eller roller inden for informationssystemer.
Det unikke ved Executive Master i Digital Marketing ligger i kombinationen af en struktureret og konceptuel tilgang til emnet og dets praktiske anvendelse gennem et praktisk projekt, der følger fra begyndelsen til slutningen af kurset. Det omfatter et udvalg af lærere med erfaring fra virksomheder på forkant med digital markedsføring, som ikke kun behersker de centrale begreber på dette område, men også deres praktiske anvendelse på erhvervslivets virkelighed.
Dette executive program er også en mulighed for dem, der ønsker at konsolidere deres færdigheder til succes på moderne markeder.
Hvorfor Executive Master i Digital Marketing?
fordele
- Praktisk projekt, der følger eleverne gennem hele uddannelsen.
- Fakultet med erhvervserfaring fra følgende virksomheder: Accenture, EDP, Altice, GALP, Media Capital, SAS, Wunderman, Santander, Mind SEO.
- Praktiske laboratorier - SEM, SEO, SEA, Google Analytics, Digital Analytics og Analytics.
- Årlig indholdsopdatering og tilpasning til nye behov.
- Strategisk og operationel vision for Digital Marketing.
- Mulighed for at fortsætte studier for at opnå en kandidatgrad.
- Pædagogisk metode baseret på casestudier.
- Simulering og tilnærmelse til forretningsvirkeligheden.
- Seminarer med førende fagfolk inden for området.
målsætninger
- Giv deltagerne den viden, der er nødvendig for karriereudvikling inden for områderne digital markedsføring, marketing, salg, kommunikation og annoncering.
- Opdater deltagerne om de seneste branchetrends.
- Udvikling af et reelt projekt, der følger den studerende fra begyndelsen til slutningen af forløbet, der kombinerer en struktureret og konceptuel tilgang til emnet med dets praktiske anvendelse.
modtagere
- Professionelle inden for markedsføring, salg, kommunikation, reklame og informationssystemer, der beskæftiger sig med områderne digital marketing og sociale medier eller som ønsker at være ansvarlige på disse områder.
- Professionelle, der starter deres digitale marketing karriere eller ønsker at uddybe deres viden.
- Fagfolk involveret i digitaliseringsprojekter, især inden for marketing og salg.
Indlæggelser
Læreplan
Studieplan
Modul I - Planlægning
- Marketing og digitale strategier
- Design tænkning
- Projektledelse
- Digitale forretningsmodeller
- Digital kunderejse
- Projektvejledning (I)
Modul II - Kommunikere, interagere og handle
- Søg I - SEM og SEO Strategi og Labs
- Søg II - SEA-strategi og laboratorier (Adwords, Facebook, Instagram)
- eMailling Marketing
- Sociale mediestrategier
- Digital branding
- Digital historiefortælling
- Mobil marketing
- Video Marketing
- e-handel og socialt salg
- Projektmentor (II)
Modul III - Mål og optimer
- Markedsføring
- Digital Performance & Google Analytics Lab
- Data Science anvendt til digital marketing
- Projektvejledning (III)
- Præsentation og forsvar af afsluttende vurderingsprojekter