Grenoble MSc Marketing Management
GISMA Grenoble Ecole de Management
Nøgleinformation
Campus placering
Berlin, Tyskland
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
24 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 19.450 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Oct 2024
* op til 20% stipendium
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Grenoble MSc Marketing Management program har et dybt fokus på digitale færdigheder for at sikre, at eleverne er opdaterede med de nyeste digitale marketing tendenser og metoder. Programmet giver eleverne mulighed for at sætte deres færdigheder i praksis med et praktisk eksempel på erhvervslivet, ved at bruge deres viden til at skabe løsninger på markedsføringsudfordringer. Dette program er studeret i løbet af to år. Du vil tilbringe det første fulde akademiske år, der studerer en bred vifte af marketing emner, herunder indholds marketing, digital analyse og brand management, mens andet år er afsat til dit Final Management Project (FMP). Gratis begynder tyske klasser for alle elever. Fleksible betalingsplaner er tilgængelige!
Grenoble Ecole de Management er en tredobbelt akkrediteret institution af Association of MBAs (AMBA), Association for Advance Collegiate Schools of Business (AACSB), og European Quality Improvement System (EQUIS).
Grenoble Ecole de Management blev rangeret 21. på Financial Times European Business Schools 2017-ranglisten.
Hvorfor GISMA?
- En boutique business school - skræddersyet tilgang til studerende;
- Vores MBA-program nyder akkreditering af Association of MBAs (AMBA), en ære skolen har haft siden 2011;
- Programmer med top global placering - MIB er rangeret 20. i verden af Economist i 2017;
- International studiekohorte med over 40 repræsenterede nationaliteter;
- Stipendier, fleksible betalingsplaner og rabatter til tidlig fugl;
- Perfekte placeringer i centrum i Berlin;
- Gratis tyskundervisning;
- Programmer undervist 100% på engelsk.
Hvorfor Tyskland?
- Tyskland har den næstbedste arbejdsløshedsrate i EU på 3,4% *;
- 4. bedste kandidat-startløn på £ 40.650 i Europa med en voksende økonomi **;
- Tyskland er den mest populære mulighed for internationale studerende, der ønsker at studere i Europa; Det er anerkendt for sin uddannelse af høj kvalitet, og du kan opleve dette med GISMA ***;
- Berlin, Tysklands hovedstad er Europas startteknologihovedstad;
- Berlin er den største by i EU og har en blomstrende forretningsscene, der tilbyder en række jobmuligheder til unge fagfolk og kandidater.
Tyskland er kendt for sin rige historie inden for kultur og kunst og tilbyder studerende en berigende international oplevelse, mens den kombinerer uddannelse i verdensklasse fra vores globalt rangerede partnerinstitutioner.
** Statista
* Business Insider
*** Ifølge statistikker og data fra ICEF-skærmen.
Varighed
- 24 måneder (12 måneders fuldtids campus) Projekt (12 måneder)
- Det endelige ledelsesprojekt kan gennemføres eksternt, hvor som helst i verden.
Galleri
Ideelle studerende
Hvem er MSc Marketing Management for?
Dette kursus er rettet mod ambitiøse kandidater og erfarne ledere, der ønsker den formelle kvalifikation og uddannelse, der vil sætte dem adskilt i markedsføringsområdet.
Programmet vil lære dig de nødvendige færdigheder til at blive en effektiv marketing professionel med evnen til at opretholde stabil præstation på den internationale forretningsmarked.
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
Læreplan
moduler
År I
Digital Marketing
- Indblik i Digital
- IMC og digitale modeller
- Digital Analytics
- Content Marketing
Strategisk ledelse
- Strategisk marketing og planlægning
- Markedspsykologi og forbrugeradfærd
- Brand Management og Produktudvikling
- Administration af markedsføring
- Kvalitativ og kvantitativ markedsundersøgelse
Marketing Management
- Innovation gennem Design
- Markedsføringsmetoder og prispolitik
- Customer Relationship Management
- Projektledelse
Core Business Skills
- Selskabsfinansiering
- Regnskab
- Interkulturel Ledelse
- Internationale Forhandlinger
Capstone kursus
- Forskningsmetoder for ledere og integrativ case studie
År II
Final Management Project
Det andet år af programmet er dedikeret til det endelige ledelsesprojekt, udført under tilsyn af en vejleder. Der er tale om et anvendt eller teoretisk forskningsprojekt, der kan gennemføres på afstand og sideløbende med fuldtidsansættelse eller godkendt praktik. Studerende opfordres til at vælge et emne relateret til deres foretrukne karriere.
Programundervisning
Karrieremuligheder
Ansættelsesstatistik og USP's
- 100% studerende i fuldtidsbeskæftigelse inden for 2 måneder efter eksamen
- 94% af de studerende, der arbejder på job med internationale projekter;
- Tredobbelt akkreditering er en ære, der deles af mindre end 1 % af verdens elite handelsskoler;
- Tyskland har den 2. bedste arbejdsløshedsprocent i EU med 3,4%.
Vores kandidater arbejder nu inden for en bred vifte af områder - herunder marketing, forretningsudvikling, rådgivning og ledelse - og vores alumner kommer fra over 60 forskellige nationer.
Karriere retning
Kandidater fra programmet er kvalificerede til stillinger inden for Marketing, Digital & Annoncering, Markedsforskning, Detailhandel, Logistik & Salg såsom: Marketing Executive, Product Management, Content Manager, Medieplanlægger, Senior Researcher, Retail Merchandise, Logistics Executive og mere.
Studenterklæringer
Optagelseskrav til programmet
Demonstrer dit engagement og parathed til at få succes på handelsskolen ved at tage GMAT-eksamenen - den mest udbredte eksamen til optagelser, der måler dine kritiske tænkning og ræsonnement.
Download GMAT-miniquizzen for at få en smagsprøve på de spørgsmål, du finder i eksamen.