Denne Master henvender sig til alle dem med grundlæggende forestillinger om fotografering, der ønsker at tilegne sig den nødvendige viden til at fokusere sin karriere med speciale i mode fotografering og annoncering. Profiler: fagfolk med akkrediteret akademisk erhvervserfaring relateret til denne Master amatør eller professionel fotograf, grafisk designer, publicist, eller modedesigner.

  • Omfang: Klasseværelse kursus.
  • University kreditter: 60 ECTS-point.
  • Varighed: 9 måneder.
  • Timer: 600 timer.
  • Datoer: Mandag, onsdag og torsdag fra 09:00 til 14:00 eller 16:00 til 21:00
  • Sprog: spansk.
  • Bonificable gennem tresidede Foundation

Denne Master giver eleverne mulighed for at tilegne sig viden, fagligt niveau, i alt relateret til en verden af ​​mode fotografering og annoncering.

omfattende arbejde både nødvendig for udførelsen af ​​fotografiet som kundestyring, teknologi, som vil gøre det muligt for studerende, der kan udføre enhver form for kampagne for enhver form for støtte vil blive foretaget. Han vil også understrege oprettelsen af ​​den studerendes underskrift på arbejdsmarkedet og i udviklingen af ​​en professionel portefølje af første niveau.

Gennem Master emner, som er nødvendige som valget af art directors, modelbureauer, definition af styling og modetrends, samt avanceret farvestyring, sociale ledelse medier og handel psykologi behandles.

Metode

Klasser er 100% praksis og bliver undervist af fagfolk med stor faglig erfaring. Regelmæssige leverancer af praktisk arbejde vil blive udført af hvert af modulerne, der udgør den mester, og der vil være en endelig levering af projektet, som vil blive vurderet af en jury bestående af sådanne fagfolk.

Det er hensigten, at de studerende får de færdigheder og evner er nødvendige for at udføre specifikke arbejdsområde undersøgt i denne master, med tiden og midler, der er nødvendige for gennemførelsen i branchen.

Titel

Når du har bestået kurset titlen vil udvide:

"MASTER i reklamer og modefotografi FOR EGEN TITEL UCAM"

fra det katolske universitet i San Antonio Murcia (UCAM) og CocoSchool, Europaskole for Kommunikation og Visual Arts.

Dagsorden Masters i reklamer og modefotografi

Modul I

  • Kamera
  • MÅL
  • Måling og Eksponering
  • Lys
  • Sammensætning
  • Stabilitet, transport og tilbehør
  • filformater
  • Workflow
  • Rengøring af udstyr

Modul II. EDITION

  • Lightroom
  • import
  • gåde
  • Mærkning af billeder
  • afsløret
  • Eksport af billeder
  • Arkivering og søgeprocesser
  • kataloger

Modul II. PHOTOSHOP

  • Photoshop, optimerede indstillinger
  • grundlæggende værktøjer
  • brug af lag
  • Avanzado.Uso retouchere plugins
  • optimering af billeder
  • Oprettelse af aktioner
  • markeringer
  • fotomontager
  • Maquetación

MODUL III

  • Udklædning og tendenser
  • Frisør- og tendenser
  • Søg placeringer
  • scenografi samling
  • Stilarter og tendenser inden for mode fotografering
  • Stilarter og tendenser i reklame fotografering
  • reklame kreativitet
  • DIY anvendt på fotografering
  • Art Direction

MODULE IV. BELYSNING

  • lette typer
  • Anvendelse af naturligt lys og modifikatorer
  • Ved hjælp af konstant lys og modifikatorer
  • Brug studie flash og modifikatorer
  • Anvendelse af flash hånd og modifikatorer
  • Analyse af forskellige studie blinker
  • Oprettelse belysning ordninger
  • Blandet lys med forskellige karakteristika

MODULE V. modefotografi

  • Oprettelse af en reklamekampagne
  • Timing en mode-kampagne
  • mode film
  • Fuld styring af hele holdet
  • Undersøgelse sessioner mode, indvendig og udvendig
  • udgivere
  • Modellering og fungerende modeller

MODUL VI. Reklame fotografering.

  • Oprettelse af en reklamekampagne
  • Timing af en reklamekampagne
  • making of
  • Studio-sessioner, indendørs og udendørs

MODUL VII. Produkt fotografering

  • E-handel
  • Produkt Typer Fotografi
  • bodegones
  • Workflow produkt fotografering
  • Tricks og tips til produkt fotografering

MODUL VIII

  • juridiske aspekter
  • Oprettelse porteføljer
  • Anvendelse og håndtering af sociale netværk
  • Oprettelse af en brand
  • Forholdet til kunder og søgning
  • Forholdet modeller og deres organer
  • Forholdet til reklamebureauer

Program undervist i:
  • Spansk

Se 3 flere kurser fra COCO - Escuela Europea para la Comunicación y Las Artes Visuales »

Dette kursus er Campusbaseret
Start Date
Sep 2019
Duration
9 måneder
Fuldtid
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Sep 2019
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
Sep 2019
End Date
Ansøgningsfrist

Sep 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date
Ansøgningsfrist
End Date