Kandidatuddannelse i bæredygtig planlægning landskab og design
The Conway School
Nøgleinformation
Campus placering
Conway, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Conway-programmet er en livlig blanding af klasseundervisning, anvendt studie arbejde, studerende og besøgende præsentationer, feltarbejde, besøg, og uformelle drøftelser i den kollektive køkken.
Skitsering i marken
Eleverne lærer fra fakultetet, fra hinanden, fra gæster, og fra deres udforskninger af deres projektområder og de samfund, hvor disse projekter er indlejret. Miljøet er personlige, samarbejdsorienteret, og stringent-learning er drevet af motiverede studerende, der arbejder for rigtige samfund til at løse reelle og presserende problemer.
Conway-programmet er bygget op omkring de konkrete projekter for rigtige kunder. Projekterne rejser spørgsmål, spørgsmål og udfordringer-fra tekniske spørgsmål om webstedet engineering, til etiske spørgsmål om engagement i lokalsamfundet eller fornuftig udnyttelse af ressourcerne, til praktiske spørgsmål om, hvordan modstandskraft kan indbygges i systemerne i lyset af usikre futures-der driver klasser, diskussioner og marken og studie arbejde, der udgør resten af den fuldt integreret, tværfaglig program. Klasse opgaver-grafik, tekniske og skrevet-support projektarbejde.
En typisk uge på Conway
Vi er lille. Det betyder, at vi kan ændre tidsplanen på et øjebliks varsel belastning op van og gå på en ekskursion for at se, hvad der sker, når en dæmning kollapser; besøge et projekt stedet under et fællesskab gade festival; tilføje en klasse til at indføre ny software, der pludselig blev tilgængelige.
Vi dog har en regelmæssig ugeskema.
Projekter
Hver Conway studerende arbejder på tre projekter, én pr sigt. I efteråret, de studerende har deres egen hjemmeside design projekt, typisk et par hektar eller mindre én elev monterings- et nyt hjem på et uudviklet sted, tilpasse en indbygget websted til nye ejere eller anvendelser, designe et pædagogisk center eller markedet haven for en lille gård, eller arbejder på en lomme park eller lille land trust ejendom.
Gennem dette første projekt, studerende lære det grundlæggende i designprocessen: stedet rekognoscering og vurdering, som definerer / raffinering projektets mål og kundens behov, og udforske løsninger, der arbejder med de naturlige systemer på stedet.
Små hold af studerende arbejder på og er ansvarlige for styring af-vinteren og foråret projekter. Vinter projekter er større fysisk planlægning projekter, såsom en fødevaresikkerhed plan for en by eller region, en plan for et land trust ejendom eller regional park, en campus masterplan eller en landbrugsjord bevaringsstrategi ledelse.
Forår projekter er også på fællesskabet skala, men med flere detaljer, såsom et gadebilledet design, en park eller rekreative anlæg eller en genopretningsplan for en tidligere industrigrund.
Studerende også lære af deres regelmæssige eksponering for andre studenterprojekter-30 til 35 forskellige projekter på tre forskellige skalaer. Alle er reelle projekter for rigtige kunder. Studerende er også udsat på denne måde til potentielle arbejdsgivere i jord trusts, by og regional planlægning afdelinger, lokale organisationer og nonprofit-agenturer.
Klasser
Klasser i designteori, grafik, computerfærdigheder (såsom InDesign og GIS), stedet engineering, og humaniora støtte og drage elevernes erfaringer i projekterne.
Studenteroplæg
Studerende giver ugentlige præsentationer til fakultetet og klassekammerater, bliver mere og mere komfortabel formulere fortællingen af deres projekter og gøre overbevisende argumenter for bestemte design og planlægning løsninger.
Nær slutningen af hver valgperiode, eleverne giver formelle præsentationer, før en jury bestående af tre eksterne fagfolk-erfarne designere, planlæggere og økologer-der tilbyder rådgivning, at de studerende så kan inkorporere i de sidste to uger af udtrykket.
Studio
Fakultetet går fra skrivebord til skrivebord på studie dage for individuelle og team høring. Efter fakultetet gå hjem, de studerende fortsætte med at lære i studiet fra hinanden.
Besøgende
Mindst én gang om ugen, en ekstern ekspert i et relevant emne for eksempel, miljøret, grønt byggeri design, levesteder for dyr eller miljømæssig retfærdighed-giver et foredrag på skolen. De har ofte ophold for den gruppe måltid, der følger, og nogle gange bruge tid i studiet for at tale med studerende om projekter.
Field Work
Ugen slutter med en tur i van-til en konstruerede vådområder, en regional planlægning kontor, en skælven mose, en innovativ parkeringsplads-eller med feltarbejde, for at lære om murværket, grøn tagkonstruktion eller dam bygning.