Kandidatuddannelsen i forskning i psykologi og uddannelsesvidenskab

Generelt

Program beskrivelse

cirka

Vi tilbyder en uddannelse, der tager sigte på at udvikle komplekse undersøgelsesevner i forbindelse med doktorgradsstudier, der muliggør indledning i forskningsopgaver inden for psykologi og uddannelsesvidenskab.

Uddannet til kandidater og kandidater i psykologi, kandidater i grundskoleuddannelsen, kandidater i ungdomsuddannelse, akademikere i social uddannelse, kandidater i sygepleje, kandidater i psykopedagogik, kandidater og kandidater i pædagogik, kandidater i sundhedsvidenskab, kandidater i antropologi og akademikere i sociologi.

Hvad vi tilbyder dig

  • Uddannelse til forskning i Psykologi og Uddannelsesvidenskab.
  • Avanceret og tværfaglig uddannelse.
  • Undervisningspersonale med stor erfaring inden for forskningsaktivitet

karrieremuligheder

Adgang til ph.d.-uddannelser. Især til Doktorgradsprogrammet i "Uddannelsespsykologi og Uddannelsesvidenskab" ved Universitetet i León.

kompetencer

grundlæggende

  • CB6 - Besidder og forstår viden, der giver grundlag eller mulighed for at være original i udviklingen og / eller anvendelsen af ideer, ofte i en forskningssammenhæng
  • CB7 - At eleverne ved, hvordan man anvender den tilegnede viden og deres evne til at løse problemer i nye eller ukendte miljøer inden for bredere (eller tværfaglige) sammenhænge relateret til deres studieområde
  • CB8 - At eleverne er i stand til at integrere viden og står over for kompleksiteten ved at træffe vurderinger baseret på oplysninger, der som ufuldstændige eller begrænsede omfatter refleksioner om det sociale og etiske ansvar forbundet med
  • anvendelse af deres viden og vurderinger
  • CB9 - At eleverne ved, hvordan de kommunikerer deres konklusioner og de viden og de ultimative grunde, der opretholder dem til specialiserede og ikke-specialiserede målgrupper på en klar og entydig måde
  • CB10 - At eleverne har de læringsevner, der giver dem mulighed for at fortsætte med at studere på en måde, der i vid udstrækning vil være selvstyret eller autonom.

generelt

  • CG1 - At eleverne ved, hvordan man anvender den erhvervede viden og deres evne til at løse problemer i nye eller ukendte miljøer inden for bredere (eller tværfaglige) sammenhænge relateret til psykologi og videnskaben i
  • Uddannelse.
  • CG2 - At eleverne er i stand til at integrere viden og står over for kompleksiteten ved at træffe vurderinger baseret på oplysninger, der som ufuldstændige eller begrænsede omfatter refleksioner om det sociale og etiske ansvar forbundet med
  • anvendelse af deres viden og vurderinger.
  • CG3 - At eleverne ved, hvordan de formidler deres konklusioner (og de viden og de ultimative grunde, der opretholder dem) til specialiserede og ikke-specialiserede målgrupper på en klar og entydig måde.
  • CG4 - At eleverne har de læringsevner, der giver dem mulighed for at fortsætte med at studere på en måde, der i vid udstrækning er selvstyret eller autonom.

Kvalitetsgaranti system

León Universitet efter retningslinjerne fra ENQUA (European Association for Quality Assurance), der fastlægger, hvilke europæiske kriterier og retningslinjer for intern kvalitetssikring i højere uddannelsesinstitutioner, har i årevis udviklet politikken og interne procedurer for institutionens kvalitetssikring med en forpligtelse til kvalitetskulturen gennem strategier for løbende forbedringer og udvikling af procedurer til tjeneste for institutionen, der giver mulighed for at involvere alle de samme agenter.

På denne måde har universitetet i Leon fra Kontoret for Evaluering og Kvalitet (OEC) udviklet et supportværktøj til registrering af titler med hovedformålet med at levere kvalitetsopgaver af centrene / institutterne / institutterne for ULE af et internt informationsstyringsværktøj, der letter koordineringen og den rette udvikling af opfølgningen af de officielle grader ved universitetet i León.

I værktøjet er de nødvendige oplysninger tilgængelige for at udføre:

  • Opfølgningsproces for de officielle grader både internt af ULE og eksternt i henhold til de kriterier, som agenturet fastsætter for kvaliteten af Universitetssystemet Castilla y León (ACSUCYL)
  • Institutionens beslutningstagning

Forskellige typer brugere er blevet bestemt for adgang til applikationen, baseret på den funktion, de udfører i overvågningsprocessen. På samme måde er det muligt at etablere forskellige niveauer af formidling af oplysningerne i ULE's officielle titler.

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más.

Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más. Minimer
León , Ponferrada + 1 Mere Mindre