Kandidatuddannelsen i psykologi og forbrugeradfærd
EAE Business School Barcelona
Nøgleinformation
Campus placering
Barcelona, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
På campus
Varighed
12 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 15.900 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
May 2024
Introduktion
Fleksibel startdato
Vores innovative og fleksible metode giver os mulighed for at tilbyde internationale studerende et kontinuerligt inkorporeringssystem i flere trin, så de uden problemer kan deltage i personlige klasser efter den officielle start af programmet. Til maj 2021-opkaldet tilbyder vi fire faser / datoer for studerende om bord på ansigt til ansigt-klasser. Anmod om information om dit interesseprogram, og en af vores rådgivere vil informere dig om de datoer for stiftelse, som vi har planlagt.
Forbrug er en menneskelig aktivitet, der indtager et centralt sted i vores samfund, som nogle karakteriserer som et "forbrugersamfund". Udviklingen af økonomisk vækst og fremkomsten af nye værdier i samfund som fremskridt i social udvikling forårsager strukturelle ændringer i den måde, borgerne beslutter på deres livsstil, præferencer og forbrugsvaner. Alt dette i en sammenhæng med acceleration af den sociale udvikling og midt i en bæredygtighedskrise med dimensioner, der er vanskelige at forstå.
I denne sammenhæng er forståelsen af forbrugsudviklingen et fremragende observatorium for social udvikling ud fra et økonomisk perspektiv med direkte indvirkning på påvisning og evaluering af forretningsmuligheder og skabelse af nye værdier, der svarer til nye sociale og økonomiske behov. de nye måder at leve på.
Master i psykologi og forbrugeradfærd af EAE har til formål at give marketingfolk og iværksættere af nye projekter de rigtige værktøjer til at forstå forandringen i forbrug, samfund og økonomi ud fra borgerens synspunkt han arbejder og forbruger og finder i disse to økonomiske aktiviteter centraliteten i hans personlige og sociale udvikling. Denne forståelse stammer fra anvendelsen i fænomenet forbrug af forskellige paradigmer i samfundsvidenskaben, fra adfærdsmæssig økonomi til psykoanalyse, gennem kognitiv psykologi og ren adfærdsmæssig og situationsanalyse gennem mulighederne ved den nuværende tilgængelighed af store masser af data om adfærd.
Årsager til Master i Psykologi og Forbrugeradfærd ved EAE Business School
- Marketing Advisory Board
Kandidatuddannelsen er udviklet i samarbejde med Marketing Advisory Board, der er dannet af fagfolk fra virksomheder som Unilever, Sony, Mango, Nielsen, Nissan, OgilvyOne, Heineken, Endesa, BP, La Caixa eller Dockers. andre. - International Talent Program
Hvis du stræber efter en international faglig udvikling, har du maksimal synlighed blandt de multinationale virksomheder, der samarbejder med EAE via Arbejdsarrangementer og interviews med headhunters og internationale udvalgskonsulenter. - Business Networking
Møder med fagfolk fra store virksomheder og andre studerende, som giver dig mulighed for at udvide dit netværk af kontakter. I 2017 arrangerede vi møder med ledere fra virksomheder som Microsoft, Nielsen, Ipsos, Kantar Media eller TNS blandt mange andre. - I direkte kontakt med sektoren
EAE , medlem af den spanske marketingforening og Adigital. Den spanske marketingforening er en nonprofitorganisation, hvis mål er at styrke og anerkende erhvervet og markedsføringsaktiviteten. Adigital er den største sammenslutning af flere sektorer i den digitale økonomi. - Soft Skills Program
EAE Soft Skills-programmet sigter mod, at den deltagende professionelle supplerer deres træning med strategisk mobilisering af deres personlige færdigheder. Den består af ti uafhængige månedlige workshops arrangeret efter Emotional Competencies Model. - Major minor
EAE har for første gang i Spanien lanceret det nordamerikanske metodologiske system baseret på Major og Small, som erstatter den traditionelle valgmetode. - EAE Emprende
Gennem vores business inkubator træner, finansierer og ledsager du iværksætterprojekter. EAE Lab vil give dig de nødvendige ressourcer og miljø, så du kan identificere de konkurrencemæssige fordele og udvikle din forretningsidé.
Krav og optagelse
dobbelt Degree
De, der gennemfører programmet, vil opnå kandidatuddannelsen i psykologi og forbrugeradfærd ved EAE Business School . Derudover vil deltagere, der opfylder de etablerede akademiske krav, opnå masteruddannelsen fra Det Polytechniske Universitet i Catalonien (hvis programmet udføres i Barcelona) eller Rey Juan Carlos University (hvis programmet udføres i Madrid).
For at opnå de kvalifikationer, der ydes af universiteter, er det nødvendigt at overholde de krav, som begge institutioner anmoder om.
Optagelse proces
Det grundlæggende mål for vores indlæggelser processen er at sikre egnetheden af kandidater, gennem deres faglige og akademiske pensum. Alle deltagere skal få mest muligt ud af denne læreproces, gennem en kontekst, hvor muligt at udvikle et langsigtet forhold med klassekammerater, lærere og tidligere studerende.
For at starte optagelsesprocessen er det nødvendigt at udfylde den tilsvarende formular, således at kandidatens profil kan bedømmes af vores fagudvalg. Hvis beslutningen om optagelse udstedt af fagudvalget til masteren i psykologi og forbrugeradfærd er positiv, kan kandidaten formalisere deres tilmelding til denne mester.
karrieremuligheder
Karriere Services Erhverv EAE Business School er ansvarlig for at skabe nye jobmuligheder, der guider og ledsager de studerende med en analyse af deres profil, for at opnå deres karrieremål og justere deres forventninger og interesser til det arbejdsmarked.
Karriereafdelingen arrangerer også arrangementer til fremme af beskæftigelsesegnethed, såsom Online Employment Forum; Bank of Opportunities med mere end 6.000 jobtilbud udgivet årligt; eller det internationale talentprogram, der tager sigte på studerende, der søger international udvikling og synlighed i multinationale virksomheder, med workshops og interviews med headhunters fra forskellige dele af verden. EAE deltager også i beskæftigelsesprogrammerne for mærker med stor fremskrivning som f.eks. L'Oreal, Banco Sabadell, Leroy Merlin, Kyocera, Schneider Electric, IBM, blandt andet, som studerende har adgang til.
Professionelle udgange:
- Strategisk og operationel Marketing afdeling
- Reklamebureauer
- Forskningsafdelinger i forbrugsgoder virksomheder
- Analyse af forbrugeradfærd
- Design af sociale kommunikationskampagner.
- Rådgivning om politisk kommunikation
- Produktdesign og marketing strategier
- Virksomheder og konsulenter af markedsundersøgelser
- Big Data Companies
Nogle data fra vores beskæftigelsesrapport
- 93% af de studerende finder arbejde inden for seks måneder efter afslutningen af programmet
- 34% øgede deres løn op til 30% et år efter kandidatuddannelsen
- 67% af eleverne har opnået en jobmulighed gennem nogle af de tilgængelige ruter gennem EAE Business School
- 74% accepterer et nyt tilbudsyrke efter eksamen
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
MODUL 1
FORBRUGERANALYSE OG MARKEDSFØRINGSINDSIGT
MODUL 2
TILGANG TIL FORBRUGEREN FRA DE FORSKELLIGE DISCIPLINER OG VIDENSKILDER
MODUL 3
BUSINESS EXCELLENCE OG FORBRUGERANALYSE (NØGLEOMRÅDER)
TFM
Karrieremuligheder
Beskæftigelse
- Marketing Director
- Reklamedirektør
- Kommunikationsdirektør
- kundeoplevelsen
- Kunde intelligens
- Design tænkning
- Markedsanalytiker
- Brand Manager
- Markedsundersøgelsesspecialist
- Specialist i forbrugeradfærd
- Specialist i kommunikationsledelse
- Marketingstrategi specialist
- Marketingkonsulent
- Akademisk forsker