Kommunikation, MS
Grand Valley State University College of Liberal Arts and Sciences (CLAS)
Nøgleinformation
Campus placering
Allendale Charter Township, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Kontakt skolen
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Efterhånden som kommunikationsfeltet har udviklet sig, er forskningsbaseret beslutningstagning blevet stadig vigtigere. Specifikt skal kommunikationsfagfolk være i stand til at erhverve og vurdere relevant information og effektivt integrere deres analyse i beslutningsprocessen.
PROGRAMVERSIGT
Master of Science i kommunikation er et alsidigt program, der imødekommer behovene hos dem inden for kommunikation. Studerende vil forbedre deres faglige effektivitet og deres lederskab, og de finder det gavnligt for deres karriereudvikling. Besøg webstedet School of Communications for at få adgangskrav: gvsu.edu/soc
HVORFOR STUDIER KOMMUNIKATIONER PÅ GRAND VALLEY?
Programmet er designet med arbejdende fagfolk i tankerne. Kurser er planlagt i løbet af aftenen og tilbydes på Grand Valley's Robert C. Pew Grand Rapids Campus.
På deltid kan programmet afsluttes på 2-3 år med assistentophold til rådighed på et konkurrencepræget grundlag.
Programmet har mange bånd til erhvervslivet, samfundet og kulturelle organisationer og har kontakter med eksperter inden for en række forskellige områder inden for kommunikation. Disse kontakter tjener som fremragende ressourcer både i klasseværelset og til praktikophold.
PLACERING & FORMAT
Klasser for kandidatstuderende i denne major mødes i centrum på Robert C. Pew Grand Rapids Campus.
Format:
Ansigt til ansigt
KURSARBEJDE
Der tilbydes en række kurser, herunder:
- Systemteori
- Kommunikationslov
- Kommunikationsforskning
- Kommunikationsstyring
- Etik i professionel kommunikation
- Nye kommunikationsteknologier
Karrieremuligheder
Programmet er designet til at forbedre effektivitet og ledelsesevner, der er centrale for forskellige anvendelser af professionel kommunikation, såsom:
- Reklame
- Broadcasting
- Kommunikationsforskning
- Sundhedskommunikation
- Integreret kommunikation
- Journalistik
- Kampagner
- PR