Læs den officielle beskrivelse

En af de vigtigste profiler, der for tiden kræves af virksomheder, har at gøre med det digitale miljø. Af denne grund vil en Master i Digital Marketing ikke kun forberede dig til at lede online strategiprojekter, men det vil hjælpe dig med at styrke dit CV.

Master i Digital Marketing af EUDE vil give dig mulighed for at kende alle værktøjer og teknikker inden for online markedsføring på sine forskellige områder, såsom SEO, SEM, Analytics og webbrug, Social Media, Big Data, CRM, Mobil Marketing, E-handel ...

Vælg at træne på EUDE Business School, en af de vigtigste erhvervsskoler i Europa, der allerede har uddannet mere end 50.000 studerende, med Masters, der vises i de øverste positioner af prestigefyldte internationale placeringer.

114038_Mktdigital.jpeg

Kompetencer og faglige udgang fra Master i Digital Marketing

Ved at bestå Master i Digital Marketing vil du erhverve følgende faglige og personlige kompetencer:

  • Udvikle og globalt styre digitale marketingplaner og online-projekter.
  • At vide dybtgående onlinemediet, som giver dig mulighed for at planlægge og udvikle effektive og effektive reelle strategier.
  • Opret websites optimeret til søgemaskiner og fokuseret på konvertering, udvikle online-butikker og planlægge integrerede e-handelsprojekter.
  • Opret online kommunikationskampagner 360 grader.
  • Udvikle deres professionelle arbejde som Social Media Manager , med succes at styre brand image og kommunikation mellem forbrugere og mærker i forskellige sociale netværk.
  • Udvikle dit professionelle arbejde som en SEO konsulent og rekruttering ekspert .
  • Lederafdelinger og regnskaber for store kunder inden for PPC / SEM kampagner , med særlig vægt på alle kompositioner og optimeringer af Google Adwords.
  • Generer og implementer omfattende Email Marketing planer.
  • Lederprojekt Webarkitektur og bliver ekspert inden for webanalyse.

Kandidatuddannelsen i digital markedsføring

1. Digital Marketing

2. Digitale strategier og projekter

3. Virtuelle butikker og e-handel

4. Sådan sælger du mere på internettet: Produktstrategier og onlinepris

5. Kreativitet og onlineannoncering

6. Display Advertising og Affiliate Marketing

7. E-mail Marketing

8. Fællesskabsforvaltning og sociale medier

9. Digital medieplanlægning

10. Mobile Marketing

11. Digital Marketing Plan

12. Search Engine Marketing: Sem. adwords

13. SEO. Search Engine Optimization

14. WEB Analytics

15. Design og udvikling af hjemmesider

16. Brugervenlighed og brugeroplevelse

17. CRM, Data Mining og Big Data

18. Google Analytics

19. Gaming og Video Marketing

20. Neuromarketing

21. Digital iværksætteri Start af et online-projekt

22. Færdigheder fra den digitale iværksætter

23. Cyber trusler og beskyttelse af digital information

24. Retsforskrifter for det digitale miljø

25. Final Master Project

Masterprojektet (PFM) sigter mod den praktiske anvendelse af den viden og de værktøjer, som den studerende erhverver i løbet af programmet, til et iværksætterinitiativ eller til en væsentlig forbedring af en eksisterende forretningsaktivitet gennem udvikling af en forretningsplan o forretningsplan.

* PFM er kun obligatorisk for ansigt til ansigt modaliteter.

Mastergrad i Digital Marketing

Arbejdsmetoden udviklet på EUDE Business School er baseret på Case Method . En yderst praktisk træning er det bedste grundlag for den studerende at erhverve den viden, færdigheder og erfaringer, som virksomheden har brug for. Sagerne udviklet inden for hvert område af viden er succeshistorier, der giver eleven en bred margin for analyse og diskussion.

Klasseværelset med små grupper eller EUDE Virtual Campus, en førende platform på europæisk plan, vil være det mest hensigtsmæssige forum for eleverne til at dele deres meninger og refleksioner om hvert dokument.

Pensum er udarbejdet under ledelse og rådgivning fra førende virksomheder inden for sektoren samt et fakultet bestående af ledere og tidligere direktører for multinationale og nationale virksomheder (Telefonica, Deloitte, DHL, Inchaersa, Geindesa, Debebé eller Drommer Consulting) .

I løbet af programmets løbetid vil den studerende have en personlig vejledning og en kontinuerlig tilbagemelding fra lærerne, hvilket gør det muligt for den studerende til enhver tid at kende deres forbedrings- og styrkepunkter.

Program undervist i:
Spansk
Engelsk

Se 1 flere kurser fra EUDE Escuela Europea De Dirección De Empresas »

Senest opdateret April 15, 2019
This course is Online, Campus based, Undervisning både online og på universitetet
Start Date
Juni 2019
Okt. 2019
Duration
1500 timer
Deltid
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Juni 2019
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
Okt. 2019
End Date
Ansøgningsfrist

Juni 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date

Okt. 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date