M.Ed. i pædagogisk ledelse
High Tech High Graduate School Of Education
Nøgleinformation
Campus placering
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet, På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Et års afslutning
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
M.Ed. Program Oversigt
GSE er forpligtet til at give sine elever med at lære erfaringer, der er personlig, autentisk og transformativ. Graduate studerende i M.Ed. Program oprette personlige planer læring, udforske deres egne spørgsmål gennem aktionsforskning og andre former for undersøgelse, og dele deres arbejde med publikum i og uden for GSE. De arbejder og lærer i fællesskab i en kohorte model, der spænder over klassetrin, discipliner og forskellige læringsmiljøer. GSE studerende har rig mulighed for at anvende teori til den virkelige verden undervisnings- og læringssammenhænge, mens også bidrager til bredere diskussioner af pædagogisk teori og praksis. Beliggende i et innovativt K-12 miljø, GSE til formål at udvikle ledere, der er i stand til at forme læringsmiljøer, der er både nyskabende og retfærdig, at behandle spørgsmål af teori og praksis den sags skyld, og for at kommunikere, at med feltet som helhed.
Den M.Ed. i pædagogisk ledelse er tilgængelig som en et-årig fuldtids-program eller to års deltids-program til bearbejdning af fagfolk. Gennem F-1 visum, M.Ed. program er til rådighed for internationale studerende. Hver fuldtidsstuderende, eller bosiddende, er i lære til en skole leder eller lærer leder i en af de tretten K-12 HTH skoler eller til en leder i chartret organisation. Studerende øve lederskab med fokus på lighed og dybere læring, under udførelsen af projekter, som integrerer teori og praksis i deres skolemiljøer. Studerende er understøttet i at nå følgende læringsudbytte:
Praksis Tankevækkende Inquiry & Refleksion (IR)
- Refleksiv praksis (IR1): Reflektere over og kritisk analysere deres egen praksis til at vejlede den fremtidige indsats.
- Tilslutning (IR2): syntetisere og tilslut relevant teori og stipendium til deres egen praksis.
- Videnskabelig Inquiry (IR3): Design, adfærd og dele undersøgelse, som behandler vigtige spørgsmål fra deres praksis.
Design Equitable læringsmiljøer (D)
- Instructional Design (D1): Arbejde med kolleger til at designe tilgange til læring, der lægger vægt personalisering, oprette forbindelse til verden uden skole og tilbyde adgang til og udfordring for alle elever.
- Program Design (D2): Demonstrere forståelse af, hvordan fordelingen af voksne og studerende ressourcer påvirker skabelsen af retfærdige læringsmiljøer i skolerne.
Kast dig ud i Leadership for skole Change (L)
- Lettelse (L1): Støtte og fremme studerende og lærere dialog med fokus på at forbedre undervisning og læring.
- Samarbejde (L2): Engage kolleger og studerende i en vedvarende indsats for at skabe en retfærdig, engagerende læringsmiljøer.