MA Digital Marketing
University of Portsmouth
Nøgleinformation
Campus placering
Southsea, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 - 2 År
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
GBP 9.400 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* for fuld tid: £9400, deltid: £4.700 om året for studerende i Storbritannien/Kanaløerne og Isle of Man/EU-indbyggere I Fuldtid: £17.000 Deltid: £8.500 om året: internationale studerende
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Udvikl din forståelse af marketing, øg dine sociale mediefærdigheder, og brug branchedata til at analysere og fortolke den verden, du arbejder i på denne master i digital marketing.
Byg på din generelle forretningsbaggrund og forbered dig på din karriere inden for marketing. Oplev marketingkoncepter og teorier i klasseværelsessessioner, og anvend din læring og færdigheder med praktiske industriprojekter og simuleringer.
Du behøver ikke at have læst marketing for at søge ind på dette kursus. Du træner i alle aspekter af digital markedsføring og vælger specifikke marketingemner at specialisere dig i.
Du vil udforske emner, herunder big data, kundeoplevelse, markedsføring på sociale medier, brandidentitet og omdømme samt markedsføringsetik og bæredygtighed.
Lær at anvende din viden til virkelige situationer gennem casestudier, simuleringer og forretningsprojekter. Ved at arbejde med levende kunder og andre studerende på dit Collaborative Marketing Project vil du udvikle og anvende dine tekniske og praktiske færdigheder til brancheproblemer.
Du vil bruge de samme datakilder, som du vil bruge på arbejdspladsen, med adgang til data som Mintel, Statista, MarketLine, Euromonitor International's Passport og WARC, og du er klar til din karriere inden for marketing.
For at få mest muligt ud af dette kursus bør du være nysgerrig på, hvad der sker i verden og hvorfor. Du vil være interesseret i mennesker, og hvordan de tænker, hvad de føler, og hvordan de træffer beslutninger. Du lærer at tænke som potentielle kunder og forbrugere og bruge denne erfaring til at informere om dit arbejde på kurset og i din karriere.
Kursus højdepunkter
- Udvikl dine marketing, sociale medier og digitale færdigheder
- Speciale i specifikke områder af digital markedsføring
- Udforsk emner, herunder big data, kundeoplevelse, sociale medier, marketingetik og bæredygtighed
- Få adgang til muligheder for at opnå mikrokvalifikationer, såsom Google Garage
- Brug og analyser de samme data som fagfolk i industrien
- Kickstart eller boost din marketingkarriere
- Lær af akademisk personale med relevant erfaring på området, herunder forskning og rådgivning
- Træk på vores omfattende forbindelser med branchen og hør fra gæstetalere
Galleri
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
Læreplan
Fuld tid
Alle moduler på dette MA Digital Marketing-kursus er kernemoduler.
- Grundlæggende om markedsføring - 15 credits
- Aktuelle emner inden for markedsføring - 15 credits
- Forbrugerindsigt og analyse - 15 credits
- Markedsføring på sociale medier - 15 credits
- Digital markedsføringsstrategi - 15 credits
- Brugeroplevelse - 15 credits
- Det kollaborative marketingprojekt - 30 credits
- Uafhængigt marketingforskningsprojekt - 60 credits
Deltid
År 1
Alle moduler på dette MA Digital Marketing-kursus er kernemoduler.
- Grundlæggende om markedsføring - 15 credits
- Forbrugerindsigt og analyse - 15 credits
- Digital markedsføringsstrategi - 15 credits
- Brugeroplevelse - 15 credits
År 2
- Aktuelle emner inden for markedsføring - 15 credits
- Markedsføring på sociale medier - 15 credits
- Det kollaborative marketingprojekt - 30 credits
- Uafhængigt marketingforskningsprojekt - 60 credits
Karrieremuligheder
Virksomheder leder altid efter forretningsbevidste studerende med en god forståelse for markedsføring og stærke digitale færdigheder.
Næsten alle brancher har brug for digitale marketingeksperter, og når du er færdiguddannet, har du viden og praktiske færdigheder til at påtage dig roller inden for områder som e-handel, marketing, annoncering og sociale medier.
Du vil gennemføre et Collaborative Marketing Project under dine studier i et lille team, hvor du vil arbejde med virksomheder og universitetsafdelinger for at forstå deres situationer og anbefale markedsføringsforbedringer og -initiativer.
Du vil også have adgang til ressourcer fra Marketing Industry Advisory Board. Bestyrelsen kan holde foredrag som en del af et modul eller beskæftigelsesarrangementer, dommerkonkurrencer eller have været involveret i udformningen af dit kursusindhold.
Kandidater fra dette kursus er gået ind i roller som:
- Digital markedsføring
- Sociale medier
- E-handel
- Mobil annoncering
De viste karriereresultater er hentet fra de seneste tilgængelige undersøgelser af kandidatresultater. Dataene viser karriereresultater 15 måneder efter eksamen.
Karriereplanlægning
I løbet af dit kursus får du ekspert karrierestøtte fra vores karriere- og beskæftigelsescenter, dine undervisere og vores erhvervs- og jura-karriereklare program. Denne støtte fortsætter i fem år, efter du er færdiguddannet.
Kvindelig studerende, der står ved hjælp desk for karriere og beskæftigelse
Du vil drage fordel af
- Netværksarrangementer
- Regelmæssige e-mails fra Career Ready-programmet, der deler jobmuligheder, ansøgningstips og begivenheder
- Anvendte projekter med virksomheder som IBM, Boeing og Hampshire County Council
- Workshops for at forbedre dine beskæftigelsesevner
- Rekrutteringsbegivenheder, herunder Student- og Graduate Opportunities Fair
- 1-til-1 aftaler
- CV og følgebrev rådgivning
- Samtaleforberedelse og praksis
- Støtte at starte din egen virksomhed
Faciliteter
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.