MA International Marketing and Media Management
HMKW
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Berlin, Tyskland
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
4 - 6 semestre
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
EUR 850 / per month
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
HMKW -masteruddannelsen MA International Marketing and Media Management formidler analytiske, producerende og konsulentorienterede kompetencer, som der er et presserende behov for i vores service- og videnbaserede økonomiske system, ansporet af accelererende digitale transformationer og voksende tværnationale forbindelser. Alle kandidatuddannelser på HMKW tilbyder tværfaglige obligatoriske valgmoduler som et generelt grundlag. Fagspecifikke moduler til at uddybe og udvikle dine karrierefærdigheder vil blive bygget på disse.
Indlæggelser
Læreplan
Det tværfaglige fundament er opbygget af moduler inden for juridiske, teknologiske og psykologiske fagområder. Disse moduler formidler væsentlige kompetencer til professionalisering af dit arbejde med medierne. På de fagspecifikke moduler formidler masteruddannelsen MA International Marketing and Media Management Marketing and Management Basics og sætter derefter yderligere fokus på Media Management samt Marketing og Media Intelligence fag. Programmet undervises på engelsk på HMKW Berlin og undervises på tysk på HMKW Köln og HMKW Frankfurt.
Galleri
Programresultat
Læringsresultater
Evne til at analysere og løse problemer i forbindelse med markeds- og kampagneanalyser, industrielle, organisatoriske og andre forretningsrelaterede processer ud fra et forretningsledelsesmæssigt synspunkt inden for forskning eller praktikere/konsulentkontekst
Ideelle studerende
Ideelle kandidater
Ansøgere: Uddannelsessøgende: Kandidater fra generelle eller specialiserede forvaltnings- og kommunikationsuddannelser
Måljob: Mediekonsulent, strategikonsulent, marketingchef, medieanalytiker, forretningsanalytiker, markedsforsker, forretningsudviklingschef
Karrieremuligheder
Ansøgere: Uddannelsessøgende: Kandidater fra generelle eller specialiserede forvaltnings- og kommunikationsuddannelser
Måljob: Mediekonsulent, strategikonsulent, marketingchef, medieanalytiker, forretningsanalytiker, markedsforsker, forretningsudviklingschef