Introduktion
Programmet sigter mod at udvikle en innovativ tilgang til professionel luksus brand management af luksus forbrugsvarer (biler, kosmetik, drikkevarer, mode, dufte, håndtasker, smykker, bagage, lystbåde og ure). Programmet giver dig den kritiske viden og bevidsthed om de komplekse problemer i sektoren luksus forbrugsvarer i det 21. århundrede, der arbejder på koncepter og platforme som brand management, marketing, reklame og sociale medier.
Undervisningsformer
Du vil blive undervist gennem en blanding af forelæsninger og seminarer. Der er også muligheder for industribesøg og drøftelser med branchefolk gennem livsbrancheprojektet.
Vurderingen er baseret på kursusarbejde. Dette omfatter præsentationer, porteføljer, rapporter og casestudier, der giver dig flere metoder til at vise din forståelse af kursmaterialet
Hvad skal jeg studere?
Gennem en kombination af forskningsunderrettet undervisning og læring får du forståelse for produktion, distribution og forbrug af luksusvarer med henvisning til den cirkulære økonomi, som alle ses gennem den afhængige rolle, som luksusmærkechefen har. Programmet omfatter også etik, virksomhedernes sociale ansvar, virksomhed og ledelse, der giver dig en række færdigheder, som kan gøre det muligt for dig at tage både kreative og ledende stillinger i luksusvareindustrien.
Programmet leveres af fakultetets medarbejdere med direkte erhvervserfaring. Kurset anvender akademisk teori på en række globale industrielle globale problemer, der giver dig de kompetencer og tillid til at arbejde effektivt med at levere forandring som fagfolk inden for luksusvareindustrien. Dette eksplicitte industrielle fokus maksimerer beskæftigelsesegnetheden for kandidater i alle aspekter af luksusvaresektoren.
Standard adgangskrav
En første grad, svarende til en 2: 2 (anden klasse) æresbevis grad fra et anerkendt universitet eller tilsvarende i ethvert emne.
Studerende kræver IELTS 6.5 (eller derover) uden enkeltelement under 5,5 eller tilsvarende.
Karriere og videre undersøgelse
Programmet er designet til at øge beskæftigelsesegnetheden gennem erhvervelse af viden, tilskynde til udvikling af iværksætter adfærd for at lykkes i dine karrieremuligheder. Nogle kandidater kan sigte mod at blive globale luksus brand managers.