MA i studier i tidlige barndom - Blended Learning
Portobello Institute of Education
Nøgleinformation
Campus placering
Northside, Irland
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 3.995 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* pr. akademisk år
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Vi arbejder eksternt og er tilgængelige for at støtte dig med eventuelle spørgsmål, du har - e-mail Jenny på [email protected] eller ringe hende på 01-8920031.
Vores akademiske leveringsteam arbejder alle også eksternt og støtter vores studerende til at fortsætte med deres studier gennem online-læring eller for at komme i gang for dem, der lige begynder på deres læringsrejse.
Denne moderne MA i tidlige barndomsundersøgelser er designet til professionelle, praktiske praktikere, der arbejder inden for arbejdsstyrken i den tidlige barndom, inklusive dem, der muligvis ikke arbejder direkte med børn. Dette kandidatprogram bygger på viden, der er opnået under bachelorstudier og erfaringsmæssig læring på arbejdspladsen. Den blandede læringsleveringstilstand er en fleksibel studiemulighed for dem, der søger at passe til læring omkring arbejde og familie. MA i studier i tidlige barndom giver dig en mulighed for at fremme din viden, forståelse og professionel praksis gennem engagement i aktuel forskning og tænkning i den tidlige barndom. Det involverer også en reflektion over og analyse af din egen professionelle praksis, støtte din personlige udvikling samt sætte dig i en stærk position for karriereprogression i denne sektor.
Hvad vil jeg lære i løbet af denne kandidatuddannelse i tidlige barndomsstudier?
En forpligtelse til lighed, mangfoldighed, social retfærdighed og fortalervirksomhed er temaer, der er centrale i dette Masters-program. Du vil udvikle en detaljeret forståelse af aktuelle forskning og moderne tænkning inden for den tidlige barndom. Du vurderer løbende forskning og teori og reflekterer over dens indflydelse på levering af børn i den tidlige barndom med vægt på din egen professionelle praksis. At udvikle en sofistikeret forståelse af de historiske, økonomiske, sociale, kulturelle og politiske kontekster, der har indflydelse på småbørns og deres familiers liv, er en vigtig fordel ved at studere denne kandidatuddannelse i tidlige børneundersøgelser. Du vil også udvikle en omfattende forståelse af og forpligtelse til spørgsmål om lighed og mangfoldighed, social retfærdighed og fortalervirksomhed i relation til det tidlige barndoms felt.
Hvad er blandet læring?
Denne kandidatuddannelse i tidlige børneundersøgelser er specifikt designet til levering ved onlineundervisning med en til en tutorialsundervisning og modulære seminarer designet specifikt til at forberede dig til at gennemføre modulet. Det er meget velegnet til dig, hvis du arbejder på fuld tid med begrænset fritid, men alligevel ønsker at opnå din kandidatuddannelse.
Under induktionsseminaret får du dine login-oplysninger til onlineportalen, ePortobello. Her finder du kursusnotater, læselister, podcasts, artikler af interesse og vurderingsretningslinjer. Indholdet er struktureret i et let at "finde og følge" uge efter uge-format. Du har brug for grundlæggende computerfærdigheder, såsom at søge på Internettet og skrive et orddokument.
Hvert modul begynder med et induktionsseminar, og du vil møde din ledende underviser under dette seminar. Det anbefales at deltage i disse seminarer, men det er valgfrit. Du vil være i stand til at logge ind og "deltage" i forelæsningen, selvom du er off-site, eller du kan besøge foredraget igen på et senere tidspunkt gennem vores online portal. Du kan uploade dine vurderinger, og din underviser giver dig feedback på, om du er på det rigtige spor, inden du indsender den endelige version. Blended learning giver dig mulighed for at studere på dit tidspunkt med support tilgængelig i hele din læringsrejse.
Hvem lærer jeg af?
Programledelsen og forelæsningsteamet om MA i tidlige barndomsstudier er omhyggeligt udvalgt. De er valgt på grundlag af deres kvalifikationer, kombineret erfaring i de første års sektor og uddannelse, og deres tro på virkningen af en højere uddannelse kan have for praktikere, børn og familier.
Kvalifikationer opnået
Efter en vellykket afslutning af dette program, vil du blive tildelt en MA i tidlige børneundersøgelser. Dette tildeles på niveau 9 i den nationale ramme for kvalifikationer
Rammer for kvalifikationer i Irland og England
De irske og britiske kvalifikationsmyndigheder har samarbejdet om initiativer, der fremmer gennemsigtighed, anerkendelse og mobilitet af kvalifikationer mellem vores respektive jurisdiktioner. Kvalifikationsmyndighederne i Storbritannien og Irland er enige om kvalifikationsrammerne i drift, Brexit vil ikke påvirke denne aftale.
Indgangskrav & ansøgningsproces
Adgangskrav
Tilmelding sker ved direkte ansøgning til Portobello Institute.
Der er adgangskriterier til rådighed for studerende med forskellige kvalifikationer, men studerende skal have en relevant grad i honours (mindst 2: 2), og det foretrækkes, at du arbejder inden for den tidlige barndom arbejdsstyrke
Nogle af modulerne kræver et observationsbesøg i omgivelser, der tilbyder pleje og uddannelse for børn fra fødslen til seks år gammel. Hvor du ikke arbejder direkte med børn, skal du være i stand til at forpligte dig til denne komponent i programmet.
Ansøgningsproces
- Trin 1 - Udfyld online reservationsformularen.
- Trin 2 - Ansøgere vil blive kontaktet for bekræftelse / bevis for at opfylde adgangskriterierne, og indrejse vil blive bekræftet.
- Trin 3 - Bekræftelse af et sted gives til ansøgere, der straks opfylder kriterierne.
eller
Ansøgere, der ikke opfylder kriterierne, kan være berettiget til avanceret optagelse i BA-ordningen eller Hons in Early Childhood Studies. Dette program er tilgængeligt via Portobello Institute.
Bemærk, at pladser på dette kursus er begrænset, og at steder kun bekræftes, når undervisningsgebyr er modtaget. Tidlig anvendelse anbefales.
Kursusstruktur, support og online læring
Dette kursus leveres over 2 akademiske år med valgfri, støttede seminarer afholdt i planlagte weekender.
- År 1 - 26/09/20 - 28/05/21
- År 2 - 25/09/21 - 27/05/22
Der er en pause i sommermånederne 2021.
Hvert studieår har 4 - 6 * en-dags seminarer designet til at støtte den studerende gennemføre de moduler, der er planlagt til dette semester. Seminarer afholdes generelt på en lørdag fra kl. 10 til 16. Deltagelse på seminarer er ikke obligatorisk og leveres med det formål at introducere modulelæreren, fastlægge læringsresultater, indhold, vurderingsstrategi og forventninger til færdigheder / videnudvikling. Du vil være i stand til at logge ind og "deltage" i forelæsningen, selvom du er off-site, eller du kan besøge foredraget igen på et senere tidspunkt gennem vores online portal
Alt kursusmateriale findes på en online læringsportal, som er let at bruge online platform, specielt designet til online læringsprogrammer. Under introduktionen introduceres studerende til platformen med en praktisk demonstration af, hvordan man bruger portalen og får adgang til lektioner hurtigt og nemt. For at gennemføre dette kursus skal de studerende have en grundlæggende viden om at bruge en computer og søge på internettet til forskningsformål.
Seminarer & Tutor Support
Instruktionsseminarer afholdes ved starten af hvert modul og er designet til at guide og støtte dig gennem hele modulet. Disse seminarer viser modulet for dig og det indhold, du vil dække. Evalueringen og forventningerne til en vellykket afslutning dækkes detaljeret, hvor det er, hvor og hvordan man får adgang til informationen på platformen. Du møder medstuderende og har mulighed for at oprette dit studienetværk i løbet af din læringsrejse.
Du kan e-maile din tutor på ethvert trin i modulet for at stille en enkel forespørgsel eller indsende et udkast til din vurdering. Vores programstyringsteam er altid til rådighed for at tilbyde dig telefon- og e-mail-support, og hvis du har brug for det, kan du arrangere at møde dem for en yderligere en til en vejledning. Mange af vores tidligere kandidater har fundet, at det er muligheden for at stille et simpelt spørgsmål, søge retning og indsende et udkast til deres vurdering, der understøttede dem mest til en vellykket afslutning. Dette niveau på en til en support er unikt for blandet læring og er en særlig fordel ved at vælge denne studiemetode. Portobello Institute har investeret i et team af programledere og vejledere, som er erfarne praktikere i de tidlige år samt kvalificerede og kyndige undervisere. De er tilgængelige for at hjælpe dig på alle faser i dette program.
Online læringsportal
Under induktionsseminaret viser vi dig, hvordan du navigerer og finder det, du har brug for, med alle de oplysninger, du har brug for for at gennemføre dette program, der er uploadet til læringsportalen. Indholdet af dette program er beskrevet i et let at følge format med en kombination af noter, artikler, podcasts og andet materiale, der hjælper dig med at forstå emnet og gennemføre din vurdering. Du har brug for grundlæggende computerfærdigheder for at søge på internettet og indtaste et orddokument for at afslutte din opgave.
Kursusmoduler og -vurderinger
Modulerne er vist nedenfor. Modultitler og moduloplysninger opdateres løbende for at afspejle lovgivningsmæssige ændringer osv., Forskningsresultater osv. Disse kan derfor ændres over tid.
Modulerne omfatter:
Moderne problemer i tidlig barndom (kerne, 30 point)
Dette modul har til formål at undersøge moderne problemer i den tidlige barndom ved hjælp af en række teoretiske linser og vil overveje konsekvenserne af disse spørgsmål for de første års politik og praksis. Den vil overveje, hvordan globale, økonomiske, kulturelle og politiske kontekster bidrager til, at spørgsmål bliver 'bekymringer'. En række perspektiver på den tidlige barndom som feminisme, post-modernisme, menneskelig kapital samt neurovidenskab, psykologi og psykoanalytisk tænkning vil blive undersøgt for at tilskynde studerende til kritisk at engagere sig i nutidige spørgsmål, der direkte påvirker deres arbejde i den tidlige barndom arbejdsstyrke.
Særlige fremgangsmåder inden for uddannelse og pleje af tidlige børn (kerne, 30 studiepoeng)
Dette modul udforsker en række karakteristiske tilgange i uddannelse og pleje af børn i den tidlige barndom. Studerende vil demonstrere en forståelse af de filosofiske rødder i disse forskellige tilgange og overveje den indflydelse, de har haft eller måtte have på deres egen forsyning.
Ligestilling og inkludering i det tidlige barndom (kerne, 30 point)
Dette modul udforsker principperne bag og opfattelsen af spørgsmål om lighed og inkludering i den tidlige barndom. Politiske, historiske, lovgivningsmæssige, Storbritannien og internationale sammenhænge undersøges for at tilskynde studerende til at stille spørgsmålstegn ved og overveje modeller for effektiv inklusiv praksis og vigtigheden af at udfordre uligheder.
Fundament of Being (kerne, 30 point)
Dette modul fokuserer på aspekter af små børns udvikling i de første tre leveår med et specifikt fokus på personlig, social og følelsesmæssig udvikling og implikationerne af dette for andre områder af udvikling og læring i den tidlige og senere barndom. Modulet vil overveje en række teoretiske perspektiver og konsekvenserne af disse for de tidlige års levering og praksis. For at sikre en informeret forståelse af og reaktion på forsyning til børn fra fødsel til tre, forventes studerende, der ikke er baserede i indstillinger, der dækker dette aldersområde, at gennemføre mindst et dages observationsbesøg på en relevant bestemmelse. Studerende, der udfører dette modul, kræver erfaring med at arbejde med børn inden for fødslen til syv aldersgrupper og i øjeblikket være ansat eller har adgang til placering i denne sektor.
Forskningsmetoder og afhandling (kerne, 60 point)
Dette modul udforsker nøglebegreber inden for forskning og understøtter studerende til at gennemføre et uafhængigt forskningsstykke, der er relevant for deres faglige disciplin.
Dette program er underlagt validering
Hvad er vurderingerne?
Vurderingerne for denne grad er gennem kursusarbejde og en afhandling. Evalueringerne varierer fra praksisbaserede opgaver til at undersøge et emne, du er interesseret i. Vi opfordrer dig til at reflektere over din videnforøgelse med et antal opgaver designet til at udforske din læringsrejse. Alle disse metoder søger at støtte dig til at kombinere teori med scenariebaseret læring og hvordan du praktisk implementerer disse metoder i din daglige praksis.
Kursusgebyrer, let betalingsplan
- Kursusgebyr: € 3.995 pr. År
- Registreringsgebyr: € 305 pr. År
Betaling skal betales fuldt ud ved reservationen. Registreringsgebyr betales senest 2 uger efter startdatoen.
Betaling for år 2 af disse mestre skal ske 14 dage før påbegyndelse af 2. år.
Tilgængelig rabat - hvis du betaler år 1 og 2 sammen, kan du benytte € 850 rabat - 7.990 € betales i stedet for 8.140 €.
Let betalingsplan
Der er en betalingsplan tilgængelig for studerende, der ønsker at sprede betalingen for dette program.
Mulighed 1
- 900 € depositum, der skal betales ved reservation.
- 8 betalinger på € 400, der skal betales 10. i den måned, der begynder måneden efter startdatoen.
Hvis du betaler med afbetaling, forfalder indbetalingen for år 2 af Masters 14 dage før programmets startdato.