$close

Filtre

Se resultater

Filmkritik Nordirland - Filmkritik-uddannelser i Nordirland Filmkritik, Nordirland

En master 's grad er en akademisk grad gives til personer, der har gennemgået undersøgelse, der påviser en beherskelse eller high-orden overblik over et specifikt fagområde eller område af professionel praksis.Det Forenede Kongerige Storbritannien og Nordirland, almindeligvis kendt som Det Forenede Kongerige og Storbritannien, er en suveræn stat beliggende ud for den nordvestlige kyst a… Læs mere

En master 's grad er en akademisk grad gives til personer, der har gennemgået undersøgelse, der påviser en beherskelse eller high-orden overblik over et specifikt fagområde eller område af professionel praksis.

Det Forenede Kongerige Storbritannien og Nordirland, almindeligvis kendt som Det Forenede Kongerige og Storbritannien, er en suveræn stat beliggende ud for den nordvestlige kyst af det kontinentale Europa.De to mest berømte (og ældste) universiteter er Oxford og Cambridge (ofte omtalt som Oxbridge af mange briter) England har også flere andre verdensklasse institutioner, herunder flere i London (især Imperial College, London School of Economics, University College London og Kong 's College London, der alle er en del af London University)

Filmkritik Nordirland - Tag din MA i Nordirland. Få alle MA-programmet og skole information. Spar tid og kontakte skolen direkte her!

Minimer
Læs mere om at studere i Storbritannien
$format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
  • Populær Seneste Titel
  • Populær
  • Seneste
  • Titel
Queen's University Belfast
Belfast, Det Forenede Kongerige

Filmfremstilling og kritik er et område med enorm interesse, glæde og kreativitet. Understøttet af avancerede filmundervisnings- og produktionsfaciliteter har MA i Film at Que ... +

Filmfremstilling og kritik er et område med enorm interesse, glæde og kreativitet. Understøttet af avancerede filmundervisnings- og produktionsfaciliteter har MA i Film at Queen's til formål at tilbyde en rig, forskellig læseplan designet til at give studerende mulighed for at specialisere sig i praksisbaserede og kritiske tilgange til film og anden mediekunst. -
MA
Fuldtid
Deltid