close

Filtre

Se resultater

Interaktionsdesign i Italien - Interaktionsdesign-uddannelser i Italien Interaktionsdesign

MA Anvendt lingvistik er den mest almindelige af et antal Masters eller MA som de er almindeligt kendt, som har en højere koncentration om videnskab og fokusere mindre på praksis i klasseværelset. Interaktionsdesign er et emne, der fokuserer på skabelsen af ​​digitale systemer, tjenester, produkter og miljøer. Interaktion designere arbejder for at gøre udvekslingen mellem mennesker og di… Læs mere

MA Anvendt lingvistik er den mest almindelige af et antal Masters eller MA som de er almindeligt kendt, som har en højere koncentration om videnskab og fokusere mindre på praksis i klasseværelset.

Interaktionsdesign er et emne, der fokuserer på skabelsen af ​​digitale systemer, tjenester, produkter og miljøer. Interaktion designere arbejder for at gøre udvekslingen mellem mennesker og digitale maskiner nemme, realistiske, interessante og engagerende.

Italien, officielt Den Italienske Republik er en enhedsstat parlamentarisk republik i Den Europæiske Union, der ligger i det sydlige Europa. Mod nord grænser det Frankrig, Schweiz, Østrig og Slovenien langs Alperne.

Interaktionsdesign i Italien - Tag din MA i Italien. Alle MA-programmet og skole information. Spar tid og kontakte den skole her!

Minimer
Læs mere om at studere i Italien
format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
  • Populær Seneste Titel
  • Populær
  • Seneste
  • Titel
Link Campus University
Rom, Italien

Kurset i teknologier og sprog til kommunikation favoriserer en dybtgående undersøgelse af design og implementering af innovative indhold, produkter og tjenester, der gælder fo ... +

Kurset i teknologier og sprog til kommunikation favoriserer en dybtgående undersøgelse af design og implementering af innovative indhold, produkter og tjenester, der gælder for digital kommunikation. Kandidater i interaktionsdesign er også tilbøjelige til at udføre funktioner med højt ansvar i ledelsen af teams, der beskæftiger sig med udvikling af applikationer, spil og innovative tjenester med en relevant teknologisk komponent, med salgsfremmende og markedsføringsaktiviteter over for digitale produkter og med vurdering af brugernes oplevelse i digitale / interaktive sammenhænge. -
MA
Fuldtid
2 år
Engelsk
25 Okt 2021
31 Jul 2021
på universitet