MA Shanghai - MA programmer i Shanghai - MA Shanghai

MA Shanghai - MA programmer i Shanghai - MA Shanghai

Kandidat

En master 's grad er en akademisk grad gives til personer, der har gennemgået undersøgelse, der påviser en beherskelse eller high-orden overblik over et specifikt fagområde eller område af professionel praksis.

Kina højere uddannelse for et par år er blevet kåret som en af ​​de bedste blandt de asiatiske lande. Dette land har over 150 både offentlige og privatejede universiteter distribution på alle provinser i Kina. Den videregående uddannelse er forskningsbaseret.

MA Shanghai - Tag din MA i Shanghai. Få alle MA-programmet og skole information. Spar tid og kontakte skolen direkte her!

Læs mere

Ma-programmet I Nye Medier Produktion

Webster Leiden Campus- Webster University USA
på universitet Fuldtid March 2018 Kina Shanghai Beijing

Master of Arts (MA) i New Media Production er for studerende, der ønsker en beherskelse af historien sigende færdigheder i en multi-platform digital kommunikation miljø. Denne grad er designet til at skærpe produktion færdigheder eleverne allerede har, og introducere de studerende til en række ekstra færdigheder til at gå videre i en multi-platform medielandskab, der kræver færdigheder og viden om produktion i forskellige medieformer. I den nuværende dynamiske mediemiljø, at efterspørgslen er for praktikere, der er i stand til at producere indhold på forskellige digitale platforme, der anvender det nyeste udstyr og metoder. Denne grad er designet til at lære eleverne, hvordan man lykkes i at ændre mediemiljø og give dem produktionen nødvendige færdigheder til at kommunikere historier med effekt. [+]

. Master of Arts (MA) i New Media Production er for studerende, der ønsker en beherskelse af historien sigende færdigheder i en multi-platform digital kommunikation miljø. Denne grad er designet til at skærpe produktion færdigheder eleverne allerede har, og introducere de studerende til en række ekstra færdigheder til at gå videre i en multi-platform medielandskab, der kræver færdigheder og viden om produktion i forskellige medieformer. I den nuværende dynamiske mediemiljø, at efterspørgslen er for praktikere, der er i stand til at producere indhold på forskellige digitale platforme, der anvender det nyeste udstyr og metoder. Denne grad er designet til at lære eleverne, hvordan man lykkes i at ændre mediemiljø og give dem produktionen nødvendige færdigheder til at kommunikere historier med effekt. Program Beskrivelse: Master of Arts (MA) i ny medieproduktion er for studerende, der ønsker en beherskelse af storytelling færdigheder i en multi-platform digital kommunikation miljø. Denne grad er designet til at skærpe produktion færdigheder eleverne allerede har, og introducere de studerende til en række ekstra færdigheder til at gå videre i en multi-platform medielandskab, der kræver færdigheder og viden om produktion i forskellige former for media.In det nuværende dynamiske mediemiljø efterspørgslen er for praktikere, der er i stand til at producere indhold på forskellige digitale platforme, der anvender det nyeste udstyr og metoder. Denne grad er designet til at lære eleverne, hvordan man lykkes i at ændre mediemiljø og give dem produktionen nødvendige færdigheder til at kommunikere historier med effekt. Studerende kan erstatte hensigtsmæssige kurser 4000-niveau for valgfag i... [-]

Mester I Moderne Mode Køb

Istituto Marangoni
på universitet Fuldtid 15 måneder October 2018 Kina Shanghai

Dette Kandidatuddannelsen har til formål at uddanne deltageren til at blive en mode køber, en erfaren professionel i udvælgelsen og indkøb af mode produkter. [+]

Master i Contemporary Fashion Buying Henvender sig til kandidater, der har tidligere bachelor studie i økonomi, marketing eller mode design med markedsføring. De, der har dokumenteret erhvervserfaring inden for disse områder kan også få adgang til dette kursus. Den tager sigte på at uddanne deltageren til at blive en mode køber, en erfaren professionel i udvælgelsen og indkøb af mode produkter. Denne master kursus er "moderne", som det adskiller sig ved at give nuværende og fremtidige modeller for erhvervslivet, der indkapsler seneste og fremtidig innovation og teknologi, der undervises af kvalificerede branchens aktører. Købere skal være business-minded med stærke analytiske evner, men også i stand til at forhandle og arbejde sammen med kreative afdelinger. Gennem studiet af fag som køber struktur, trend forecasting, produkt og visuel visning, vil deltagerne lære alle de tekniske og teoretiske begreber, de har brug for at skabe en kampagne for at købe. Ved at analysere forskellige detail formater, få forståelse af en organisation fra et opkøb team og studere de vigtigste makro tendenser, vil de være i stand til præcist at forstå betydningen af ​​købere og merchandising på det globale marked for mode og luksus. Indholdet af kurset vil blive afsat til den viden på ordentlig bestand mix vil de vigtigste teknikker til import / eksport samt prisstrategier og rentabiliteten af ​​en mode produkt analyseres. Det vil give deltagerne mulighed for at lære, hvordan man korrekt planlægge købet af en sæsonbestemt samling, ved hjælp af en afbalanceret blanding af produkter og mærker, der fuldt ud... [-]

Mester I Mode Markedsføring, Kommunikation Og Medier

Istituto Marangoni
på universitet Fuldtid 12 - 15 måneder February 2018 Kina Shanghai

Kurset giver deltagerne mulighed for at tilegne sig alle de tekniske og teoretiske begreber, de bliver nødt til at skabe en kommunikationskampagne gennem studiet af emner som mode og luksus marketing management, public relations og mode og luksus mode reklamekampagner. [+]

. Master i Fashion Promotion, Kommunikation og Medier Henvender sig til kandidater, der har tidligere bachelor studie inden for kommunikation, reklame, business og marketing eller lignende, eller dokumenteret erhvervserfaring. Kurset giver deltagerne mulighed for at tilegne sig alle de tekniske og teoretiske begreber, de bliver nødt til at skabe en kommunikationskampagne gennem studiet af emner som mode og luksus marketing management, public relations og mode og luksus mode reklamekampagner. I dette kursus vil deltagerne være i stand til at reagere på nye udviklinger i medier og kommunikation og udforske de store teorier og debatter, der dominerer studiet og praksis af mode markedsføring, kommunikation og medier. Det vurderer også de forskellige teknikker, der skal anvendes til at skabe og forstå den rolle, mode billede, mens analysere historiske og nutidige referencer. Ser man på mode reklame, redaktionelle og kreative retning i medier, kommunikation og markedsføring, deltagerne vurdere og analysere tendenser i mode styling, fotografering og journalistik. De fremskridt også deres avancerede viden om den kreative og skriftlig proces for at fremme deres egen originale kreativitet og forberede sig professionelt til de roller, modebranchen, som fremmer innovation, iværksætterånd og problemløsning. Der lægges særlig vægt på public relations indenfor modehuse, fra kundestyring til identifikation af berømtheder, modeshow organisation og til forvaltningen af ​​pressen dage. Muligheder Fashion initiativtagere definere reklamekampagner og organisere fremme via de mest hensigtsmæssige kommunikationskanaler. De organiserer præsentationer, events og modeshows, der afspejler og repræsenterer billedet af en brand. De organiserer pressekontorer og PR, og de har stor observation og kommunikationsevner. Fashion... [-]