MBA, marketing og ledelse (et år)
Mid Sweden University
Nøgleinformation
Campus placering
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* www.miun.se/en/feesandscholarships
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Formålet med Marketing og Management-program er at give de studerende avanceret viden inden for områder, der er egnede til kvalificerede stillinger i markedsføring, salg eller kommunikationsafdelinger i virksomheder og organisationer.
Programmet fokuserer på virksomheder og andre organisationer og deres relationer til kunder og leverandører. Ledelse, kommunikation, forbrugeradfærd og markedsføring i netværk er centrale temaer i løbet af første semester. Det andet semester starter med to kurser om metoden. Programmet slutter med en skriftlig speciale inden for marketing og management.
Programmet er en et-årig videregående uddannelse baseret på tidligere undersøgelser, der svarer til en bachelorgrad med speciale i marketing og management.
adgangskrav
Graden Bachelor (mindst 180 point) med 90 videregående uddannelser kreditter i Business Administration eller tilsvarende uddannelse.
Dokumenteret sprogfærdigheder i engelsk (engelsk kursus B / engelsk 6), for eksempel vist fra en af følgende internationale engelske test: - TOEFL med et minimum score på 575 på et papir baseret test og ikke under 4,5 på TWE - TOEFL med en minimum score på 90 på internet-baseret test og ikke under 20 på TWE - IELTS Academic Træning med et minimum samlet score på 6,5 og et minimum score på de specifikke dele af mindst 5,5.
Uddannelsesbevis
Graden af Master of Arts / Science (60 point) Magisterexamen with huvudområdet företagsekonomi oversat til graden af Master of Science (60 point) med en større i Business Administration