MBs i marketing og ledelsesstrategi
Limerick Institute of Technology
Nøgleinformation
Campus placering
Limerick, Irland
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 11.250 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Dette program er primært rettet mod elever, der er interesseret i at erhverve en meget praktisk niveau 9-kvalifikation i Marketing and Management Strategy. Programmet indledes med et obligatorisk induktionsprogram om en uge. Dette kandidatuddannelsesprogram bygger den studerendes praktiske marketing- og ledelsesstrategifærdigheder gennem en kombination af problembaseret læring og direkte kontakt med industrien.
Dette program er struktureret til at maksimere elevernes praksisbaseret læring og involverer omfattende aktiv studerendes deltagelse. For at lette studerendes aktivitet anvender programmet en problembaseret læringsfilosofi (PBL). Dette betyder, at studerende konstant udfordres til at anvende læring og teori i situationer i den virkelige verden og til at udtænke passende løsninger. Desuden præsenterer elever projekter og løsninger til brancher. Målet med programmet er at forberede de studerende på kravene fra marketing- og lederstillinger i en hurtigt skiftende, videnbaseret økonomi. Deltagende virksomheder drager også fordel af analyse og forskningsbistand.
Lukas / Pexels
Hvad er adgangskravene?
- En æresgrad i forretningsstyring og / eller marketing med en minimumstildeling af anden klasse Honor Grade 2
Eller - En primærgrads forretningsstyring og / eller markedsføring ELLER en passende faglig erhvervskvalifikation OG mindst 2 års relevant erhvervserfaring / ansvar.
- En samtale kan være en del af udvælgelsesprocessen.
Hvilke moduler studerer jeg?
- Titel: Integreret marketingkommunikation (inkl. Nye medier)
Kreditter: 10 kreditter - Titel: Finansiel analyse for forvaltningsafgørelser
Kreditter: 10 kreditter - Titel: Metoder til forretningsundersøgelser
Kreditter: 10 kreditter - Titel: Afhandling
Kreditter: 20 kreditter - Titel: Planlægning, strategi og innovation
Kreditter: 20 kreditter - Titel: Forbrugeradfærd og styring af forhold
Kreditter: 10 kreditter - Titel: Branding og produktstyring og kommercialisering
Kreditter: 10 kreditter
Hvad er karrieremulighederne?
Dette program vil være til gavn for alle, der er interesseret i en karriere på ledelsesniveau inden for digital indholdsstyring, online salg og reklameplanlægning, sociale medier og søgningsdrevet marketing, betaling per klik og søgemaskineoptimering Kampagnestyring, global strategisk udvikling og relaterede områder.