UTs MS i instruktionsdesign og teknologiprogram adresserer et voksende felt inden for læring og menneskelig præstation og giver et tværfagligt studieområde, der trækker studerende fra mange baggrunde. Instruktionsdesignere forstår og anvender teknologier som både produkt (f.eks. Webbaserede kurser) og proces (f.eks. Iterative og formative tilgange til elevens vurdering).
I betragtning af de forskellige karrierespor i undervisningsdesign tilbyder dette program de studerende fleksibilitet til at tilpasse deres studiekursus baseret på individuelle mål og interesser. Kandidater i programmet er godt forberedt på at praktisere deres unikke, tværfaglige erhverv i en række forskellige indstillinger, herunder erhvervslivet, K-12-skoler, videregående uddannelser, regering og militær eller til at forfølge doktorgradsstudier.Hvem tilmelder sig dette program?Studerende, der tilmelder sig dette program har til hensigt at forfølge karrierer som eksperter i design, udvikling, implementering og evaluering af instruktionsressourcer for at forbedre læring og ydeevne i flere miljøer. Kandidater kommer fra en bred vifte af baggrunde, herunder kommunikation, psykologi, ledelse og uddannelse, blandt andre specialiseringsområder, men deler en fælles interesse i at designe kreative løsninger til læringsbehov.En skærende grad i et lukrativt feltMS in Instructional Design and Technology (IDT) -programmet adresserer et voksende felt inden for læring og menneskelig præstation, der trækker studerende fra flere discipliner og baggrunde.
Denne innovative grad bygger ekspertise inden for emner, herunder:Teknologi i uddannelse
Teorier om læring og kognition
Multimediedesign og -udvikling
Systematisk instruktionsdesign
Åbn læringsmiljøer
Fjernundervisning og e-læringStuderende trænes i at blive eksperter i design, udvikling, implementering og evaluering af instruktionsressourcer for at forbedre læring og ydeevne. Kandidater er godt forberedt på at udøve deres unikke, tværfaglige erhverv i en række forskellige omgivelser, herunder industri, regering, videregående uddannelse og K-12 skoler eller til at forfølge doktorgradsstudier.
Studerende kommer fra en bred vifte af baggrunde, herunder uddannelse, sundhedspleje, psykologi, grafisk design, kommunikation, forretning og ledelse, blandt andre specialiseringsområder, men deler en fælles interesse i integrationen af teknologi og uddannelse.
Graden appellerer også til indholdseksperter inden for områder som sygepleje, medicin, ingeniørarbejde eller militære operationer, der søger at udvikle effektive trænings- og testmaterialer. Programmet giver desuden en ny retning for nuværende K-12-lærere, der ønsker at diversificere deres færdigheder og jobmuligheder.
Programmet er meget tilgængeligt for voksne voksne og tilbyder fleksible aften- og hybridkurser. Klasserne er små, og studerende drager fordel af en-til-en-fakultets opmærksomhed.
Afhængigt af deres interesser har studerende også muligheden for at tage relaterede kurser i Sykes College of Business.ProgramfordeleForkant, tværfaglig læseplan
Stærkt kursusforberedelse forbereder kandidater til meget kvalificerede karrierer
Professionel netværk og vækst leveret gennem klasseværelseinteraktioner
Mentorskab og karrieresupport fra ekspert fakultetsmedlemmer, der har doktorgrader i området
Muligheder for at opbygge en professionel portefølje til støtte for jobsøgning
Kursusspecialisering inden for individuelle interesseområder
Eksponentiel jobvækst forudsagt i marken
foto med tilladelse fra University of TampaLæreplan og praktisk erfaringIDT-læseplanen parrer praktiske, teknologibaserede kurser med teorier om uddannelse, læring og menneskelig præstation. Studerende lærer at udvikle effektive tværmedieplaner for forskellige målgrupper.
Eksempelkurser inkluderer:Tendenser og problemer inden for instruktionsdesign og teknologi
Teorier om læring og kognition
Åbne læringsmiljøer i det 21. århundrede
Principper for elevens motivation
Design af Online Collaborative Learning
Introduktion til fjernundervisning
Multimediedesign og -udvikling
Ledelse af instruktionsudvikling
Performance Systems Analyse
Forespørgsel og målingTalrige valgfag giver IDT-studerende mulighed for at skræddersy graden til deres individuelle interesser og karrieremål.
Der tilbydes tre koncentrationsområder:Konkurrence om fjernundervisning og pensumdesign er beregnet til studerende, der planlægger at arbejde i undervisnings- og pensumdesign, online-læring, medarbejderuddannelse og -udvikling og lignende områder.
Koncentrationen Human Performance Technology appellerer til studerende, der arbejder inden for menneskelige ressourcer, informationssystemstyring, præstationsevaluering og systemanalyse i en række forskellige brancher, herunder forretnings- og sundhedsvæsen.
Kontrol af projektledelse og programevaluering er designet til studerende, der er interesseret i projekt- og implementeringsstyring, læringsvurdering, forskning og evaluering, resultatanalyse og relaterede områder.Engagement i den virkelige verden
Studerende er forpligtet til at gennemføre en feltpraktik, hvilket giver dem direkte arbejdserfaring i instruktionsdesign og teknologi og værdifulde professionelle forbindelser.
De seneste praktikprojekter har inkluderet:Arbejder med instruktionsdesignteamet på et Florida community college.
Designe et Massive Open Online Course (MOOC) i medicinsk uddannelse til USF Health.
Udvikling og design af tempo, kundetræningskurser for en it-virksomhed.
Arbejder med fakultetet på Bath Spa University (UK) for at designe og udvikle onlinekurser inden for forskellige indholdsområder.
Evaluering af et skoledistrikt's teknologiintegration.
Arbejder med undervisningsteknologisk afdeling på University of Tampa.KarriereudsigterKarriereforberedelse er en vigtig del af UTs studieprogram. Sammen med at gennemføre et feltpraktik skal de studerende udarbejde en professionel portefølje, der demonstrerer deres arbejde og færdigheder - et vigtigt værktøj, når de taler med potentielle arbejdsgivere.
MS i instruktionsdesign og teknologi kan anvendes til en lang række job og brancher. Instruktionsdesignere arbejder ofte i teambaserede, samarbejdsmiljøer eller kan vælge at arbejde på freelance-basis eller åbne deres eget firma.
Bureau of Labor Statistics estimerer en gennemsnitlig årsløn på $ 61.550 for undervisningskoordinatorer, $ 57.340 for uddannelses- og udviklingsspecialister og $ 101.930 for uddannelses- og udviklingsledere. Feltet forventes at vokse med cirka 15% i løbet af det næste årti - hurtigere end gennemsnittet for andre erhverv.
Typiske jobopgaver inkluderer udvikling af undervisningsmateriale og læseplaner; føre tilsyn med oprettelsen af online læringsmoduler; integrering af teknologi i specialiserede felter for undervisere; vurdering af uddannelsesbehov; overvågning og evaluering af programmer; afholdelse af kurser; og undervisning af undervisningsmetoder til instruktører.
Almindelige jobtitler på dette felt inkluderer:Uddannelsesteknolog
Instruktions design manager
E-Learning kursusudvikler
Undervisningsteknolog
Online Curriculum Designer
Instruktionsudvikler
Lærings- og udviklingsspecialist
Instruktionssystemer Specialist
Træningskoordinator
E-Learning projektleder
foto med tilladelse fra University of TampaAdgangskrav og dokumenterAfsluttet ansøgning
Ansøgningsgebyr på $ 40
Officielle udskrifter til alt tidligere college-arbejde modtaget direkte fra hver institution
To referenceformularer
Genoptag
En personlig erklæring, der beskæftiger sig med grunden til at søge en avanceret grad
TOEFL for de ansøgere, hvis primære sprog ikke er engelsk
Interview (valgfrit)AnsøgningsfristerDer er ingen ansøgningsfrist. Ansøgninger vurderes løbende for efterår, forår og sommer. Kvalificerede studerende optages, indtil pladserne er fulde for den relevante periode. Optagelsen er konkurrencedygtig og studerende opfordres til at ansøge tidligt. Studerende får besked om deres status, når alle dokumenter er modtaget.