MS i marketing

Generelt

Program beskrivelse

University of Tampa Master of Science in Marketing integrerer avanceret teori og anvendelse til at forberede studerende til vellykkede karrierer inden for marketingområdet. Graden giver dig et innovativt og specialiseret akademisk læseplan og forbedrer dine karriereevner inden for marketingstyring, produkt- og brand management, marketingundersøgelse eller salgsstyring.

I betragtning af de forskellige karrierespor inden for marketing giver dette program dig fleksibilitet til at designe dit eget studiekursus baseret på dine mål og interesser. Læreplanen understøtter også forberedelse til den Professional Certified Marketer ™ -eksamen, der tilbydes af American Marketing Association ™.

Integrering af brand- og forretningsstrategier

Det innovative MS in Marketing-program er designet til studerende, der forfølger karriere inden for marketing eller til fagfolk, der søger udvikling inden for bestemte markedsføringsområder.

Studerende lærer virksomhedens globale karakter ud fra et marketingperspektiv, formet af en kombination af klasselokale og virkelige oplevelser.

Marketingprofessorer, hvoraf mange ejer virksomheder eller har virksomhedsmæssig baggrund, underviser studerende i et åbent læringsmiljø, hvor ideer flyder frit. Udøverens baggrunde for disse fakultetsmedlemmer bringer værdifulde oplevelser direkte fra marketingverdenen til klasseværelset.

En omfattende læseplan skærper færdigheder inden for marketingstyring, brand- og produktstrategi, marketingundersøgelse og salgsledelse. MS i marketing-studerende kan være friske fra bacheloruddannelser eller erfarne fagfolk, der ønsker at opbygge deres viden eller bryde ind i nye områder.

Kurser integrerer de mest aktuelle teorier og applikationer for at forberede de studerende til en vellykket marketingkarriere og sætte specifikke færdigheder til at arbejde for deres virksomheder.

UT's MS i marketing-studerende nyder et fleksibelt program, der muliggør et individualiseret studiekursus baseret på specifikke karrieremål og interesser.

Kursusmuligheder giver de studerende fordelen ved at fokusere på et bestemt marketingområde eller udvide eksponeringen for nye og spændende marketingværktøjer. Programmet blander teori med praksis og traditionel tænkning med moderne markedsføringsmodeller.

Studerende er forberedt på karrieresucces i den dynamiske marketingverden. En MBA-koncentration i marketing tilbydes også.

Internationalt anerkendt program

Sykes College of Business er akkrediteret på bachelor- og kandidatniveau af AACSB International (Association to Advance Collegiate Schools of Business), en ære, der kun holdes af seks procent af handelsskoler over hele verden. Det er vurderet til en top-100 kandidathøjskole i USA af Bloomberg Businessweek, og siden 2007 er blevet kåret til blandt de 294 bedste handelsskoler i verden af The Princeton Review.

Erfaringslæring

UT tilbyder anvendelige erfaringsmarkedsføringsklasser inden for specialområder såsom strategi, forskningsmetoder, brandstrategi, integreret marketingkommunikation, marketingtjenester, salgsstyring, global marketing og teknologi og e-handel.

Flere praktiske, virksomhedssponserede projekter i hele læseplanen giver de studerende en unik eksponering for case study-udvikling, dataindsamling og analyse, rådgivning og strategiske marketingplaner. Studerende er involveret i at tage beslutninger om produktudvikling, prisfastsættelse, markedsføring, marketingundersøgelser, salgskompensation, omkostningsindeslutning og produktionsplan. Disse oplevelser tjener dem godt i deres marketingkarriere.

Udvalgte kurser inkluderer:

  • Strategisk marketinganalyse
  • Integreret Marketing Communications
  • Elektronisk marketingstrategi
  • Sport Marketing
  • Marketing Management og kundeværdi
  • Personlig salg og salgsledelse
  • Marketing Law
  • Strategisk Brand Management
  • Køberadfærd
  • Innovation og teknologimarkedsføring

Studerende kan også tage kurser i reklame, marketingstyring, servicekvalitet, forretnings- og marketingundersøgelser, marketingstrategi og international marketing.

Studerende, der afslutter MS i marketing-programmet ved UT, får færdighederne til at forfølge positioner som markedsundersøgere, brandledere, marketingledere og mere. Nogle starter deres egne marketingfirmaer, modtager kampagner inden for deres nuværende virksomheder eller forfølger nye muligheder.

Karriereudvikling

UT's Office of Career Services tilbyder fremragende rådgivningstjenester til studerende, der hjælper dem med at forberede effektive cv'er, finde praktikpladser og søge stillinger hos topfirmaer i Tampa Bay-området og videre.

Karriereservices giver også specifikke muligheder for kandidatstuderende, såsom arbejdsgiver-interaktiv programmering, hurtige netværksarrangementer og frokost sammen med alumner. Corporate Connections-programmet giver studerende og alumner mulighed for at netværke med virksomheder som Revenue Management Solutions, Kforce og Raymond James Financial. Derudover opfordres de studerende til at besøge lokale virksomheder som Franklin Templeton Investments, HSN og Seminole Hard Rock Hotel

Studerende og studerende har gratis, levetid adgang til en række forskellige værktøjer og netværk til at hjælpe med at fremme deres karriere. Dette inkluderer HIRE UT, en specialiseret online ressource, der udelukkende er beregnet til UT-studerende og alumner. HIRE UT poster stillinger fra virksomheder, der leder efter velkvalificerede kandidater. Et af de karakteristiske træk ved en UT-uddannelse er det indbyggede netværk af aktive alumner og forbindelser til de lokale og internationale erhvervsliv.

Der er mange muligheder for forbindelser mellem studerende og alumner.123787_UT-11.jpg

Stipendier

Hvert år tildeler Sykes College of Business kandidatuddannelser for at vælge førsteårsstudenter med enestående akademisk og professionel legitimation.

Graduate assistentships dækker undervisning i op til 36 kredit timer over fire semestre og giver et stipendium. Modtagerne arbejder 20 timer om ugen på et akademisk eller administrativt kontor og anvender koncepter, de lærer i klasseværelset.

Adgangskrav og dokumenter

For at ansøge skal du udfylde enten papiret eller en online ansøgning. Ansøgninger gennemgås ikke, før Office of Graduate and Continuing Studies modtager alt det krævede materiale. Studerende får besked om optagelsesbeslutning, efter at materialer er modtaget og evalueret.

  • Afsluttet ansøgning.
  • $ 40 ansøgningsgebyr.
  • Officielle udskrifter af alt tidligere college-arbejde modtaget direkte fra hver institution.
  • Graduate Management Admissions Test (GMAT) eller Graduate Records Examination (GRE) er påkrævet. I afventning af godkendelse, kan ansøgere indgive en anmodning om at give afkald på GMAT gennem deres optagelsesrådgiver, hvis de opfylder ALLE følgende kriterier:
    • Tilstrækkelig bevis for tre eller flere års relevant erhvervserfaring inden for de sidste fem år.
    • En erhvervsgrad fra en regionalt akkrediteret institution med en GPA på 3,0 eller bedre.
    • Optjent af en bedømmelse af B eller bedre på hvert af følgende kurser: ACC202, ACC203, FIN 310, ECO 204, ECO 205, QMB 210, MKT 300 (eller svarende til disse kurser på din bachelorinstitution).

      BEMÆRK: Opfyldelse af ovennævnte kriterier kvalificerer kun en studerende til at anmode om en GMAT-afkald. Alle fravigelser fra GMAT gennemgås individuelt og skal godkendes af et udvalg. Kontakt din optagelsesrådgiver for mere information.
  • To faglige referenceformularer fra personer, der attesterer ansøgerens faglige baggrund og akademiske potentiale. Professionelle anbefalingsbrev accepteres, hvis det foretrækkes.
  • Professionel cv.
  • Personlig erklæring: Beskriv dine professionelle mål i cirka 500-1.000 ord, og hvordan en kandidatgrad fra University of Tampa vil hjælpe dig med at nå disse mål. På sin side kan du også ønske at understrege, hvad du kan bidrage til kandidatuddannelsen.
  • Arbejdserfaring anbefales, men kræves ikke.
  • Internationale ansøgere: Test af engelsk som fremmedsprog (TOEFL) eller International English Language Testing System (IELTS) -rapport.

Ansøgningsfrister

Ansøgninger vurderes løbende for efterår, forår og sommer. Kvalificerede studerende optages, indtil pladserne er fulde for den relevante periode. På grund af det rullende grundlag er optagelse konkurrencedygtig, og studerende opfordres til at ansøge tidligt, da der ikke er nogen ansøgningsfrister. Beslutninger træffes inden for et par uger fra det tidspunkt, hvor den studerende afslutter deres ansøgning.

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

The University of Tampa’s Sykes College of Business is a leading private institution focused on the development of tomorrow’s global leaders. Our commitment to excellence is reflected in our AACSB acc ... Læs mere

The University of Tampa’s Sykes College of Business is a leading private institution focused on the development of tomorrow’s global leaders. Our commitment to excellence is reflected in our AACSB accreditation — a recognition that places us among the top 5 percent of graduate business schools worldwide. Minimer

Akkrediteringer

AACSB Accredited