MS i psykologi

Generelt

Program beskrivelse

Psykologiafdelingen ved Lehigh University er en forskningsintensiv afdeling, hvor kandidatstuderende og fakultet arbejder samarbejdet inden for og på tværs af tre områder: kognitiv, udviklingsmæssig og social psykologi. Mange kandidater fra vores MS-program fortsætter til fremragende ph.d. og Psy.D. programmer.

Fuldfør en kandidatgrad i psykologi - med specialiteter inden for kognitiv, udviklingsmæssig og social psykologi. Graduate-programmet i psykologi ved Lehigh University er et selektivt, forskningsintensivt program, der fokuserer på kognitiv, udviklingsmæssig og social psykologi - og vores fakultet og studerende arbejder ofte i krydset mellem disse områder.

Afdelingen accepterer hovedsageligt ph.d. studerende, der får en kandidatgrad i processen med at arbejde for doktorgraden. Men hvert år kan nogle få kvalificerede studerende også accepteres til en kandidatgrad. Ph.D. og MS-studerende definerer et specialiseringsområde gennem deres forskningserfaringer og udvælgelse af kandidatseminarer.

Psykologiafdelingen ved Lehigh University er en forskningsintensiv afdeling, hvor kandidatstuderende og fakultet arbejder samarbejdet inden for og på tværs af tre områder: kognitiv, udviklingsmæssig og social psykologi. Derudover arbejder vi ofte tæt med forskere fra andre afdelinger, programmer og colleges, herunder programmet Sundhed, medicin og samfund, programmet for kognitiv videnskab samt colleges of Business and Education. Mange laboratorier samarbejder også med forskere ved andre institutioner.

Højdepunkter i kandidatuddannelsen

Lille er smuk. Programmet er med vilje lille, hvilket sikrer et gunstigt forhold mellem fakultet og studerende, tæt samarbejde mellem studerende og studerende og en hyggelig atmosfære. Vi planlægger at udvide fra vores nuværende tilmelding af 17 til ca. 20 studerende på fuld kapacitet.

Avancerede faciliteter. Veludstyrede psykologiske laboratorier giver en fremragende ramme for forskning. Afdelingen har rigelig faciliteter til forskning i hvert af vores tre specialiseringsområder. Lehigh har et sofistikeret netværkssystem og fremragende online bibliotek og informativ support. Afdelingen har også sine egne computerfaciliteter, der leverer statistisk, eksperimentel og generel software.

Generøs økonomisk støtte. Studerende optaget med regelmæssig fuldtidsstatus gives normalt en fuld undervisningsfritagelse og et årligt stipendium på 9 måneder ($ 21.630 for 2019-2020). Støtte kan komme i form af undervisning, forskning eller kandidatassistentskab eller et stipendium (sidstnævnte får undertiden et mere generøst stipendium). Ekstra support er normalt tilgængelig om sommeren. Når du vurderer vores supportpakke, skal du huske, at leveomkostningerne er meget lavere her end i større byer.

En idyllisk beliggenhed. Lehighs parklignende campus, i det historiske Bethlehem, Pennsylvania, er et stærkt skovklædt tidligere arboret med efebygdækket stenbygning i viktoriansk tid. Lehigh Valley ligger i Pennsylvania's tredjestørste storbyområde (pop. 630.000) og kombinerer fordelene ved by- og landdistrikter. Det er en kort køretur fra New York City, Philadelphia, Pocono Mountains og New Jersey bredden.

Krav til kandidatuddannelse

MS-graden tildeles hovedsageligt til studerende i processen med at arbejde hen imod deres ph.d. Dog kan kvalificerede studerende også accepteres til en kandidatgrad.

Kursusarbejde: De mindst krævede kurser inkluderer: to grundlæggende kurser, der dækker kognitiv psykologi, udviklingspsykologi eller social kognition; to kurser i statistik og forskningsmetodik; et fagligt udviklingsseminar; og to valgfag, godkendt af rådgiveren.

Forskning: Alle studerende beskæftiger sig med forskning gennem hele deres ophold i programmet. De formelle krav inkluderer et førsteårs projekt, der typisk danner grundlag for kandidatopgaven.

Områder inden for specialisering

Afdelingens vigtigste specialiseringsområder inkluderer:

Kognition og sprog: bred træning i kognitiv psykologi og kognitiv neurovidenskab; særlig ekspertise inden for kognitiv kontrol og opmærksomhed, udøvende processer, hukommelse, videnrepræsentation, sprog, årsagsgrunde og kategorisering.

Social og kognitiv udvikling: Forskning dækker mange centrale udviklingsemner, herunder kognitiv, metakognitiv og perceptuel udvikling; sprog-, fortællings- og læseevneudvikling symbolsk og spiller udvikling; tilknytning, socio-emotionel og moralsk udvikling; køns- og identitetsudvikling; socio-relationel og socio-kulturel udvikling og udvikling af levetid.

Social kognition og personlighed: Undersøgelse af hvordan situationelle påvirkninger, individuelle forskelle og informationsbehandlingsmekanismer kombineres for at skabe social kognition og adfærd. Aktuelle vægter inkluderer bevidst og ubevidst påvirkning af social dømmekraft, social indflydelse, fordomme og stereotyper, mål, motivation og selvregulering og social-kognitive ændringer forbundet med aldring og sundhedsstatus, herunder mestring og depression.

Adgangskrav

Optagelser åben: Efterår / forår

Faldfrist for ansøgningsanmeldelse: 1. januar

Kontakt information

Professor Almut Hupbach, kandidatdirektør

E-mail: alh309@lehigh.edu

Telefonnummer: 610-758-6762

Adgangskrav

  • 2 anbefalingsbrev
  • GRE-test Resultater krævet

Internationale ansøgere

Internationale ansøgere er forpligtet til at demonstrere engelsksprogede færdigheder lig med dem, der kræves af studerende, der søger grad. Alle internationale ansøgere, hvis modersmål ikke er engelsk, skal tage TOEFL-testen og indsende scoringer.

Senest opdateret Jun 2020

Om skolen

As Lehigh’s largest and most diverse college, we are home to the social sciences, arts, humanities, and natural sciences. With 1,894 undergraduate students, 342 graduate students, 270 full-time facult ... Læs mere

As Lehigh’s largest and most diverse college, we are home to the social sciences, arts, humanities, and natural sciences. With 1,894 undergraduate students, 342 graduate students, 270 full-time faculty and 90 professional staff, we are comparable in size and offer the intimacy of a liberal arts college, yet benefit from the resources of a research university. Our faculty are accomplished scholars, artists, and writers, recognized nationally and internationally as leaders in their fields, who share a commitment to the integration of teaching and scholarship into innovative, dynamic curricula set in an intellectually stimulating environment. Minimer