MS i reklame
Boston University - College of Communication
Nøgleinformation
Campus placering
Boston, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
3 semestre
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 30.525 / per semester *
Ansøgningsfrist
01 May 2024
Tidligste startdato
Sep 2024
* studieafgift
Introduktion
Annoncering er på forkant med innovation i samfundet, teknologien og kulturen - et sted med konstant forandring. Kunne du tænke dig at tage dertil?
Ingen GRE påkrævet.
Boston University Master of Science in Advertising-programmet forbereder dig til at konkurrere i det dynamiske miljø - ikke kun for et fantastisk første job, men jobbet efter det. Selv for job, der ikke eksisterer endnu.
Over tre semestre vil du studere i små, intime klasser med et fakultet af højt dygtige reklamefolk.
Du vil udvikle færdighederne til at forme kreative briefs og annonceringsplaner, der omfatter strategi, kontostyring, forbrugerindsigt, medie- og brand-building-færdigheder, plus art direction, copywriting og videoudvikling. Og du vil skærpe skrivning, præsentation, design og digitale teknikker for at skabe innovative løsninger til kundernes udfordringer.
Træn med toppen
Du vil blive vejledt og undervist af branchekendte eksperter og prisvindende fakultet - professorer, hvis erfaring spænder over mediestrategi, brandudvikling, produktion, kreativ retning, kunstretning, design og mere.
Mere end 90 % af COM-kandidatstuderende fandt arbejde inden for 6 måneder efter endt uddannelse.
Disse veteraner har fortjent deres striber hos store og små virksomheder, herunder Arnold Worldwide; Hill Holliday; MullenLowe; Digitas; og mange andre er kendt over hele verden. De har produceret arbejde for en bred vifte af internationalt anerkendte kunder, der har vundet priser fra Cannes, MITX, Echo, Hatch, OneShow, Clio og USA Today. De har endda lavet annoncer, der er blandt de 10 bedste Super Bowl-placeringer.
Formålsdrevet
COM skiller sig ud fra vores jævnaldrende. Vores fakultet tilbyder en blanding af forskere og praktikere, der støtter en tværfaglig, praktisk tilgang til læring. Vores beliggenhed ligger i hjertet af en elektrisk, mediebevidst by.
Men det kan være COMs fælles værdier, der betyder mest. Vi tror på, at kommunikation kræver mangfoldighed, kritisk tænkning og kreativ udfoldelse. Vi mener, at kommunikation skal være baseret på sandhed, ægthed, effektivitet og formål. Vi tror på, at kommunikation skaber forståelse blandt mennesker og på tværs af samfundet.
Indlæggelser
Læreplan
Krav: MS in Advertising-programmet består af minimum 12 kurser/48 point. Studerende skal også bestå en formel fakultetsgennemgang af deres online præsentation af afsluttende arbejde.
Krav (4 kurser i alt; 16 point):
- COM CM 708 Principper og praksis for annoncering
- COM CM 712 Annoncestrategi og forbrugerindsigt
- COM CM 717 Grundlæggende om kreativ udvikling
- COM CM 721 Annoncestyring
Koncentrationskurser (studerende skal tage mindst 4 kurser; 16 point):
- COM CM 511 Art Direction
- COM CM 518 Kreativ videoudvikling
- COM CM 519 Interaktive marketingstrategier
- COM CM 527 Brand Experience Marketing
- COM CM 528 Tekstforfatning
- COM CM 563 Underholdningsmarkedsføring
- COM CM 702 Annoncering og samfund
- COM CM 716 Nye og traditionelle mediestrategier
- COM CM 718 Annoncestrategi og forbrugerindsigt II
- COM CM 726 Strategiske mærkeløsninger
- COM CM 732 AdLab
- COM CM 738 Global Marketing Communication
- COM CM 753 Porteføljeudvikling I
- COM CM 754 Porteføljeudvikling II
- COM CM 809 Graduate Praktik (2 eller 4 cr)
- COM CM 909 Professional Project (London)
Electives:
Studerende skal tage yderligere 16 point fra listen nedenfor, koncentrationskursuslisten ovenfor eller andre 500-niveau eller højere kurser på BU.
- COM CM 501 Designstrategi og software
- COM CM 535 Politiske kampagner
- COM CM 539 Sundhedskampagner
- COM CM 707 Skrivning for medieprofessionelle
- COM CM 722 Kommunikationsforskning
- COM CM 744 Internationale massemedier
Programresultat
Ved afslutningen af programmet skal eleverne være i stand til at:
- Demonstrere en avanceret forståelse og anvendelse af effektiv annoncering ved at bruge strategi, skrivning, præsentation, design og digitale teknikker til at nå mål udviklet til kundebaserede projekter.
- Demonstrer praksis med at udvikle innovative løsninger på klientproblemer og muligheder ved at oprette en annonceplan, der inkluderer strategi, kontostyring, forbrugerindsigt, medier og brandbygning.
- Demonstrere viden og kompetencer til at opnå strategiske løsninger af professionel kvalitet og idégenerering ved hjælp af færdigheder inden for områder som art direction, copywriting og videoudvikling.
- Demonstrere viden og kompetencer inden for annonceplanlægning og forbrugerindsigt ved at designe og udføre research for at udvikle kreative briefs og annonceplanlægningsde-briefs.
- Demonstrer faglige færdigheder ved at arbejde på kontoteams i klasser som AdLab.
- Anerkend de etiske og sociale ansvarsspørgsmål i forbindelse med reklame.
Programundervisning
Karrieremuligheder
Lev det for at lære det.
Du bliver klar til reklamekarrierer ved at smøge ærmerne op for praktiske oplevelser i det virkelige liv.
I AdLab, verdens ældste og største elevdrevne reklamebureau, arbejder eleverne på kontoteams, der skaber rigtige kampagner for rigtige kunder, herunder virksomheder, iværksætterstart-ups og nonprofitorganisationer. I AdClub, BU's officielle afdeling af American Advertising Federation, opbygger du dine professionelle netværk og konkurrerer i nationale konkurrencer.
Ud over campus hjælper vi med at placere studerende som praktikanter hos nogle af de mest eftertragtede bureauer i landet, såsom Hill Holiday, Digitas og Publicis, samt mange medievirksomheder og marketingorganisationer. Nogle studerende vælger at tilbringe deres tredje semester i udlandet med Boston University London Graduate Mass Communication Summer Program, hvor de tager kurser som British Media in the Digital Age og Global Marketing Communications og selvfølgelig praktik.
Drag fordel af Boston
En af BU's største ressourcer er placeringen. Boston, der konsekvent er blandt de mest beboelige byer i verden, er "Amerikas universitetsby", en by rig på historie, mens den forbliver på forkant. Boston er et top 10 amerikansk mediemarked, og hjemsted for nogle af verdens bedste bureauer, medievirksomheder og førende arbejdsgivere – der tilbyder ubegrænsede muligheder for praktikophold og karriere.